Şimdi Ara

Passat mı ? İnsignia mı ? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
260
Cevap
0
Favori
31.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exsalibur -- 26 Kasım 2011; 20:57:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw once adam gibi tasarim yapmayi ogrensin poloya binen butun araclarin binmis oluyor. Sonra adam gibi ilgilenmeyi ogrensin talep karsilamayi, indirim yapmayi, donanim koymayi ogrensin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!


    toyota yı geçmek için 1000 tane marka aldı hala 3 cü sırada zaten 23 nisanda 1 cilik koltuguna cıkarcakmıs toyota bu kadar ugrasma sağlığına yazık diye,

    ayrıca sen lütfen git bi insignia yada yeni astra kullan olur mu tofas gör ve kendine gel




  • anlıyorumki körler sağırlar birbirini ağırlar oynuyo arkadaşlar heyyyyyyyyyyyy heyyyyyyyyyyy opel aşkı nelere kadirsin....!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!


    toyota yı geçmek için 1000 tane marka aldı hala 3 cü sırada zaten 23 nisanda 1 cilik koltuguna cıkarcakmıs toyota bu kadar ugrasma sağlığına yazık diye,

    ayrıca sen lütfen git bi insignia yada yeni astra kullan olur mu tofas gör ve kendine gel

    vw nin bi ideali var ya opelin ideali ne çakma doblo ve multijet motorla müşterisini oyalamakmı yoksa iflas edip kepenk kapatmakdan kurtulmakmı derdii....?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    anlıyorumki körler sağırlar birbirini ağırlar oynuyo arkadaşlar heyyyyyyyyyyyy heyyyyyyyyyyy opel aşkı nelere kadirsin....!

    Senin yorumun tarafsız olsa bizde seninle düzgün yazışırız ama sen gelip burada daha opelin yeni nesil turbo motorlarına binmeyip tsi varsa yoksa diyorsun. Daha adam gibi müşteriyle ilgilenmeyi öğrensin sonra senin gibi bağnazların kökü kuruduğu zaman Türkiye den adam gibi talep bile alamayacak......
  •  Passat mı ? İnsignia mı ?


     Passat mı ? İnsignia mı ?


    karar senin ama bence tabii ki PASSAT




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!


    toyota yı geçmek için 1000 tane marka aldı hala 3 cü sırada zaten 23 nisanda 1 cilik koltuguna cıkarcakmıs toyota bu kadar ugrasma sağlığına yazık diye,

    ayrıca sen lütfen git bi insignia yada yeni astra kullan olur mu tofas gör ve kendine gel

    vw nin bi ideali var ya opelin ideali ne çakma doblo ve multijet motorla müşterisini oyalamakmı yoksa iflas edip kepenk kapatmakdan kurtulmakmı derdii....?

    opel GM bünyesine girdiginden beri muhteşem bir değişim geçirdi ,artık eskisi gibi arza cıkarmıyor daha saglam daha donanımlı ve daha iyi lütfen 2000 lerin opel li ile 2010 ların opel ini bir tutma




  • İnsignia , görüntüden kazanıyor Adamlar reklamlarında boşuna demiyor 'şimdiye kadar yarattığımız en iyi otomobil ' .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    anlıyorumki körler sağırlar birbirini ağırlar oynuyo arkadaşlar heyyyyyyyyyyyy heyyyyyyyyyyy opel aşkı nelere kadirsin....!

    Sizdeki bu wv fanlığıda gözlerimi yaşartıyor, olayı opel süspansiyon yapmasını öğrensin seviyesine kadar getirmişsiniz maşallah, bence opel ile konuşalım siz süspansiyon yapımı dersi verin opel çalışanlarına.




  • Bence OPEL INSIGNIA.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!


    toyota yı geçmek için 1000 tane marka aldı hala 3 cü sırada zaten 23 nisanda 1 cilik koltuguna cıkarcakmıs toyota bu kadar ugrasma sağlığına yazık diye,

    ayrıca sen lütfen git bi insignia yada yeni astra kullan olur mu tofas gör ve kendine gel

    vw nin bi ideali var ya opelin ideali ne çakma doblo ve multijet motorla müşterisini oyalamakmı yoksa iflas edip kepenk kapatmakdan kurtulmakmı derdii....?

    opel GM bünyesine girdiginden beri muhteşem bir değişim geçirdi ,artık eskisi gibi arza cıkarmıyor daha saglam daha donanımlı ve daha iyi lütfen 2000 lerin opel li ile 2010 ların opel ini bir tutma

    gm ile birleştikden sonra evrim geçiren opel acaba biraz markayı düzeltip elden çıkarma amacı güdmesin. gm pişmanlık falan yani nede olsa fiat teknolojisi kullanıyoo.

    bursadaki dar alanda kısa paslaşmalardan bunu anlıyorumm MOVANO örneğide cabası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    anlıyorumki körler sağırlar birbirini ağırlar oynuyo arkadaşlar heyyyyyyyyyyyy heyyyyyyyyyyy opel aşkı nelere kadirsin....!

    Sizdeki bu wv fanlığıda gözlerimi yaşartıyor, olayı opel süspansiyon yapmasını öğrensin seviyesine kadar getirmişsiniz maşallah, bence opel ile konuşalım siz süspansiyon yapımı dersi verin opel çalışanlarına.

    Zaten arkadas flexride şasi sistemini bilmiyor düğmesini görse opelde bu ne yoksa gösterge rengi değiştiricisimi der.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!


    toyota yı geçmek için 1000 tane marka aldı hala 3 cü sırada zaten 23 nisanda 1 cilik koltuguna cıkarcakmıs toyota bu kadar ugrasma sağlığına yazık diye,

    ayrıca sen lütfen git bi insignia yada yeni astra kullan olur mu tofas gör ve kendine gel

    vw nin bi ideali var ya opelin ideali ne çakma doblo ve multijet motorla müşterisini oyalamakmı yoksa iflas edip kepenk kapatmakdan kurtulmakmı derdii....?

    opel GM bünyesine girdiginden beri muhteşem bir değişim geçirdi ,artık eskisi gibi arza cıkarmıyor daha saglam daha donanımlı ve daha iyi lütfen 2000 lerin opel li ile 2010 ların opel ini bir tutma

    gm ile birleştikden sonra evrim geçiren opel acaba biraz markayı düzeltip elden çıkarma amacı güdmesin. gm pişmanlık falan yani nede olsa fiat teknolojisi kullanıyoo.

    bursadaki dar alanda kısa paslaşmalardan bunu anlıyorumm MOVANO örneğide cabası.


    peki arkadasım sen o fiat bünyesindeki bi markalara bak istersen fiat teknolojisi dediğigin 1.3 lt lik dizel motoru




  • 2001 MODEL OPEL VECTRAM VARDI 1.6 COMFORT

    OTOBANDA 200 Ü GEÇERDİM ARABA BANA MISIN DEMEZDİ? ARABA HEM SPOR HEMDE KARİZMAYDI İNSİGNİA İLE VECTRA RUHUNU ÖLDÜRDÜLER BENCE KEŞKE VECTRALAR DEVAM ETSEYDİ
    GT EFSANELERİ 93 GT 2.0 150 HP 245 GÖRÜRDÜ
    İNSİGNİA GÜZEL SPOR AMA KARİZMASI EKSİK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    quote:

    Orijinalden alıntı: musch-lee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kingdrag

    değerli arkadaşım:


    opel ilk önce amörtisör yapmayı öğrensin.
    fiatın multijet motorunun yakasını ve doblo konseptinde üretmeye çalıştığı, opel combo çakma doblosunun üretimini durdurup fiatın yakasını bıraksın,kalitesini indirgemesin.tofaş ile bursada dar alanda kısa paslaşmalar yapmasın.alaman tofaşı deyincede zorunuza gitmesin!.yılın motoru ödülünü almış, vw tsi motoruna rakip yapıversin ve ödül alsın bi zahmet.
    bi zahmetde zamanları olursa:

    caddy,transporter,scirocco,tiguan,toureglere alternatif veya rakip üretsin.takdire şayan bi kalite elde etsin.

    unutmayalımki her zaman meyve veren agaç taşlanır.ben şahsen taşlanan bi söğüt ağacı görmedim bilmem anlatabildimmi....!


    saygılar teşekkürler


    vw önce bir teknolojide ilerlesin de 2 de bir arza cıkartmasın ,sen yeni astra ve insignia ya bindiysen ve hala süspansiyonlarına laf yapıyorsan git camdan atla

    teknolojide ilerleyemediği için bu kadar büyüdü ve:

    porsche,benleyy,audi,skoda,bugatti,lamborgini,scanıa,man gibi dünya markalarını çatısı altında topluyoo ve giderek büyüyo ya tofaşla dans eden opel....!


    toyota yı geçmek için 1000 tane marka aldı hala 3 cü sırada zaten 23 nisanda 1 cilik koltuguna cıkarcakmıs toyota bu kadar ugrasma sağlığına yazık diye,

    ayrıca sen lütfen git bi insignia yada yeni astra kullan olur mu tofas gör ve kendine gel

    vw nin bi ideali var ya opelin ideali ne çakma doblo ve multijet motorla müşterisini oyalamakmı yoksa iflas edip kepenk kapatmakdan kurtulmakmı derdii....?

    opel GM bünyesine girdiginden beri muhteşem bir değişim geçirdi ,artık eskisi gibi arza cıkarmıyor daha saglam daha donanımlı ve daha iyi lütfen 2000 lerin opel li ile 2010 ların opel ini bir tutma

    gm ile birleştikden sonra evrim geçiren opel acaba biraz markayı düzeltip elden çıkarma amacı güdmesin. gm pişmanlık falan yani nede olsa fiat teknolojisi kullanıyoo.

    bursadaki dar alanda kısa paslaşmalardan bunu anlıyorumm MOVANO örneğide cabası.


    peki arkadasım sen o fiat bünyesindeki bi markalara bak istersen fiat teknolojisi dediğigin 1.3 lt lik dizel motoru

    bakmama gerek yok biliyorum zaten.movano da renault master konseptinde yapılmştı sende ona bak bakalım araştır renault olmadı. fiata pası at belki tutar tav olur elimden çıkarırım.opeli :)) inşallah 30 sene sonra opel diye bi marka kalır insignia tutkunları vw horbyy de olduğu gibi(namı değer kaplumbağa:))organizasyon yaparlar, birlikde konvoy dizi halinde piknik falan yani. O mirim gözüm gibi bakmışsın ilk günkü gibi tam formunda yedek parça satan parçacı adres vermeler daha neler neler. horbyyler hala ayakda bi haylide tutkunları var inanılmaz fiyatları var zevkine 20 bin 30 bin harcayanlar var.vw aşkı bu diyorum onları görünce 10 ve 15 yaş gurubunda olan birine göre baya büyük laflar ettim ama kusura bakmayın...! sanıldığı kadarda değil germany deki durumu belli prestij kaybı falan isteyen tanıdıkları varsa sorabilirler .



    saygılar teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exsalibur -- 26 Kasım 2011; 21:55:29 >




  • @kingdrag sen rahat ol arkadasım opel her zaman varlıgını devam ettirir hiç te bir sıkıntı cekmez ama senin zihniyetindeki insanları gercekten merak ediyorum vw askeri ücret mi ödüyor ? teknolojiye gelince her marka her markadan teknoloji alabilir , bugun mini coopere toyota motor üretecek , koskoca bmw motor üretemiyor mu hayır ,yada bi psa motorunu ford,mazda,volvo gibi firmalar kullanıyor bunlar teknoloji garibanı markalar mı hayır günümüzde her marka her markadan teknoloji alır bakınız mercedes ,nissan-renault oltaklıgı dci motor kullanması gündemde ...
  • Tarihe not düşüyorum.

    -- doğuş otonun yaptıgı zamlar ve araçlar için en az 8 ay sıra vermesi.

    -- forumdaki belli başlı vw fanları ( diğer firmaları sürekli karalayip vw yucelten) yüzünden

    VW den nefret ediyorum. Bu nefreti heryerde herkese göstereceğim.

    Passat bölümündeki saygıdeğer arkadaslarımı buradaki fanlardan ayrı tutuyorum.
  • ben asgari ücret alıyorum ya sen ne alıyosun?
    ŞİMDİYE KADAR YAPTIĞIMIZ EN İYİ OTOMOBİL diyerek önceki yaptıklarının, kalitesiz oldugunu kabul eden tek firma opel zannedersem.!
    açıkla bi zahmet devamlı yap boz, asconalar cadettler, vectralar,calibralar,omegalar vs ya sonra neyin üretimini durduracan?
    ve öbür tarafda BİZ EN İYİSİNİ YAPANA KADAR EN İYİSİ BU. diyen volkswagen,
    diyerek bu konuda bi daha bişey yazmıyacam.siz birbirinizi poh pohlayın vw diyene hemen birleşin, biri bıraksın biri alsın sıkıştırın ondan sonra vw den ne kadar ücret alıyosun falan filan.
    saygılar teşekkürler diyor ve bu konuda susma hakkımı kullanıyorum, nede olsa zaman kaliteyi gösterecek 30 yıl sonraki passatları düşünüyorumm uçarken falan yanii!!!



    saygılar teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi exsalibur -- 27 Kasım 2011; 0:58:40 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.