< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
PAYCELL - KAMPANYALAR - [GENEL KONU] (1304. sayfa)


-
-
Hocam onaysız hesaplarla şuan alışveriş yapılmıyor gibi durum şuan yok. Zaten kampanyaların şartlarında onaylı üyeler yararlanabilir şeklinde madde olur öyle bir durumda. Henüz o madde yok.
Ama ileride öyle bir durum olacak. Önceki mesajında ileride er yada geç diye belirtme sebebim bu. Ama o ifadeye dikkat etmeyen bazı arkadaşlar belli ki o uygulamaya şuan geçildi diye düşünmüşler.
Kampanya şartlarında yazar mı öyle bir durum olursa dersen yazar. Mesela Nays ve Tami gibi uygulamalarda onaylı üyelik şartı isteyen kampanyalar da direk yazıyor bu kampanyalardan onaylı üyeler yararlanabilir diye.
Paycelle de henüz onaylı üyelik şartı kampanyalara eklenmedi ama ileride eklenecek.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Selamlar kartım ile fiziki veya online harcama yapabiliyorken hesabımdan fast ile para göndermek istediğimde anında para geri geliyor. 2 farklı bankadan denedim ikisi de aynı. Limitlere takılmamak için Turkcell magazasindan aylar evvel hesap tanımlaması da yapmıştım. Bu zamana kadar hiç böyle sorun yaşamadım, IBAN aynı IBAN hesap aynı hesap neden böyle oluyor acaba bilgisi olan var mı? 2 gündür hiçbir şekilde hesaba para girişi olmuyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mose17 -- 29 Mart 2025; 5:42:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
QR ile ödeme yapacağım dediğim zaman bazen hangi banka diye soruyorlar. Hangi banka demek lazım? Ben Paycell ile ödeyeceğim diyorum onlar da herhalde kafalarına göre bir banka seçiyorlar pos cihazından.
Arada sırada faturana yansıt yapmaya çalıştığımda ödeme işlemi gerçekleşmiyor ve hata veriyor. Bunun seçilen banka ile bir ilgisi var mı yoksa uygulamanın kendi enayiliği mi?
-
Ben de sizin durumdaydım. Müşteri hizmetlerini aradım. Onay işlemini gözden geçirdiler ve sorun düzeldi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şu ana kadar qr ile ödemede hangi banka seçilirse seçilsin bende sorun olmadı.Diyorum paycell,istediğini seç.
-
Kimlik doğrulama yapmak istediğimde "Kimlik kartının ön ve arka yüzünün tek bir kimlik belgesine ait olduğundan emin olun." şeklinde hata veriyor. Kimliğimi tüm bankacılık uygulamalarında kullandım, böyle hata vermedi. Uygulamayı kaldırıp tekrar yükledim. Önerisi olan var mı?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Çok iyiymiş. Bizim evde iki adet hat var. CarrefourSA olsun, Migros olsun, akaryakıt olsun abartıyor gibi olmayayım faturana yansıt ile her ödeme yapmaya çalıştığımız iki seferin birinde sorun yaşatıyor neredeyse.
Markette o kadar hesap kitap yapıp kasaya gidiyorum hata veriyor insanı rezil ediyor. Eğer tutukluk yapmayıp ödeme tamamlanırsa da bu sefer Migros mağazasının Migros olduğunu, CarrefourSA mağazasının CarrefourSA olduğunu otomatik olarak anlayıp iadeyi yatırmıyor sistemleri. Sonra şikayet açıyorum öyle yatırıyorlar. Neyse ki akıllandım benzin almaya gittiğimde önce içeriye gidip kasadan ödeme yapmaya çalışıyorum olursa gidip benzini alıyorum olmazsa basıp gidiyorum.
Aslında bazen sinirlenip 100 lira için 150 lira için uğraşmaya değmez diyorum böyle olunca ama sonra Turkcell faturasının yüksek olduğu aklıma geliyor. Böyle ufak ufak da olsa kar edince sanki faturadan düşmüş gibi hissediyorum🤣
-
Ben turkcell'li değilim.Ben faturaya yansıt kullanmadan doğrudan QR ile ödeme yapıyorum.
-
Onay isleminden kastınız nedir?
Ben de aradım herhangibir sorun bulamadılar hala durum aynı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben de 1 yıl önce falan Turkcell mağazadan doğrulamıştım. Geçen hafta EFT er hep iade oldu. Aradım durumu anlattım. Kayıt oluşturdular. Sonra aradılar, üyelik onayınızı düzelttik, sorun kalmadı dediler. Şimdi sorunsuz para gönderebiliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Beyler kimlik doğrulama yapmadan hala banka kartıyla bakiye yüklemeye izin veriyor mu?Ona göre işlem yapayım.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X