Şimdi Ara

Pasta Boyayı Çıkardı (FOTOĞRAF EKLENDİ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
4.130
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yahu hocam orayı çitilemişsin sen.Orası hem köşe nokta oval bi şekilde ovalamazsan yersin boyayı,sıcaktan erir gider.usulüne göre yapsaydın bişey olmazdı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Viper74

    Nerden beyinlere yerleşmiş ise pasta olayı , kime sorsan pasta her derde deva
    Bre bu pasta denen şey zımparadır, zımpara boyayı da söker , verniği de söker , söker oğlu söker anlayın şunu birader. Bi normal cila denedin mi ? Hiç , hemen pastaya atlıyorsunuz. Her köşe başında pastadan nasibini almış , mundar olmuş bir araba mutlaka vardır.

     Pasta Boyayı Çıkardı (FOTOĞRAF EKLENDİ) Pasta Boyayı Çıkardı (FOTOĞRAF EKLENDİ)

    Bu forumda en çok buna kızıyorum. Bilmiyoruz ama bilmediğimiz konuda iddialı fikirler ortaya atıyoruz.

    Beyefendi elimde boya ölçme cihazı ile eski aracimin kaputunda en asindirici pasta ve yün ve sünger cutting pad ile saatlerce calistigini biliyorum. Pasta boyayi ve vernigi silip atmaz. Pastanin içinde mikron seviyede asindirici madde vardır ancak işiniz bittiğinde 5-10 mikron vernik incelir. Fabrika çıkışı benim tecrübe ettiğim genelde 150-180 mikron vernik oluyor. Nuna clear coat denir. Metalik boyanin yüzeyindeki şeffaf vernikten bahsediyorum. Sonradan boyandi ise 300mikrona kadar yolu var.

    Eklediğiniz aracın tavanı hare olmuş. Sebebi pasta fazla kullanilmis ve erime isisina ulaşmadan yani iyice yedirmeden tellak gibi tavanı yaptıkları için kurumuş kalmış.

    Pasta yapılırken genelde kapı kaput gibi paneller 2 ye bölünür ve her bölümde 6-15 dk çalışmak gerek.

    Temiz padin üzerine 4-5 nohut tanesi kadar ürün konur. Yapılacak yüzeye dokundurulur. Önce 1000 devirle yayılır. Sonra 3000 devirde pasta şeffaf erimiş hale gelene kadar gezdirilir ve sonra yeniden 1000 devirde artık bitirilir. Islem biter bitmez vakit kaybetmeden bol tüylü mikrofiber ile fazlalık silinir. Buffing yapılır. Hatta arkasından koruyucu cila atmadan önce zemine tutunma artirmak için yağlı yüzey ızopropil alkol ile temizlenir.

    Bu şekilde ne hare olur. Ne de boya kalkar. Ben en asindirici pasta ile 3 kat kaputu yaptım. Isınma sorunu olmasın ve asindirici etkiyi max yapmak için yün pad kullandım. Bırak boyakalmasini bbazı tırnak giren vernik yyzeydeki cizikleri bile gideremedim.

    Pasta cila yapanlar tellak gibi biryerden girip diğer yandan çıktıkları için bu araç gibi yarım yamalak kalan araç çok. Ama bu değil ki pasta boya vernik kaldırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Boya ve verniğinin içine eden birşey olduğunu evet biliyorum. Pastayı , sanayide boyacıyım abi diyen sözde boyacıların , sıçtıkları işin sıvamasına yardım eden yegane yardımcısı, pastadır. Hee ne güzel parlamış denilen araba iki ay sonra mat ve bol çizikli bir boyaya sahip olur. Çünkü pasta boyanın en parlak katını, metalik ise verniğini alır götürür. Üstüne atılan cila da birkaç ayda yıkama ve yağmurla birlikte akıp gidince, Hanya Konya bir güzel anlaşılır.
    http://www.nasilyapilmali.com/nasil-yapilir-2/pasta-nedir-pasta-nasil-yapilir-pasta-cizikleri-kapatirmi-pasta-boyayi-matlastirirmi-pasta-boyaya-zarar-verirmi-pasta-cila-atmak-faydalimidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Carpex yoğun çizik giderici ile yaptım hafif bastırarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuya ekledim uyguladığım ürünü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Keşke pasta yerine kil uygulaması yapsaydınız. Araç üzerinde çizik yok ise her türlü leke, boya vs için kil ile temizlemek çok daha güvenli.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.