Şimdi Ara

Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
155
Cevap
8
Favori
9.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir bir geçiyorlar yeni seviyeleri,

    580 bin e ulaştılar bile. Thiefling bir parti üyesi ve yeni bir özel satıcı eklenecek oyuna bu sayede. İşin ilginci sıradaki hedef cavalier sınıfı ile birlikte binek üzerinde savaşı da getiriyor. Nasıl olacak merak ediyorum, açıkçası çok da gerekli değil bence.
  • Çok hızlı gidiyoruz. Cavalier ve binek üzerinde savaşma geldi, ardından kafa, kol, gövde koparma da geldi. Sıra yeni iki mitik yol var.
    1.si altın ejderha, üzerimizde pullar belirmeye başlıyor ve yavaş yavaş ejderhaya dönüşüyoruz.İleride yanımıza dost ejderhalar bile çağırabilecekmişiz.
    2.si ise daha da ilginç, bir "sürü" haline geliyoruz. Tamamen böceklerden oluşan bir vücut, düşmanları yavaş yavaş yiyen böcekler O_o

    Lich i de biraz daha açıkladılar;
    Kickstarter
    Update 4: A new milestone and the Lich Mythic Path · Pathfinder: Wrath of the Righteous
    https://www.kickstarter.com/projects/owlcatgames/pathfinder-wrath-of-the-righteous/posts/2749839


    Direkt lich olarak başlamıyoruz, ilk başladığımızda 1 adet iskelet yaratmamız var sadece. Güçlendikçe ete olan ihtiyacımız azalacak ve tam anlamıyla bir yaşayan ölü olacağız. Her türlü zehre, hastalığa bağışıklı, neredeyse bütün ölüleri kontrol edebilen ve öldürdüklerini çok daha güçlü kaldırabilen bir lich olacağız. Karakter portresi ve oyunda ki tip tabi ki değişecekmiş.
    Büyücü olmaya da gerek yok ama büyücü olursak çok daha coşuyor karakter. 10.seviye(evet 10) büyüler açılıyor ve ayaklı ölüm oluyoruz.




  • Bir eşik daha geçildi sırada yanımızda hayvanların ve bineklerin gelişimi var. Hem büyü ile güçlendirebileceğiz hem de zırh giydirebileceğiz.
    Kickstarter
    Update 8: Power up Your Animal Companion · Pathfinder: Wrath of the Righteous
    https://www.kickstarter.com/projects/owlcatgames/pathfinder-wrath-of-the-righteous/posts/2751540



    Ek olarak parti üyeleri de az da olsa mitik özelliklerimizden fayda görebilecekler ve ona uygun yetenekler kazanabileceklermiş.




  • Şu kedi He-man in yanındaki atılgana benzemiş
  • İlk grup üyesini tanıştırdılar bizimle. Lann the Man (lan diye isim mi olur lan )
    Kickstarter
    Update 9: Companions: Introducing Lann, the Zen Archer · Pathfinder: Wrath of the Righteous
    https://www.kickstarter.com/projects/owlcatgames/pathfinder-wrath-of-the-righteous/posts/2752375


    Kendisi bir zen archer yani monkun okçu versiyonu. Enterasan kısmı ise ırk olan Mongrel (melez bir nevi). Mongreller şeytanlara karşı yapılan ilk haçlı seferinden sonra ortaya çıkıyorlar. İlk haçlıların ruhları etkilenmese de şeytani enerjilerden, bedenleri etkilenmiş ve bu etki soylarında ortaya çıkmaya başlamış. Nefes alacak kadar şanslı olan yeni doğanların hepsi şeytani mutasyonlara sahiplermiş. Mongrel adı verilmiş bunlara ve şeytanlara benzerlikleri yüzünden mağaralara sürgün edilmişler. Haçlıların torunları oldukları için hala öyle görüyorlarmış kendilerini, nesilden nesile de kahramanlık hikayeleri ile büyümüşler onların ve "Yeraltı Haçlıları" diyorlarmış kendilerine. Yeryüzünü mağaralarda saklanan dehşetlere karşı korumaya ant içmişler.

    Lann ırkının en şanslılarından, baba mongrel anne de yarı elf olunca çeyrek melez olmuş ve vücudunun sadece yarısı etkilenmiş mutasyondan. Ailesi mağaradan uzak bir hayat aradığı için onlarla çokça yola düşmüş. Hem ortak lisanı hem de dışarının koşullarını öğrenmiş ve ırkının diğerleri gibi dış dünyadan korkmuyormuş. Bir keşişe göre eğlenceli ve rahat bir arkadaşmış.

    Ekun gibi bir okçu olacak arkadaş sanırsam. Onun biraz daha neşeli ama kurtsuz versiyonu. Düşmanı yanınıza yaklaştırmayacak diyorlar.


    Yeni eşik olarak da Skald sınıfı geldi, Bard ların daha savaşçı, vahşi versiyonları gibi düşünebiliriz Skaldları. Zaten çoğu oyunda da alt sınıfıydı şimdiye kadar. Oyunun sınıf ve karakter çeşitliliği muazzam olacak.20 ye yakın sınıf, hepsinin de 5 er tane alt sınıfı. umarım ilk oyun kadar uzun olmazda rahatça tekrar ederbiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 11 Şubat 2020; 10:10:49 >




  • Şuan 1 milyon'u aşmış ve her geçen artıyor. Dos2'de 500.000 ile başlamıştı 2 milyonu geçmişti muhtemelen pathfinder da öyle olacak. :) Tek dilediğim oyunun bug'sız çıkması ve oyunu fazla kolaylaştırmamaları. İnşallah kingmaker'dan gerekli dersleri almışlardır umudumuz yüksek kendilerinden hade bakalım.

    Bonus: Oyunun menü müziğini yayınlamışlar ;



    Müzikten anlaşılacağı üzerine daha epik müzikler dinleyeceğiz gibi duruyor. Inon zur umarım projeye yeniden dahil olur ve folk tarafı da eksik kalmaz diyelim.




  • undy1ng kullanıcısına yanıt
    Orkestraları olacak zaten bu sefer tam donanımlı, müzik açısından sıkıntı olacağını sanmıyorum.
    Kolaylık kısmında ise ne yaparlarsa yapsınlar ağlayanlar olacak, umarım çok kulak asmazlar geçen seferki gibi.

    Bug lardan kaçış yok
  • Doubled Reactivity isleri daha keyifli hale sokacak gibi, icerigini okudugumda en anlamli zorlayıcı hedeflerden biri olmus dedim.
    Umarim bu calcenelikten ibareta olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bobafett -- 13 Şubat 2020; 16:2:13 >
  • bobafett kullanıcısına yanıt
    İlk oyundaki aligment gibi olsun yeterli bence, çok abartmaya gerek yok. (bakınız PoE 2)

    Eklenti: İlk oyuna dışarıdan çok güzel bir sıra tabanlı mod gelmişti, bu sefer firma kendisi yapacak isteyenler için sıra tabanlı modu! Masa üstü şekline en yakın şekilde adapte etmeye çalışacağız diyorlar.
    Ama önceli gerçek zamanlı tabii ki ve oyunda gerçek zamanlıya göre dengelenmiş olacak. (ilk oyunda sıra tabanlı mod baya kolaylaştırıyordu)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 13 Şubat 2020; 20:26:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Orkestraları olacak zaten bu sefer tam donanımlı, müzik açısından sıkıntı olacağını sanmıyorum.
    Kolaylık kısmında ise ne yaparlarsa yapsınlar ağlayanlar olacak, umarım çok kulak asmazlar geçen seferki gibi.

    Bug lardan kaçış yok
    Şimdi baktım kingmaker'da 500.000 dolar isteyip 909.057 toplamışlar ve oyun bug'lı çıktı :d Şimdi paraları da var üstüne 1.145.545 dolar geldi bile (şuan itibari ile şimdilik tabi bu durum) Normal şartlarda bu oyunun bugsız çıkıp bizim rahatça oynamamız lazım artık

    Bu arada bobafett'in dikkat çektiği nokta güzel. Daha fazla dialog ve fazla etkileşim her zaman candır olmazsa olmazdır. Büyük ihtimal romance dahil daha olgunlaşmış eksik olduğunu hissettirmeyen bir oyun göreceğiz bu sefer.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undy1ng -- 15 Şubat 2020; 22:29:13 >




  • Siradaki 'Oread' zorlayici hedefine ulasmak biraz zaman alacak gibi gorunuyor. Ispanyol tercumeyle geliyormus, bundan sonrakiler de acaba diger dilleri mi takip edecek dersiniz?
  • Yerelleşme firma açısından elbette önemli ama bunu tek bir dil değilde belki 10-15 dil paketini tek seferde aradan çıkacağız deselerdi muhtemelen daha mantıklı/etkili olurdu. Bu oyunun çıkışında aynı zamanda daha çok insana ulaşmasını sağlardı. Şuan sanki bir doyum noktasına ulaşma gibi bir durum söz konusu oldu tabi daha 20 gün var. O zamana kadar neler olur bekleyip görelim. -)


  • İlk savaşlardan birinin videosunu eklediler. Bu tarz büyük savaşlar olacak gibi bu sefer, emrimizde ufak bir ordu var neticede. Döner kamera biraz gıcık ama yapacak bir şey yok, 3d nin nimetleri...

    Paladin ve Lann denilen okçu ile tanıştıydık zaten. Ember diye bir mage var grupta, öteki hatunda rogue a benziyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 29 Şubat 2020; 11:55:42 >
  • Hangi platformda çıkacak bu oyun? Steam üzerinde satışa sunulmayacak mı? Göremedim de.
  • Steamde de GoG da da olacak oyun.
  • Kamera gecisleri bana WC3 un oyun ici sinematiklerini hatirlatti direkt. Ilk oyun motorunun gelismisi mi kullanilmakta?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi



    İlk savaşlardan birinin videosunu eklediler. Bu tarz büyük savaşlar olacak gibi bu sefer, emrimizde ufak bir ordu var neticede. Döner kamera biraz gıcık ama yapacak bir şey yok, 3d nin nimetleri...

    Paladin ve Lann denilen okçu ile tanıştıydık zaten. Ember diye bir mage var grupta, öteki hatunda rogue a benziyor.
    Şimdilik kingmaker'dan çok bir fark göremedim. Bence ayırtedici özellikleri koymaları daha mantıklı olurdu hyphe'ı yukarıda tutmak için. Mesela yukarıda ki savaş bana direk kingmaker'da ki şehrimize baskın yapan thundervine'i hatırlattı. -)

    Bu arada bir şarkı daha paylaşmışlar ve bu işin sonu bana sanki bu oyun IWD hesabı daha aksiyon odaklı olacak gibi hissetirdi.

    Link:
    Owlcat Gamesyoutube
    Dmitry V. Silantyev — Champions Of The Abyss | Pathfinder: Wrath of the Righteous
    https://www.youtube.com/watch?v=4Qjt-70SZ_8


    Bu arada ben hala ordu yönetme kısmını/sistemini merak ediyorum homm serisinde ki gibi ya da kinkmaker'da şehirleri kurarken oradan aynı zamanda ordu basmak gibi detaylar mı göreceğiz özetle bu oyun homm4'mi evrilecek diye düşünmeye başladım ya hadi hayırlısı.




  • bobafett kullanıcısına yanıt
    undy1ng kullanıcısına yanıt
    Aynı oyun motorunu kullanacak Unity nin gelişmiş versiyonu. Bu kısımlara dokunmadan oyunun diğer yönlerine dokunmaları mantıklı bence, kurcalamaya gerek yok zaten iyi olan kısmı. Çok stabil bir motor değil Unity ama en azından baya tecrübeliler artık.


    @undy1ng
    Oyun Homm e evrilecek büyük olasılıkla dediğin gibi. Kale geliştirme, ordu kısmı için NWN2 ye baktıklarını söylemişlerdi bir röportjada, şu KS bitmeden ona ve mitik seviyelere iyice değinseler güzel olur açıkçası.
    Yukarıdaki video zaten direkt önceki oyunun üzerine yapıştırılmış gibi duruyor. Çok fazla değişiklik olmasa da bu gördüğümüzün bir tık üstü çıkar gibi geliyor bana.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 1 Mart 2020; 11:21:18 >
  • Baya malzeme varmış Pathfinder da

    Pathfinder D20 Serisi (Kingmaker çıktı, Wrath of the Righteous çıktı)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Aynı oyun motorunu kullanacak Unity nin gelişmiş versiyonu. Bu kısımlara dokunmadan oyunun diğer yönlerine dokunmaları mantıklı bence, kurcalamaya gerek yok zaten iyi olan kısmı. Çok stabil bir motor değil Unity ama en azından baya tecrübeliler artık.


    @undy1ng
    Oyun Homm e evrilecek büyük olasılıkla dediğin gibi. Kale geliştirme, ordu kısmı için NWN2 ye baktıklarını söylemişlerdi bir röportjada, şu KS bitmeden ona ve mitik seviyelere iyice değinseler güzel olur açıkçası.
    Yukarıdaki video zaten direkt önceki oyunun üzerine yapıştırılmış gibi duruyor. Çok fazla değişiklik olmasa da bu gördüğümüzün bir tık üstü çıkar gibi geliyor bana.
    Oyun unity oyun motoru ancak kodlar IE kodları. Unity ve unreal engine'nin bu tür hazır kodları desteklediği için çoğu firma görselliğinden yararlanmak için bu tür oyun motorlarını kullanır. Bu poe'de de öyleydi outer worlds de de öyle. Owlcat'in farkı IE kodları ile oynayıp bunu geliştirmeye çalışması. Bunu kingmaker'da gördük ki insanların da heyecanlanmasının ve projeyi desteklemesinin nedeni bu. Birbirinin kopyası dediğimiz oyunlardan farklı bir şeyler yapmaya çalışıyorlar. Bir diğer önemli nokta'da kendileri aynı zamanda homm5'in geliştirilmesinde görev almış insanlar yani homm geçmişi oldukları için hali ile pathfinder'da iki oyunun da izlerini görebiliyoruz. Şimdilik IE kodlarını homm kodları ile birleştirmeye çabalıyorlar ki bu güzel bir şey. Yani kingmaker'da bile haritada gezerken homm'de ki atla gezmek gibi düşün. Aynı şekilde kingmaker'da şehir kurma muhabbeti homm ile temelde aynı sadece görsel tarz farklı. IE kodlarınn avantajı dar bir alanda olsa şehirde gezip dialog kurabilirsin grubunla ki bu homm'de yok. Sadece homm4'de kahramanlar sahaya indiği için bir kahramanlar grubu kurup (ordu basmana gerek yok) oyunu oynayabiliyorsun tıpkı IE kodları ile yapılmış oyunlar gibi. Özetle pathfinder bir şekilde homm ile birleşecek ama ne zaman olur kestirebilmek güç. Henüz IE kodlarına tam hakim değiller bunu kingmaker'da gördük. (Bir tarafı düzeltirken diğer tarafı bozma olayları) -)

    Bu arada 1.5 milyon'a yaklaştılar Şu +2 romance opsiyonu da tamamlanırsa iyi olacak gibi. Swen(larian) owlcat'in kickstarter kampanyasını paylaşmış bu arada bunları görmek güzel. Bakalım ilerleyen günlerde nelerle karşılaşacağız.

    Bonus: siberarmi şöyle haritaları görünce bu tür oyunlarda her yeri gezip keşfe çıkasım geliyor nerde ne var nerede ne yok duramıyorum :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undy1ng -- 2 Mart 2020; 3:30:9 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.