Arkadaşa aldık ve ben önerdim "aman Acer al aman PC depodan al, güvenilirdir" diye. Hatta beraber aldık, o kadar yol gidip, elden.
Geçenlerde bozulmuş, ekran açılmıyor. Yanılmıyorsam 9 veya 10 gün geçmiş.
Satıştaki o güler yüzlü arkadaşlar gitmiş, yerlerine sorun çıkaran arkadaşlar gelmiş nedense.
quote:
"10 değil, 8 gün bile olsa değiştirmem ben o notebooku" "Gününde de getirseniz değiştirmem elimde notebook yok"
Arkadaşa aldırdığım için pişmanım, ben çünkü PC Depo'ya garanti verdim. Arkadaş, Vatan Bilgisayar vasıtasıyla göndermiş bilgisayarını. Bakalım Turkiye distribütörü ne diyecek.
Duruma göre yazarım buraya neler geliştiğini, şimdilik sadece "PC Depo'dan uzak durun" diyorum. Bundan sonraki gelişmelere göre Infronic firmasının da tutumu kendini belli edecek.
Bu tüketici kanunu bozulmalar hakkında ne diyor?
Okuyalım bakalım...
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
ya şu kutu saçmalığı ne anlamıyorum ben
sen bir ürünü geri aldığın zaman servise veya fabrikaya göndereceksin, ürün test edilecek sonra tekrar sıfır gibi paketlenip öyle satılacak.
bu adamlar geri gelen ürünü hiç kontrol etmeden eski paketine sokup satışa koyuyorlarsa yuh hepsine
quote:
Orijinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
pcdepo nnun böyle bir hata yapacağına inamıyorum banada şimdiye kadar bu tip konularda çok hassas davrandılar ambalajı atmışmıydın
quote:
Orijinalden alıntı: browni
pcdepo nnun böyle bir hata yapacağına inamıyorum banada şimdiye kadar bu tip konularda çok hassas davrandılar ambalajı atmışmıydın
Alıntıları Göster
iyide ithalatçıların hepsi iade alırken ve yurtdışına gönderirken kutuyu şart koşuyorlar bence saklayın bir hafta saklamaktan kimseye zarar gelmez
quote:
Orijinalden alıntı: bahahakan
ya şu kutu saçmalığı ne anlamıyorum ben
sen bir ürünü geri aldığın zaman servise veya fabrikaya göndereceksin, ürün test edilecek sonra tekrar sıfır gibi paketlenip öyle satılacak.
bu adamlar geri gelen ürünü hiç kontrol etmeden eski paketine sokup satışa koyuyorlarsa yuh hepsine
Alıntıları Göster
gidip bir yerden herhangi bir elektronik eşya alsan bile iade için kutusunu isterler. bencede saçma ama istiyorlar, 20 milyonluk dandik kulaklık için bile istemişlerdi.
aynı ürünü kutuya koyup geri werme layı benide bi ara tedirgin etti. Lakin bir kutu açıldığı zaman kutunun 2 kapağını bir arada tutan bant sıradan bant değil. Mesela acer da "check kontents" yazılı enlemesine we ayriyetten boylmasına bant war. bu bantların ilk açılıştan sonra tekrar kapatılması söz konusu değil. Böle bir durum ancak mağazalarda vitrinde açık olan ürünler için geçerli olabilir.
Ama kesinlikle kutunun saçmalıı olayına katılıyorum
quote:
Orjinalden alıntı: bahahakan
ya şu kutu saçmalığı ne anlamıyorum ben
sen bir ürünü geri aldığın zaman servise veya fabrikaya göndereceksin, ürün test edilecek sonra tekrar sıfır gibi paketlenip öyle satılacak.
bu adamlar geri gelen ürünü hiç kontrol etmeden eski paketine sokup satışa koyuyorlarsa yuh hepsine
quote:
Orijinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
Çok ilginç eğer sorunsuz 2 laptop verip sonra iade alıp paranı veriyorlarsa bilmiyorum o iş'te ben birşey ararım açık niyetimle söylüyorum sana inanmadım
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
Çok ilginç eğer sorunsuz 2 laptop verip sonra iade alıp paranı veriyorlarsa bilmiyorum o iş'te ben birşey ararım açık niyetimle söylüyorum sana inanmadım
Alıntıları Göster
ben birkaç arkadaşıma ve en son kendime notebook aldım bütün problemlerimle yakından ilgilendiler piyasada böyle dürüst çalışan firma sayısı çok az senin çamur atman bizi derinden yaraladı doğrusu vicdanın varsa gerçekleri yazmalısın bu şekilde olmaz pcdepo piyasanın en dürüst firmalarından biridir
quote:
Orijinalden alıntı: Deniz
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
Çok ilginç eğer sorunsuz 2 laptop verip sonra iade alıp paranı veriyorlarsa bilmiyorum o iş'te ben birşey ararım açık niyetimle söylüyorum sana inanmadım
Alıntıları Göster
inanma zaten, gecenin bir saati oturup roman yazdım. "sorunsuz 2 laptop" lafını nereden çıkardın anlayamadım. kitlenme we restart sorununu bi daha oku istersen:D
evet inanması zor ama oluyor işte, başkası anlatsa bende zor inanırdım ama 1e1 başıma gelen bir olay. keşke böle bir olay hiç yaşanmamış olsaydıda daha sonra üstünü 500milyon koyup acer tm4104 almak zorunda kalmasaydım. FS yi kampanyadan 1088+kdv ye almıştım:(
quote:
Orjinalden alıntı: DenniZ
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
Çok ilginç eğer sorunsuz 2 laptop verip sonra iade alıp paranı veriyorlarsa bilmiyorum o iş'te ben birşey ararım açık niyetimle söylüyorum sana inanmadım
quote:
Orijinalden alıntı: yeniadministrator
ben birkaç arkadaşıma ve en son kendime notebook aldım bütün problemlerimle yakından ilgilendiler piyasada böyle dürüst çalışan firma sayısı çok az senin çamur atman bizi derinden yaraladı doğrusu vicdanın varsa gerçekleri yazmalısın bu şekilde olmaz pcdepo piyasanın en dürüst firmalarından biridir
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: yeniadministrator
ben birkaç arkadaşıma ve en son kendime notebook aldım bütün problemlerimle yakından ilgilendiler piyasada böyle dürüst çalışan firma sayısı çok az senin çamur atman bizi derinden yaraladı doğrusu vicdanın varsa gerçekleri yazmalısın bu şekilde olmaz pcdepo piyasanın en dürüst firmalarından biridir
ne zaman atlayacaksın diye merak etmiştim bende. pcdepo da çalışıyon dimi sen
quote:
Orijinalden alıntı: Bulldog
quote:
Orjinalden alıntı: yeniadministrator
ben birkaç arkadaşıma ve en son kendime notebook aldım bütün problemlerimle yakından ilgilendiler piyasada böyle dürüst çalışan firma sayısı çok az senin çamur atman bizi derinden yaraladı doğrusu vicdanın varsa gerçekleri yazmalısın bu şekilde olmaz pcdepo piyasanın en dürüst firmalarından biridir
ne zaman atlayacaksın diye merak etmiştim bende. pcdepo da çalışıyon dimi sen
Alıntıları Göster
" Çok ilginç eğer sorunsuz 2 laptop verip sonra iade alıp paranı veriyorlarsa bilmiyorum o iş'te ben birşey ararım açık niyetimle söylüyorum sana inanmadım "..doğru diyosun.... evet arkadaşım ilk başta insan ın inanası gelmiyor.ama gerçek..benim başıma gelende şu pc depodan acer 1692 aldım.şans işi 2 defa lcd ekranın sağ köşesinde boydan boya çizgi oluştu ilkinde 2 gün diğerinde 9 gün sonra götürdüm teklifsiz hemen değiştirdiler.Türkiyede o kadar servislerin insana çıkarttığı zorluklar varki..birde servisin raporu sanki kanun gibi kimse değiştiremiyor.voltaj düşüklüğündendir..müdahele etmişsiniz..düşürmüşsünüz.su veya neme maruz kalmış .. gibi ispatı zor olan bahaneleri duyduğumuzdan bu tip davranış ilaç gibi geliyor..
quote:
Orijinalden alıntı: müdür
" Çok ilginç eğer sorunsuz 2 laptop verip sonra iade alıp paranı veriyorlarsa bilmiyorum o iş'te ben birşey ararım açık niyetimle söylüyorum sana inanmadım "..doğru diyosun.... evet arkadaşım ilk başta insan ın inanası gelmiyor.ama gerçek..benim başıma gelende şu pc depodan acer 1692 aldım.şans işi 2 defa lcd ekranın sağ köşesinde boydan boya çizgi oluştu ilkinde 2 gün diğerinde 9 gün sonra götürdüm teklifsiz hemen değiştirdiler.Türkiyede o kadar servislerin insana çıkarttığı zorluklar varki..birde servisin raporu sanki kanun gibi kimse değiştiremiyor.voltaj düşüklüğündendir..müdahele etmişsiniz..düşürmüşsünüz.su veya neme maruz kalmış .. gibi ispatı zor olan bahaneleri duyduğumuzdan bu tip davranış ilaç gibi geliyor..
Alıntıları Göster
Türkiyede pcdepo.com gibi firmaların varlığı insanı bir nebze rahatlatıyor bu tip firmaları diğerlerinden ayırd etmek gerekir bizlerde böyle yaparsak sonra kalırız gold vatan gibi satıcıların eline sonra vay halimize
quote:
Orijinalden alıntı: SpeCTRuM
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Göster
aslında bu işle ilgili çok kurnazca bi hareket yapabilirsiniz. pcdepodaki ürünler sipariş üzerine acıbademdeki şirketlerine geliyor.. siz siparişi verdikten sonra mailinizi silmeyin (sipariş maili) daha sonra ürünü alın kullanın 29 gün geçsin aradan sonra gidin ofislerine hiçbir şey söylemeden ben bu notebook'u tüketici koruma yasalarının bana verdiği hakla değiştirmek ya da iade etmek istiyorum deyin. değiştirmek zorunda kaldıklarını görceksiniz. tüketici koruma yasalarında internetten sipariş edilen ürünlerin 30 gün süre ile geri iade yapılacağı yazmıyormuydu? (bnm hatırladığım 30 gündü, yanlış biliyosam değiştirin) bu olayı iyice araştırıp kendinizin ne tür haklara sahip olduğunuzu görebilirsiniz. pcdeponun vatan ya da golddan farkı ürünü internetten sipariş etmeden alamazsınız siparişin evinize değil de pcdepo bürosuna gelmesi hiçbirşey değiştirmez SIZ O NOTEBOOK'U INTERNETTEN SIPARIS ETTINIZ!!! o yüzden tüketici yasaları sizin haberiniz olmadan sizi koruyor. gidin size terslik yapan, yardımcı olmayan pcdepo çalışanına tüketici yasalarını önüne koyun. notebooku değiştirmeyi kabul etmedi mi? notere pcdepodan gelen maili onaylatıp dava açın. maddi tazminat yanında manevi tazminatla dünyanın parasını götürürsünüz. tüketici yasaları bu hakkı size veriyor...
quote:
Orijinalden alıntı: emre d.
aslında bu işle ilgili çok kurnazca bi hareket yapabilirsiniz. pcdepodaki ürünler sipariş üzerine acıbademdeki şirketlerine geliyor.. siz siparişi verdikten sonra mailinizi silmeyin (sipariş maili) daha sonra ürünü alın kullanın 29 gün geçsin aradan sonra gidin ofislerine hiçbir şey söylemeden ben bu notebook'u tüketici koruma yasalarının bana verdiği hakla değiştirmek ya da iade etmek istiyorum deyin. değiştirmek zorunda kaldıklarını görceksiniz. tüketici koruma yasalarında internetten sipariş edilen ürünlerin 30 gün süre ile geri iade yapılacağı yazmıyormuydu? (bnm hatırladığım 30 gündü, yanlış biliyosam değiştirin) bu olayı iyice araştırıp kendinizin ne tür haklara sahip olduğunuzu görebilirsiniz. pcdeponun vatan ya da golddan farkı ürünü internetten sipariş etmeden alamazsınız siparişin evinize değil de pcdepo bürosuna gelmesi hiçbirşey değiştirmez SIZ O NOTEBOOK'U INTERNETTEN SIPARIS ETTINIZ!!! o yüzden tüketici yasaları sizin haberiniz olmadan sizi koruyor. gidin size terslik yapan, yardımcı olmayan pcdepo çalışanına tüketici yasalarını önüne koyun. notebooku değiştirmeyi kabul etmedi mi? notere pcdepodan gelen maili onaylatıp dava açın. maddi tazminat yanında manevi tazminatla dünyanın parasını götürürsünüz. tüketici yasaları bu hakkı size veriyor...
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: emre d.
aslında bu işle ilgili çok kurnazca bi hareket yapabilirsiniz. pcdepodaki ürünler sipariş üzerine acıbademdeki şirketlerine geliyor.. siz siparişi verdikten sonra mailinizi silmeyin (sipariş maili) daha sonra ürünü alın kullanın 29 gün geçsin aradan sonra gidin ofislerine hiçbir şey söylemeden ben bu notebook'u tüketici koruma yasalarının bana verdiği hakla değiştirmek ya da iade etmek istiyorum deyin. değiştirmek zorunda kaldıklarını görceksiniz. tüketici koruma yasalarında internetten sipariş edilen ürünlerin 30 gün süre ile geri iade yapılacağı yazmıyormuydu? (bnm hatırladığım 30 gündü, yanlış biliyosam değiştirin) bu olayı iyice araştırıp kendinizin ne tür haklara sahip olduğunuzu görebilirsiniz. pcdeponun vatan ya da golddan farkı ürünü internetten sipariş etmeden alamazsınız siparişin evinize değil de pcdepo bürosuna gelmesi hiçbirşey değiştirmez SIZ O NOTEBOOK'U INTERNETTEN SIPARIS ETTINIZ!!! o yüzden tüketici yasaları sizin haberiniz olmadan sizi koruyor. gidin size terslik yapan, yardımcı olmayan pcdepo çalışanına tüketici yasalarını önüne koyun. notebooku değiştirmeyi kabul etmedi mi? notere pcdepodan gelen maili onaylatıp dava açın. maddi tazminat yanında manevi tazminatla dünyanın parasını götürürsünüz. tüketici yasaları bu hakkı size veriyor...
Hayır, mail falan yok direk gidip elden aldık.
quote:
Orijinalden alıntı: SpeCTRuM
quote:
Orjinalden alıntı: emre d.
aslında bu işle ilgili çok kurnazca bi hareket yapabilirsiniz. pcdepodaki ürünler sipariş üzerine acıbademdeki şirketlerine geliyor.. siz siparişi verdikten sonra mailinizi silmeyin (sipariş maili) daha sonra ürünü alın kullanın 29 gün geçsin aradan sonra gidin ofislerine hiçbir şey söylemeden ben bu notebook'u tüketici koruma yasalarının bana verdiği hakla değiştirmek ya da iade etmek istiyorum deyin. değiştirmek zorunda kaldıklarını görceksiniz. tüketici koruma yasalarında internetten sipariş edilen ürünlerin 30 gün süre ile geri iade yapılacağı yazmıyormuydu? (bnm hatırladığım 30 gündü, yanlış biliyosam değiştirin) bu olayı iyice araştırıp kendinizin ne tür haklara sahip olduğunuzu görebilirsiniz. pcdeponun vatan ya da golddan farkı ürünü internetten sipariş etmeden alamazsınız siparişin evinize değil de pcdepo bürosuna gelmesi hiçbirşey değiştirmez SIZ O NOTEBOOK'U INTERNETTEN SIPARIS ETTINIZ!!! o yüzden tüketici yasaları sizin haberiniz olmadan sizi koruyor. gidin size terslik yapan, yardımcı olmayan pcdepo çalışanına tüketici yasalarını önüne koyun. notebooku değiştirmeyi kabul etmedi mi? notere pcdepodan gelen maili onaylatıp dava açın. maddi tazminat yanında manevi tazminatla dünyanın parasını götürürsünüz. tüketici yasaları bu hakkı size veriyor...
Hayır, mail falan yok direk gidip elden aldık.
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: SpeCTRuM
quote:
Orjinalden alıntı: emre d.
aslında bu işle ilgili çok kurnazca bi hareket yapabilirsiniz. pcdepodaki ürünler sipariş üzerine acıbademdeki şirketlerine geliyor.. siz siparişi verdikten sonra mailinizi silmeyin (sipariş maili) daha sonra ürünü alın kullanın 29 gün geçsin aradan sonra gidin ofislerine hiçbir şey söylemeden ben bu notebook'u tüketici koruma yasalarının bana verdiği hakla değiştirmek ya da iade etmek istiyorum deyin. değiştirmek zorunda kaldıklarını görceksiniz. tüketici koruma yasalarında internetten sipariş edilen ürünlerin 30 gün süre ile geri iade yapılacağı yazmıyormuydu? (bnm hatırladığım 30 gündü, yanlış biliyosam değiştirin) bu olayı iyice araştırıp kendinizin ne tür haklara sahip olduğunuzu görebilirsiniz. pcdeponun vatan ya da golddan farkı ürünü internetten sipariş etmeden alamazsınız siparişin evinize değil de pcdepo bürosuna gelmesi hiçbirşey değiştirmez SIZ O NOTEBOOK'U INTERNETTEN SIPARIS ETTINIZ!!! o yüzden tüketici yasaları sizin haberiniz olmadan sizi koruyor. gidin size terslik yapan, yardımcı olmayan pcdepo çalışanına tüketici yasalarını önüne koyun. notebooku değiştirmeyi kabul etmedi mi? notere pcdepodan gelen maili onaylatıp dava açın. maddi tazminat yanında manevi tazminatla dünyanın parasını götürürsünüz. tüketici yasaları bu hakkı size veriyor...
Hayır, mail falan yok direk gidip elden aldık.
ben int.den sipariş etmiştim sonra acıbademdeki ofislerine gidip ordan elden aldım ama bu elden aldığım anlamına gelmiyor.. mesela kargonun o firma adresine geldiğini farzedin, durumu öyle ele alın.. int.den sipariş vermek dükkandan alışveriş yapmaktan çok avantajlı tüketici haklarında. bir sürü iade edebilme hakların mevcut (hiçbir sebep gösterilmeden iade şekli bile var) yani elinizde imkan varsa internetten sipariş ettikten sonra gidip alın.. öyle paldır küldür gidip almayın :) ben 30. gün giderken elimde 3b mi 4b mi ne tüketici hakları maddesi vardı :P düşünün yani.. haklarımı biliyordum ve değiştirmek zorunda olduklarını da.. herneyse bilinçli hareket ederseniz ve bu tür sorunları burada paylaşırsanız mutlaka birilerinin size yardımı olcaktır. ben bu tür şeyler olduğuna inanmıyorum, pcdepoyu kötülemeyin diye bişey demicem çünkü olabilir sonuçta onlar da insan hata da yapabilirler. ama bu hatayı alışkanlık haline getirirlerse işte o zaman kötü.... o zaman biz de yazmayı bildiğimiz gibi silmeyi de biliriz!
quote:
Orijinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
yazina "evvel zaman icinde" diye baslamayi unutmussun. 1 makine alcaksin, sonra sacma sapan keyfi bir nedenden degistirceksin, yenisini alacaksin sonra onuda degistirceksin, parani alcaksin, ben böyle birseye asla ve asla inanmiyorum, en melek adamlar dahi olsa böyle bi durumda kesinlikle dislerini gösterirler, burasi Türkiye, senin yaptigin iadeler ve degisimler daha dogrusu anlattigin hikaye essegin gözüne su kacirmak resmen yoksa böyle degil miydi bu laf
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
quote:
Orijinalden alıntı: emrahyaz
yazina "evvel zaman icinde" diye baslamayi unutmussun. 1 makine alcaksin, sonra sacma sapan keyfi bir nedenden degistirceksin, yenisini alacaksin sonra onuda degistirceksin, parani alcaksin, ben böyle birseye asla ve asla inanmiyorum, en melek adamlar dahi olsa böyle bi durumda kesinlikle dislerini gösterirler, burasi Türkiye, senin yaptigin iadeler ve degisimler daha dogrusu anlattigin hikaye essegin gözüne su kacirmak resmen yoksa böyle degil miydi bu laf
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
Pcdepodan geçen hafta FSv2045 aldım, eve geldim fan sürekli devreye girip çıkıyordu, beni çok rahatsız etti. Teknik servisi aradım "nomal olabilir" dediler. Daha sonra pcdepo yu aradım, onlarda "normal" dediler. "ama ben memnun değilim" dedim, o zaman "getir bakalım" dediler.
1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım.
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
2 gün düşündükten sonra pcdepoya gittim we acer tm4104 aldım. fs aldığımda dedikleri gibi "1hafta içinde üstüne su dökülmesin, çizik olmasın, bunun dışında herhangi bir sorun olursa getir hemen değiştirelim" dediler.
Bundan sonraki yorum size kalmış!!!
ah bu arada ben acer ı alırken bir müşteri aradı 8-9 gün olmuş alalı iade etmek istiyor. kutusunu atmış. Kutusu atılmış hiç bir ürün hiç bir yerde iade edilmez, belki ediliyordur ama ben ne duydum nede gördüm.
Bu yazıyı yazmaktaki amacım "PC Depo'dan uzak durun" gibi yorumları ilk defa okuyor olmam. Benim dışımda birebir tanıdığım arkadaşlarımada aynı garanti werildi, ayriyetten burdan tanıdığım insanlarada aynı garanti werildi. Senin arkadaşın "kutuyu" atmış olan arkadaş olabilir mi acaba?
pcdepo weya herhangi bir firmanın çalışanı değil bir öğrenciyim. pcdepo dan 2 laptop aldım, birebir tanıdığım weya sadece forumlardan tanıdığım pek çok kişinin de yorumları üzerine gönül rahatlığı ile söyleyebileceğim "pcdepo sadece piyasının en iyi fiyat weren yeri değil aynı zamanda malının arkasında sonuna kadar durabilen bir yer" keşke bunu gibi daha fazla hizmet weren yer olsa.
Yeni alacak olan arkadaşlara önerim, nereden alırsanız alın kesinlikle kutuları atmayın. Teşekkürler.
Alıntıları Göster
arkadaşlar bende az önce pcdepodan sipariş verdim tavsiye üzerine çevremden çoğu insan pcdepo dan ürün aldı müşteri memnuniyeti eşi benzeri olmayan bir şekilde mükemmel yorumlarını yaptı bu yüzden benimde pcdepoya güvenim tam bu tür çürütme ve çamur atma hikayelerine inanmıyorum ve osmanağanınsöyledikleri tamamen doğrudur
quote:
Orijinalden alıntı: Roman
arkadaşlar bende az önce pcdepodan sipariş verdim tavsiye üzerine çevremden çoğu insan pcdepo dan ürün aldı müşteri memnuniyeti eşi benzeri olmayan bir şekilde mükemmel yorumlarını yaptı bu yüzden benimde pcdepoya güvenim tam bu tür çürütme ve çamur atma hikayelerine inanmıyorum ve osmanağanınsöyledikleri tamamen doğrudur
Alıntıları Göster
bu arada osmanağanın yazdıklarını dikkatli okumamışın çünkü senin işin çamur atmak okumak değil adam birtane iade ettim diyor
quote:
Orijinalden alıntı: Roman
bu arada osmanağanın yazdıklarını dikkatli okumamışın çünkü senin işin çamur atmak okumak değil adam birtane iade ettim diyor
Alıntıları Göster
Karsinda konusan kisinin iddialarini cürütmeden önce ilkten bi bak bakalim ne yazmis, ikinci olarak ben her zaman kanitla konusurum, senin ne benim ne onun yazdiklarini okumadigin yazdigin cevaptan zaten belli, bir ücüncüsü senin pcdepodan siparis vermen hickimseyi ilgilendirmiyor, bunu burda reklam amacli kullanamazsin, ha alirsin kullanirsin memnun kalirsin fikrini söylersin ama bu sekilde olmaz, tamamen reklama dayali bir yorum...
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
"1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım."
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
quote:
Orjinalden alıntı: Roman
arkadaşlar bende az önce pcdepodan sipariş verdim tavsiye üzerine çevremden çoğu insan pcdepo dan ürün aldı müşteri memnuniyeti eşi benzeri olmayan bir şekilde mükemmel yorumlarını yaptı bu yüzden benimde pcdepoya güvenim tam bu tür çürütme ve çamur atma hikayelerine inanmıyorum ve osmanağanınsöyledikleri tamamen doğrudur
quote:
Orjinalden alıntı: Roman
bu arada osmanağanın yazdıklarını dikkatli okumamışın çünkü senin işin çamur atmak okumak değil adam birtane iade ettim diyor
quote:
Orijinalden alıntı: emrahyaz
Karsinda konusan kisinin iddialarini cürütmeden önce ilkten bi bak bakalim ne yazmis, ikinci olarak ben her zaman kanitla konusurum, senin ne benim ne onun yazdiklarini okumadigin yazdigin cevaptan zaten belli, bir ücüncüsü senin pcdepodan siparis vermen hickimseyi ilgilendirmiyor, bunu burda reklam amacli kullanamazsin, ha alirsin kullanirsin memnun kalirsin fikrini söylersin ama bu sekilde olmaz, tamamen reklama dayali bir yorum...
quote:
Orjinalden alıntı: osmanaga
"1 sonraki gün gittim ve aleti çalıştırdım, ilginçtir 20 dakka çalışmasına rahmen fan devreye hiç girmedi we stabil çalıştı, "ama memnun değilsen değiştirelim" dediler we bende değiştirdim 2.fs v2045 imi aldım."
7. günün akşamı oyun yükledim we oynamaya başladım. 8.gün bilgisayar kilitlenmeye ve restart atmaya başladı. teknik servisi aradım "bunlar oyun için üretilmemiş normal" dediler. başka bir kişiyle görüştüm teknik servisten "ekran kartını güncelle" dedi. en sonunda ürün müdürünü aradım "bir sorun olabilir getirin bakalım" dediler. "yeni aldığım bir ürünün teknik servise girmesini istemediğim için olmaz" dedim. "müşteri memnuniyetsizliği iade etmek istiyorum" dedim. "aldığın yerle görüş" dediler.
Pcdepoyu aradım durumu anlattım. bu arada fs den tamamen soğudum haliyle. "kutusu duruyorsa hemen birebir değiştirelim" dediler. bende "kutusu duruyor ama değiştirmek istemiyorum iade etmek istiyoyorum" dedim. "siz bilirsiniz" dediler ve hemen gidip iade ederek paramıda aldım.
quote:
Orjinalden alıntı: Roman
arkadaşlar bende az önce pcdepodan sipariş verdim tavsiye üzerine çevremden çoğu insan pcdepo dan ürün aldı müşteri memnuniyeti eşi benzeri olmayan bir şekilde mükemmel yorumlarını yaptı bu yüzden benimde pcdepoya güvenim tam bu tür çürütme ve çamur atma hikayelerine inanmıyorum ve osmanağanınsöyledikleri tamamen doğrudur
quote:
Orjinalden alıntı: Roman
bu arada osmanağanın yazdıklarını dikkatli okumamışın çünkü senin işin çamur atmak okumak değil adam birtane iade ettim diyor
Alıntıları Göster
yahu arkadaşlar konuyu nerden nereye getirmişiniz yok reklam yok pcdepo çalışanı yok sen nerde çalışıyorsun tamam arkadaş pcdepo dan memnun kalmamış ama suçlu kendisi adamlar orjinal kutuyu atmayın demişler arkadaş atmış 7 gün içinde getirin birebir değiştirelim demişler o 9. veya 10.uncu günü gitmiş sonuç olarak pcdepo dostları ve başka firma dosları birbirine düşmüş