Şimdi Ara

ARAÇ ÇEKİŞ SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
20.840
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bir kaç gündür konuyla ilgili birçok yeri izledim ancak, konuya en hakim buradaki arkadaşları gördüm.



    1. 200.000 km Otomatik Volvo V40 T4 bir aracım var 3 yıldır kullanıyorum araçta benzin ve lpg var, benzin ile çalışma esnasında parkta iken gaza yüklenince egzosttan tam net olmasa da siyah bir duman atıyor ve pof pof diye ses çıkarıyor tabi bu 4000 - 5500 devir arası durum

    2. Hareket halinde sorunsuz gidişin ardından 0 - 100 ivmesinde berbat bir durum benzinde, lpg de ise benzine oranla daha performanslı bir ivme gösteriyor.

    3. Torbo açtığında tepki olumlu ancak 90 km üstüne çıkmakta zorlanıyor 120 km üstüne çıkamıyor, sürekli gaz yememe tepkisi veriyor ( bir el tutup bırakıyor arkasından gibi ), zorlarken gaz kesince hafif bir silkeleme oluyor.

    4. Yokuş yukarı çıkarken yığılıyor benzin yemiyor, lpg ise daha verimli ancak araçtaki eski performansını mumla arıyor, gazdan çekip basmadan turbo açmayınca olduğu yerde uykuya yatan bir kedi gibi duruyor ( stop etmiyor ) bu esnada gaz bırak bas normale dönüyor.

    5. Benzin filtresi, benzin pompası arızası yok, hava filtresi yeni, filtredeki sensör problemsiz, turbo sorun yok, ARIZA IŞIĞI yanmıyor, iki ışık yanıyor ( SRS ve benzin ışığı )

    6. Düz yolda benzinli şekilde en son 120 ye ulaşabildim, lpg ise 160 tan sonrası zorlamadım bu haliyle.

    Araçta belirgin sorunlarım sağ aks dairesinde arıza bu 120 km / h gibi direksiyona titreme veriyor, SRS arız ışığı ve benzin ışığı,

    Benzin ışığı şamandıra arızası olmuş ise bunu beyine benzin yok gibi algılamasına sebep olup bu hatayı yaparmı, SRS nin bununla ilgisi elbet yok, aks arızasınında yoktur, gaza yüklenip bırakınca bir sanırım blow off gibi ses veriyor blow off var mı bilmiyorum ( bu ses aldığımda vardı biraz fazlalaştı). Lambda arızları yok, 5 litre benzin atıp denedim 30 km yol gitti gitmedi benzin bitti normal değeri 14 lt / 100 km dir. Oto sanayide ısı sensörü arıza kodu okundu ama netlik yok, bu sebep olabilir mi ve bu durumun sebepleri ne olabilir, konuya hakim arkadaşların fikirlerine ihtiyacım var çünkü en yakın servisim 350 km mesafede son çareyi oraya bırakmak istiyorum.

    Konuyu paylaşbilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.

    Aracımı seviyorum, 2010 honda civic var ona değişmem, çürüyene kadar da satmıyorum.







  • merhaba,


    öncelikle aracınızın motorunun sağlam olduğunun ve tüm silindirlerde kompresyonun eşit olduğunun tespiti gereklidir.bu şekilde motor kaynaklı bir arızanın duruma sebep olmadığı anlaşılmış olur.daha sonra turbonun da kontrolü gerekir.bu aşamadan sonra enjektörlerinizin ve yakıt pompanızın düzgün çalıştığının tespiti gerekir.aracın ulaştığı km de göz önüne alınınca katalitik konvertörün de ömrünün doldurduğunu düşünüyorum.konvertörün tıkalı olması veya dağılmış olması çekişi düşürür.aracınızdaki bujilerin durumu dahi çekişi etkiler. ayrıca aracınıza takılmış olan lpg kitinin araca uygun olmaması ve uyum sorunları yaşanması da olasıdır.forumda daha önce dile getirdim ama çoğu kimse kaale almadı fakat volvo ile özellikle de turbo motorlarla uyumlu olan lpg kiti 'prins' tir.bunun dışındaki markalarda dediğiniz türde sorunlar yaşanmaktadır. özetleyecek olursak:


    1-motorun ve turbonun sağlam

    2-yakıt sistemindeki enjektörler ve pompanın sağlam ve doğru basınca sahip olması

    3-doğru benzin kullanılması(98 oktan)

    4-katalitik konvertörün sağlam(koku olmamalı ve motor rahat nefes alabilmeli) tıkırtı ve şakırtı gibi şeyler olmamalı eğer bu durum varsa konvertör hasarlı demektir. bu da çekiş düşüklüğü yapar.

    5-bujilerin doğru tür ve doğru tırnak aralığında olması

    6-pcv sistemi (karter havalandırma sistemi) temiz ve sağlam

    7-lpg kiti varsa araca uygun kit olması (prins)

    8-buji kablolarının orjinal ve sağlam

    9-motor triger kayışı ve gergisinin sağlam ve sente ayarının tam olması

    10-tüm vakum boruların ve bağlantılarının sağlam ve eksiksiz olarak bağlı olması



    Gereklidir. tüm bunlar kontrol edilmeli ve ona göre yorum yapılmalıdır.aracın makineye bağlanması ve varsa arıza kodlarının okunup yorumlanması gerekir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 10 Mart 2010; 22:59:29 >




  • Pc de bir tek ısı sensörü hata kodu bulundu, bununla ilgisi var mıdır ?

    Lpg sistemi prins orjinal, bakımı ağustos 2009 da yapıldı,

    Turbo ya her istek gönderişimde cevap verebiliyor tepkimesi ani ve bildiğim gibi

    Kat olsa diyorum lpg de neden aynı sorun yaşamıyor diye düşünüyorum

    Triger seti 180.000 de serviste değişti gerekli ayarlı yapmışlardır mutlaka

    Sürekli lpg de kullanıyorum bujilerin ömrü uzun olmalı sanırım en azından 175.000 buji değişti, orjinal volvo ürünü



    son bir kaç zamanlarda pompadan değil bidondan benzin dökme yaptım acaba enjeksiyon sistemi tıkalı olabilir mi, çünkü benzinde verdiği huzursuzluğu Lpg de vermiyor, benzin filtresinden şüphelendik 3 gün önce değişti, durum aynı.

    acaba diyorum benzin depodan itibaren bujilere gidene kadar olan sistemde bir sorun mu vardır. çok ilginç olan arıza ışığı yanmaıyor olması.


    ilginize teşekkür



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lebron7400 -- 10 Mart 2010; 23:31:30 >




  • ısı sensörü arızası bu sorunlara sebep olabilir.değişimi çok kolaydır.volvolarda çok rastlanan bir durumdur.zaten artık ısı sensörü de sensörlükten aracın yıllanması nedeniyle çıkmıştır.sensör değişiminden sonra durumun düzelmesi gerekir.
  • Mete üstadım,

    Benim S60'ta da benzer sıkıntılar vardı. 2005 model şu anda 152,000 km'de.

    Hava hortumlarında deformasyonlar vardı ve hatta turboya giren hortum yerine tam oturmamıştı. Gerekli değişiklik ve düzeltmelerle sorun büyük ölçüde azaldı. Ama hala bir keyifsizlik var. özellikle 1300-1500 devir arası motorda bir kasıntı oluyor ve zor gaz yiyor, devirlenmede isteksizlik var. 1700 devir sonrası bir sıkıntı yok.

    Cuma günü intercooler temizliği yaptıracağım, ayrıca kat. konvertörü ayırıp bir test edeceğim.
    MAP sensörünü temizletmiştim, MAF sensörü de yeni değişti aklımda bir tek bu ısı sensörü olasılığı kaldı. Belki bir de turboyu söktürüp kontrol ettiririm ama çok sorun olduğunu düşünmüyorum.

    Bu arada arabada hiçbir arıza kodu yok, tüm programlar güncellendi. Hatta bu sorunu çözeceğim diye gereğinden fazla bakımlı bu aralar. Neyse sağlık olsun...

    S60'lardaki ısı sensörü bu mudur?http://www.ipdusa.com/version.asp?strPageHistory=category&numSearchStartRecord=0&strParents=74,395&P_ID=6208&CAT_ID=395&V_ID=16891

    edit:
    web sayfasında 2001-2002 yazdığı için sordum. 2005 modeller ile ilgili bir ürün bulamadım çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan.d -- 22 Aralık 2010; 14:51:54 >




  • Volkan.d,


    benim bildiğim bu araçlar zaten 1800 lü devirlere kadar cansızdır.tabi cansızdır derken ivmelenme konusunda demek istiyorum ama eğer gaza basmanıza rağmen yürümüyorsa farklı bir durum. bir de bu durum araç soğukken mi oluyor yoksa hem soğuk hem sıcakken mi? bunu açıklarsan sevinirim..
  • hocam,

    benim arabam 2500 motor 210 bg motor kodu B5254T2. Şu an tork grafiğini bulamadım ama turbo 1500 devirden itibaren güç vermeye başlıyor.

    Zaten sıkıntım da arabanın karakteristik özelliklerinden kaynaklı değil, son zamanlarda olan bir sorun olmasından kaynaklı. Yani eskiden böyle değildi. son 20,000 kmdir bu sıkıntım var.

    Sorunum tam olarak şu:
    Mesela trafikte öndeki arabayı takip ettiğinizi düşünün. Özellikle şehir içinde takip mesafesini korumak için ister istemez ayağınızı gazdan hafifçe çekip ya da hafifçe gaz vererek +- 300 devir aralığında gezinerek arabayı kulanırsınız. Benim araba yakıt ekonomisi sağlamak amaçlı programlandığı için bunu 1200-1800 rpm'de sorunsuzca yapıyor(du). Şimdi zaman zaman (özellikle yokuş yukarı yükte iken) gaz pedalına sabit bastığım halde devir kaybediyor, ayağımı gaz pedalından hafifçe bile kaldırsam birden bire rölanti devrine (700 rpm) düşüyor sonra da gaza hafifçe bastığımda araba oldukça zorlanıyor ve gaz yemiyor. Pedala daha çok basarsam da bu sefer vites düşürüp birden öne atılıyor. O zaman da önümde araba olduğu için ayağımı gazdan çekmek zorunda kalıyorum, tekrar aynı şeyler oluyor. Sanki bir şey arabayı tutuyor. Sanırım araba torkunu üretmede zorlanıyor.

    Bu problem 1300 -1500 devir arası çok belirgin, sonra turbo takviyesi başlıyor. Tam gaz hızlanırken bu sorun olmuyor sadece gaza hafifçe bastığımda arabada bir kasıntı ve vibrasyon eşliğinde gaz pedalına bir direnme hissediyorum.

    Sıkıntım sorunun zaman zaman kendini göstermesi ve arıza kodu vermemesi. Kesinlikle araba soğukken problem yok sıkıntı araba ısındıktan sonra başlıyor. sanki araba yeterince soğuk hava temin edemediği için boğuluyormuş ve kasılıyormuş gibi hissediyorum. Bu da tabii sürüş konforumu çok bozuyor.

    Araba olması gerektiğinden fazla bakımlı ve ateşleme sistemi dahil bir çok parça yenilendi. Hiç bir arıza kodu yok.

    Uzun oldu kusura bakmayın.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Passat çekiş sorunu
    16 yıl önce açıldı
    Dacia yakıt göstergesi sorunu
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    hocam,

    benim arabam 2500 motor 210 bg motor kodu B5254T2. Şu an tork grafiğini bulamadım ama turbo 1500 devirden itibaren güç vermeye başlıyor.

    Zaten sıkıntım da arabanın karakteristik özelliklerinden kaynaklı değil, son zamanlarda olan bir sorun olmasından kaynaklı. Yani eskiden böyle değildi. son 20,000 kmdir bu sıkıntım var.

    Sorunum tam olarak şu:
    Mesela trafikte öndeki arabayı takip ettiğinizi düşünün. Özellikle şehir içinde takip mesafesini korumak için ister istemez ayağınızı gazdan hafifçe çekip ya da hafifçe gaz vererek +- 300 devir aralığında gezinerek arabayı kulanırsınız. Benim araba yakıt ekonomisi sağlamak amaçlı programlandığı için bunu 1200-1800 rpm'de sorunsuzca yapıyor(du). Şimdi zaman zaman (özellikle yokuş yukarı yükte iken) gaz pedalına sabit bastığım halde devir kaybediyor, ayağımı gaz pedalından hafifçe bile kaldırsam birden bire rölanti devrine (700 rpm) düşüyor sonra da gaza hafifçe bastığımda araba oldukça zorlanıyor ve gaz yemiyor. Pedala daha çok basarsam da bu sefer vites düşürüp birden öne atılıyor. O zaman da önümde araba olduğu için ayağımı gazdan çekmek zorunda kalıyorum, tekrar aynı şeyler oluyor. Sanki bir şey arabayı tutuyor. Sanırım araba torkunu üretmede zorlanıyor.

    Bu problem 1300 -1500 devir arası çok belirgin, sonra turbo takviyesi başlıyor. Tam gaz hızlanırken bu sorun olmuyor sadece gaza hafifçe bastığımda arabada bir kasıntı ve vibrasyon eşliğinde gaz pedalına bir direnme hissediyorum.

    Sıkıntım sorunun zaman zaman kendini göstermesi ve arıza kodu vermemesi. Kesinlikle araba soğukken problem yok sıkıntı araba ısındıktan sonra başlıyor. sanki araba yeterince soğuk hava temin edemediği için boğuluyormuş ve kasılıyormuş gibi hissediyorum. Bu da tabii sürüş konforumu çok bozuyor.

    Araba olması gerektiğinden fazla bakımlı ve ateşleme sistemi dahil bir çok parça yenilendi. Hiç bir arıza kodu yok.

    Uzun oldu kusura bakmayın.


    Manifold temizliği de gerekiyor sizin aracınıza.. Muhtemelen manifolddaki egzoz çıkışları da fazlasıyla kurum bağlamış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaCKeRBoY64 -- 22 Aralık 2010; 20:15:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64
    Manifold temizliği de gerekiyor sizin aracınıza.. Muhtemelen egzoz çıkışları da fazlasıyla kurum bağlamış...


    Teşekkür ederim...

    Ben de benzer hisler içerisindeyim. Sorunun özellikle arabanın ısınmasından sonra ortaya çıkması (hatta uzun yolda bir 100 km falan gittikten sonra iyice sapıtması) bende de egzost ile ilgili bir sorun var diye düşündürüyor.

    Ama yazın sıcak havada sorunun daha belirgin olması yüzünden acaba emiş sisteminde de mi bir tıkanıklık veya kaçak var ondan şüpheliyim. Sanki araba hava yakıt karışımını doğru hazırlayamıyormuş gibi geliyor. 1 yılda 2 kez MAF sensörü değişti (biri cepten biri garantiden) Ya aldığım havada ya da yakıtta ya da karışımda bir sıkıntı olmalı ki debimetreyi 2 kere bozsun. Bu problemi çözmezsem yakında bir daha MAF sensörü alırım gibi geliyor.

    Hortumları değiştirerek baya bir yol aldım ama henüz bitmedi. Olasılıkların hepsini deniyeceğiz artık

    Bir de bunların hepsini yaptıracak vakit ve doğru yeri bulsam şahane olacak.

    Geçen gün Ankara'daki yetkili servisi birbirine kattım beceriksizliklerinden dolayı. Bilgisayara tak arıza varsa söyle yoksa yolla ne güzel iş. Sıkıntımı anlamıyorlar bile. Arabaya binip yapıyorlar dip gaz sonra bana "Abi, Kepekli Yokuşunu 160'la çıktım araba harika çekiyor" diyorlar. "60'la da çıkmayı denedin mi" diyorum boş boş suratıma bakıp "Abi bu araba 60'la gitmez ki" diyorlar.
    Çoluk çocukları var, ekmekleri ile oynama, kalp kırma diye katlanıyorum ama geçen gün dayanamayıp fena patladım. Paramla rezil oluyorum.

    Hiç merakım olmamasına rağmen arabanın tüm parçalarını ve sistemlerini öğrendim sayelerinde. Neyse hem buradan hem de Amerikadaki forumlardan bir sürü arkadaş edindim bu vesile ile.

    Şimdi yine bildiğim ve güvendiğim bir özel servise götürüyorum ama bana çok ters bir yerde. Umarım orada bu sorunları halledeceğim.

    İlginize teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64
    Manifold temizliği de gerekiyor sizin aracınıza.. Muhtemelen egzoz çıkışları da fazlasıyla kurum bağlamış...


    Teşekkür ederim...

    Ben de benzer hisler içerisindeyim. Sorunun özellikle arabanın ısınmasından sonra ortaya çıkması (hatta uzun yolda bir 100 km falan gittikten sonra iyice sapıtması) bende de egzost ile ilgili bir sorun var diye düşündürüyor.

    Ama yazın sıcak havada sorunun daha belirgin olması yüzünden acaba emiş sisteminde de mi bir tıkanıklık veya kaçak var ondan şüpheliyim. Sanki araba hava yakıt karışımını doğru hazırlayamıyormuş gibi geliyor. 1 yılda 2 kez MAF sensörü değişti (biri cepten biri garantiden) Ya aldığım havada ya da yakıtta ya da karışımda bir sıkıntı olmalı ki debimetreyi 2 kere bozsun. Bu problemi çözmezsem yakında bir daha MAF sensörü alırım gibi geliyor.

    Hortumları değiştirerek baya bir yol aldım ama henüz bitmedi. Olasılıkların hepsini deniyeceğiz artık

    Bir de bunların hepsini yaptıracak vakit ve doğru yeri bulsam şahane olacak.

    Geçen gün Ankara'daki yetkili servisi birbirine kattım beceriksizliklerinden dolayı. Bilgisayara tak arıza varsa söyle yoksa yolla ne güzel iş. Sıkıntımı anlamıyorlar bile. Arabaya binip yapıyorlar dip gaz sonra bana "Abi, Kepekli Yokuşunu 160'la çıktım araba harika çekiyor" diyorlar. "60'la da çıkmayı denedin mi" diyorum boş boş suratıma bakıp "Abi bu araba 60'la gitmez ki" diyorlar.
    Çoluk çocukları var, ekmekleri ile oynama, kalp kırma diye katlanıyorum ama geçen gün dayanamayıp fena patladım. Paramla rezil oluyorum.

    Hiç merakım olmamasına rağmen arabanın tüm parçalarını ve sistemlerini öğrendim sayelerinde. Neyse hem buradan hem de Amerikadaki forumlardan bir sürü arkadaş edindim bu vesile ile.

    Şimdi yine bildiğim ve güvendiğim bir özel servise götürüyorum ama bana çok ters bir yerde. Umarım orada bu sorunları halledeceğim.

    İlginize teşekkürler...



    Estağrufullah hocam yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.
    Peki bujiler, buji kabloları, hava filtresi, enjektörler vs ne durumda bir bilginiz var mı hocam?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64
    Peki bujiler, buji kabloları, hava filtresi, enjektörler vs ne durumda bir bilginiz var mı hocam?


    Araba 152,000'de
    Enjektörler en son 100,000'de bir temizlik görmüştü. 15 ay kadar önce.
    Motor yağı ve hava filtresi 15 gün önce değişti. Onlar rutin 10,000'de bir değişiyor zaten. Yakıt filtresi 20,000'de bir.
    Bujiler 130,000 de değişmişti en son, ateşleme bobinleri ile beraber. 6ay oldu herhalde. Kablolardan emin değilim. Faturalara bakmam lazım.
    Akü 15 gün önce değişti. Orjinal Volvo marka. şarjı %35 gibiydi, gözüm yemedi kışın yolda falan kalırım diye.

    Diyorum ya araba gereğinden fazla bakımlı esasında. O yüzden sinir oluyorum. Eminim ufak bir sorunu var.
  • volkdan.d,


    aracınızın ECT sensörünü(motor suyu sıcaklık sensörü) hiç yenilediniz mi? bu parça volvolarda çok sık arıza yapar.ve arıza yapınca da arıza lambası yakmaz.. bence sensörü yeniletin.. benim kullandığım 850 serisi volvolarda 2 senede bir sensör yenilemek gerekiyor.sizin araçta varmı bilmiyorum ama bir de hava filtre kutusu içinde de bir sensör vardır.. motor belli sıcaklığa gelene kadar araca egzost manifoldu tarafından sıcak hava verilir ve motor ısınınca bu valf kapanır ve motor soğuk hava alır.bu sistem arızalanınca motor sürekli sıcak hava alır ve benzer sorunlar ortaya çıkar.. bunları bir kontrol ettirin derim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg
    volkdan.d,

    aracınızın ECT sensörünü(motor suyu sıcaklık sensörü) hiç yenilediniz mi? bu parça volvolarda çok sık arıza yapar.ve arıza yapınca da arıza lambası yakmaz.. bence sensörü yeniletin.. benim kullandığım 850 serisi volvolarda 2 senede bir sensör yenilemek gerekiyor.sizin araçta varmı bilmiyorum ama bir de hava filtre kutusu içinde de bir sensör vardır.. motor belli sıcaklığa gelene kadar araca egzost manifoldu tarafından sıcak hava verilir ve motor ısınınca bu valf kapanır ve motor soğuk hava alır.bu sistem arızalanınca motor sürekli sıcak hava alır ve benzer sorunlar ortaya çıkar.. bunları bir kontrol ettirin derim...


    sağolasın üstadım.

    kulağa çok mantıklı geliyor. ect sensörü sanırım bu.http://www.ipdusa.com/version.asp?strPageHistory=category&numSearchStartRecord=0&strParents=74,398&P_ID=3844&CAT_ID=398&V_ID=9302
    çok da pahalı değilmiş. gerçi volvo buna kesin 200 tl ister.

    öbür parçayı da soracağım.

    bir sorum daha var. Şanzıman soğutma sisteminde de sorun olabilir mi? ya da hortumlarında falan.




  • şanzıman soğutmada sorun olma ihtimali düşüktür.şanzıman motor radyatörünün kendisine ayrılan bölümünde yağı soğutur.bunda sorun olması için radyatör sorunlu olmalı.. bana göre..


    ect sensörü motor soğukken motorun zengin karışımla çalışması için ve de ekstra benzin gönderilmesi için sinyal yollar.bozulduğunda aracın motoru sıcak olmasına rağmen ekstra karışım yaptırıp yani yanlış sinyal verip çalışmayı bozabilir.benim aracımda böyle oldu.bunu nasıl yapar? direnç değerleri ile.. bunu da ohm cinsinden gösterir.. sıcaklık düştğükçe direnç artar sıcaklık arttıkça direnç düşer.. çok uzun bir konu olduğundan bu kadar yazabildim.. bu olay ayrıca yakıtı da arttırır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 23 Aralık 2010; 2:23:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d

    quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64
    Peki bujiler, buji kabloları, hava filtresi, enjektörler vs ne durumda bir bilginiz var mı hocam?


    Araba 152,000'de
    Enjektörler en son 100,000'de bir temizlik görmüştü. 15 ay kadar önce.
    Motor yağı ve hava filtresi 15 gün önce değişti. Onlar rutin 10,000'de bir değişiyor zaten. Yakıt filtresi 20,000'de bir.
    Bujiler 130,000 de değişmişti en son, ateşleme bobinleri ile beraber. 6ay oldu herhalde. Kablolardan emin değilim. Faturalara bakmam lazım.
    Akü 15 gün önce değişti. Orjinal Volvo marka. şarjı %35 gibiydi, gözüm yemedi kışın yolda falan kalırım diye.

    Diyorum ya araba gereğinden fazla bakımlı esasında. O yüzden sinir oluyorum. Eminim ufak bir sorunu var.


    Gerçekten bakımlı bir araç hocam şu anki haliyle aracınızın sorunu benim bilemediğim birşeyden kaynaklanıyor belli ki




  • @meteg,

    üstadım, şanzıman soğutmayı şunun için sormuştum; benim radyatör daha önce değişmişti. Takarlarken bir enayilik mi oldu acaba diye merak ediyorum. Gerçi çok da uzun zaman oldu ama insan merak ediyor ister istemez.

    Neyse şu diğer şeyleri bir deneyim de.

    İlgine teşekkürler, gelişme olursa yazarım buraya.


    @HaCKeRBoY64,

    Bence hepimizin bilebileceği basit bir şeyden kaynaklanıyor da, anlamak zor oluyor.

    İlgine teşekkürler.
  • wastegatelerinizi kontrol ettirin lpg li volvolarda egzost gazı ısısı yüksek olduğu için wastegate sıkıntı yaratıyor sıklıkla.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.