Şimdi Ara

Passat çekiş sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
13.242
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2003 model tdi passat triptronik bir aracım var, geçen hafta sonu Konya'dan çıktım ve Antalya tarafına doğru giderken 2-3 km tutan tırmanma yolunda aracımın çekişi acayip şekilde düştü. Vitesi D seçeneğinden hemen sağ tarafta bulunan manuel kullanabileceğim kısıma çektim, vitesi sürekli küçültmeme rağmen çekişte yine de sorun oldu. Bu tür vitesi olan arkadaşlar ne tavsiye edersiniz, vitesi nasıl kullanmalıydım, manuel değil de aşağıda (4-3-2) olan kısımda kullansam nasıl olurdu?



  • o kismi da kullanabilirsiniz sorun olmaz
    o kisimda vites icin sadece en ust vites degerini belirliyorsunuz, mesela 2 secerseniz araba sadece 1. ve 2. viteste gidebiliyor, 3'e cikamiyor
    devir cok dusunce aracin zaten kendi kendine vites dusurmesi gerekiyor bu arada. Veya gaza biraz sertce basarsaniz yine vites dusurur
  • turbo v.s. problem olabilir...
    araç çekişten düşünce size gerek kalmadan kendi vitesi düşürür zaten...
  • motordan ses geliyormu hortum filan patlamıştır belki
  • Turbo sizlere ömür gibime geliyor.
  • 1-filtre şişmiş olabilir
    2-turbo arızası olabilir
    3-enjektör arızası olabilir
    çekiş düşüklüğü sebebi genelde bunlar oluyor
  • Motoru bir gösterin, kullandığınız benzin ya da hangi yakıtsa onun kalitesiz olması da etkilemiş olabilir. Bazen kötü benzinle araba stop bile ediyordu .
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    DSG şanzıman ses sorunu
    14 yıl önce açıldı
    VW 1.4TSI ivmelenme sorunu
    12 yıl önce açıldı
    ARAÇ ÇEKİŞ SORUNU
    15 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • genelde turbo hortumu patlıyor
    araba 100-120 yi geçmiyor
    boludan ankaraya bir depo mazotla gittim motor üfürüyordu
  • Belli bir hızdan sonra turbo etkisiz hale geliyor ve kontağı kapatıp açtıktan sonra tekrar devreye giriyor.Belli zaman sonra turbo tamamen etkisiz kalıyorsa hava akış metresi arızalanmıştır,ve küçücük bir haVa akış metresinin fiyatı 300 TL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dranov -- 26 Mayıs 2009; 18:19:00 >
  • göstergelerde sarı renkte bir yay yanıp sönüyor mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dranov

    Belli bir hızdan sonra turbo etkisiz hale geliyor ve kontağı kapatıp açtıktan sonra tekrar devreye giriyor.Belli zaman sonra turbo tamamen etkisiz kalıyorsa hava akış metresi arızalanmıştır,ve küçücük bir haVa akış metresinin fiyatı 300 TL.

    Aynen öyle Vosvoslarda kronik bu sorun;1.4,1.9,2.5 TDİ'ların hepsinde bu sorun mevcut.Çaresi akışmetre,olmadı turbo hortumu o da olmadı turbo değişecek,bir kaç yıl sonra tekrarlama ihtimali gene var çünkü bu kronik.
  • Yok dostlar araba düz yolda süper, hiç sorun yok. 150-200 Allah ne verdiyse gidiyor, ama dediğim gibi sorun yokuşta.
  • Pis mazot ile alakalı birşey olabilir mi?
  • Aynen ben de size katılıyorum mazot ya da benzin arabanın çekişini yüzde 70 hatta yüzde 90 etkiliyor ve motoru da yıpratıyor.
    quote:

    Orjinalden alıntı: desiya

    Pis mazot ile alakalı birşey olabilir mi?
  • araba kaç yaşında acaba gerçek km yşdıgınız bölge ?

    katalitik konvertorde tıkanmış olabilir

    3 yıl kalitesiz yakıt : katalizor nakavt

    arabayı bayağı bir düşürür katalizor tıkanması
  • büyük ihtimal sorun turboda aynısı bizim transporterde de olmuştu.Eğer turbodaysa sorun size pahalıya patlıyacaktır
  • quote:

    Orjinalden alıntı: laprace

    büyük ihtimal sorun turboda aynısı bizim transporterde de olmuştu.Eğer turbodaysa sorun size pahalıya patlıyacaktır

    Pahali derken ne kadar mesela?

    Aracim 2003 model ve konya da yasiyorum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: diskriminant

    1-filtre şişmiş olabilir
    2-turbo arızası olabilir
    3-enjektör arızası olabilir
    çekiş düşüklüğü sebebi genelde bunlar oluyor



    Büyük ihtimal bu üçünden biri.
    Ama bence en büyük ihtimal Turbo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: altinok


    quote:

    Orjinalden alıntı: laprace

    büyük ihtimal sorun turboda aynısı bizim transporterde de olmuştu.Eğer turbodaysa sorun size pahalıya patlıyacaktır

    Pahali derken ne kadar mesela?

    Aracim 2003 model ve konya da yasiyorum


    bizim transporter'da 4bin liraya mal olmuştu.Bu arada siz vw'nin servisine mi yoksa özel servise mi götürüyorsunuz aracı?
  • sorun motorda değil sanırım. büyük ihtimalle otomatik şanzımanın kavrama sisteminde bir sorun var gibi. anlattıklarından anlaşılan bu.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.