< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Peugeot 2008 vs Audi A3 (2. sayfa)
-
-
İki aracın fiyatı yakınsa ve arada kaldıysanız üst sınıf olan alınır.
C sınıfı c sınıfıdır. A3 alıp geçin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni kasa 2008 Tr de ilk alanlardan biriyim ve çok memnunken yeni kasa A3 ile değiştirdim. 1 ay olmadı servisten çıkamıyorum. Çok fazla sıkıntısı var aman diyim!!
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Senin argumanin kismen doğru olsada neden bu ülkede en çok Renault ve fiat olmasına rağmen pejo ve Ford ozel servisi çoğunlukta bunu bir sorgula bence
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Uzun sure kullanacaksanız a3 garanti bitince satacaksanız 2008
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ben 2008 alırdım.
Dsg güven vermiyor, garanti yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ben olsam 2008 alırdım , yeni her zaman yenidir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İkisi de dandik ama allure 2008 tercih ederim. Daha yeni, daha kullanışlı.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191Senin argumanin kismen doğru olsada neden bu ülkede en çok Renault ve fiat olmasına rağmen pejo ve Ford ozel servisi çoğunlukta bunu bir sorgula bence
Arabalarda her gun elektronik iceren kompleks donanimlar artiyor. Buna verebilecegim tek cevap Renault ve Fiat in cogu aracinin baz donanim olmasi.
Ama detayli veriler varsa bakilabilir tabii ki kronik sorunlar var Pejo da genelde adblue olaylari kullanicilari etkiliyor.
Dedigim gibi Firmalar hatalarini kabullense cok sorun olmayacak aslinda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Pejo 2008 de Skoda kamiq kalitesi yok beyler ne zırvalıyorsunuz allah aşkına.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blasko77 -- 26 Temmuz 2021; 11:11:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maceraya gerek yok hocam oyumu A3 ten yana kullanıyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Eğer sıfır A3 aldıysanız ne gibi problemleri olduğunu yazabilir misiniz?quote:
Orijinalden alıntı: yenidoğan
Yeni kasa 2008 Tr de ilk alanlardan biriyim ve çok memnunken yeni kasa A3 ile değiştirdim. 1 ay olmadı servisten çıkamıyorum. Çok fazla sıkıntısı var aman diyim!!
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Elbette A3.
-
Kesinlikle 2008
Neden :
Sıfır
B suv
Sorunsuz şanzıman
Avrupa'da bir aracın ömrü ne kadar 2017 model araç su anda 5 yaşında macera aramaya gerek yok...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
310 bine 2019 düşük km a3 en iyisi. Hatta 2020 dolu paket sedan 350 gibi alıp konuyu uzun süre kapatabilirsiniz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
A3 alın geçin. Ama çok sağlam Expertiz e sokun.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Araçta kronik sıkıntılı 2.0tfsi motor var. Sorunlu olduğu, alınmaması gerektiği herkes tarafından biliniyor. Bilmiyorsanız orası sizin sorununuz.
1.4-1.5tsi lar bu motorla bir tutulacak araç değildir.
Şimdi de gelip 160lık tsi ları örnek vermeyin bana.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: UmutBG
Araçta kronik sıkıntılı 2.0tfsi motor var. Sorunlu olduğu, alınmaması gerektiği herkes tarafından biliniyor. Bilmiyorsanız orası sizin sorununuz.
1.4-1.5tsi lar bu motorla bir tutulacak araç değildir.
Şimdi de gelip 160lık tsi ları örnek vermeyin bana.Aynen, araç alırken hangi model/hangi motor seçeneği sorunlu diye araştırıp almam lazım sözde "premium" araç alırken. Kol kıran arabaya bile "vag'da sıkıntı yok o motoru almasaydınız" diyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabii ki araştıracaksınız. Araştırmamanız sizin sorumsuzluğunuz.
Bmw lerde n13 sorunları maşallah destan gibi(kullanıcı kitlesinin de etkisi vardır tabii ama sorun çıkarmaya da meyilli araç.) jaguar land rover sorunlarını yazmaya gerek duymuyorum. Mercedeslerde m271 zincir arızası mevcut. Cam tavanlı modellerinde bozulma, vernik atması, ses yapma gibi sorunlar mevcut. Bir çok modelinde de direksiyon açı sensörü arızası da var. Volvolarda ecoboost motorların kaç tanesine sandık motor takıldığı biliniyor. D2 motorlarda üst kapak contası arızası mevcut. Poweshift şanzıman zaten riskli. Sizin çok övdüğünüz fiatlarda city arızası ve airbag göğüs çatlatma arızası mevcut. Dct lerde sorun çıkaranları duydum ama ne kadar kroniktir bilemiyorum. Renaultlarda ise edc şanzımanlar gayet de sorunlu dsg kadar. Tek artısı kavraması daha uzun ömürlü. Bir tanıdığım 100binde şanzıman kartı arızası için 8.5k verdi. Keza kavramaları daha uzun ömürlü ama dsg den çok daha pahalı.
Sorunsuz marka yoktur efendim çoğu japonlar hariç. Araç alırken araştıracaksınız, nokta Araştırmayıp sonra araç kol çıkarırsa vay efendim ne dışkıdan araç üretmişler diye demediğinizi bırakmazsınız. Kaale bile almamak lazım sizi ama insanlar bilinçlensin diye yazıyorum bunları. Sorunsuzluk=premium ise en premium suv crv, rav4 tür. Land roverlar da neymiş pehhh.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
Beni ciddiye almamak lazımsa git ötede kendince yaz oyna, bana niye laf yetiştiriyorsun?
Ben gideceğim premium araba alacağım 150.000de motor kitlenecek sonra çok bilmişin teki gelecek "araştırsaydın" diyecek... Ulan bu araçları-motorları sıfır alıp kullanan adamın suçu ne?
Lexus'da şöyle bir şey olma ihtimali sıfır, çünkü olursa Lexus alan müşteri kitlesi bir daha uğramaz. Ama konu vag olunca cart curt diye bahane üreten vagcı tayfa ortaya çıktığından, vw eşeğe amblem takıp arkasına passat yazsa onu almaya bile sıraya giren olduğundan, vag ne yapsın kol kıran motoru bile yok satıyorlar.
Hadi kardeşim hadi, aynen sorunsuz araba yok araştırıp almak lazım, sıfır alanlarda şansına küssün.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X