Şimdi Ara

peugeot 208 uzun dönem incelemesi, EAT6, 110 beygir (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
2
Favori
4.122
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aracın performansı çook iyi. koltuk konforu çok iyi. baldır desteği yetersiz. direksiyon konumu kişiye göre sorun olabilir. benim göstergeyi perdeleme olayım biraz oluyor. araç önceki aracım olan clio4 ten daha küçük. ancak cam tavandan dolayı çok ferah hissettiriyor. arka koltuk dahil her yer elinin altında. benim gibi tek çocuk aileler için çok yeterli. dikiz aynası kararan özellikli ancak biraz fazla büyük geldi. sağ ön tarafı biraz perdeliyor. trim sesini hiç duymadım. ama yağmur ve kardan dolayı ilerleyen zamanlarda daha net ortaya çıkacaktır. önceki aracım olan clio4 te fazlasıyla ses vardı. tabi ki 1 sene sonra konuşmak daha güzel olur.

    bagaj havuzu hediyesi aldım. kauçuk paspası para ile alacağım.

    yakıtının 5 litrenin altında bir ortalamaya oturmasını bekliyorum. zamanla konumu güncelleyerek, bu yeni motor ve şanzıman seçeneğinin iyi bir kullanızı konusunun oluşmasını sağlamaya çalışacağım.

    sorusu olanların dinlemeye hazırım. ancak güzel bir uyku çekmem gerekiyor.

    daha iyilerinin sizlerin olması dileğiyle...




  • elcas kullanıcısına yanıt
    Hayırlı olsun aracınız , kazasız belasız sıkıntısız kullanırsınız inşallah.
  • Hayırlı olsun,kazasız belasız kullanın.
  • teşekkürler arkadaşlar.
  • bu arada trafik sigortası 582tl mafre, kasko 1.294 tl grupama tuttu.
  • hayırlı olsun,daha bayiden çıkmadan yakıt tüketimi resmi paylaşmak



    ne diyelim yeni türkiyede normal karşılayalım artık,el kadar arabaya okadar para veripte yakıtı takip etmek
  • ufuk-34JD58 kullanıcısına yanıt
    o tüketim 400 km sonu. ülkemizde tüketime bakmak zorundayız. fiyatlar malumunuz. araç ise piyasadaki en ucuz bir kaç araçtan birisi. kol kadar almak için 100 bin vermek gerekiyor.
  • Hayırlı olsun kazasız belasız binin işallah
  • Güzel araç. Şehir içi yakıt bu seviyenin çok üzerinde olacaktır.
  • kaça aldınız aracın özellikleri donanımı nedir?
  • Hayırlı olsun güzel tercih. Aracı kaça aldınız
  • 2 sene önce kazasız boyasız 2010 mercedes c180 kompressor fashination 40 bin km deki aracı 68 bine almıştım aklım almıyor şimdi b sınıfına verilen bu fiyatları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blue_Knight -- 6 Ocak 2017; 23:22:58 >
  • MYılmaz4646 kullanıcısına yanıt
    konuda yazıyor hocam. 59 900. teşekkür ederim.
  • 17 Temmuz 2017:

    aracım 5100 km oldu. 5000 kmyi kaçırınca bu km de uzun dönem ortalamamı sıfırladım.
    peugeot 208 uzun dönem incelemesi, EAT6, 110 beygir

    ortalama tüketim verisi aşağıda. 5100 kmnin yaklaşık olarak 1000 kmsi şehir dışı gerisi şehir içi. sakin kullanım, az trafik, geneli 5km mesafeli işe git-gel.

    peugeot 208 uzun dönem incelemesi, EAT6, 110 beygir

    km sıfırladıktan sonraki ilk verilerim. keşke hep böyle olsa


    peugeot 208 uzun dönem incelemesi, EAT6, 110 beygir

    bu süreçte; araçla ilgili direksiyon çevirirken ufak bir gıcırtı başladı. bu gıcırtı serviste yağlanınca düzelecektir. motor sakin kullanınca dizele yakın yakıyor. ancak basmaya kalkarsan 2 katına çıkıyor. karakterini bilmek gerek.. performanslı kullanmak isteyene fazlasıyla yanıt veriyor. 10 saniye demeden 100 oluyor. kar modu var ki önceki aracım clio4 ile pati çektiğim yerlerde yürüyüp gidiyor. performans modu var, ama ben hiç kullanmıyorum

    önceki aracımdan çıkan G1W-C araç içi kamerasını yakınca aynı modeli alıp buna da taktım. herkesin atlamaması gereken bir durum.

    en gıcık olduğum özelliği ise bardaklık yok gibi. vitesin önündeki yerler kullanışlı değil.

    muhtemel bir izmit-izmir gezisinden sonra konuyu güncellerim.




  • iyi forumlar arkadaşlar.

    bugün itibari ile aracımı lalı tam 1 yıl olmuş. ben de konuma bir mesaj yazma gereği hissettim. aracım şu an 11 bin kmde. 1 yılda bu kadar kullanmışım. bu süreçte eylül ayı itibari ile hatun, kızımızı okula bırakmak ve kendi okuluna gitmek sureti ile bana büyük sürpriz yaptı. bu sene her sabah erkenden kalkmaktan kurtulmuş oldum. ben kendi saatime yakın okula kadar yürüyüp, aracı alıp kendi okuluma gidiyorum. hatunun okulu 500m, benim okulum ise 5km. akşam dönüşte de bebişimizi alıp eve geliyoruz. yani günde 12 km civarı yol yapıyoruz. hafta sonları da 40km civarı.

    araç tam otomatik olunca ve direksiyon küçük olunca karting aracı gibi kola kullanılıyor. benzinli olunca 2 dk sonra sıcak hava gelmeye üfleyerek içerisini sıcacık yapıyor. mtv en alt dilimde. önceki aracım clio4 ile yıllık masrafını karşılaştırınca sadece 600tl fazla vermişim.

    bakımı 10. ayda ve 9000km de iken yaptırdım. çünkü fabrika çıkışına göre 15 ay olmuştu. yetkili servise 300tl verdim.

    önceki aracımdan alışkanlık anahtarsız girişi çok arıyorum. ses sistemi daha iyi. çift bölgeli otomatik klimayı seveceğimi düşünmemiştim.

    11 bin km ortalamam 5.9 litre. bugünlerde 6.5 litre civarına çıkan tüketim hafta sonu 6 lara düşüyor. bu şekilde mücadelemiz sürüyor. kredi kartı benzin para puan kampanyasını aldığımız için ve totalde kurumsal karta %7.5 indirimi de kullandığımız zamanlar 4,70 civarına yakıt alıyorum. en yüksek %7.5 indirimli alıyorum. zaten 1,5 ayda ancak bitiriyorum. şu an bonusa totalde kampanya var. 15 şubata kadar. dün paraftan 40 tl lik bonus yakıt aldım. depo biraz büyük olsa iyi olacak.

    araçta sağ ön göğüsten hafif bir zırıltı olacak şekilde trim sesi alıyorum. bunu bazen alıyorum, bazen almıyorum. zaten çoğu zaman müzikle dinliyorum. tahminime göre yaza doğru biraz artar.

    bu aracı herkese tavsiye ediyorum. özellikle bayanlara. şu an 70 bin civarına çok temizlerini bulabilirsiniz.




  • Aynı modelin 1.2 vti yarı otomatik olanına 4 yıldır biniyorum. Bu nedenle uzun dönem yorumu olarak görebilirsiniz yazdıklarımı. İlk bir iki yıl sürüş ve yürüyen / konfor anlamında beni gayet memun etmişken 4. Yıl başında her taraftan sorun yaşatmaya başladı. Mekanik, boya ve yürüyen dahil. Yazsam kol gibi liste olur. Klasik Fransız çöpü demekten kendimi alamıyorum yaşadıklarımı düşününce. Ayrıca fiyatı çok pahalı. 98 bine orta paket yarı otomatik (Active) liste fiyatı mı olur? 15 bin bile indirseler yine hak etmiyor.

    Detaylara bakın, kronik sorunlara bakın, Peugeot'un sorunların üzerine yatıp 307'den kalma tarihi sorunları hala yaşattığına bakın, araçtan tecrübe yaşayarak bilfiil soğursunuz.

    Uzun dönem ve kalite / tutarlılık bekleyen kişiler Peugeot'a temkinli yaklaşsın, hatta uzaklaşsın. Yılların değişmeyen ritüeli malesef. Sinir hastası olmak durumunda kalmayın. Tabi bunlar şahsi görüşlerim. Selamlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 2 Haziran 2018; 19:42:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    ana konudan biliyorum sizi hocam. adınıza üzüldüm. benim 18 aylık kullanımım sonucunda tek bir sorun yaşamadım. demek ki 1 yıl sonra sorunlar başlayacak. bu süre zarfında aracı satmam zor gibi. maddi olarak uygun değilim.

    benim en gıcık olduğum kullanımla ilgili sıkıntılar. radyo, direksiyon pozisyonu, klima kullanımları sinir ediyor beni. hatun ise çok memnun.

    olurda satarsam vitara ile SUV furyasına katılmayı yada B HB clio 4 ile devam etmeyi düşünüyorum. zira diğerleri coştu gidiyor.

    aleyküm selam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    ana konudan biliyorum sizi hocam. adınıza üzüldüm. benim 18 aylık kullanımım sonucunda tek bir sorun yaşamadım. demek ki 1 yıl sonra sorunlar başlayacak. bu süre zarfında aracı satmam zor gibi. maddi olarak uygun değilim.

    benim en gıcık olduğum kullanımla ilgili sıkıntılar. radyo, direksiyon pozisyonu, klima kullanımları sinir ediyor beni. hatun ise çok memnun.

    olurda satarsam vitara ile SUV furyasına katılmayı yada B HB clio 4 ile devam etmeyi düşünüyorum. zira diğerleri coştu gidiyor.

    aleyküm selam.
    Araçta arıza yolda kalma olmadı mı yavv malum pejo bi de kimse almıyo bu aracı piyasada pek tutulm adı ilanlarda bayağı kalıyo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Araçta arıza yolda kalma olmadı mı yavv malum pejo bi de kimse almıyo bu aracı piyasada pek tutulm adı ilanlarda bayağı kalıyo

    Alıntıları Göster
    yukarıda yazdığım bir kaç gıcıklık hariç (kişiye göre sorun yerine keyifte olabilir) benim en ufak sorunum olmadı. geçen gün vida girmiş aynı tekere 2 tane. pejodan kaynaklı olabilir.

    araçta beni rahatsız edecek ses bile yok. 16 bin ortalaması 6.1 .

    tutulmadı. ancak tutulan clio hariç segmentindeki her araçtan, malzeme, donanım, yol tutuş, konfor olarak üstün. clio ise kullanışlılık ve donanımda iyi. malzeme ve yol tutuşta geri.

    208 in iç hacmi dar.

    aynı ayardaki polodan 15 bin ucuza ilanlar var. ama dönüp bakan yok.




  • 2014'ten 2016'ya kadar 1.2 yarı otomatik, 2016'dan günümüze kadar 1.2 tam otomatik kullanan biri olarak yorum yapayım.

    Konfor, yol tutuş, yalıtım olarak bir sıkıntısı yok.
    Segmentinteki birçok aracı kullandım ve geri kalır yanı yok.

    Yarı otomatik değil ama tam otomatik olanı sınıfının en mantıklı aracı bence.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.