Şimdi Ara

PC Depo- Sadece satışta güler yüz, hizmet... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
0
Favori
2.338
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aferim sana hemen yakalamışsın eksik olan kısmı. Bir de okuduğunu anlayabilme yeteneğine sahip olsan ya. Ne oluyorsa anlama kıtlığı çeken insanlar yüzünden oluyor zaten.
    quote:

    Orjinalden alıntı: emrahyaz

    yazina "evvel zaman icinde" diye baslamayi unutmussun. 1 makine alcaksin, sonra sacma sapan keyfi bir nedenden degistirceksin, yenisini alacaksin sonra onuda degistirceksin, parani alcaksin, ben böyle birseye asla ve asla inanmiyorum, en melek adamlar dahi olsa böyle bi durumda kesinlikle dislerini gösterirler, burasi Türkiye, senin yaptigin iadeler ve degisimler daha dogrusu anlattigin hikaye essegin gözüne su kacirmak resmen yoksa böyle degil miydi bu laf


    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanaga

    Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.

    1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.

    7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.

    Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.

    2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.

    Bundan sonraki yorum size kalmış!!!

    ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.

    Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?

    pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.

    Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.








  • bakın dostlar ve arkadaşlar ben bilgisayar sektöründe 10 yıldır çeşitli yerden alışveriş yaptım ve türlü problemler yaşadım tamam pcdepo melek filan değil ama gördüğüm firmalar içinde en dürüst ve sağlam çalışanı o yüzden tüm dostlarıma tavsiyelerim devam edicektir ister bana reklamcı deyin ister pcdepo çalışanı deyin isterseniz pcdepo yaltakçısı bile diyebilirsiniz ben üzerime düşeni yapıyorum dürüst olanın yanındayım ve kendilerinden bir dürüstlük dışı uygulama görene kadar bu desteğim devam edecektir.
  • bu forumdaki cogu tipin klasik kivirma mesajlari bunlar o nedenle mesajini okuyunca hic sasirmadim...

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanaga

    Aferim sana hemen yakalamışsın eksik olan kısmı. Bir de okuduğunu anlayabilme yeteneğine sahip olsan ya. Ne oluyorsa anlama kıtlığı çeken insanlar yüzünden oluyor zaten.



    quote:

    Orjinalden alıntı: emrahyaz

    yazina "evvel zaman icinde" diye baslamayi unutmussun. 1 makine alcaksin, sonra sacma sapan keyfi bir nedenden degistirceksin, yenisini alacaksin sonra onuda degistirceksin, parani alcaksin, ben böyle birseye asla ve asla inanmiyorum, en melek adamlar dahi olsa böyle bi durumda kesinlikle dislerini gösterirler, burasi Türkiye, senin yaptigin iadeler ve degisimler daha dogrusu anlattigin hikaye essegin gözüne su kacirmak resmen yoksa böyle degil miydi bu laf






  • Aferim sana, çok zekice mesajlarına devam ediyorsun. Aynen devam et, binbaşı olursun yakında.
  • dont make me laugh...

    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanaga

    Aferim sana, çok zekice mesajlarına devam ediyorsun. Aynen devam et, binbaşı olursun yakında.
  • 3-4 mesajlı arkadaşların özellikle gelip PCDepo'yu korumaları beni düşündürüyor açıkçası.

    Osmanaga istediğin kadar inandırmaya çalış, kimse inanmaz o söylediğine. Saçma sapan nedenden 2 defa değiştirecek. Gülerler adama.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SpeCTRuM

    3-4 mesajlı arkadaşların özellikle gelip PCDepo'yu korumaları beni düşündürüyor açıkçası.

    Osmanaga istediğin kadar inandırmaya çalış, kimse inanmaz o söylediğine. Saçma sapan nedenden 2 defa değiştirecek. Gülerler adama.

    +1 katılıyorum sana ben olsam bende o sebeplerden deiştirmem yane kaldı ki bu sebeple kaç kişi başvuruyor onlara her geleni deiştirseler halka hizmet etmek için mi çalışıyorlar
  • Ya ben ne yoruyorum kendimi 2-3 okuduğunu anlama yetisine sahip olmayan varlık için. "restart we kitlenme" saçma sapan bir neden olarak geliyorsa sana lcd nin bir köşesinin yanmasıda doğal gelmeli senin gibi anlayışa sahip birine.

    Varmı senden başka pcdepodan şikayeti olan insan? Ben bir seni biliyorum o da sizin saflığınız tamamen, o kadar bağırıyor insanlar burdan da "kutuları atmayın" diye

    Onun dışında "yok inanmam sana" diye mesaj atan elemanlar, sanırım bu topic pcgold vatan teknosa zart zurt tüm çalışanlarına güzel bir imkan sağlamış oldu.

    Dürüst olan ürününü satar diğerleri bakar, pcdepo insanlara verdiği bu güveni devam ettirdiği sürece siz daha bakmaya çok dewam edersiniz, istediğiniz kadar yırtın bir taraflarınızı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: SpeCTRuM

    3-4 mesajlı arkadaşların özellikle gelip PCDepo'yu korumaları beni düşündürüyor açıkçası.

    Osmanaga istediğin kadar inandırmaya çalış, kimse inanmaz o söylediğine. Saçma sapan nedenden 2 defa değiştirecek. Gülerler adama.




  • cdkepo teknesa'yı döfer...

    Sadece kendi aldığımız şu ürünü şuradan aldım şu problemi yaşadım şu oldu ya da şuradan aldım şu şekilde yardımcı oldular ya da şuradan aldım geri götürdüm kafa göz girdiler bana gibisinden yorum yapsak daha yani 1. tekil şahıs üzerinden yorum yapmadan yazsak çok daha hoş olacağını tahmin ediyorum.

    Bir ikincisi bu topic altında firma isimlerinden çok bahsedilmesi normal topiği açan arkadaş firma ismi soruyor zaten.Abartmadan allayıp pullamadan sadece başımıza gelen birşey varsa onu yazarak ya da şuradan al diye tavsiye eder nitelikte yazalım, güzelleşelim.
  • Müşteri memnuniyeti iyi güzel de benim aklıma başka bir şey takıldı, peki senden geri aldıkları ürünleri ne yaptılar acaba??
    Eğer, "bu ürün hatalı" diyerek servise veya ithalatçıya gönderdilerse ne ala ama o ürünleri tekrar stoklara sokup da ürünü alacak başka bir müşteriye çaktılarsa -ki kişisel görüşüm %99 bu şekilde- çok çok kötü.


    quote:

    Orjinalden alıntı: osmanaga

    Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.

    1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.

    7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.

    Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.

    2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.

    Bundan sonraki yorum size kalmış!!!

    ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.

    Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?

    pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.

    Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.






  • Herkes senin gibi düşünse ne sorun kalır ne de tartışma.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Torrasque


    cdkepo teknesa'yı döfer...

    Sadece kendi aldığımız şu ürünü şuradan aldım şu problemi yaşadım şu oldu ya da şuradan aldım şu şekilde yardımcı oldular ya da şuradan aldım geri götürdüm kafa göz girdiler bana gibisinden yorum yapsak daha yani 1. tekil şahıs üzerinden yorum yapmadan yazsak çok daha hoş olacağını tahmin ediyorum.

    Bir ikincisi bu topic altında firma isimlerinden çok bahsedilmesi normal topiği açan arkadaş firma ismi soruyor zaten.Abartmadan allayıp pullamadan sadece başımıza gelen birşey varsa onu yazarak ya da şuradan al diye tavsiye eder nitelikte yazalım, güzelleşelim.




  • osmanaga, ben yorumumu yazdıkça sinirleniyorsun. Hani biraz daha üstüne gitsem, hakareti arttırıp küfür olayına gireceksin. Eh, marka fanatikliğinden sonra, firma bağlılığı da moda oldu herhalde.
  • Arkadaşım sinirlenme olayında haklı olsanda hakaret yağdırıp küfür edecek değilim hiç bir zaman. Büyük ihtimalle okumuşundur daha önceden yazdığım mesajı yinede belki gözünden kaçmıştır diye copy paste yapıyorum tekrar. Biraz uzun yazı ama rica ediyorum oku sonuna kadar. Sinirlendiğim olayda senin psotlarından çok olayla ilgisi olmayan kişilerin attığı mesajlar. Bu topic altına mesaj yazmıştım çünkü senin kötü deneyimine karşı benim iyi deneyimlerim wardı. inanmak weya inanmamak sana we okuyanlara kalmış bir olay, ama aradan ilgisiz kişilerin çıkıp saçmalaması rahatsız ediyor beni. Eğer warsa başka kötü deneyimleri olanlarda onlarda paylaşsın burda, iyi deneyimleri olanlar warsa onlarda paylaşsın. Ama ilgisiz şahısların burdaki yazılanları okuyup sanki kendileride bir olay yaşamış gibi mesaj atmaları saçmalık we forum kalabalığından başka bir şey değil. eski mesajım :

    "Veysel arkadaşım kutunun atılma olayını biliyorum çünkü telefon görüşmesi gerçekleştiği sırada v2045 i iade ettikten sonra (kitlenme we restart sorunu yaşıyordu, pcdepo iade etmeyin değişelim isterseniz dedi ama fs teknik servisinin yetersizliği we bana verdiği cewaplar yüzünden "bu bilgisayarlar oyun için üretilmemiştir" FS den soğudum, yanlış anlamayın v2045 gayet güzel bir alet, çıkan sorunlar benim şansızlığım diye düşünüyorum) bi kaç gün düşünmüş ve başka bir dizüstü almak için orada bulunuyordum. Hatta günlerden pazartesi ve saat 10.30-11.30 arasıydı, yeni laptopumu alıp 12.30 da bitirme hocamın yanına gidecektim. Yani çalışan falan değil bitirme ödewim için gerekli olan weri tabanı taramalarını stabil bir şekilde yapabilmek için laptop almış bir son kullanıcıyım.

    Bir başka konu sorun fan sesi değil fanın 10 saniyede bir devreye girip 4-5 saniye kadar çalışması ve susup tekrar devreye girmesiydi. fs v2045 ile acertm4104 arasında ikilimde kalan arkadaşlara belki faydalı olur diye açtığım topikte belirttiğim üzere v2045 in fanı son derece sessiz. fan ses seviyesini toshiba ve acer ı referans alarak sölüyorum.

    Açtığın diğer topikte, başımdan geçen olayları anlatma nedenim seni yalancılıkla suçlamak weya çamur atmak weya "hayır kesilikle pcdepo böle bir şey yapmaz" olayı değil. Senin mesajın sonunda başından geçen olay sonucu "pcdepodan uzak durun" şeklindeki açıklaman.

    Senin başından olumsuz bir şey geçmiş we onu güzel bir şekilde belirtmişsin, bnm başımdan ise olumlu şeyler, bana güven weren şeyler geçmiş we onları açıklamışım. Ama hiç bir zamanda gidip "arkadaşlar kesin gidip pcdepodan alın gibi" bir açıklamam yok. Kötü deneyimlere sahip olan kişilerinde bir olaya bağlı kalarak kesin yargılara warma taraftarı değilim.

    Herkes buraya "ki yeri burası değil" başından geçen olumlu weya olumsuz olayları yazar, bunu okuyan arkadaşlar da kendilerince bi sonuca warırlar. Buraya yorum yazan kişiler arasında o veya bu şirketin çalışanları varmıdır, elbette wardır, olmasıda doğalır çünkü gayet fazla üyesi olan bir site.

    Ama senin çıkıpta senin yaşadığın deneyimlerin zıttını yaşayan insanlara "ahanda bu pcdepo çalışanı, ahanda işkembeden sallıyor" gibi deyimler kullanman pek doğru değil. Tamam bana inanmaya bilirsin, inanmakta zorunda değilsin ama bunu güzel bir şekilde ifade edebilirsin. Bu konuyla ilgili olarak bana karşılık attığın ilk mesajda oldğu gibi.

    Ama ısrarla diyorsan ki arkadaş sen pcdepo çalışanısın, bende "ah sende teknosa, pcgold falan filan çalışanısın" diye senin tabirinle işkembeden sallayabilirdim ama bunu doğru bulmuyorum.

    Burada son kullanıcılar olarak birbirimize "sen şusun bu şu" yakıştırmaları yapmak yerine birbirimize destek çıkmalıyız. Bizler firmaları war eden kişileriz, kalite çıtılarını yükseltmek bizim elimizde, tek başımıza bunu yapamasakta bir araya geldiğimizde kazanan bizler oluruz.

    Konuyla ilgili mesajlarda pcdepo yu tawsiye etmemin nedeni "kendi yaşadığım deneyimler ve arkadaşlarımın yaşadığı deneyimler" üzerine pcdepo nun bu çıtayı diğer firmalara göre daha yüksekte tuttuğuna inandığım içindir. Yüksek bedeller ödedikten sonra aldığımız bu aletleri gönül rahatlığı ile kullanabilmek en doğal hakkımız, ben şahsen çok rahatım çünkü pcdepo gerek güveni bana wermiş durumda we diğer insanlarında faydalanmasını isterim. Senin anlattığın olaylara inanma weya inanmama gibi bir durumum yok. ÇÜNKÜ ŞU ANA KADAR YAZDIĞIM TÜM YAZILAR KENDİ YAĞADIĞIM OLAYLARIN SONUCUDUR. Farklı insanlar farklı şeyler yaşamış olabilir.

    Ah bugün orası yarın başka bir yer, kim çıtayı en yüksekte tutuyor, kim sattığı malın arkasında duruyorsa (YİNE KENDİ DENEYİMLERİM ÇERÇEVESİNDE) ben onun yanında olurum we başka insanlarında faydalanmasını isterim.

    Fazla uzattım kusura bakmayın, sonuna kadar okuyabilmiş arkadaşlara teşekkür ederim."
    quote:

    Orjinalden alıntı: SpeCTRuM

    osmanaga, ben yorumumu yazdıkça sinirleniyorsun. Hani biraz daha üstüne gitsem, hakareti arttırıp küfür olayına gireceksin. Eh, marka fanatikliğinden sonra, firma bağlılığı da moda oldu herhalde.






  • Dediğimi yapıp bağırıp çağırında, Infronic iade olarak almış bilgisayarı.

    Bakalım başka yerden alınacak, yine aynı model olabilir.
  • spectrum fazla uzatıyorsun ama, kişisel bi nefretin var heralde bu şirkete karşı. senin olayın başından geçen birşeyi anlatmaktan öte bi firmayı kötülemek adına bir kampanya başlatmak bence!!!! ve gördüğüm kadarıyla bu hareketinde sana destek olcak 1kaç kişiden başka kimse yok!!! ben de notebook aldım ordan ve değiştirdim 22 ağustosta aldım ve 22 eylülde değiştirdim. fatura 22 ağustosa kesili yeni aldığım notebook'un garanti süresi 22 eylülde başladı. isteyene scanlayıp gönderirim faturamı ve seri numarasını infronic'in web sitesinden girip bakabilir herkes. ve nedense senin gibi bağırıp çağırmadım onların yanına gittiğimde. güzellikle anlattım olayı beraber gittik infronic'e oranın çalışanı ile, notebook'u değiştirdik geri geldik. (bilmeyenler için söyleyeyim: değiştirilen notebook paketlenip başka birine satılmadı, direk distribütöre iade edildi) bakın ben size yardımı olsun diye üstte bi yazı yazdım, tüketici hakları diye bişey var bu haklardan yararlanın. pcdepodan bi ürün alcaksanız internetten önce siparişi vermeniz gerek ve size siparişi verdiğinizi onaylayan bir mail geliyor hatta telefonla bile arıyorlar, maili silmeyin.. yarın birgün haklı olduğunuzu iddia ettiğiniz bir konuda pcdepoyla görüşleriniz ters düşerse, tüketici haklarını tamamiyle kullanmanız gerekebilir. ama eminim adamlar buna gerek görmicekler (tabi bu oran %100 olmaz, arada bir terslikler çıkabilir, bu tersliğe denk gelirseniz diye söylüyorum)

    infronicle görüşmeden önce ben de çok temkinliydim bu olaya, değiştirmicekler diye çok üzülmüştüm 22 eylül benim doğum günümdü ayrıca. yani 2 kat daha üzülcektim o gün.. doğum günümde böyle birşey başıma gelcek diye. bana pcdepodaki abi üzülmememi, notebook'u %100 değiştirceklerini söyledi. onlara nasıl bu kadar emin olabiliyorsun diye sorduğumda bana verdiği cevap kısa, öz ve herşeyin cevabını verecek nitelikteydi: "infronic'in bir yılda sattığı notebookların %35ini biz satıyoruz. infronic, notebooklardan sağladığı yıllık cirosunun 3te birini sağlayan bir firmanın 3-5 notebook iade etmek istemesinde sorun çıkarmaz, işte bu yüzden notebook'ta sorun olmasına gerek yok, notebook'u beğenmediğini söylesen bile değiştirebiliriz bu bizim için sorun değil. bu bizim satış piskolojimiz"

    not: (orda çalışan arkadaş salladı mı doğru mu diyor infronici arayarak öğrenebilirsiniz ben de merak ediyorum çünkü, yanlış anlaşılmasın durum; infronicin yıllık cirosunun 3te 1i değil notebooktan sağlanan cironun 3te 1i..)




  • Neyin kavgasını yapıyosunuz ki... Bende v2045'imi Pcdepodan aldım, laptopumu teknik servis elemanı kuzenim teslim aldı, o bile forumlara girmemesine rağmen yanımda gördüğü donanım haberin forumlarının, ordaki elemanların laptoplarında açık olduğunu, adamların gördüğünü anlayınca da panikle hemen laptopu kapattıklarını sadece takip ettiklerini söylediklerini söyledi. Burada yazanların çoğu marka reklamı yapıyo, okuduklarının hepsine inanma dedi... Ki ben bu foruma girdiğimde en azından bi süre okuyarak bişeyler öğrenmeye çalıştım, takip ettiğim çoğu kişi de bunu yapıyor bişeyler sorup bişeyler öğrenmeye geliyo buraya, ama kimse bana gelip de birinin 5-6 mesajı olup da cumburlop bu marka taraftarlığı ve tartışmalara gireceğini söylemesin... Kusura bakmayın ama karşınızdaki adamlar ne saf ne salak kimseyi inandıramazsınız...

    Bu tipler yüzünden forumda kimseye inanasım gelmiyor açıkçası ve bişeyi almaya karar verirken 2 hatta 3 kere daha düşünüyorum... Lütfen düşün artık şu forumun yakasından ya...




  • emre d. başımdan geçeni anlatıyorum, uzatmak değil. İade almış firma ama arkadaşım bağırıp çağırmadan gerçekleşmemiş bu. Ne yani, firmayı kötülememek için bunu belirtmeyeyim mi? Sen neyin kavgasını veriyorsun ben de onu anlamadım.

    Başımızdan geçen bir olayı anlatıyorum. Firma değiştirmeye yanaşmıyor önce çok üsteleyince ve bağırıp çağırılınca iade alıyor, olay bu kadar basit.

    Yukarıda telefonumu verdim, yalan söylediğimi düşünen biri varsa görüşebilir.

    Ne PC Depo'ya ne de Infronic'e garezim yok, onların satışlaının azalmasını istemek için bir nedenim de yok. Bir olay yaşıyorum ve bunu dile getiriyorum (nokta).
  • kusura bakma o zaman ben yanlış anladım, bilinçsizce bir karalama kampanyası başlatıldığını zannettim bir an ya o arkadaşa ya o firmaya farketmez, zaten A firması B firması da farketmez ben önceki mesajlarımda da söyledim aynı tepkiyi veririm. gelsinler mavideki golddaki kampanyaları da buraya yazsınlar, hangi notebook nerde ne fiyatla satılıyor fikrimiz olsun.. (bunlar reklam değil kardeşlerim,dünyadan haberimiz olsun) bunun haricinde hangi şirket kimin malını geri almış kiminkini geri almamış herkes yazsın biz de okuyalım ama abiler kardeşler burda birbirinize hakaret etmeyin yok ben sana inanmıyorum yok sen firmacısın yok sen bilmemnerenin adına mı çalışıosun??? yakışır mı bu davranışlar size?? yani bu tür şeyleri görünce sinirlenmemek elde değil.. madem herkes başından geçeni yazıyor, iyi kötü farketmez birbirimizi rencide etmeyelim burda bari birbirimize düşmeyelim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre d.

    kusura bakma o zaman ben yanlış anladım, bilinçsizce bir karalama kampanyası başlatıldığını zannettim bir an ya o arkadaşa ya o firmaya farketmez, zaten A firması B firması da farketmez ben önceki mesajlarımda da söyledim aynı tepkiyi veririm. gelsinler mavideki golddaki kampanyaları da buraya yazsınlar, hangi notebook nerde ne fiyatla satılıyor fikrimiz olsun.. (bunlar reklam değil kardeşlerim,dünyadan haberimiz olsun) bunun haricinde hangi şirket kimin malını geri almış kiminkini geri almamış herkes yazsın biz de okuyalım ama abiler kardeşler burda birbirinize hakaret etmeyin yok ben sana inanmıyorum yok sen firmacısın yok sen bilmemnerenin adına mı çalışıosun??? yakışır mı bu davranışlar size?? yani bu tür şeyleri görünce sinirlenmemek elde değil.. madem herkes başından geçeni yazıyor, iyi kötü farketmez birbirimizi rencide etmeyelim burda bari birbirimize düşmeyelim.


    Bir defa, geçmiş yazılarıma bakarsan kaç yazımda PcDepo'nun uygun fiyatlı ürünlerini belirtmişimdir. Ama sorun yaşarsam buraya yazarım. Hem en sonda, bağırıp çağırdıktan sonra değiştiğini yazmak mı kötü, en sonunda iade alındığını söylememek mi?

    Benim hiçbir firma ile sorunum yok, A veya B. İyi hizmet veren her firmayı yazdığım gibi sorun çıkaranı da yazarım.




  • pc depo sadece net üzerindenmi hizmet veriyor dükkanı mağazası varmıdır ?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.