Şimdi Ara

Passat Modifikasyonları ( resimli açıklamalar ) (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
797
Cevap
11
Favori
184.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger

    Ben 800 tl'ye yaptırdım.Sizin araç 180-185hp arasını rahat alıyor.


    Hayırlı olsun.

    Gerçi yeni yaptırmışınız ama yakışta ne gibi fark oldu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eşkenar

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger
    Ben 800 tl'ye yaptırdım.Sizin araç 180-185hp arasını rahat alıyor.

    Hayırlı olsun.
    Gerçi yeni yaptırmışınız ama yakışta ne gibi fark oldu ?

    Valla daha bakamadım aksine çok yaktım fazla basmaktan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eşkenar

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger
    Ben 800 tl'ye yaptırdım.Sizin araç 180-185hp arasını rahat alıyor.

    Hayırlı olsun.
    Gerçi yeni yaptırmışınız ama yakışta ne gibi fark oldu ?

    Valla daha bakamadım aksine çok yaktım fazla basmaktan


    Artık imzayı değiştirin bence lord_danger




  • quote:

    Orijinalden alıntı: errddm

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eşkenar

    quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger
    Ben 800 tl'ye yaptırdım.Sizin araç 180-185hp arasını rahat alıyor.

    Hayırlı olsun.
    Gerçi yeni yaptırmışınız ama yakışta ne gibi fark oldu ?

    Valla daha bakamadım aksine çok yaktım fazla basmaktan


    Artık imzayı değiştirin bence lord_danger

    Alıntıları Göster
    Demesen hatırlamayacaktım :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JonnyCaqe -- 4 Şubat 2010; 13:11:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Belki yukarıda okumuşsunuzdur. 2 sene önce bende yaptırmıştım. 203 HP gibi birşey olmuştu.
    Tam bir canavara dönüştü. Lastikler yolu tutmaz olmuştu. Sırf o yüzden 235/45 17 ebadında lastik ve jant aldım.
    Fakat tork DSG Şanzımanın maximum limiti olan 350Nm'yi çok geçmişti. Birçok yazılım denedik ama tork'u 400NM nin altına çekemedik.
    Bende riske girmek istemedim, biliyorsunuzdur DSG şanzıman 20.000 tl civarı. Ve orjinal yazılıma geri döndüm.


    bence gereksiz yere endişelenmişsiniz, çünkü bir araç şanzumanı % 25 e kadar toleranslandırılır, 450 nm ye dahi dayanabileceğini düşünüyorum, anlık olarak, zaten sürekli bu sınırlarda gitmeyeceksinizdir, hadi oldu diyelim şanzuman darma duman olmaz, bir-iki dişliden olursunuz en fazla, aracınıza o kadar masraf-emek-yatırım yapmışsınız okuduğum kadarıyla, millet 110 hp aracın üstüne sadece yazılımla 40 hp koyuyor, sizinki 225 hp yi çoktan hakediyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Belki yukarıda okumuşsunuzdur. 2 sene önce bende yaptırmıştım. 203 HP gibi birşey olmuştu.
    Tam bir canavara dönüştü. Lastikler yolu tutmaz olmuştu. Sırf o yüzden 235/45 17 ebadında lastik ve jant aldım.
    Fakat tork DSG Şanzımanın maximum limiti olan 350Nm'yi çok geçmişti. Birçok yazılım denedik ama tork'u 400NM nin altına çekemedik.
    Bende riske girmek istemedim, biliyorsunuzdur DSG şanzıman 20.000 tl civarı. Ve orjinal yazılıma geri döndüm.


    bence gereksiz yere endişelenmişsiniz, çünkü bir araç şanzumanı % 25 e kadar toleranslandırılır, 450 nm ye dahi dayanabileceğini düşünüyorum, anlık olarak, zaten sürekli bu sınırlarda gitmeyeceksinizdir, hadi oldu diyelim şanzuman darma duman olmaz, bir-iki dişliden olursunuz en fazla, aracınıza o kadar masraf-emek-yatırım yapmışsınız okuduğum kadarıyla, millet 110 hp aracın üstüne sadece yazılımla 40 hp koyuyor, sizinki 225 hp yi çoktan hakediyor


    Belkide haklsın , gerçekten birşey olmayabilirdi ama bu şekilde kafam daha rahat oldu. Yurtdışında o zamanlar araştırmıştım 400Nm torkun üzerinde 8 aydır sorunsuz kullanan DSG'ler mevcuttu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: SeKSandDoRT


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Belki yukarıda okumuşsunuzdur. 2 sene önce bende yaptırmıştım. 203 HP gibi birşey olmuştu.
    Tam bir canavara dönüştü. Lastikler yolu tutmaz olmuştu. Sırf o yüzden 235/45 17 ebadında lastik ve jant aldım.
    Fakat tork DSG Şanzımanın maximum limiti olan 350Nm'yi çok geçmişti. Birçok yazılım denedik ama tork'u 400NM nin altına çekemedik.
    Bende riske girmek istemedim, biliyorsunuzdur DSG şanzıman 20.000 tl civarı. Ve orjinal yazılıma geri döndüm.


    bence gereksiz yere endişelenmişsiniz, çünkü bir araç şanzumanı % 25 e kadar toleranslandırılır, 450 nm ye dahi dayanabileceğini düşünüyorum, anlık olarak, zaten sürekli bu sınırlarda gitmeyeceksinizdir, hadi oldu diyelim şanzuman darma duman olmaz, bir-iki dişliden olursunuz en fazla, aracınıza o kadar masraf-emek-yatırım yapmışsınız okuduğum kadarıyla, millet 110 hp aracın üstüne sadece yazılımla 40 hp koyuyor, sizinki 225 hp yi çoktan hakediyor


    Belkide haklsın , gerçekten birşey olmayabilirdi ama bu şekilde kafam daha rahat oldu. Yurtdışında o zamanlar araştırmıştım 400Nm torkun üzerinde 8 aydır sorunsuz kullanan DSG'ler mevcuttu.

    Alıntıları Göster
    Belki kısa vade de sorun çıkrmazdı ama uzun vade de sorun çıkarabilirdi DSG müthiş bir şanzuman ama biraz hassas gibime geldi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    Belki kısa vade de sorun çıkrmazdı ama uzun vade de sorun çıkarabilirdi DSG müthiş bir şanzuman ama biraz hassas gibime geldi...


    Bende öyle düşünüyorum Sercan. Hatta 7 DSG, bizimkilerden bile hassas galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    Belki kısa vade de sorun çıkrmazdı ama uzun vade de sorun çıkarabilirdi DSG müthiş bir şanzuman ama biraz hassas gibime geldi...


    Bende öyle düşünüyorum Sercan. Hatta 7 DSG, bizimkilerden bile hassas galiba.

    Alıntıları Göster
    necvox 939 hd 'i orjinal kamerasıyla birlikte sonunda Eos aracıma monte ettirdim.
    MFD'de müzik bilgilerini görmek ve direksiyondaki telefon tuşunu kullanmak haricinde bütün fonksiyonları çalışıyor.
    arkaya kamerayı taktırmak zor oldu ama arka koltuğu kaldırarak o da takıldı. gayet başarılı.
    size bir sorum var:

    direksiyondaki telefon tuşunu başarılı kullanabilen varsa bana setup'ta "answer" key altında görünen rakamı okuyabilir mi ?

    mert bey size de IGO ile ilgili bir sorum var:

    ido8 'i kurdum. türkçe sesler ve Türkiye haritasıyla oldukça başarılı çalışıyor.
    yalnız bazı POI ayarlarında "poi_brand.spr not found" diye hata alıp IGO'dan çıkıyor.
    bu dosya nedir ?
    nerede bulunur ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrmrmrmr

    necvox 939 hd 'i orjinal kamerasıyla birlikte sonunda Eos aracıma monte ettirdim.
    MFD'de müzik bilgilerini görmek ve direksiyondaki telefon tuşunu kullanmak haricinde bütün fonksiyonları çalışıyor.
    arkaya kamerayı taktırmak zor oldu ama arka koltuğu kaldırarak o da takıldı. gayet başarılı.
    size bir sorum var:

    direksiyondaki telefon tuşunu başarılı kullanabilen varsa bana setup'ta "answer" key altında görünen rakamı okuyabilir mi ?

    mert bey size de IGO ile ilgili bir sorum var:

    ido8 'i kurdum. türkçe sesler ve Türkiye haritasıyla oldukça başarılı çalışıyor.
    yalnız bazı POI ayarlarında "poi_brand.spr not found" diye hata alıp IGO'dan çıkıyor.
    bu dosya nedir ?
    nerede bulunur ?

    Alıntıları Göster
    Merhaba ,

    poi_brand.spr dosyasının, İgo8 folder'ında branding.zip dosyası içersinde ziplenmiş olarak ui_igo8 klasörü altında bulunması lazım.
    Eğer yoksa branding.zip dosyanız ya eksik yada hiç yok anlamına gelir. İsterseniz sadece spr dosyasını gönderebilirim. Branding.zip'i açıp ui_igo8 klasörü içersine bu dosyayı koyup tekrar zip yapabilirsiniz.
    İsterseniz direk branding.zip dosyasını gönderebilirim , bu dosyada çok büyük değil, fakat sizde bulunan versiyonla uyum sağlar mı bilemem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mertbasaran -- 9 Şubat 2010; 8:04:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Belki yukarıda okumuşsunuzdur. 2 sene önce bende yaptırmıştım. 203 HP gibi birşey olmuştu.
    Tam bir canavara dönüştü. Lastikler yolu tutmaz olmuştu. Sırf o yüzden 235/45 17 ebadında lastik ve jant aldım.
    Fakat tork DSG Şanzımanın maximum limiti olan 350Nm'yi çok geçmişti. Birçok yazılım denedik ama tork'u 400NM nin altına çekemedik.
    Bende riske girmek istemedim, biliyorsunuzdur DSG şanzıman 20.000 tl civarı. Ve orjinal yazılıma geri döndüm.


    Mert 225/45 mi 235/45 mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Belki yukarıda okumuşsunuzdur. 2 sene önce bende yaptırmıştım. 203 HP gibi birşey olmuştu.
    Tam bir canavara dönüştü. Lastikler yolu tutmaz olmuştu. Sırf o yüzden 235/45 17 ebadında lastik ve jant aldım.
    Fakat tork DSG Şanzımanın maximum limiti olan 350Nm'yi çok geçmişti. Birçok yazılım denedik ama tork'u 400NM nin altına çekemedik.
    Bende riske girmek istemedim, biliyorsunuzdur DSG şanzıman 20.000 tl civarı. Ve orjinal yazılıma geri döndüm.


    Mert 225/45 mi 235/45 mi?


    Murad,
    Passat'ta orjinal ebat 17 inch jant için 235/45 17




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Murad,
    Passat'ta orjinal ebat 17 inch jant için 235/45 17


    Mert
    Hatırlıyorsan 2 sene önceki kahvaltıda bir şey söylemiştin.
    İkimizin arabasında da 17 " jant var ama seninkisi daha geniş duruyor demiştin. Benim lastikler 225 ama araç daha küçük olduğundan lastik geniş gibi duruyor herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran


    quote:

    Orijinalden alıntı: srcn09

    Belki kısa vade de sorun çıkrmazdı ama uzun vade de sorun çıkarabilirdi DSG müthiş bir şanzuman ama biraz hassas gibime geldi...


    Bende öyle düşünüyorum Sercan. Hatta 7 DSG, bizimkilerden bile hassas galiba.

    yabancı forumlarda uzun süredir chipli kullananlar var.
    sorun okumadım hiç! Bence chip olayını bir daha dusunun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muradovskiy


    quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Murad,
    Passat'ta orjinal ebat 17 inch jant için 235/45 17


    Mert
    Hatırlıyorsan 2 sene önceki kahvaltıda bir şey söylemiştin.
    İkimizin arabasında da 17 " jant var ama seninkisi daha geniş duruyor demiştin. Benim lastikler 225 ama araç daha küçük olduğundan lastik geniş gibi duruyor herhalde.

    Evet haklısın Murad, senin arabada 17inch jant ve lastiklerin duruşuna hayran kalmıştım. bakmadan önce kesin 245 taban var diye düşünmüştüm. Sonra 225'i görünce çok şaşırmıştım.
    Önden arkadan , her yerden bakmıştım , kesinlikle benim araban daha tok ve daha geniş duruyordu. Garip değil mi? Dediğin gibi kasa farkı yüzünden göz yanılması....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Evet haklısın Murad, senin arabada 17inch jant ve lastiklerin duruşuna hayran kalmıştım. bakmadan önce kesin 245 taban var diye düşünmüştüm. Sonra 225'i görünce çok şaşırmıştım.
    Önden arkadan , her yerden bakmıştım , kesinlikle benim araban daha tok ve daha geniş duruyordu. Garip değil mi? Dediğin gibi kasa farkı yüzünden göz yanılması....


    Yemekte salça........ kadında kalça...... arabada lastik.......

    Uymasada gerçek bu.....




  • Arkadaşlar ben şimdi 160'lık 170'liklerdeki gibi kompresör taktırmayı düşünüyorum. Tabi olursa.Motor bölümüne konu açtım ama bilen yok heralde.Bilen varsa takılır mı fiyat ne olur?İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lord_danger

    Arkadaşlar ben şimdi 160'lık 170'liklerdeki gibi kompresör taktırmayı düşünüyorum. Tabi olursa.Motor bölümüne konu açtım ama bilen yok heralde.Bilen varsa takılır mı fiyat ne olur?İyi forumlar...

    çok zor bence! kompresor oyle alınıp takılacak birsey degil!
    kompresorle beraber degismesi gereken cok parca vardır.Yapılsa bile onu yapacak usta serviste zor bulunur.
  • Öyle parça çok değişekse yaptırmam.Bilgili biriyle konuşmam lazım.Birde aklımda daha büyük bir turbo takmayı düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mertbasaran

    Merhaba ,

    poi_brand.spr dosyasının, İgo8 folder'ında branding.zip dosyası içersinde ziplenmiş olarak ui_igo8 klasörü altında bulunması lazım.
    Eğer yoksa branding.zip dosyanız ya eksik yada hiç yok anlamına gelir. İsterseniz sadece spr dosyasını gönderebilirim. Branding.zip'i açıp ui_igo8 klasörü içersine bu dosyayı koyup tekrar zip yapabilirsiniz.
    İsterseniz direk branding.zip dosyasını gönderebilirim , bu dosyada çok büyük değil, fakat sizde bulunan versiyonla uyum sağlar mı bilemem.


    ilginize teşekkürler. aslında ben de branding.zip 'i değiştirmeyi düşündüm fakat dediğiniz gibi uyumlu olmayabilir.
    anlamadım neden böyle bir sorun çıktığını. gpsunderground'da bu tür cihazlar için anlatılan yöntemle orada verilen harita ve yazılımı kullanıyorum sonuçta.
    bir fikriniz var mı ?




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.