Şimdi Ara

Passat çekiş sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
13.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben aracı 3-4 ay önce aldım ve almadan önce ekspertiz raporu aldım servisinden herhangi bir turbo veya motor hatası çıkmadı. Bundan 15 gün kadar önce de yine vw servisinde ücretsiz check up günlerinden yararlanıp aracımı muayene ettirdim yine motor veya turbo hatası söylenmedi. Biz o gün yola 4 kişi çıkmıştık, gittiğimiz yol da baya rampa bir yoldu. Acaba diyorum bu araç dizel olduğu için ve araç dolu olduğu için mi böyle.
  • Tersine turbolu araçların tork avantajı sayesinde rapalarda çok iyilerdir. Kavrama sistemini ve motoru kontrol ettirmek gerekiyor.
  • büyük ihtimal turbo ile alakalı bir durum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ibhaavci

    Tersine turbolu araçların tork avantajı sayesinde rapalarda çok iyilerdir. Kavrama sistemini ve motoru kontrol ettirmek gerekiyor.


    Bu dediğiniz bana da mantıklı geldi, peki bunun maliyeti ne olur bana. Yani kavrama sisteminin yeniden yapılması, tamiri çok masraflı bir olay mıdır?
  • hele bir olayın adı konsun altinok
    ne çıkacağı yinede soru işareti
    olayı bilmeden maliyeti kim çıkarabilir

    turboysa gider çok çok çıkma iyi kondusyonda bir turbo alır taktırırsın ne olacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ecstasymen


    hele bir olayın adı konsun altinok
    ne çıkacağı yinede soru işareti
    olayı bilmeden maliyeti kim çıkarabilir

    turboysa gider çok çok çıkma iyi kondusyonda bir turbo alır taktırırsın ne olacak




    Doğru, ben öğleden sonra sanayiyi bir dolaşıp geleyim.
  • Aracın mazot filtresi şişmiş dedi banim tamirci, onu değiştirdik bakalım nasıl olacak. Filtre şişmiş diyen arkadaş iyi bir tahminde bulunmuş, 35 tl'ye değiştirdiler, Allahtan motor veya turbosunda sorun çıkmadı, cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altinok

    Aracın mazot filtresi şişmiş dedi banim tamirci, onu değiştirdik bakalım nasıl olacak. Filtre şişmiş diyen arkadaş iyi bir tahminde bulunmuş, 35 tl'ye değiştirdiler, Allahtan motor veya turbosunda sorun çıkmadı, cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim.


    geçmiş olsun ucuza halletmen sevindirici
  • Teşekkür ederim @laprace, inşallah sorun orasıdır.
  • Geçmiş olsun
    Bir daha sorun yaşamamanız dileğiyle
  • Arkadaşlar geçen akşam yine o yoldaydık, benim araçtaki hatayı daha iyi teşhis etme imkanım oldu. Arac belli bir uzunluktaki tırmanma şeridinde vites düşürmüyor (5 ile yokuşu çıkmaya çalışıyor çünkü devir saati 2500 üzerine çıkmıyor hiç)
    Bir de sanki turbo devreye girmiyor gibi.

    Not: Araç otomatik şanjumanlı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altinok

    Arkadaşlar geçen akşam yine o yoldaydık, benim araçtaki hatayı daha iyi teşhis etme imkanım oldu. Arac belli bir uzunluktaki tırmanma şeridinde vites düşürmüyor (5 ile yokuşu çıkmaya çalışıyor çünkü devir saati 2500 üzerine çıkmıyor hiç)
    Bir de sanki turbo devreye girmiyor gibi.

    Not: Araç otomatik şanjumanlı.



    Aracınız aniden devrini de kaybediyor mu? Düz yolda bile ayağınızı gaz pedalına aynı şiddette basıyorken mesela 2000 devirden aniden 1500'e düşüyor mu? Ve buna rağmen vites düşürmeyip, tekrar devir yükseltmesi için sizin neredeyse kick-down yaparcasına gaza basmanızdan sonra mı vites düşürüp devir yükseltiyor?

    Eğer bu tip bir sorun var ise, - aracınızın kaç kilometrede bilmiyorum ama - sorunun şanzuman yağından kaynaklandığını tahmin ediyorum. Ve degismesi gereken zamanda degistirilmemisse değiştirmenizi tavsiye ediyorum.

    Ayni sorun bende de vardi. 210 HP araba 90 HP gibi olmuştu. MAF sensörü değişti (sürekli arıza kodu vardı) ama çok farketmedi. Volvo yetkili servisi ısrarla şanzuman yağının degişmesine gerek yok diyip durdu. Yya bu arabayı yaparsınız ya da ben sizi...... şeklinde bir kavga ile zorla yağı değiştirttim ve araba eski haline geldi.

    Gördüğüm kadarı ile servisler otm. şanzuman yağını değiştirmekten sebebini anlayamadığım bir şekilde imtina ediyorlar. Şanzuman yağı da bilgisayarda arıza olarak görünen bir şey olmadığı için bundan kaynaklı sorunları tespit edemiyorlar.

    Volvo forumunda meteg arkadasımız var, ve kendisinin açtığı bir yardım konusu var. Oradan daha detaylı bilgi edinebilirsiniz.

    Saygılarımla




  • Yok benim araçta düz yolda hiç bir sıkıntı yok, benim aracın tek sıkıntısı uzun süren rampa yollarda meydana geliyor. Araç 2000 devirden yukarı çıkmıyor, yığılma yapıyor yani.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.