Şimdi Ara

Paycell Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tel: 0850 622 60 60



    https://www.btk.gov.tr/iletisim

    https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/tsys/giris.html

    https://www.sikayetvar.com/paycell



    https://www.turkiye.gov.tr/cimer-basvuru-sorgulama


    cimer şikayet metni


    Sayın Cumhurbaşkanı

    kurumların, şirketlerin, bankaların, firmaların ve benzeri tüm kuruluşların müşteri hizmetleri temsilcisine ulaşılamamaktadır, vatandaş müşteri temsilcisine ulaşabilmek için telefon numaraları labirentinde kaybolmakta müşteri temsilcisine ulaşmak için saçını başını yolmaktadır. bu sırada en değerli şey olan zamanımız gitmekte ömrümüzden çalınmaktadır. milyonlarca insanın her gün saatlerce yaşadığı bu sorunun çözülmesinin gereğini saygılarımla arz ederim

    vatandaş rıza








  • Hocam 3 defa 0'a bas geçersiz bir numara tuşladınız diyecek sonra seni mhzye bağlayacak. Bu mhzlerin yoğunluğu yumuşatmak için taktiğidir.

    Turkcell mhz yi arayınca da şikayet ya da müşteri temsilcisi de 2 defa yine mhzye bağlanırsın.

    Bu işler cimerw şikayetle çözülmez. Cimer alır şikayeti yine ilgili kuruma iletir. Cevap o kurumdan gelir. Kurumsal bir kalıpta sana istediğini vermezler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.