Şimdi Ara

Citroen C4 1.4 VTİ Attraction Motor Çekişi,Atikliği,LPG Uyumu,Yakıtı ve Kronik Sorunları

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
2
Favori
54.540
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Citroen C4 1.4 VTİ Attraction Motor Çekişi,Atikliği,LPG Uyumu,Yakıtı ve Kronik Sorunları gibi konularda aydınlatırsanız sevinirim


    2011 model ikinci el almayı düşünüyrum bu arada,bunun icinde bir tavsiyeniz varsa(burdan ses geliyorsa alma vs şeklinde) dikkate alırım.

    Şimdiden cevap verecek tüm arkadaşlarıma teşekkürler

    Lpg uyumu,motor cekişi ve kronik sorunları var mı en cok bunları merak ediyorum



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroën C4 1.4 VTi Attraction: Çekiş, Atiklik, LPG Uyumu, Yakıt ve Kronik Sorunlar

    Citroën C4 1.4 VTi Attraction, kompakt hatchback sınıfında yer alan ve etkileyici özellikleriyle dikkat çeken bir modeldir. Bu modelde yer alan 1.4 VTi motor, performans ve verimlilik arasında ideal bir denge sunar.

    Motor Çekişi ve Atikliği

    1.4 VTi motor, 75 beygir güç ve 118 Nm tork üretmektedir. Bu güç, günlük sürüş ihtiyaçları için yeterlidir ve otomobile iyi bir çekiş sağlar. Elektronik gaz kelebeği sayesinde motor, sürücü girdilerine hızlı bir şekilde yanıt verir, bu da çevik ve atik bir sürüş deneyimi sunar.

    LPG Uyumu

    Citroën C4 1.4 VTi Attraction, LPG ile uyumludur. Bu özellik, yakıt maliyetlerinden tasarruf etmenize olanak tanır. LPG yakıtının daha düşük olması, benzinle kıyaslandığında önemli ölçüde tasarruf sağlar. Ayrıca, LPG'nin düşük emisyon değerleri çevre dostu bir sürüş sağlar.

    Yakıt Verimliliği

    1.4 VTi motor, etkileyici yakıt verimliliği rakamlarına sahiptir. Ortalama yakıt tüketimi, karma kullanımda yaklaşık 6,5 litre/100 km'dir. Bu düşük yakıt tüketimi, sık seyahat edenler ve bütçesine önem verenler için idealdir.

    Kronik Sorunlar

    Tüm araçlarda olduğu gibi, Citroën C4 1.4 VTi Attraction'da da bazı kronik sorunlar bildirilmiştir. Bunlar arasında şunlar yer alır:

    • Su Pompası Arızası: Bazı modellerde, su pompasında arızalar meydana gelebilir. Bu arıza, aşırı ısınmaya ve motor hasarına yol açabilir.
    • Zamanlama Zinciri Problemleri: Uzun kilometrelerde, zamanlama zincirinde gerilme veya kopma sorunları yaşanabilir. Bu sorun, ciddi motor hasarlarına neden olabilir.
    • Süspansiyon Sorunları: Bazı sahipler, süspansiyon sisteminde gürültü veya sert sürüş gibi sorunlar bildirmiştir.

    Bu kronik sorunlar her araçta görülmeyebilir, ancak satın almadan önce bunların farkında olmak önemlidir. Düzenli bakım ve yetkili serviste yapılan kontrollerle bu sorunların ortaya çıkma riskini azaltabilirsiniz.

    Citroën C4 1.4 VTi Attraction, çekiş gücü, atikliği, LPG uyumu ve yakıt verimliliği ile öne çıkan bir modeldir. Ancak, satın almadan önce kronik sorunların farkında olmak ve düzenli bakım yaptırmak, uzun ömürlü ve sorunsuz bir sürüş deneyimi için önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • MErhaba,
    Lpg uyumunu bilemiyorum.
    Motor performansı 3bin devirden sonra artmaya başlıyor. Ama yokuşlarda vites küçültme ihtiyacı olmuyor değil. 120'den sonra 200 e kadar hızlanması gayet iyi. Benim aracımda henüz bir kronik sorun çıkmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba,
    Lpg uyumunu bilemiyorum.
    Motor performansı 3bin devirden sonra artmaya başlıyor. Ama yokuşlarda vites küçültme ihtiyacı olmuyor değil. 120'den sonra 200 e kadar hızlanması gayet iyi. Benim aracımda henüz bir kronik sorun çıkmadı.

    teşekkürler hocam bende bir akraba aracılığla kullanma fırsatı yakaladım,1.4 motor ama beygir yüksek oldugu icin hızlanması gerçekten çok iyi,217 km hıza kadar çıktıgını gördüm otobanda,(hafif eğimli uzun bir yokuşta)

    motor yakıt olarak benı fazlasıyla tatmin etti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aspire44 -- 11 Temmuz 2014; 18:13:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba,
    Lpg uyumunu bilemiyorum.
    Motor performansı 3bin devirden sonra artmaya başlıyor. Ama yokuşlarda vites küçültme ihtiyacı olmuyor değil. 120'den sonra 200 e kadar hızlanması gayet iyi. Benim aracımda henüz bir kronik sorun çıkmadı.

    teşekkürler hocam son hızı kac bu aracın bir de bilen var mı ?
    1.4 benzınlinin
    motoru konusunda şüpheliyim de

    geçen hafta ben 176 km hız yaptım.. forumda 200km hızı geçen var hız sorunu yok lpg taktıranda var ayarı tam olunca bir problem çıkmıyormuş taktırana sordum ...nazar değmesin hiç bir problemi çıkmadı :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker90

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    quote:

    Orijinalden alıntı: danieljohn

    MErhaba,
    Lpg uyumunu bilemiyorum.
    Motor performansı 3bin devirden sonra artmaya başlıyor. Ama yokuşlarda vites küçültme ihtiyacı olmuyor değil. 120'den sonra 200 e kadar hızlanması gayet iyi. Benim aracımda henüz bir kronik sorun çıkmadı.

    teşekkürler hocam son hızı kac bu aracın bir de bilen var mı ?
    1.4 benzınlinin
    motoru konusunda şüpheliyim de

    geçen hafta ben 176 km hız yaptım.. forumda 200km hızı geçen var hız sorunu yok lpg taktıranda var ayarı tam olunca bir problem çıkmıyormuş taktırana sordum ...nazar değmesin hiç bir problemi çıkmadı :)

    Alıntıları Göster
    başka kullanıcı yorumları var mı arkadaşlar 10 güne almayı düşünüyorum ikinci el




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    başka kullanıcı yorumları var mı arkadaşlar 10 güne almayı düşünüyorum ikinci el

    Alıntıları Göster
    Başlık güzel açılmış,önemli maddeler var ,ama neden yazan yok!!! kimse yok mu bu arabayı alan yada yazmak isteyen ilginç!!!!

    genel bir başlık var ama her model c4 için yazılmış 200 sayfa hangi birini okuyacaksın aradığını nasıl bulacaksın???

    bu nedenle bize has konuları buraya taşıyıp, burda yeniden paylaşım da olsa bu başlık altında olması-toplanması faydalı olacaktır.umarım sallayan olur ?

    Ben de yeni aldım 2011 model 13000km daha önce gets 1.5 dizel vardı kafadan şunu söyleyebilirim konfor olarak eşekten inip ata binmiş oldun lakin ivmelenme olarak yani atiklik olarakta tam tersi.

    Araba baz model olmasına rağmen bir çok konfor imkanı sağlıyor. Bende ekstra olarak çelik jant,sis farı ,filmli cam ve metalik boya var .

    Yakıt konusu: ortalama hızım 29km ile 6.6-6.8 lt en son yanlış hatırlamıyorsam ama dikkatli kullanıyorum ve zorlamıyorum herkez yapamaz :)

    lpg konusunu bende merak ediyorum varsa taktıran hertürlü bilgiye burda ihtiyacımız olacaktır.
    garanti durumu? çekiş memnuniyeti ? yakıtı ?

    sorunlar :
    1. viteste topuzda titreme (öne geri gidip gelme) oluyor
    daha uzun olmadı ama gözlemlediğim bişe olursa yazarım yine




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    Başlık güzel açılmış,önemli maddeler var ,ama neden yazan yok!!! kimse yok mu bu arabayı alan yada yazmak isteyen ilginç!!!!

    genel bir başlık var ama her model c4 için yazılmış 200 sayfa hangi birini okuyacaksın aradığını nasıl bulacaksın???

    bu nedenle bize has konuları buraya taşıyıp, burda yeniden paylaşım da olsa bu başlık altında olması-toplanması faydalı olacaktır.umarım sallayan olur ?

    Ben de yeni aldım 2011 model 13000km daha önce gets 1.5 dizel vardı kafadan şunu söyleyebilirim konfor olarak eşekten inip ata binmiş oldun lakin ivmelenme olarak yani atiklik olarakta tam tersi.

    Araba baz model olmasına rağmen bir çok konfor imkanı sağlıyor. Bende ekstra olarak çelik jant,sis farı ,filmli cam ve metalik boya var .

    Yakıt konusu: ortalama hızım 29km ile 6.6-6.8 lt en son yanlış hatırlamıyorsam ama dikkatli kullanıyorum ve zorlamıyorum herkez yapamaz :)

    lpg konusunu bende merak ediyorum varsa taktıran hertürlü bilgiye burda ihtiyacımız olacaktır.
    garanti durumu? çekiş memnuniyeti ? yakıtı ?

    sorunlar :
    1. viteste topuzda titreme (öne geri gidip gelme) oluyor
    daha uzun olmadı ama gözlemlediğim bişe olursa yazarım yine

    Alıntıları Göster
    araca lpg sistemi taktırmayı düşünüyorum daha önce bu işi yapanlar hangi markayı tercih ettiler memnunlar mı sıkıntısı olan var mı ?




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu konu hakkinda daha once paylasimda bulundum. Ozelden soran arkadaslara da yardimci olmaya calistim. Tekrar yazmak yerine daha once yazdiklarimi mesaja ekliyorum.
    quote:

    . Daha once de bu sorulara cevap vermistim. Benim aracim 1.4 vti olan versiyon. Benzinde ne yakiyorsa 1.2 ile carparak lpg litre hesabini bulabiliyorsunuz. Benim 3000 km lpg ortalamam 8.2 l/100 km yaklasik olarak. Araca lpg taktirinca garanti disi kaliyor.Bazi bayiler (ornegin kocaeli bayii) garantiyi bozdurmadan isleme musade ediyor. Arastirin. Mesajin devamini okuyun sorunuz kalirsa bakariz yine.



    Hocam LPG deneyimlerini içeren mesajlar şöyle :

    Hocam brc sorunsuz ve çok güzel bir kit. Sadece montajı yaptıracağınız yeri iyi seçmelisiniz. Ki siz Ankara da olduğunuz için imkanlarınız fazla.Sanırım mocan da tanınan işçiliği beğenilen bir bayii. Dikkat etmeniz gereken iki nokta var. Bunlar aracın kendine has durumları aslında. Birincisi enjektörlerin yeri için manifold sökülmeli ve alttan bağlantı yapılmalı. İkincisi ise aracımızın kalorifer sistemine bağlı termostat sadece klima ayarlarından sıcak faal ve fan açıkken suya yol veriyor. Bu da regulatore giden sıcak suyun kafayı çabuk ısıtmasını ve lpg yi geçisin hızlı olmasını sağlıyor. Bu iki konuyu sorarak bayinin bilgi düzeyini ölçebilirsiniz. Termostat için ne yapıyorsunuz ve manifolda nereden giriyorsunuz diye sormalısınız. Araç benzin göstergesinde şaşırıyor. Bitti gösterdiğinde 5 litre benzin alırsanız. Yeniden olması gereken miktarı gösteriyor. Ben sistemden oldukça memnunum. Sadece saydığım konularda taktırdığım yerin bilgi sahibi olmaması yüzünden biraz uğraştım. Bir de takıldığınız bir yer olursa direk merkezi arayarak teknik yardım alabilirsiniz. Nedense bayiler bu konuda yavaş kalıyorlar.

    Termostat olayı ilginç aslında. Normalde lpg için arabanın kalorifer peteğine tesisatın girdiği noktadan bir t ile su alınıyor. Bu su kışın reğulatorun ısıtılması için kullanılıyor. Bu sayede araç lpg ye daha erken geçebiliyor. Bizim araçlarda içerideki sıcaklık ayarı ve fan ayarı doğru konumda değilse bu bolümden sıcak su geçmesine musade etmiyor. Suyun sıcaklığı 70-80 dereceye kadar çıkmadan regulatore yon vermiyor. Bu da kışın lpg ye daha uzun sürede geçmeye neden oluyor. Brc bunu benim arabamda da olduğu gibi geri dönüşlerle öğrendiğinden şimdi bu elektrikli termostata bir akım vererek hep açık kalmasını sağlıyor. Olay bu. Zaten diğer araçlarda tesisat bu şekilde çalışıyor. Bizimkiler biraz farklı tasarlanmış ve bu bilinmiyordu.
    Benzin göstergesindeki durum ise; araç lpg ile yol alırken benzini tükettiğini sanıyor ve depo göstergesi azalıyor. Depo sıfırı gösterdiğinde 4-5 litre beenzin alırsanız yada yokuş bir yere park ederseniz tekrar depodaki benzine göre olcum yapıp bunu dogru gösteriyor. Yani aracımız samandıradan sürekli olcum yapmıyor. Honda larda da bu şekilde oluyor.
    Ben ilk depodan sonra lpg taktırdım 10 bin km dir lpg ile kullanıyorum. Sistem parasını karşıladı. Bundan sonra kar edeceğim inşallah. Ben brc den çok memnunum. Ustaların ayar hataları yapmasına imkan tanımayan bir sistem kurmuşlar. Ve servis ağları çok iyi. Daha önceki mesajımda yazdığım gibi manifoldun delinme yeri ve termostat olayı dikkat etmeniz gereken konular. Ben gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    Başlık güzel açılmış,önemli maddeler var ,ama neden yazan yok!!! kimse yok mu bu arabayı alan yada yazmak isteyen ilginç!!!!

    genel bir başlık var ama her model c4 için yazılmış 200 sayfa hangi birini okuyacaksın aradığını nasıl bulacaksın???

    bu nedenle bize has konuları buraya taşıyıp, burda yeniden paylaşım da olsa bu başlık altında olması-toplanması faydalı olacaktır.umarım sallayan olur ?

    Ben de yeni aldım 2011 model 13000km daha önce gets 1.5 dizel vardı kafadan şunu söyleyebilirim konfor olarak eşekten inip ata binmiş oldun lakin ivmelenme olarak yani atiklik olarakta tam tersi.

    Araba baz model olmasına rağmen bir çok konfor imkanı sağlıyor. Bende ekstra olarak çelik jant,sis farı ,filmli cam ve metalik boya var .

    Yakıt konusu: ortalama hızım 29km ile 6.6-6.8 lt en son yanlış hatırlamıyorsam ama dikkatli kullanıyorum ve zorlamıyorum herkez yapamaz :)

    lpg konusunu bende merak ediyorum varsa taktıran hertürlü bilgiye burda ihtiyacımız olacaktır.
    garanti durumu? çekiş memnuniyeti ? yakıtı ?

    sorunlar :
    1. viteste topuzda titreme (öne geri gidip gelme) oluyor
    daha uzun olmadı ama gözlemlediğim bişe olursa yazarım yine

    bende de 1,6 benzinli var benim vites topuzuda durduğu yerde durmuyor . bu bir sorun mu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ognemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    Başlık güzel açılmış,önemli maddeler var ,ama neden yazan yok!!! kimse yok mu bu arabayı alan yada yazmak isteyen ilginç!!!!

    genel bir başlık var ama her model c4 için yazılmış 200 sayfa hangi birini okuyacaksın aradığını nasıl bulacaksın???

    bu nedenle bize has konuları buraya taşıyıp, burda yeniden paylaşım da olsa bu başlık altında olması-toplanması faydalı olacaktır.umarım sallayan olur ?

    Ben de yeni aldım 2011 model 13000km daha önce gets 1.5 dizel vardı kafadan şunu söyleyebilirim konfor olarak eşekten inip ata binmiş oldun lakin ivmelenme olarak yani atiklik olarakta tam tersi.

    Araba baz model olmasına rağmen bir çok konfor imkanı sağlıyor. Bende ekstra olarak çelik jant,sis farı ,filmli cam ve metalik boya var .

    Yakıt konusu: ortalama hızım 29km ile 6.6-6.8 lt en son yanlış hatırlamıyorsam ama dikkatli kullanıyorum ve zorlamıyorum herkez yapamaz :)

    lpg konusunu bende merak ediyorum varsa taktıran hertürlü bilgiye burda ihtiyacımız olacaktır.
    garanti durumu? çekiş memnuniyeti ? yakıtı ?

    sorunlar :
    1. viteste topuzda titreme (öne geri gidip gelme) oluyor
    daha uzun olmadı ama gözlemlediğim bişe olursa yazarım yine

    bende de 1,6 benzinli var benim vites topuzuda durduğu yerde durmuyor . bu bir sorun mu

    Alıntıları Göster
    valla sorun teşkil edip etmediğini bilmiyorum forumun birinde bunu yaşayanların dile getirdiklerini görmüştüm bende bu amaçla paylaştım umarım sıkıntı değildir.

    birde saat sürekli kendini resetliyor her seferinde tekrar ayar yapıyorum (çok önemli değil ama!!)

    araç yazılım güncellemesinden bahsetmişler aracım 2011 ortası trafiğe çıkıslı acaba gerek var mı yada cidden böyle bişe var mı

    tüp konusunda arkadaşımız tamay_aytam sağolsun yazmış bilgilerini ancak sadece 1 kişi mi bu aracı lpg ile kullanıyor ve ankarada bu konuda ve bu araçta uzman bir bildiğiniz montajcı var mı ?????

    tamay hocam 300 lira ile 1020-1040 km yol gitmiş olacağım (700 km uzunyol-kalanı şehir içi ) nasıl bu rakamlar ? lpg çok elzem mi sence ben tasarrufun her türüne varım ancak garanti durumu ve iyi bir ustaya denk gelmem önemli ankarada....




  • Hocam lpg de yol bilgisayarindaki degerin 1.2 kati kadar yakiyor. Mesela yol bilgisayari ortalama 6 litre gosteriyor diyelim. Ayni sartlarda 7.2 litre/100km lpg tuketiyorsunuz. Gunluk kurdan hesaplarsiniz artik. Benim aracimda brc var ve memunum. Brc merkezi arayip araci anlatirsaniz size Ankara da isini bilen bir bayi tavsiye ederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamay_aytam

    Hocam lpg de yol bilgisayarindaki degerin 1.2 kati kadar yakiyor. Mesela yol bilgisayari ortalama 6 litre gosteriyor diyelim. Ayni sartlarda 7.2 litre/100km lpg tuketiyorsunuz. Gunluk kurdan hesaplarsiniz artik. Benim aracimda brc var ve memunum. Brc merkezi arayip araci anlatirsaniz size Ankara da isini bilen bir bayi tavsiye ederler.
    arkadaşlar bende araca navigasyon taktırmayı düşünüyorum çünkü o kısımda plastik görmek beni rahatsız ediyor aranızda taktırabilen varmı ben nette gezinirken şöyle bir şey buldum bir bakın lüften ve fikir verin

    www.ebay.de/itm/NAVI-NAVIGATION-RADIO-GPS-SD-RNEG-2-MY-WAY-WIP-COM-CITROEN-C4-C-4-2-DS4-DS-4-/390450501115?pt=Auto_TFT_Monitore&hash=item5ae8a9d5fb#ht_981wt_931




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leblebimehmet

    arkadaşlar bende araca navigasyon taktırmayı düşünüyorum çünkü o kısımda plastik görmek beni rahatsız ediyor aranızda taktırabilen varmı ben nette gezinirken şöyle bir şey buldum bir bakın lüften ve fikir verin

    www.ebay.de/itm/NAVI-NAVIGATION-RADIO-GPS-SD-RNEG-2-MY-WAY-WIP-COM-CITROEN-C4-C-4-2-DS4-DS-4-/390450501115?pt=Auto_TFT_Monitore&hash=item5ae8a9d5fb#ht_981wt_931

    2000 tl cok degil mi? Cok kararliysaniz servisle iletisime gecin 200 daha verin temiz is olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mete445

    quote:

    Orijinalden alıntı: leblebimehmet

    arkadaşlar bende araca navigasyon taktırmayı düşünüyorum çünkü o kısımda plastik görmek beni rahatsız ediyor aranızda taktırabilen varmı ben nette gezinirken şöyle bir şey buldum bir bakın lüften ve fikir verin

    www.ebay.de/itm/NAVI-NAVIGATION-RADIO-GPS-SD-RNEG-2-MY-WAY-WIP-COM-CITROEN-C4-C-4-2-DS4-DS-4-/390450501115?pt=Auto_TFT_Monitore&hash=item5ae8a9d5fb#ht_981wt_931

    2000 tl cok degil mi? Cok kararliysaniz servisle iletisime gecin 200 daha verin temiz is olsun

    Alıntıları Göster
    evet baya pahalıymış

    daha ucuz olduğunu tahmin ettiğim park sensörü serviste kaç lira acaba yada dışarda yapılsa garanti durumu nasıl etkileniyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    evet baya pahalıymış

    daha ucuz olduğunu tahmin ettiğim park sensörü serviste kaç lira acaba yada dışarda yapılsa garanti durumu nasıl etkileniyor

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar 7 ay önce açmıştım konumu,1 ay sonrasın da ise aldım,izlenimlerimi yazayım,brc tüp te taktrdım 20 kurus civarı şehirici yakmakta,uzun yolda ise 16-17 kuruşu görüyorum 110 sabitleyerek tüpte


    benzınlı sekilde cok benzın yemekte,ilk 2 ay baş edemeyip tük takdırdım,1600 e brc

    brc bu araç için sorunsuz uyumlu,kesinlikle güçden düşme vs sorunu yok hatta tüp ayarını yapınca tüple daha hızlı bile gitmekte :)


    tek sıkıntı vitesleri cabuk istemesi

    1. vites 20 yi gecince 2 ye yükseltmek icin uyarı verir gostergede
    2 icin 35
    3 icin 45-50
    4 75
    75 sonrası icinde 5.vites istemekte,az yakması için güzel birşey ama çok vites değiştirmek gerekiyo,benım gibi vitesle oynmayı seevenler içn güzel ama :)

    5. viteste de maksimum 210 km hızı gördüm,bence 1.4 bir araç olması çok iyi vergi ve yakıt işi için ayrıca 200-210 km hızda fazlasıyla yetmekte bana

    buda benim kızım ;
     Citroen C4 1.4 VTİ Attraction Motor Çekişi,Atikliği,LPG Uyumu,Yakıtı ve Kronik Sorunları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aspire44 -- 16 Mayıs 2013; 12:12:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    arkadaşlar 7 ay önce açmıştım konumu,1 ay sonrasın da ise aldım,izlenimlerimi yazayım,brc tüp te taktrdım 20 kurus civarı şehirici yakmakta,uzun yolda ise 16-17 kuruşu görüyorum 110 sabitleyerek tüpte


    benzınlı sekilde cok benzın yemekte,ilk 2 ay baş edemeyip tük takdırdım,1600 e brc

    brc bu araç için sorunsuz uyumlu,kesinlikle güçden düşme vs sorunu yok hatta tüp ayarını yapınca tüple daha hızlı bile gitmekte :)


    tek sıkıntı vitesleri cabuk istemesi

    1. vites 20 yi gecince 2 ye yükseltmek icin uyarı verir gostergede
    2 icin 35
    3 icin 45-50
    4 75
    75 sonrası icinde 5.vites istemekte,az yakması için güzel birşey ama çok vites değiştirmek gerekiyo,benım gibi vitesle oynmayı seevenler içn güzel ama :)

    5. viteste de maksimum 210 km hızı gördüm,bence 1.4 bir araç olması çok iyi vergi ve yakıt işi için ayrıca 200-210 km hızda fazlasıyla yetmekte bana

    buda benim kızım ;
     Citroen C4 1.4 VTİ Attraction Motor Çekişi,Atikliği,LPG Uyumu,Yakıtı ve Kronik Sorunları


    hocam başlığı açmış kaçmışsın :)

    hem forumu hemde benzinli c4 ü kullananda az olunca başlık çok işlememiş

    son durum nedir hocam bende satıp dizel alayım dedim satılmadı hala ,mecbur tüp olacak heleki cidden 20 kuruş ş.i tutturduysanız çok büyük bir fark

    ancak yol bilgisayarı verileriniz nedir acaba ort. hız ort. tüketim. bide lpg litresi kaçtan alıyorsunuz?

    herhangi bir problem yaşadınız mı elektronik yada mekanik aksamda tavsiye edeceğiniz bir şey var mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    arkadaşlar 7 ay önce açmıştım konumu,1 ay sonrasın da ise aldım,izlenimlerimi yazayım,brc tüp te taktrdım 20 kurus civarı şehirici yakmakta,uzun yolda ise 16-17 kuruşu görüyorum 110 sabitleyerek tüpte


    benzınlı sekilde cok benzın yemekte,ilk 2 ay baş edemeyip tük takdırdım,1600 e brc

    brc bu araç için sorunsuz uyumlu,kesinlikle güçden düşme vs sorunu yok hatta tüp ayarını yapınca tüple daha hızlı bile gitmekte :)


    tek sıkıntı vitesleri cabuk istemesi

    1. vites 20 yi gecince 2 ye yükseltmek icin uyarı verir gostergede
    2 icin 35
    3 icin 45-50
    4 75
    75 sonrası icinde 5.vites istemekte,az yakması için güzel birşey ama çok vites değiştirmek gerekiyo,benım gibi vitesle oynmayı seevenler içn güzel ama :)

    5. viteste de maksimum 210 km hızı gördüm,bence 1.4 bir araç olması çok iyi vergi ve yakıt işi için ayrıca 200-210 km hızda fazlasıyla yetmekte bana

    buda benim kızım ;
     Citroen C4 1.4 VTİ Attraction Motor Çekişi,Atikliği,LPG Uyumu,Yakıtı ve Kronik Sorunları


    hocam başlığı açmış kaçmışsın :)

    hem forumu hemde benzinli c4 ü kullananda az olunca başlık çok işlememiş

    son durum nedir hocam bende satıp dizel alayım dedim satılmadı hala ,mecbur tüp olacak heleki cidden 20 kuruş ş.i tutturduysanız çok büyük bir fark

    ancak yol bilgisayarı verileriniz nedir acaba ort. hız ort. tüketim. bide lpg litresi kaçtan alıyorsunuz?

    herhangi bir problem yaşadınız mı elektronik yada mekanik aksamda tavsiye edeceğiniz bir şey var mı

    :) yok dostum yine de fazla C4 benzinli kullanan

    ben tüp taktırdım BRC sorunsuz bir kit,alıp kullanırsınız 30 bin km yaptım tüple,2 katını cıkardı tüp zten parasının,ben agresif bi şöförüm ancak bir kere nakitim yokken 5 saatlik uzun yolda 95 e sabitledim,16 kurus yaktı,siz düşünün :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    quote:

    Orijinalden alıntı: geryol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aspire44

    arkadaşlar 7 ay önce açmıştım konumu,1 ay sonrasın da ise aldım,izlenimlerimi yazayım,brc tüp te taktrdım 20 kurus civarı şehirici yakmakta,uzun yolda ise 16-17 kuruşu görüyorum 110 sabitleyerek tüpte


    benzınlı sekilde cok benzın yemekte,ilk 2 ay baş edemeyip tük takdırdım,1600 e brc

    brc bu araç için sorunsuz uyumlu,kesinlikle güçden düşme vs sorunu yok hatta tüp ayarını yapınca tüple daha hızlı bile gitmekte :)


    tek sıkıntı vitesleri cabuk istemesi

    1. vites 20 yi gecince 2 ye yükseltmek icin uyarı verir gostergede
    2 icin 35
    3 icin 45-50
    4 75
    75 sonrası icinde 5.vites istemekte,az yakması için güzel birşey ama çok vites değiştirmek gerekiyo,benım gibi vitesle oynmayı seevenler içn güzel ama :)

    5. viteste de maksimum 210 km hızı gördüm,bence 1.4 bir araç olması çok iyi vergi ve yakıt işi için ayrıca 200-210 km hızda fazlasıyla yetmekte bana

    buda benim kızım ;
     Citroen C4 1.4 VTİ Attraction Motor Çekişi,Atikliği,LPG Uyumu,Yakıtı ve Kronik Sorunları


    hocam başlığı açmış kaçmışsın :)

    hem forumu hemde benzinli c4 ü kullananda az olunca başlık çok işlememiş

    son durum nedir hocam bende satıp dizel alayım dedim satılmadı hala ,mecbur tüp olacak heleki cidden 20 kuruş ş.i tutturduysanız çok büyük bir fark

    ancak yol bilgisayarı verileriniz nedir acaba ort. hız ort. tüketim. bide lpg litresi kaçtan alıyorsunuz?

    herhangi bir problem yaşadınız mı elektronik yada mekanik aksamda tavsiye edeceğiniz bir şey var mı

    :) yok dostum yine de fazla C4 benzinli kullanan

    ben tüp taktırdım BRC sorunsuz bir kit,alıp kullanırsınız 30 bin km yaptım tüple,2 katını cıkardı tüp zten parasının,ben agresif bi şöförüm ancak bir kere nakitim yokken 5 saatlik uzun yolda 95 e sabitledim,16 kurus yaktı,siz düşünün :)

    Alıntıları Göster
    merhaba ben bu araçtan istiyorum. benim kafamda ederi lpg li km si düşük 33 bin tl civarı olmalı diye tahmin ediyorum. ama bayram arefesi yaz tatili fiyatlar dengesiz 35 diyen de var 40 ta ama ilanlar hepsi 1 -2 aylık yani adamlar satamıyor ilan yeniliyor. 32 33 civarı lpg li 2012 bulsam alacağım. avensisim vardı2011 elegant extra brc tüp taktırmıştım harika bir arabaydı. nakit sıkışlığından sattım. dizel in gürültüsü beni sarsıyor en iyisi temiz lpg li bir araç fiyat konusunda yardımınızı bekliyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kinecan

    merhaba ben bu araçtan istiyorum. benim kafamda ederi lpg li km si düşük 33 bin tl civarı olmalı diye tahmin ediyorum. ama bayram arefesi yaz tatili fiyatlar dengesiz 35 diyen de var 40 ta ama ilanlar hepsi 1 -2 aylık yani adamlar satamıyor ilan yeniliyor. 32 33 civarı lpg li 2012 bulsam alacağım. avensisim vardı2011 elegant extra brc tüp taktırmıştım harika bir arabaydı. nakit sıkışlığından sattım. dizel in gürültüsü beni sarsıyor en iyisi temiz lpg li bir araç fiyat konusunda yardımınızı bekliyorum.


    Hocam 32 33 e ancak kazalı alırsınız bu aracın,almışken sağlamını alın 34 35 liraya sağlam sorunsuz bulabilrsiniz tüplü
    quote:

    Orijinalden alıntı: kinecan

    merhaba ben bu araçtan istiyorum. benim kafamda ederi lpg li km si düşük 33 bin tl civarı olmalı diye tahmin ediyorum. ama bayram arefesi yaz tatili fiyatlar dengesiz 35 diyen de var 40 ta ama ilanlar hepsi 1 -2 aylık yani adamlar satamıyor ilan yeniliyor. 32 33 civarı lpg li 2012 bulsam alacağım. avensisim vardı2011 elegant extra brc tüp taktırmıştım harika bir arabaydı. nakit sıkışlığından sattım. dizel in gürültüsü beni sarsıyor en iyisi temiz lpg li bir araç fiyat konusunda yardımınızı bekliyorum.


    Hocam 32 33 e ancak kazalı alırsınız bu aracın,almışken sağlamını alın 34 35 liraya sağlam sorunsuz bulabilrsiniz tüplü




  • Arkadaşlar size 2016 piyasası ve tüpü söyleyeyim

    Aynı donanım,en boş Attraction un sıfırı 60 Comf. ise 65-70 arası.

    Piyasada yükseldi tabii.

    Normal,kazasız,adam gibi rengi olan,galeri arabası olmayan orjinal bir attraction için 39-41'i gözden çıkarın.

    Comfort için ise gerek plus modelleri gerek üstün Titanium Higl. araç donanımları yüzünden tavsiyem 45'i gözden çıkarın.



    Ha,Ahmet amca 35 istiyordur...



    amca demeyin lazım olur...




    Hal böyle olduğu halde gidip pert araba alıp C4 şöyle böyle diyen insanlar var.

    Fiesta Polo i20 gibi araçlara o rakamlar isteniyor i20 daha 5 yıldız bile alamamış ncapten...

    Lpg içinde BRC derim.Zaten amorti eder kendisini




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.