Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (90. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
539.150
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hayirli geceler Arkadaslar benim bir sorunum var bi arkadasimdan alicagima karsilik anlasarak kendisindeki 1995 model pejo 306s 2.0 motor aracini aldim aldigimda motoru sokuktu regtefiyeye gitti o halde sati aldim suanda motorunda rolantisinde calismasinda herha gibi sorunu yok yanlizca arac 15 20 kmde bir bogulma gaz kesme yapiyor motorcum bunun enjektorlerin tekinin arizali oldugunu ve deistirmemizin gerektigini soyledi lakin bizbu enjektoru bulamiyoruz ve buyuzden aracim 2 aydir tamirhanede yatiyor aldigim gunden beri daha birkere marsa basip bitur atmak nasip olmadi bana bu enjektoru bulmamda yardimci olucak bi arkadas varsa cok duaci olurum simdiden tesekkur ediyorum yardimlariniz icin buarada belki arnizdan arkadaslar enjektorun tamirinin mumkun olabiliceyini soyliye bilir bunuda denedik fakat aracin motoru sokulurken enjektorun zarar gorduyunu icinde bulunan bi takim parcalarin tamirinin mumkun olmadigini soyledi bunu beelirtmek istedim saygilarimla....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efe_Kahraman

    Selamün aleyküm arkadaşlar. Sayfayı takip ediyordum üye olayım dedim. 1 ay öncede Edirne'den peugeot 306 xt 96 otomatik model araba aldım. Aslında ilk defa fiat harici arabamız oldu. bana çok karışık gelsede ben çok memnunum araçtan.144 binde 8.750ye aldım. Ama ilk çalışırken tık tık torpidodan ses geliyor. adam teyp diyor ama ben klimann devreye girdiğini düşünüyorum. onu çözemedim. Benzin çeyrek depo altında iken bayırlarda stop ediyor :D ilk zaman çok korktum ama yakıt deposuna sıkıntı yok. lpg ile çatır çatır çıkıyor. (ki Bursa bayır bir yer) Bursada bu arabayı bilen bir tamirci var ise göstermek işterim. iyi akşamlar.

    Aracının benzin şamandırası sökülüp kontrol edilmesi lazım. Cunku normalde boyle bır durum olmaması lazım. şamandırada bır sıkıntı oldugundan benzın az ıken benzın cekemıyor ve arac stop edıyor. daha once bu sekılde bır 306 kullanmıstım ve ozellıkle de saga sert vırajşarda daha cok stop etme kesıklık vs yapıyordu. cunku saga donerken benzın sol tarafa dogru kaydıgından daha erken oluyordu. Samandıra bakımı ıle cozuldu...

    yakın sure ıcınde kendı aracımın samandırasından kaynaklı calısmamaya kadar varan bır sıkıntı yasadım. pompa calısmasına ragmen yeterlı basınc one gelmıyordu. Herhangı bır yerde kacakta olmayınca samandırayı soktum ve kacagın samandırada oldugunu gordum. samandıranın ust kapagında bulunan bılezıklı kısım catladıgı ıcın motora gıtmesı gereken basınc oradan ıcerı gelıyordu. samandıranın ust kapagının degısımı ıle sorun cozuldu. sımdı zehır gıbı calısıyor...

    genel olarak 306 larda eskıdıkce bu tarz samandıra arızaları gorulebılıyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: özkan peker

    Hayirli geceler Arkadaslar benim bir sorunum var bi arkadasimdan alicagima karsilik anlasarak kendisindeki 1995 model pejo 306s 2.0 motor aracini aldim aldigimda motoru sokuktu regtefiyeye gitti o halde sati aldim suanda motorunda rolantisinde calismasinda herha gibi sorunu yok yanlizca arac 15 20 kmde bir bogulma gaz kesme yapiyor motorcum bunun enjektorlerin tekinin arizali oldugunu ve deistirmemizin gerektigini soyledi lakin bizbu enjektoru bulamiyoruz ve buyuzden aracim 2 aydir tamirhanede yatiyor aldigim gunden beri daha birkere marsa basip bitur atmak nasip olmadi bana bu enjektoru bulmamda yardimci olucak bi arkadas varsa cok duaci olurum simdiden tesekkur ediyorum yardimlariniz icin buarada belki arnizdan arkadaslar enjektorun tamirinin mumkun olabiliceyini soyliye bilir bunuda denedik fakat aracin motoru sokulurken enjektorun zarar gorduyunu icinde bulunan bi takim parcalarin tamirinin mumkun olmadigini soyledi bunu beelirtmek istedim saygilarimla....

    Çıkmacıları araştırdın mı ? araştırmadıysan sahibinden deki ilanlardan çıkmacıları bulabılırsın. ayrıca son olarak orjinalinden tek olarakta getirtebilirsin ama biraz maliyetli olabilir... araçta lpg var ise lpg ile de çalıştırabilirsin. tabı bunun ıcın kıtın uygun olması lazım.




  • Bula bildiyim ulasa bildiyim butun yedek parcacilari aradim ama lakin hicbirinde yok servisleri aradim hicbirinde yok fabrikada yok enjektor bocsh marka oldugu icin ordan birine ulasip onlarin deposuna baktirdim ordada yok yani kisacasi sanki yer yarildi yerindibine girdi yeryuzunden kaldirilmis gibi bulunmayan bi parca haline geldi benim icin aracta lpg de yok taktirmayi dusundum sordum sorusturdum ama lpg cilerden aldigim cvp sen buyuk bi sans ariyosun sen dediler bitaneside eyer lpgyi taktigimizda o arizali olan enjektor gaz ile birlikre benzin bosaltirsa cok buyuk bi sorun olabiliceyini soyledi kafam iyice allak bullak oldu :((
  • quote:

    Orijinalden alıntı: özkan peker

    Bula bildiyim ulasa bildiyim butun yedek parcacilari aradim ama lakin hicbirinde yok servisleri aradim hicbirinde yok fabrikada yok enjektor bocsh marka oldugu icin ordan birine ulasip onlarin deposuna baktirdim ordada yok yani kisacasi sanki yer yarildi yerindibine girdi yeryuzunden kaldirilmis gibi bulunmayan bi parca haline geldi benim icin aracta lpg de yok taktirmayi dusundum sordum sorusturdum ama lpg cilerden aldigim cvp sen buyuk bi sans ariyosun sen dediler bitaneside eyer lpgyi taktigimizda o arizali olan enjektor gaz ile birlikre benzin bosaltirsa cok buyuk bi sorun olabiliceyini soyledi kafam iyice allak bullak oldu :((

    Araç öncelikle benzinde düzgün çalışmalı. yoksa lpg ayarı yapılması çok zor olur...
  • Aracınız 2.0 130 luk sanırım ve aslında GTi enjektörü de kullanabilirsiniz. Bir sakıncası olmaz tek modele takılı kalmayın.

    Aracınız 306 Restyle (ph2) değil sanırım 95 olduğuna göre ph1 2.0 16v diye düşündüm girdim baktım.
    Servis programında referans olarak 1984.74 çıkıyor parça NFP olmuş yani üretilmiyor anlamına geliyor. Stoklarında kalmışsa birinin anca o şekilde bulursunuz.

    Tabi motor yanlış baktıysam diğer ürünlerde parça üretiliyor yani hala bulabilirsiniz.
    Şase son 8 haneden sizin hangi parçaya ihtiyacınız olduğunu daha rahat bulabilirm, eğer o şekilde de NFP parça çıkarsa 2.0 başka bir 306 veya 406 enjektörü olur sonuçta ikisinde de XU motor var aşağı yukarı heps
    XU10, XU9, ve silindir kapakları J4 yada R veya RS oluyor bunlar bazı kriterlere göre değişiyor ama daha yüksek basınçlı bir enjektör almanız zararı olmaz sizin orjinal araç yazılımına göre işer çok yüksek bir enjektör almadığınız sürece.
    Oldu ki yüksek bi enjektör aldınız CC aralığı daha yüksek re-map yapılması gerekir.

    Neyse aklınızı bulandırmıyım direk GTi yani XU10J4RS, XU10J4 motorlarının enjektörlerinide kullanabilirsiniz.




  • Arkadaşlar aracı kitlerken bagaj kilinden gajj diye tuhaf bi ses geliyor. Tutukluk yapıyor gibi ama kitleniyor. Dün yağlayayım diye skötüm ama içi açılan bir şey değil. İleri gidip gelen bir piston gibi birşey var. arasından yağladım tekrar taktım ama ses düzelmedi. Sorun neyden kaynaklanıyor? Bu sesi nasıl yok edebilirim?
  • Mrhaba, kısa süre önce 2000 model 1.6 motor 306 xr aldım.Arabadan oldukça memnunum.Tek sıkıntım,klimanın havayı yönlendiren düğmesi tam çalışmıyor. ayaklara ve ortaya çevriliyor ama camlara üfleme kısmına dönmüyor düğme.Camlar buğu yaptığında çaresiz kalıyorum.Sebep ne olabilir acaba bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fausto2005

    Mrhaba, kısa süre önce 2000 model 1.6 motor 306 xr aldım.Arabadan oldukça memnunum.Tek sıkıntım,klimanın havayı yönlendiren düğmesi tam çalışmıyor. ayaklara ve ortaya çevriliyor ama camlara üfleme kısmına dönmüyor düğme.Camlar buğu yaptığında çaresiz kalıyorum.Sebep ne olabilir acaba bilen varmı?

    Eğerki ön cam kısmına yani en üst tarafa gelmiyorsa ya tel bağlantılarında bir sorun vardır yada havalandırma ünitesinin içinde bir problem olsa gerek. Butonun bulunduğu havalandırma paneli acaba daha evvelden söküldü de düzgün takılamadı mı diye bir düşündüm...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: fausto2005

    Mrhaba, kısa süre önce 2000 model 1.6 motor 306 xr aldım.Arabadan oldukça memnunum.Tek sıkıntım,klimanın havayı yönlendiren düğmesi tam çalışmıyor. ayaklara ve ortaya çevriliyor ama camlara üfleme kısmına dönmüyor düğme.Camlar buğu yaptığında çaresiz kalıyorum.Sebep ne olabilir acaba bilen varmı?

    Eğerki ön cam kısmına yani en üst tarafa gelmiyorsa ya tel bağlantılarında bir sorun vardır yada havalandırma ünitesinin içinde bir problem olsa gerek. Butonun bulunduğu havalandırma paneli acaba daha evvelden söküldü de düzgün takılamadı mı diye bir düşündüm...

    daha önceden sökülüp sökülmediği hakkında bilgim yok.Bir usta daha sökmeden 500-600 liralar telaffuz etmeye başladı.Çokta güven veren bir tip değildi açıkçası.Genel olarak o düğmelerde sıkıntı var.Google da araştırdığımda,orj. teyp çıkarılıp başka teypler takıldığında kabloların uzun tutulması halinde,o kısmın dar olmasından dolayı sıkışıklık oluştuğunu ve kabloların tellerin hareketini kısıtladığını okudum.Doğruluğu hakkında bilgim yok.Bu mümkünmüdür sizce.Eğerki sebep bu değilse o kısmın değişimi bana kaça patlar acaba? Çok soru sordum kusura bakmayın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fausto2005

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: fausto2005

    Mrhaba, kısa süre önce 2000 model 1.6 motor 306 xr aldım.Arabadan oldukça memnunum.Tek sıkıntım,klimanın havayı yönlendiren düğmesi tam çalışmıyor. ayaklara ve ortaya çevriliyor ama camlara üfleme kısmına dönmüyor düğme.Camlar buğu yaptığında çaresiz kalıyorum.Sebep ne olabilir acaba bilen varmı?

    Eğerki ön cam kısmına yani en üst tarafa gelmiyorsa ya tel bağlantılarında bir sorun vardır yada havalandırma ünitesinin içinde bir problem olsa gerek. Butonun bulunduğu havalandırma paneli acaba daha evvelden söküldü de düzgün takılamadı mı diye bir düşündüm...

    daha önceden sökülüp sökülmediği hakkında bilgim yok.Bir usta daha sökmeden 500-600 liralar telaffuz etmeye başladı.Çokta güven veren bir tip değildi açıkçası.Genel olarak o düğmelerde sıkıntı var.Google da araştırdığımda,orj. teyp çıkarılıp başka teypler takıldığında kabloların uzun tutulması halinde,o kısmın dar olmasından dolayı sıkışıklık oluştuğunu ve kabloların tellerin hareketini kısıtladığını okudum.Doğruluğu hakkında bilgim yok.Bu mümkünmüdür sizce.Eğerki sebep bu değilse o kısmın değişimi bana kaça patlar acaba? Çok soru sordum kusura bakmayın :)

    Evet yazdığınız gibi bir durum olabilir. Yada teyp montajı esnasında hemen altında duran tel kısımlarına dokunulmuş olabilir. Sökülmeden birşey soylemek zor. Nerede oturuyorsunuz ?




  • seyrantepede çalışıyorum.Küçükçekmece de oturuyorum. Yarın maslak sanayide bir usta varmış oraya göstericem.Hayırlısı bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fausto2005

    seyrantepede çalışıyorum.Küçükçekmece de oturuyorum. Yarın maslak sanayide bir usta varmış oraya göstericem.Hayırlısı bakalım.

    bir göster bakalım sonucuda bizimle paylaşırsın. bende gunduzlerı kagıthanedeyım. destege ıhtıyacın olursa haberlesebılırız...
  • arkadaşlar iyi günler benim 306 nın torsiyon mili değişicekte yaşadığım yerde parça bulunmuyor bulabileceğim bi yer varmı kargo ile gönderebilecek teşekkürler...
  • http://www.peugeotmarket.com/

    burada vardır sanıyorum.Yoksa bile iletişime geçin bulurlar.
  • Herkese merhaba.

    Neredeyse tüm yazıları okudum. 306 almayı düşünüyordum fakat sanki pişman olacakmışım gibi bir his var içimde. Biraz fazla kronik rahatsız edici durum var.

    306 kullanıcıları cevaplarsa çok sevinirim;

    98 MODEL GRIFFE ALINIR MI ALINMAZ MI?
  • aslan7333 kullanıcısına yanıt
    bana ulaşırmısınız bu konu için lütfen ? 0545-595-35-95
  • SabitSalınım kullanıcısına yanıt
    deneme yapmak, denemede başarısız olmak sadece pevgeota has bir durum değil. pevgeotun çok arıza veren ve hassas araçlar sınıfında olduğunu söyleyebiliriz ama yaptığın yorum tamamen genel bir durum üzerine. bir markaya has bir durum değil yani...
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-peugeot-hatasiz-306-platinum-otomatik-146098899/detay bu arac 14500e alınırmı bırde abs yı ısaretlememıs ama vardır dımı???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dReAm_tHeAteR

    Herkese merhaba.

    Neredeyse tüm yazıları okudum. 306 almayı düşünüyordum fakat sanki pişman olacakmışım gibi bir his var içimde. Biraz fazla kronik rahatsız edici durum var.

    306 kullanıcıları cevaplarsa çok sevinirim;

    98 MODEL GRIFFE ALINIR MI ALINMAZ MI?


    kız gibi eşi emsali olmayan temizlikteyse, 150.000 km den fazla yapmamışsa LPG siz binebileceksen alınır. Bu şartlardan en az birini bile karşılamıyorsa sanayiye hoşgeldin diyebiliriz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SabitSalınım -- 5 Aralık 2013; 17:29:35 >
  • 
Sayfa: önceki 8889909192
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.