Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (86. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
539.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: 34aykiri

    selam,

    dostlar 94 model xr aracım var xs yada xt bunlar arasında bir birlerini uymicak bir ön tampon var mı? mesela xs nin ön tamponu xr a uyar mı ? konuyla alakalı olarak bilgisi olan arkadaşlardan cevap bekliyorum.
    teşekkürler.

    Emin olmamakla birlikte sadece S16 ların tamponu farklı olması lazım. Birde saydığın modellerin arasında sis farı farklılıkları olabilir...

    Alıntıları Göster
    fotoğrafta kırmızı daire içine aldığım düğme acaba ne işe yarıyor bir bilen varsa rica ediyorum söylesin. servis ve bir kaç usta ne olduğuna dair bişey söylemedi.
     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wyloa

    fotoğrafta kırmızı daire içine aldığım düğme acaba ne işe yarıyor bir bilen varsa rica ediyorum söylesin. servis ve bir kaç usta ne olduğuna dair bişey söylemedi.
     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::

    Alıntıları Göster
    arka camları kilitleyip açıyormuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crebain

    quote:

    Orijinalden alıntı: Osmanxtr

    Arkadaşlar bir sorum olucak.Aracım 98 model sedan beyaz 306 XN.Araç en ufak şeylerde hemen harareti 100+ oluyor.(Hatta bazen kırmızıya bile geliyor.)Bu normalmidir?Aracın her türlü bakımı yapılıyor.Sorun neyde olabilir sizce? Şimdiden herkese tşk.ler...


    Kırmızıya geliyor diyorsun. Sorun olmaz mı ! Allah muhafaza motora kadar hasar verirsin.
    Sorun ise her yerden olabilir. Bakımdan çıktıktan 10 km sonra bile buna benzer arızalar oluşabilir. Bakıma giriyorum diye aman ihmal etmeyin.

    Alıntıları Göster
    daha bugün aynı sorundan servise gittim hararet sürekli 100 E geliyodu hatta geçiyodu. yüzeysel baktılar bulamadılar. birazda tanıdık olunca sökün bakın dedim baktılar. termostat takılı kalmış. onu düzelttiler sorun ortadan kalktı. hatta hararet 90 ı bile görmüyo çift fan olduğundan. ustanıza gidip termostatı sordurun bide.




  • 2000 model 306 xr aracım var. araç 157 binde. atiker marka lpg var. bugün giderken bi anda gaz kesti ve stop etti. daha önce başına böyle bişey gelen var mı. ne yapmam lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emin arslan

    2000 model 306 xr aracım var. araç 157 binde. atiker marka lpg var. bugün giderken bi anda gaz kesti ve stop etti. daha önce başına böyle bişey gelen var mı. ne yapmam lazım.

    LPG nin bakım zamanı gelmiş olabilir. Genelde LPG filtre değişiminden 10000-12000 km düşük devirde stop etme sorunu yaşıyorum. Gaz verirken filan değil Boşta, düşük devirde giderken diyeyim ! 50 TL ödedikten sonra düzeliyor :)

    Ayrıca hararet konusunda; yanılmıyorsam termostat 97 derecede açıyor. Termostat takılı kalsa bunu anlardınız diye düşünüyorum. Yanlış anlamayın, servislerde bazen denk geliyorum; hiç bir sorun göremeseler "şundanmış, halettik" diye müşteriyi rahatlatıyorlar (!) :) Şu da var; hararet sorununu şehir içinde yaşıyorum. Klimayı açtığımda (ikinci fanı da devreye soktuğumda) hararet düşüyor. Hatta bugün konuştuk, bir arkadaş kaloriferi sıcağa getirip, açıyormuş ve hararet düşüyormuş :) Kısacası motor içi sirkülasyon ile alakadar bir sorunu var aracın. Kronik olacak ki bu tanıdığım tüm 306 kullananların ortak sorunu.
    Çift fanı sürekli devrede mi tutuyorsunuz bilmiyorum ama aracı düşük ısıda çalıştırmak da doğru değil. En başka yakıt masrafınızı arttırırsınız. Adam oraya 97 derecede açan bir termostat koyduysa emin olun bunun bir nedeni vardır.
    Neyse, umarım tekrar hararet sorunu yaşamazsınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Crebain -- 23 Nisan 2013; 22:35:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crebain

    quote:

    Orijinalden alıntı: emin arslan

    2000 model 306 xr aracım var. araç 157 binde. atiker marka lpg var. bugün giderken bi anda gaz kesti ve stop etti. daha önce başına böyle bişey gelen var mı. ne yapmam lazım.

    LPG nin bakım zamanı gelmiş olabilir. Genelde LPG filtre değişiminden 10000-12000 km düşük devirde stop etme sorunu yaşıyorum. Gaz verirken filan değil Boşta, düşük devirde giderken diyeyim ! 50 TL ödedikten sonra düzeliyor :)

    Ayrıca hararet konusunda; yanılmıyorsam termostat 97 derecede açıyor. Termostat takılı kalsa bunu anlardınız diye düşünüyorum. Yanlış anlamayın, servislerde bazen denk geliyorum; hiç bir sorun göremeseler "şundanmış, halettik" diye müşteriyi rahatlatıyorlar (!) :) Şu da var; hararet sorununu şehir içinde yaşıyorum. Klimayı açtığımda (ikinci fanı da devreye soktuğumda) hararet düşüyor. Hatta bugün konuştuk, bir arkadaş kaloriferi sıcağa getirip, açıyormuş ve hararet düşüyormuş :) Kısacası motor içi sirkülasyon ile alakadar bir sorunu var aracın. Kronik olacak ki bu tanıdığım tüm 306 kullananların ortak sorunu.
    Çift fanı sürekli devrede mi tutuyorsunuz bilmiyorum ama aracı düşük ısıda çalıştırmak da doğru değil. En başka yakıt masrafınızı arttırırsınız. Adam oraya 97 derecede açan bir termostat koyduysa emin olun bunun bir nedeni vardır.
    Neyse, umarım tekrar hararet sorunu yaşamazsınız.


    hararet sorunu yaşamıyorumda stop etme olayı benzindeyken oluyo. gaza geçince stop etmiyo. aracı alalı 3 gün oldu baya yabancıyım. 15 dk yol gidiyorum araç lütfederse geçiyo gaza :) tüm 306 larda mı böyle ki bu. çok uzun sürede geçiyo.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emin arslan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Crebain

    quote:

    Orijinalden alıntı: emin arslan

    2000 model 306 xr aracım var. araç 157 binde. atiker marka lpg var. bugün giderken bi anda gaz kesti ve stop etti. daha önce başına böyle bişey gelen var mı. ne yapmam lazım.

    LPG nin bakım zamanı gelmiş olabilir. Genelde LPG filtre değişiminden 10000-12000 km düşük devirde stop etme sorunu yaşıyorum. Gaz verirken filan değil Boşta, düşük devirde giderken diyeyim ! 50 TL ödedikten sonra düzeliyor :)

    Ayrıca hararet konusunda; yanılmıyorsam termostat 97 derecede açıyor. Termostat takılı kalsa bunu anlardınız diye düşünüyorum. Yanlış anlamayın, servislerde bazen denk geliyorum; hiç bir sorun göremeseler "şundanmış, halettik" diye müşteriyi rahatlatıyorlar (!) :) Şu da var; hararet sorununu şehir içinde yaşıyorum. Klimayı açtığımda (ikinci fanı da devreye soktuğumda) hararet düşüyor. Hatta bugün konuştuk, bir arkadaş kaloriferi sıcağa getirip, açıyormuş ve hararet düşüyormuş :) Kısacası motor içi sirkülasyon ile alakadar bir sorunu var aracın. Kronik olacak ki bu tanıdığım tüm 306 kullananların ortak sorunu.
    Çift fanı sürekli devrede mi tutuyorsunuz bilmiyorum ama aracı düşük ısıda çalıştırmak da doğru değil. En başka yakıt masrafınızı arttırırsınız. Adam oraya 97 derecede açan bir termostat koyduysa emin olun bunun bir nedeni vardır.
    Neyse, umarım tekrar hararet sorunu yaşamazsınız.


    hararet sorunu yaşamıyorumda stop etme olayı benzindeyken oluyo. gaza geçince stop etmiyo. aracı alalı 3 gün oldu baya yabancıyım. 15 dk yol gidiyorum araç lütfederse geçiyo gaza :) tüm 306 larda mı böyle ki bu. çok uzun sürede geçiyo.

    Gaza geçmesi için motorun belirli bir sıcaklığa gelmesi lazım. Yukarıda da dediğim gibi iki fan sende sabit çalışıyorsa motor sıcaklığı hemen yükselmediğinden araç gaza geç geçiyordur !
    Ayrıca hayırlı olsun.




  • Arkadaslar merhaba ben 2001 peugeot 306 xr almayi dusunuyorum 120000 de füme rengi abs klima airbag hepsi mevcut ama lpg yok fiyatı 13250 size sorum acaba ne kadar yakit tuketir bide fiyati uygunmu yardimci olursaniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sipsi3 -- 3 Mayıs 2013; 18:18:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sipsi3

    Arkadaslar merhaba ben 2001 peugeot 306 xr almayi dusunuyorum 120000 de füme rengi abs klima airbag hepsi mevcut ama lpg yok fiyatı 13250 size sorum acaba ne kadar yakit tuketir bide fiyati uygunmu yardimci olursaniz sevinirim.
    Arkadaşlar 306 larda hararet olayıyla alakalı sizlere birkaç bilgi vermek istiyorum. Kendimde 4 senedir 306 sahibiyim ve araç ile hatırı sayılır bilgi sahibi oldum.

    306 ların soğutma sistemi çift fanlıdır ve fanlar beraber çalışırlar. Fanlar 97C de devreye girer ve 90C gibi dururlar. Dolayısıyla hararetin 100C e kadar çıkması "kesinlikle" kronik bir arıza değildir. Çünkü aracın soğutma sisteminin çalışma şekli böyledir ve 100C çıkmasıda son derece normaldir (bazı araçlarda müşürlerin zamanla eskimesi dolayısıyla 3-5C sapma olabilir, problemliyse değişmesi gerekir) Unutulmamalı ki bu araçlar eski karbüratörlü araçlar gibi 90C civarı çalışmayıp, daha yüksek ısıyla çalışmaktadırlar. Fanların ortasındakı role kutusu ıcınde 3 adet role bulunur. 1 mor ve 2 yeşil role. yeşil rolelerin bir tanesi düşük hız diğeri yüksek hız içindir. Mor röle ise fanların hız kademesinin geçişini sağlar. Fanların devreye girmesini ise sol farın alt kısmında davlumbazın onunde bulunan sigara paketi kadar bir beyın kontrol eder. Buna bazıları bıtron der bazıları fan beynı der. Bu fan beynı rolelerı tetıkleyerek fanların çalışmasını yada durmasını saglar. Kahverenklı müşür fan beynıne bılgı verır ve fan açılması gerektıgınde roleler tetıklenerek fanlar calıstırılır. Konu ile ilgili bilgi için;

    http://www.peugeotteam.com/forum/281-306-radyator-fan-rolelerinin-degistirilmesi.html

    306 larda 1.6 ların termostatları ile 1.8 2.0 motorların termostatları farklıdır. 1.6 larda 89C lik termostat bulunup motor 90C altına pek düşmez ve 90-100 arasında gezinir. 1.8 ve 2.0 larda ise 83C lik termostat bulunur ama ne hikmetse hararet yazın sıcağında bile düz yolda 70C ye kadar düşebilmektedir. Orjinal termostat ile değiştirmemize ragmen durum yine aynıdır ve ustalarda bunu bilirler. Bende bu durumdan kışın rahatsız olup aracın minimum ısısını yükseltmek için araştırma yapıp 89C lik termostat taktım ve sonrasında minimum ısı olarak 12-13C lik artış sağladım. Şuanda 82-83 ten aşağı düşmüyor.
    Yine konu ile bilgi için;

    http://www.peugeotteam.com/forum/282-306-hararetin-dusmesi-termostat-degistirilmesi.html

    hararet müşürleri ile ilgili bilgi içinde;

    http://www.peugeotteam.com/forum/283-306-hararet-gostergesi-oynamasi-musur-degisimi.html



    İnanın 306 larda hararet sıkıntısı kesinlikle yok. Yazın sıcağında tam gaz kadranın sonuna bile geldiğimde hararet yine 90C civarlarında dolanıyor. sistem bakımlı olduğu sürece soğutma sistemi ile hiç sıkıntı yaşamazsınız...

    Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    Arkadaşlar 306 larda hararet olayıyla alakalı sizlere birkaç bilgi vermek istiyorum. Kendimde 4 senedir 306 sahibiyim ve araç ile hatırı sayılır bilgi sahibi oldum.

    306 ların soğutma sistemi çift fanlıdır ve fanlar beraber çalışırlar. Fanlar 97C de devreye girer ve 90C gibi dururlar. Dolayısıyla hararetin 100C e kadar çıkması "kesinlikle" kronik bir arıza değildir. Çünkü aracın soğutma sisteminin çalışma şekli böyledir ve 100C çıkmasıda son derece normaldir (bazı araçlarda müşürlerin zamanla eskimesi dolayısıyla 3-5C sapma olabilir, problemliyse değişmesi gerekir) Unutulmamalı ki bu araçlar eski karbüratörlü araçlar gibi 90C civarı çalışmayıp, daha yüksek ısıyla çalışmaktadırlar. Fanların ortasındakı role kutusu ıcınde 3 adet role bulunur. 1 mor ve 2 yeşil role. yeşil rolelerin bir tanesi düşük hız diğeri yüksek hız içindir. Mor röle ise fanların hız kademesinin geçişini sağlar. Fanların devreye girmesini ise sol farın alt kısmında davlumbazın onunde bulunan sigara paketi kadar bir beyın kontrol eder. Buna bazıları bıtron der bazıları fan beynı der. Bu fan beynı rolelerı tetıkleyerek fanların çalışmasını yada durmasını saglar. Kahverenklı müşür fan beynıne bılgı verır ve fan açılması gerektıgınde roleler tetıklenerek fanlar calıstırılır. Konu ile ilgili bilgi için;

    http://www.peugeotteam.com/forum/281-306-radyator-fan-rolelerinin-degistirilmesi.html

    306 larda 1.6 ların termostatları ile 1.8 2.0 motorların termostatları farklıdır. 1.6 larda 89C lik termostat bulunup motor 90C altına pek düşmez ve 90-100 arasında gezinir. 1.8 ve 2.0 larda ise 83C lik termostat bulunur ama ne hikmetse hararet yazın sıcağında bile düz yolda 70C ye kadar düşebilmektedir. Orjinal termostat ile değiştirmemize ragmen durum yine aynıdır ve ustalarda bunu bilirler. Bende bu durumdan kışın rahatsız olup aracın minimum ısısını yükseltmek için araştırma yapıp 89C lik termostat taktım ve sonrasında minimum ısı olarak 12-13C lik artış sağladım. Şuanda 82-83 ten aşağı düşmüyor.
    Yine konu ile bilgi için;

    http://www.peugeotteam.com/forum/282-306-hararetin-dusmesi-termostat-degistirilmesi.html

    hararet müşürleri ile ilgili bilgi içinde;

    http://www.peugeotteam.com/forum/283-306-hararet-gostergesi-oynamasi-musur-degisimi.html



    İnanın 306 larda hararet sıkıntısı kesinlikle yok. Yazın sıcağında tam gaz kadranın sonuna bile geldiğimde hararet yine 90C civarlarında dolanıyor. sistem bakımlı olduğu sürece soğutma sistemi ile hiç sıkıntı yaşamazsınız...

    Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu...

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    1999 306 1.8 otomatik vites 'in olduğu bölümde ışıklandırma yok. Aynı model başkasında yandığını gördüm. Akşam hiç görünmediği için oranın ışıklandırmasındaki ampüller nasıl kaça değişir bilgisi olan?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    Arkadaşlar 306 larda hararet olayıyla alakalı sizlere birkaç bilgi vermek istiyorum. Kendimde 4 senedir 306 sahibiyim ve araç ile hatırı sayılır bilgi sahibi oldum.

    306 ların soğutma sistemi çift fanlıdır ve fanlar beraber çalışırlar. Fanlar 97C de devreye girer ve 90C gibi dururlar. Dolayısıyla hararetin 100C e kadar çıkması "kesinlikle" kronik bir arıza değildir. Çünkü aracın soğutma sisteminin çalışma şekli böyledir ve 100C çıkmasıda son derece normaldir (bazı araçlarda müşürlerin zamanla eskimesi dolayısıyla 3-5C sapma olabilir, problemliyse değişmesi gerekir) Unutulmamalı ki bu araçlar eski karbüratörlü araçlar gibi 90C civarı çalışmayıp, daha yüksek ısıyla çalışmaktadırlar. Fanların ortasındakı role kutusu ıcınde 3 adet role bulunur. 1 mor ve 2 yeşil role. yeşil rolelerin bir tanesi düşük hız diğeri yüksek hız içindir. Mor röle ise fanların hız kademesinin geçişini sağlar. Fanların devreye girmesini ise sol farın alt kısmında davlumbazın onunde bulunan sigara paketi kadar bir beyın kontrol eder. Buna bazıları bıtron der bazıları fan beynı der. Bu fan beynı rolelerı tetıkleyerek fanların çalışmasını yada durmasını saglar. Kahverenklı müşür fan beynıne bılgı verır ve fan açılması gerektıgınde roleler tetıklenerek fanlar calıstırılır. Konu ile ilgili bilgi için;

    http://www.peugeotteam.com/forum/281-306-radyator-fan-rolelerinin-degistirilmesi.html

    306 larda 1.6 ların termostatları ile 1.8 2.0 motorların termostatları farklıdır. 1.6 larda 89C lik termostat bulunup motor 90C altına pek düşmez ve 90-100 arasında gezinir. 1.8 ve 2.0 larda ise 83C lik termostat bulunur ama ne hikmetse hararet yazın sıcağında bile düz yolda 70C ye kadar düşebilmektedir. Orjinal termostat ile değiştirmemize ragmen durum yine aynıdır ve ustalarda bunu bilirler. Bende bu durumdan kışın rahatsız olup aracın minimum ısısını yükseltmek için araştırma yapıp 89C lik termostat taktım ve sonrasında minimum ısı olarak 12-13C lik artış sağladım. Şuanda 82-83 ten aşağı düşmüyor.
    Yine konu ile bilgi için;

    http://www.peugeotteam.com/forum/282-306-hararetin-dusmesi-termostat-degistirilmesi.html

    hararet müşürleri ile ilgili bilgi içinde;

    http://www.peugeotteam.com/forum/283-306-hararet-gostergesi-oynamasi-musur-degisimi.html



    İnanın 306 larda hararet sıkıntısı kesinlikle yok. Yazın sıcağında tam gaz kadranın sonuna bile geldiğimde hararet yine 90C civarlarında dolanıyor. sistem bakımlı olduğu sürece soğutma sistemi ile hiç sıkıntı yaşamazsınız...

    Yardımcı olabiliyorsam ne mutlu...

    elinize sağlık üstadım bende diyordum benim 2000 1.8 16v aracım neden düz yolda 70 75 arası oluyor demekki bu yüzden




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: yakari1907

    merhaba arkadaşlar ben 3 aydır 2001 model otomatik 306 sedan kullanıcısıyım.yakıtımdan şikayetim var araç benzinli 60 litre full depoyla 450 km yol yaptım daha sonra 100 tl lik benzinle 150 km yaptım.eşimde bende acemiyiz ve ilk arabamız sürekli şehir içi ve devirsiz kullanıyoruz.sizce sorun araçtamı yoksa bizim acemiliğimizden kaynaklımı öğrenmek isterim.

    Acemilik durumunu bilemiyorum ama birde aracın bakım durumu nedır buna bakmak lazım. Oncelıkle bujı hava fıltresı motor yagı vs gıbı bakımlar yapılmalı. harıcen bırcok sensor yakıtın artmasında etken olabılır. Gaz pedalını cok darbelı kullanıyorsanız bu da yakıtı artırır...

    lpg taktırmayı dusunun ıstersenız !

    İstanbuldamısınız ?

    Cem abi yakıt konusunda dediğin gibi bakımlar önemli öncelikle.306'ımı satmadan önce bu kış 1 kez benzini tam depo doldurup deneme fırsatım olmuştu.Yanlış hatırlamıyorsam 600 km civarı yapmıştı ş.içi.Acemilik konusunda bişey diyemiycem ama devirli kullandıkça artar yakıt sarfiyatı ki otomatik vites arabada yüksek devirde vites atarsa yakıt artar.Devirsiz kullanmanın bu konuda çok bi etkisi olcağını sanmıyorum.Öncelikle bakımlarını yaptırmak lazım bence.


    http://www.peugeotteam.com/forum/715-306-sedan-im-guncel-resimler-5-sayfa.html




  • ARKADAŞLAR MERHABA
    YAKLAŞIK 10 GÜNDÜR TAKİP EDİYORUM SİZİ HERŞEY AÇIKÇA ANLATILIYOR BURDA BİDE BANA FİKİRLERİNİZİ SUNARSANIZ MEMNUN OLURUM 2 GÜN ÖNCE 2001 MODEL 306 1.6 PLATINIUM HB 5 KAPI BOYA DARBE YOK ORJİNAL 104.000 DE OTOMATİK VİTES ALDIM ARAÇ İSTANBULDA DAHA GELMEDİ. ARACA LPG HİÇ TAKILMAMIŞ YAKIT DURUMU NEDİR ?PARÇA BAKIMINDAN İYİ VE UYGUNMU ARACIN KONFORU KULLANIMI HAKKINDA BİLGİLER VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM BU ARADA ARACI 12.500 TL YE ALDIM

    SAYGILARIMLA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lower27

    ARKADAŞLAR MERHABA
    YAKLAŞIK 10 GÜNDÜR TAKİP EDİYORUM SİZİ HERŞEY AÇIKÇA ANLATILIYOR BURDA BİDE BANA FİKİRLERİNİZİ SUNARSANIZ MEMNUN OLURUM 2 GÜN ÖNCE 2001 MODEL 306 1.6 PLATINIUM HB 5 KAPI BOYA DARBE YOK ORJİNAL 104.000 DE OTOMATİK VİTES ALDIM ARAÇ İSTANBULDA DAHA GELMEDİ. ARACA LPG HİÇ TAKILMAMIŞ YAKIT DURUMU NEDİR ?PARÇA BAKIMINDAN İYİ VE UYGUNMU ARACIN KONFORU KULLANIMI HAKKINDA BİLGİLER VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM BU ARADA ARACI 12.500 TL YE ALDIM

    SAYGILARIMLA

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Umarım herhangi bir sahte durumla karşılaşmazsınız. Çünkü fiyatı enteresan bir şekilde ucuz. Eğer araç gerçekten düzgün ise çok iyi fiyata almış olursunuz. otomatik vites 306 lar şehir içinde kabaca 10lt den aşağı pek düşmez. Tabı bu durum biraz kullanım şekli ve motor şanzumanın bakımı durumuyla da alakalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: lower27

    ARKADAŞLAR MERHABA
    YAKLAŞIK 10 GÜNDÜR TAKİP EDİYORUM SİZİ HERŞEY AÇIKÇA ANLATILIYOR BURDA BİDE BANA FİKİRLERİNİZİ SUNARSANIZ MEMNUN OLURUM 2 GÜN ÖNCE 2001 MODEL 306 1.6 PLATINIUM HB 5 KAPI BOYA DARBE YOK ORJİNAL 104.000 DE OTOMATİK VİTES ALDIM ARAÇ İSTANBULDA DAHA GELMEDİ. ARACA LPG HİÇ TAKILMAMIŞ YAKIT DURUMU NEDİR ?PARÇA BAKIMINDAN İYİ VE UYGUNMU ARACIN KONFORU KULLANIMI HAKKINDA BİLGİLER VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM BU ARADA ARACI 12.500 TL YE ALDIM

    SAYGILARIMLA

    Öncelikle aracınız hayırlı olsun. Umarım herhangi bir sahte durumla karşılaşmazsınız. Çünkü fiyatı enteresan bir şekilde ucuz. Eğer araç gerçekten düzgün ise çok iyi fiyata almış olursunuz. otomatik vites 306 lar şehir içinde kabaca 10lt den aşağı pek düşmez. Tabı bu durum biraz kullanım şekli ve motor şanzumanın bakımı durumuyla da alakalıdır.

    Alıntıları Göster
    beyler aracıma kompresör testi yaptırdım değerler 8,5 - 9 arası bu değerleri iyileştirmek için ne yapılabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: videomontaj

    Selamlar,

    1999 306 1.8 otomatik vites 'in olduğu bölümde ışıklandırma yok. Aynı model başkasında yandığını gördüm. Akşam hiç görünmediği için oranın ışıklandırmasındaki ampüller nasıl kaça değişir bilgisi olan?

    3-5 tl bişey tutar maksimum pek bişey tutmaz düz ampulse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mert KÜÇÜKUNCU

    quote:

    Orijinalden alıntı: videomontaj

    Selamlar,

    1999 306 1.8 otomatik vites 'in olduğu bölümde ışıklandırma yok. Aynı model başkasında yandığını gördüm. Akşam hiç görünmediği için oranın ışıklandırmasındaki ampüller nasıl kaça değişir bilgisi olan?

    3-5 tl bişey tutar maksimum pek bişey tutmaz düz ampulse

    Alıntıları Göster
    bizde bidenede peugeot 306 xr 98 model 1.8 motor benzinli var atiker sıralı taktırdım 15 tlye sehir içi şehir dışı ortalama 100 km gidiyor çok memnunum arabadan benim hayvan canavar gibi harcıyor lanet garantisi bitsin brc taktırcam hemen




  • ÖNCELİKLE TEŞEKKÜREDERİM ARACMA ATİKER TÜP TAKTIRDIM ŞU ANDA Bİ SIKINTISI YOK YALNIZ ARAÇ OTOMATİK VİTES OLDUĞUNDAN MI BAZI YERLERDE YOLUN DURUMUN A GÖRE DEVİR 4000 KADAR ÇIKIYOR SONRA VİTES DEĞİŞİYOR SİZCE Bİ SIKINTI VARMIDIR BUJİLER ARAÇ ÇEKİŞİNİ VE YAKITI NE KADAR ETKİLER BİDE ARAÇTA POLEN FİLTRESİ BULAMADIM BU ARADA ARCIM 1.6 XT EN FULU ARAÇTA İNCE YANAK LASTİK VAR ORJİNALEMİ DÖNSEM ARACI ÇOK YORAR DİYORLAR YARDIMLARINIZ İÇİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜREDERİM.
  • Bizim 306 mekanik olarak sorun cikarmasada plastik parca omurlerinin bitmesinden dolayi once kalorifer borusu, ardindan egzoz, bugun ise benzin deposu dirsek hortumu catlamis. Birde kalorifer fani calismiyor reosta yanmis. Yavas yavas dokulmeye basliyor sanirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ctrlshft

    Bizim 306 mekanik olarak sorun cikarmasada plastik parca omurlerinin bitmesinden dolayi once kalorifer borusu, ardindan egzoz, bugun ise benzin deposu dirsek hortumu catlamis. Birde kalorifer fani calismiyor reosta yanmis. Yavas yavas dokulmeye basliyor sanirim.
    arkadaşlar merhaba aranıza yeni katıldım.bende 99 model 306 xr sedan oto vites var son günlerde +K şeklinde bir gösterge çıkıyor anlamı nedir bulamadım bazen yanıyor bazen sönüyor resimde yükledim ama inşalah görünüyordur şimdiden teşekkürler.
     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::




  • 
Sayfa: önceki 8485868788
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.