Şimdi Ara

::: Peugeot 207 ::: (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.593
Cevap
11
Favori
540.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: muzy16

    Eklemeyi unutmuşum.
    207 GT
    1.6 motor ve 150 hp

    BMW ile ortak geliştirilmiş bir motormuş.Şu anda Gt satışına başlanmamış ama fiyatı yaklaşık 36 000 ytl olacağını söylediler.Gt de nerdeyse herşey standart. 17" jant ile de oldukça hoş bir araba.


    1.6 150 HP versiyon gelirse ortalık yıkılır. Aman diyeyim.
  • Ben bu aracın plasman fiyatını 24.300 ytl olarak duydum bu fiyata clio veya grande puntodan cok daha iyi giriş yapacak piyasaya
  • arkadaşlar,
    sanırım son zamanda bir değişiklik yaptılar http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69 24 kabul edilebilir bir nebze,
    Ben de bir süredir bu aracı takip ediyordum, ama 26 dan girerse, normalde 30 luk bir araç almak demek neredeyse ki yeni astra vb. ile çok yakın fiyatlar olur, cazip değil.
  • naçizane görüşlerimni buraya da yazmak istedim;
    207 bnce 206 ile 307 nin arasında konumlandırılmıştır.ve puntonun başlattığı B sınıfı ama C ye göz kırpan sağlam şık konforlu bi araç olarak üretildi.ama iç kalte ve tasarım güzel olmasına rağmen abi ve kardeşine çok benzemesi satışları etkilicektir.ben olsam almam 206 yı 98 den beri görüoruz tuttu ardından gelen 307 2 sene satış rekoru kırdı şimdi aynı dizaynlara sahip bir araç almam değişiklik gerek bnce

    buarada eklemek istiyorum ben tasarımı çok beğendim.ama dedim ya peugeottun bir tarz yakalayıp onda ısrar etmesi bni biraz soğuttu.fiyat uygun olursa satar.puntonun en ciddi rakibi bnce.3k modelini de getirmesi avantaj



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shoparr_ -- 28 Mayıs 2006; 13:29:56 >
  • Arkadaşlar az önce 207 ye bakmaya gittim araç çok harika ve bence sınıfının lideri diyebilriim...içide dışıda çok güzel olmuş yalnızzzzzz.... ben alsam 1.6 hdi premium + cam tavan + 5 li cd değiştirici+katlanır aynalar falan modelini düşünürdüm ve o da 35 i buluyor...
    Bu fiyata Focus 1.6 tdci ghia alınabiliyor umarım fiyatı düşer...
    Baz araba olan 3K Comfort 1.4 75 Hp (benzinli) 24.300 YTL yazıyor
    en üst donanım olan ve 5K 1.6 Hdi 90HP Premium 32.400 YTL oluyor
    Bunun haricinde bi de 1.6 150HP (benzinli) 3K versiyonda var fakat onun fiyatı listede yazmıyor...
  • 206 tasarımını bence sınıftaki diğer araçların bir kaç istisna dışında başarısız tasarımları nedeniyle öncelikle halen başarılı sayılacak bir durumda. Peugeot'un bu tasarımdan vazgeçmemesini doğal buluyorum. Bu aracın görünüşü 307 ye göre daha dinamik, ama 206 dan da daha fazla güven veriyor daha büyük, 206'nın muzip duruşunu da yakalamışlar. Bence güzel bir denge tutturulmuş. Ben dış görünüşünü beğendim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkual -- 28 Mayıs 2006; 13:21:17 >
  • ya siz ne yapıyosunuz. bu arabayı sınıfında inceleyin.yok 307ye yok 407ye bakın sınıfına benzediği araç var mı yok.. demek ki sorun da yok..öyle düşünülürse mercedes opel clio scenic cmax focus farları aynı.bu araçları kendi rakipleri ile karşılaştırın
  • 207 yi test ettim arkadaşlar. İzlenimlerimi akşam yazmaya çalışacağım ama şimdiden söyleyeyim araç gerçekten adını haketmiş...
  • gerçekten dediğin doğru bu model punto siparişi veren biri olarak beni puntodan vazgeçirip 207 alma kararı almamı sağladı
  • 1.4 16V 90HP motorun şehiriçi yakıt tüketimi 8,5 litre/100 km yazıyor. Bu doğru mudur? Keza 1.4 75HP olanınki de 8,4 litre. Bunlar bana oldukça fazla geldi.

    http://www.207.peugeot.com/language/int_en/pdf/engine_specs_int_en.pdf
  • fabrika verileri yanıltıcı olabilir.. karşılaştırmalara bakmak lazım
  • Araç güzel ama 1.6 hdi 32.400 ytl ki bir üst sınıftaki C4 1.6 hdi bile 32.000 ytl'ye alınabiliyor. Çok pahalı.
  • ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek
  • Gerçekten iyi olur peugeot bu konuda biraz geri kaldı sanki..Gerçi 206 rc var ama kasa eski..
    quote:

    Orjinalden alıntı: OtoTurk

    quote:

    Orjinalden alıntı: muzy16

    Eklemeyi unutmuşum.
    207 GT
    1.6 motor ve 150 hp

    BMW ile ortak geliştirilmiş bir motormuş.Şu anda Gt satışına başlanmamış ama fiyatı yaklaşık 36 000 ytl olacağını söylediler.Gt de nerdeyse herşey standart. 17" jant ile de oldukça hoş bir araba.


    1.6 150 HP versiyon gelirse ortalık yıkılır. Aman diyeyim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69
  • arkadaşlar bugün peugeot parlar oto'da 1.4 HDI Premium ile test sürüşü yaptım, ve trendy'yi de inceledim.
    dün peugeot'nun bu fiyatlarla bu aracı satamayacağını yazmıştım ama fikrim değişti. araç gerçekten fiyatını hakediyor. özellikle premium'un iç malzeme kalitesi beklenenin çok çok üstünde. tasarım olarakta iyi, içeride tek beğenmediğim yanı şu: kapı kolları çok uzakta yani aynaya yakın bi yerde ama sorun değil:) gerçi dış tasarımda bazı gariplikler var, aynalar ve ön tampon gibi ama alışırız yakında :)
    araç hakkında her türlü sorularınızı elimden geldiği kadar yanıtlamaya çalışırım. 1.4 Hdi motorun performansını çok merak ediyordum ancak korktuğum kadar kötü değil, bana yeter :) dizel sesi konusunda ise çok hassasım ama içeriye kesinlikle dizel sesi almıyor, dışarıda ise dizel olduğunu belli edecek kadar hafif bi ses var. premium donanım seviyesi baya iyi gerçekten.
    ben 1.4 hdi premium düşünüyorum, istediğim opsiyonlarla birlikte 32 yi buluyor, babama konuyu açıcam bakalım ne dicek gerçi bu sınıfta bi araca 32 verilir mi diye aklıma takılmıyo değil, acaba çok beğendiğim bi araç olan 2.el yeni leon mu alsam bunun yerine diyorum ama leon çok yakıyo ve bu dizel, artı bu aracın içinde kendimi biraz daha rahat hissettim, sanki yaşıma daha uygunmuş gibi geldi :)
    bu arada turkuaz mavisine bayıldım :)
     ::: Peugeot 207 :::

    bi de spor ön tampon sadece GT modelinde mevcutmuş ve trendy modeline sis farı taktırılamıyo. komple tampon değişir mi onu bilemiyorum.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69

    vallaha okumadımdı haberi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69

    vallaha okumadımdı haberi

    pöjo yakında bedava satar arabaları ucuz iran işçiliği + çin den gelen motorlar ama valla 13 milyar a satsalar arabalarını belki alırım o zaman




  • quote:

    Orjinalden alıntı: expo

    arkadaşlar bugün peugeot parlar oto'da 1.4 HDI Premium ile test sürüşü yaptım, ve trendy'yi de inceledim.
    dün peugeot'nun bu fiyatlarla bu aracı satamayacağını yazmıştım ama fikrim değişti. araç gerçekten fiyatını hakediyor. özellikle premium'un iç malzeme kalitesi beklenenin çok çok üstünde. tasarım olarakta iyi, içeride tek beğenmediğim yanı şu: kapı kolları çok uzakta yani aynaya yakın bi yerde ama sorun değil:) gerçi dış tasarımda bazı gariplikler var, aynalar ve ön tampon gibi ama alışırız yakında :)
    araç hakkında her türlü sorularınızı elimden geldiği kadar yanıtlamaya çalışırım. 1.4 Hdi motorun performansını çok merak ediyordum ancak korktuğum kadar kötü değil, bana yeter :) dizel sesi konusunda ise çok hassasım ama içeriye kesinlikle dizel sesi almıyor, dışarıda ise dizel olduğunu belli edecek kadar hafif bi ses var. premium donanım seviyesi baya iyi gerçekten.
    ben 1.4 hdi premium düşünüyorum, istediğim opsiyonlarla birlikte 32 yi buluyor, babama konuyu açıcam bakalım ne dicek gerçi bu sınıfta bi araca 32 verilir mi diye aklıma takılmıyo değil, acaba çok beğendiğim bi araç olan 2.el yeni leon mu alsam bunun yerine diyorum ama leon çok yakıyo ve bu dizel, artı bu aracın içinde kendimi biraz daha rahat hissettim, sanki yaşıma daha uygunmuş gibi geldi :)
    bu arada turkuaz mavisine bayıldım :)

    Bütün Türkiyeye test aracı olarak aynı model ve renk eraç dağıtılmış. Görevliler öyle söyledi. Yani mavi 1,4 HDI. Öncelikle aracın içi 206ya göre genişlemiş. Ancak bu genişlik sadece ön koltuklar için olmuş. Yani arka koltuklara sığmak uzun boylular için biraz zor olacak. Baş mesafesi fena değil ama diz mesafesi sınırlı. Yani gençlere daha uygun bir tarzda. Aracın koltukları ne sert ne çok yumuşak ama bana biraz daha sert olsa dedirtti. Araç kilometre yaptıkça bu durum(koltuk süngerlerinin yumuşaklığı) bana göre olumsuz yönde etki bırakacak. Hem yolcu yorulur hem de kendi çabuk deforme olur. İç mekan tamamıyla siyah egemenliğinde olduğundan biraz kasvetli gelebilir ancak alışılır. Bej ve gri seçeneklerde daha aydınlık ve havadar bir atmosfer bekliyorum. Özellikle bu renklerde aracın içinin 407 havası vermesi çok olası. Çünkü tasarım onu andırıyor. Malzeme kalitesi ise 206 ya kıyas götürmeyecek kadar iyileşmiş. Ancak elektrikli ayna kumandaları gibi bazı parçaların 307den aynen alınmış olması(çabuk soyulup altındaki beyaz plastik çıkıyor.) kafamda soru işaretleri yaratmadı da değil. Test süresi çok kısaydı maalesef bu yüzden varsa da bir işçilik kusurunu tespit edemedim. Sürüş pozisyon ayarı rahat yapılıyor. Aynalar veya diğer dış görüşde çok sırıtan bir durum yok. Son dönem birçok araçda olduğu gibi ön cam eğimli ve bu durum hızın hissedilmesini önlüyor. Aynı zamanda kaput eğimi aracın bitişini görmenizi imkansızlaştırıyor ancak özellikle 307 ve 407 kullanmış kişiler hiçbir yabancılık çekmeyecekler. Kapılar rahat kapanıyor hatta fazla hızlı bile. Biraz ittirmeyle bamm diye yerine oturuyor. (Grande Punto kullananlar bu durumu çok yadırgayacaklar çünkü GPnin kapılarını kapanan kadar elinizden bırakmamak, fazla sert itirmekten kaçınmak için şart. ) 207nin gösterge paneli daha üst sınftaymış havası veriyor. (Ama sürüş sırasında orta panel dijital ekran bilgileri ile haşır neşir olmak gerçekten ustalık veya alışkanlık istiyor. Bilgiler fazla kalabalık. Ayrı ekranlara dağıtılması daha iyi olurmuş) Aynı şekilde özellikle yolda gidişi ve verdiği tokluk hissi bunu destekliyor. Doğrusu bunu beklemiyordum. Araç beni bu konuda çok saşırttı. Ayrıyetten konsolun en altına yakın bir kart yuvası var ve bu yuvaya yerleştirilen karta yüklü yol haritaları ile yol bilgisayarı sayasinde kaç km ileride ne yöne sapılacağı, kaç km daha devam edileceği gibi bilgilerle rehberlik ediliyor. Gideceğiniz yere göre bu kart içeriklerini değiştiriyorsunuz. Yani az maliyetli bir navigasyon şekli. Ama Türkiyede maalesef işlemesi uzuuuun zaman alacak bir teknoloji. Yola çıkmak üzere kontağı çevirdiğinizde motor çok hafif titreşimli ve biraz sesli çalışmaya başlıyor ama ısındığında bunlar kayboluyor ve kaputun altındaki makinayı sadece araca kazandırdğı ivme ve yakıt tüketimiyle değerlendirmeye geçiyorsunuz. Motor sesi sadece üst devirlerde hafif belli oluyor. Yalıtım motor sesi bazında başarılı. Otobanda yapılan testimde maalesef bozuk yola giremediğimden yol ve lastik sesi hakkında fazla birşey söyleyemem ama kaymak asfaltta 180 km/sa hızlarda dahi sessiz denilebilir. Hafif pürüzlü kesimlerde de fazla ses almadı. Bu açılardan yalıtım başarılı. Süspansiyon yarı sert ama güven hissi iyi. Fazla sert seçip konforu bozmamışlar. Bir iki çukura soktuğum zaman da 307 kadar ses yapmadan bozukluğu emdi. (307lerin çukur geçişleri patır kütür.) 207 gidiş açısından resmen 307yi yakalamış hatta ondan basık tavan yapısı yüzünden de daha spor olmuş. Ben yoldaki tavrını beğendim. Yanımdaki görevlinin korkması yüzünden frenlere yeteri kadar asılamadım ama sadece bir deneme yerli olduğunu hissettirdi. Pedal dozlaması iyi ve 307 gibi az bastığınızda sizi anlamsız yere çakmaya çalışmıyor. (Grande Punto bunu yapıyor.) Ancak panik frende kaç metre vb falan derseniz maalesef bilemiyorum. 35 m gibi çok kısa derece alacağını ise zannetmiyorum. Gördüğünüz gibi 206 ile değil birçok açıdan 307 ile kıyasa değer bir araç olmuş. Zaten dış dizaynı da bunu anlatıyor. Boyutları, çizgileri ile tam 206nın büyüğü 307nin dizaynı ağırlıklı küçüğü olmuş. Küçük görünümü de sadece yavan yüksekliğinin az oluşundan. Fotoğraflarda olduğu gibi aracın önü sadece far grubu değil. Fotolarda gerçekten olduğundan büyük gözüküyorlar. Gerçeğine bakmak daha hoş geliyor. Yoruldum Sorularınız varsa daha sonra yanıtlarım.
    Edit: Comfort sadece 3 kapılı versiyonun bazı. 5 kapılılarda baz model Trendy. Fiatlar 90 ps 1,4 benzinli trendyde 27200 YTL den başlıyor ve motorizasyon, donanım versiyonu ve eklenen opsiyonlarla 35-36 bin YTL yi buluyor. İşin en iyi yanı BMW ve PSA ortak yapımı 1.6 16 valf turbo 150 pslik GTi. 1,6 klasmanında olduğu için vergi avantajı büyük. Bu sayede eskisine göre patlama derecesinde talep görmesi şaşırtıcı olmaz. Ayrıca araçlara şimdiden sıra yazılıyor ve ilk başvuranlara fiatları sabitleyeceklermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Woodpecker -- 30 Mayıs 2006; 18:54:51 >




  • araba çok güzel dizeli tadından yenmezde 307 xt de yaşadığım sorunlar bunda da olurmu diyorum satıcı bayan başını öne eğiyor.

    bakalım bekliyecez 2006 2. yarısında çıkacak olanlar daha bir tefarruatlı kim bilir belki fiyatıda geri gelir
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.