Şimdi Ara

:: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: (89. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.020
Cevap
35
Favori
539.157
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    Sen bunu neye dayanarak söyluyorsun bilmiyorum ama ben 4 sene ve 72.000 km boyunca 306 1.8 16V Atiker Fast kullanıyorum ve son derece memnunum. lpg ile aracımın neler yapabildiğine çok kişi şahit...

    Benim lpg sistemleri ve montajı üzerine nacizane tecrübem mevcuttur, yazılarımı çok kişi bilir ve okumuştur. Eminim ki sen memnun değilsen ya aracında yada lpg sisteminde sıkıntı vardır. Piyasada lpg ile düzgün çalışan bir sürü 306 var ve bunların bir kısmı da arkadaşlarım. Yakın süre önce bir arkadaşımıza kendi aracımın aynısından aldık ve direkt lpg sistemini taktırdık. şuanda kendiside çok memnun. Beni bulmak isteyenler veya güvenilir lpg sistemi montajı arayanlar imzamdaki linkten ulaşabilirler...

    Arabamın 1.8 8v olmasına dayanarak konuşuyorum. Bizzat takmayı reddeden LPG ciler dahi var bu araca. Seninki 16v olduğu için farkında değilsin sorunun.

    Ben böyle değişken konularda pek iddia etmem. Montajdan montaja ayardan ayara fark oluşuyor. Kimi usta montajı ıyı yaparken ayarını beceremıyor, kimisi montajınıda beceremıyor. Bazıları yazılımı bile doğru duzgun bılmıyorlar. Ben genel olarak motorun bir sıkıntısı olduğunu dusunmuyorum. 1.8 8V motorlar full grup püstkürtme sistemiyle çalıştığından dolayı her marka kitle düzgün çalışmayabiliyor. Senin aracındaki kit nedir ?

    Benim aracımda lpg yok. Benzinle dahi düzgün çalışmayan bir arabaya lpg cinin dahi garanti vermediği bir sistemi taktıracak kadar cesur davranamadım.Geneli için bişey diyemem. Ama 306 modeli kesinlikle sorunlu bir model peugeot nun. Bir 306 sahibi olarak hiç kimseye tavsiye etmem.

    sanıyorum ya aldığın aracın daha önceden kötü kullanılmış bakılmamış, ya artık eskidiğinden sende sıkıntı çıkarıyor yada yanlış ustalar ıle ıs yapıyorsun. kısa açıklamam gerekirse sahip olduğun motora sahip cıtroen xz aracımıza 5 sene sure boyunca 32.000 kmden 115.000 km ye kadar kullandık ve tık demedi. Tabı tarıh 1996 ile 2001 arasındaydı. arabayı kullanmasını bıle o aracta ogrendım ben. satana kadar olan sure ıcınde hıc problem cıkmadı ve genel bakımlar harıcınde problem acmadı. yakıtı makul ve cekısı cok ıyı bır motordur esasında. tek kotu yanı sogukken bıraz seslı calısırdı o kadar... 200 olan kadranın altına ındım o aracla :) neyse sozumun ozu o motoruda ıyı bılırım. fakat 97 yılında 16 v modelı cıkmasıyla uretımı azaldı ve sadece otomatıklere montaj yapıldı. 1.8 8V motorun en sıkıntılı yanı supap ayarıdır. şimli olmasından dolayı herkes yapamaz ve eskıyen bu motorlar dolayısıyla artık genelde sıkıntılıdır...

    ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un en sorunsuz modellerıdır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Öyle yada böyle tıkanan ve arabayı kışın ısıtmayan kalorifer peteği tıkanmasını herkes bilir mesela. Bunu bilenler yada eninde sonunda bilecek olanlar araştırsınlar bu radyatörün yerinden kaç günde takılıp söküldüğünü :)

    306 nın torpitosu öyle zor sökülen bir torpito olmayıp çok yakın bir arkadaşımızın aracının kalorifer peteği gün içinde değiştirildi. resimleri konusu bile var :)
  • Arkadaşlar selam,yaklasık 1 yıldır bende 306 1.6 platinium kullanıyorum.Daha öncedende 106,206 ve 307 sahibi idim.Öncelikle sunu soyliyim hepsinin keyfi ayrı,bilen bilir özelliklede 106...306 daki lpg sorununa bende katılıyorum.aldıgımda aracı yeni lpg takılmıstı atiker.ilk zamanlar gaz yememe sorunu vardı ama sadece gazda oluyordu, sonrasında 2-3 kez ayar yaptırdım suan o sorun yok ama buseferde benzin ve gaz gecislerinde cok fazla tekleme ve hatta stop ediyor.ara sırada beyin arıza ısıgını yakıyor.3 tane atiker serviside sorunu cozemiyor ve hepsinin dediği bu aracların gercektende lpg ile uyumlu olmadıkları.bunun dısında agır bakım yaptırmadım.standart v-triger-alt. kayısı filtre bilye vb seyler değişti.onlarıda aksaraydan aldım.parca sorunu yok.ufaktefek parcalarda cıkmacılarda(ikitellide)mevcut.yuruyen naziktir bu araclarda,yogun yagmur herzaman gecici yolda kalma riskidir,kaportaya zaten deginmiyorum bile dokunsan yamulur fakat keyfinede diyecek yok tabi...(İstanbul-fatih) civarında iyi bir usta teklifine herzaman acıgım bilgilerinize...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Öyle yada böyle tıkanan ve arabayı kışın ısıtmayan kalorifer peteği tıkanmasını herkes bilir mesela. Bunu bilenler yada eninde sonunda bilecek olanlar araştırsınlar bu radyatörün yerinden kaç günde takılıp söküldüğünü :)

    306 nın torpitosu öyle zor sökülen bir torpito olmayıp çok yakın bir arkadaşımızın aracının kalorifer peteği gün içinde değiştirildi. resimleri konusu bile var :)

    25 cm petek için torpido sökülüp bir gün sürmesi normal bir süre mi sence? Hiç torpido söktün mü sen? Yada sökülmüş torpido gördün mü?
    306 nın torpitosu öyle zor sökülen bir torpito olmayıp diye başlayabilmek için cümleye bunlar hakkında birz bilgin olması gerekir.
    Maksadı geyik yapmak değil birşeyler paylaşmak olan arkadaşlar için torpidonun nasıl söküldüğü ile ilgili birkaç resim ekliyorum.
     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı :: :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::




  • ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un...

    Peugeot un kendisi en sık arıza çıkaran araçlar listesinde en başta iken 306 nasıl olup da en güvenilir model falan olabiliyor?
    Bir aracın iyi olabilmesi için senin ilk göz ağrın olmuş olması ne yazıkki yeterli olamıyor.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Money/Pix/pictures/2010/7/30/1280490031228/Top-20-most-reliable-car--001.jpg
    şu klasikleşmiş listeyi görmüşsündür.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gok_han14

    Bişey daha sormak istiyorum bir deneme yapayım dedim biraz bastım fakat araba son viteste 4 bin deviri geçmiyor otomatik aracım neden yapar bunu?

    Son viteste 4000 devir zaten son hızına yakın bir devir. LPG yada eskime nedenli performans düşüklüğünü de ekledinmi üstüne tamam işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusiakdere

    Selam arkadaşlar....
    lütfen bilgili arkadaşlardan cevap bekliyorum....
    ben de 95 model 1.8 xr 306 var. benim kronik sorunum var. araç rolantide stop ediyor. ancak herzaman değil özellikle sıkışık trafikte beni deli ediyor. sırf bu yüzden arabayı satacağım. bir de araba kerkinme veya sekme diye tabir edeceğim bir şey yapıyor. ben bodrum da yaşıyorum burada maalesef bu arabadan anlayan usta bulamadım belkide vardır ben bulamadım. stop etmeyi ve sekme yi her zaman yapmıyor ama. benzin de aynı şeyi yapıyor. rolanti ayar valfinden dir diyor tamirciler ucuz bir parçada değil bildiğim kadarıyla 300 tl civarında. başka bir şeyden ise sorun boşu boşuna masraf etmek istemiyorum.
    benim sorun nedir usta ve bilgili arkadşlardan acil cevap bekliyorum sırf buyüzden arabayı satacağım.

    herkese sorunsuz araçlar dilerim.
    herkesin bayramı mübarek olsun...
     :: Peugeot 306 topluluğu, paylaşım ortamı ::

    LPG li ise araç o sorun düzelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un...

    Peugeot un kendisi en sık arıza çıkaran araçlar listesinde en başta iken 306 nasıl olup da en güvenilir model falan olabiliyor?
    Bir aracın iyi olabilmesi için senin ilk göz ağrın olmuş olması ne yazıkki yeterli olamıyor.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Money/Pix/pictures/2010/7/30/1280490031228/Top-20-most-reliable-car--001.jpg
    şu klasikleşmiş listeyi görmüşsündür.

    Neyse dostum sen daha ıyı bılırsın ben seninle ıddıalaşacak değilim. Cunku neyi ne kadar bildiğimden cok emınım :) Cecoli diye ınternette aratırsan benı daha ıyı tanırsın...

    Ayrıca aracından memnun değilsen satıp memnun kalacağını dusundugun araclardan almanı gönülden temenni ederim. Ben sadece sana yardımcı olmaya calısmıstım hepsı bu... sağlıcakla kal :)




  • SabitSalınım kullanıcısına yanıt
    araştırmalarım sonuçu ; öncelikle aracı bilgisayara bağlaman gerekiyor dediler. bunların soketi eski tip soketmiş neyse buldum taktırdım bir tane arıza kaydı çıktı. o silindi rolantide stop etme proplemi şu anda çözüldü gibi daha stop etmedi ancak kerkinme sorunu devam ediyor arada sırada kerkin me yapıyor. onuda tamirci getir birgün bırak diğer ayarlarını yapalım sonra tüp ayarına gidersin dedi. sorunları tek tek çözüyorum. ancak zaman ve para gerkiyor biraz. ben araçtan çok memnumum bu değerdeki bir çok araçtan çok daha iyi bence alacak arkadaşlara önerim temiz bir tane bulurlarsa alabilirler. başka bir sorunum var şimdi arkadadan gıçır gıçır ses geliyor. tamirci torsiyondan dedi. gıçırtı sesi sağa sola arabayı oynatınca da geliyor. torsiyon yağlanıyor mu yada değişmesimi gerekiyor. bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum.
    @SabitSalınım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hulusiakdere

    araştırmalarım sonuçu ; öncelikle aracı bilgisayara bağlaman gerekiyor dediler. bunların soketi eski tip soketmiş neyse buldum taktırdım bir tane arıza kaydı çıktı. o silindi rolantide stop etme proplemi şu anda çözüldü gibi daha stop etmedi ancak kerkinme sorunu devam ediyor arada sırada kerkin me yapıyor. onuda tamirci getir birgün bırak diğer ayarlarını yapalım sonra tüp ayarına gidersin dedi. sorunları tek tek çözüyorum. ancak zaman ve para gerkiyor biraz. ben araçtan çok memnumum bu değerdeki bir çok araçtan çok daha iyi bence alacak arkadaşlara önerim temiz bir tane bulurlarsa alabilirler. başka bir sorunum var şimdi arkadadan gıçır gıçır ses geliyor. tamirci torsiyondan dedi. gıçırtı sesi sağa sola arabayı oynatınca da geliyor. torsiyon yağlanıyor mu yada değişmesimi gerekiyor. bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum.
    @SabitSalınım

    Durduğu yerde bile oynattığınızda ötüyorsa büyük oranda torsiyon bilyalarınız aşınmış demektir. En kısa sürede kaliteli bir yere yaptırmalısınız. tabi bu gıcırtı sesi başka yerden gelmiyorsa ! :)

    Birde arka tekerlekler üstten iyice içe yatık duruyorsa yine torsiyon bozulmasını ifade eder...




  • Hemen hemen bütün peugeot ların torsiyon aks dingil şaft salıncak gibi parçaları hassastır. Sadece bir defa kaldırıma sert çıkarak yamuk bir arka salıncağa sahip olabilirsiniz. Ama gıcırtının nereden geldiği görülmeden bilinemez. sağa sola da yapıyorsa kulelerden başlanarak bütün sisteme bakılması gerekir. Eğer arka aksa birşey olmuşsa düzeltirken kırılma riski 306 larda çok yüksektir. Düzeltme denemesinin bizzat kendisi de ucuz değildir. Peugeoya bu yüzden binilmez işte. Düzeltmenin kendisine vereceğin parayı ayarlaman yetmez kırılma ihtimaline karşı sen bir aks parası ayarlayacaksın düzelirse düzelecek düzelemzse değişecek. Böyle arıza çok fazla markada görülmez. Sıfırken alıp binenler prestijli birer orta sınıf otomobil sahibi olarak araçlarını kullandılar. Bize kalan çöp.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un...

    Peugeot un kendisi en sık arıza çıkaran araçlar listesinde en başta iken 306 nasıl olup da en güvenilir model falan olabiliyor?
    Bir aracın iyi olabilmesi için senin ilk göz ağrın olmuş olması ne yazıkki yeterli olamıyor.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Money/Pix/pictures/2010/7/30/1280490031228/Top-20-most-reliable-car--001.jpg
    şu klasikleşmiş listeyi görmüşsündür.

    Neyse dostum sen daha ıyı bılırsın ben seninle ıddıalaşacak değilim. Cunku neyi ne kadar bildiğimden cok emınım :) Cecoli diye ınternette aratırsan benı daha ıyı tanırsın...

    Ayrıca aracından memnun değilsen satıp memnun kalacağını dusundugun araclardan almanı gönülden temenni ederim. Ben sadece sana yardımcı olmaya calısmıstım hepsı bu... sağlıcakla kal :)

    Fizik kurallarının gerçekleri ile iddialaşılmaz zaten. Daha önce de söyledim. Senin arabanı seviyor olman o arabanın çok iyi olmasına yetmez. Bende arabamı sevmiyor değilim ama uzun dönem kalitesi ile ilgili sadece bu değil hiçbir fransız arabası ile ilgili çok fazla konuşulamaz maalesef. Seni araştırmanın bana ne katacağını anlayabilmiş değilim? Peugeot da mühendis falan mısın ? Kolay sökülüyor dediğin kalorifer peteğinin resimlerini yukarıda paylaştım. Teknik bilgisi olmayan marka fanatiği bir üye olman dışında birşey bulabileceğimi sanmadığımdan araştırmadım.




  • Kartal Sanayide Bildiginiz Önerebileceğiniz USta Yada Servis Varmı ?
    11bine 306 Alıcam Ve Aracı Kontrol Ettirebilecegim Bir Yer Lazım.
    Sorunum Biraz Acildir.
    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un...

    Peugeot un kendisi en sık arıza çıkaran araçlar listesinde en başta iken 306 nasıl olup da en güvenilir model falan olabiliyor?
    Bir aracın iyi olabilmesi için senin ilk göz ağrın olmuş olması ne yazıkki yeterli olamıyor.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Money/Pix/pictures/2010/7/30/1280490031228/Top-20-most-reliable-car--001.jpg
    şu klasikleşmiş listeyi görmüşsündür.

    Neyse dostum sen daha ıyı bılırsın ben seninle ıddıalaşacak değilim. Cunku neyi ne kadar bildiğimden cok emınım :) Cecoli diye ınternette aratırsan benı daha ıyı tanırsın...

    Ayrıca aracından memnun değilsen satıp memnun kalacağını dusundugun araclardan almanı gönülden temenni ederim. Ben sadece sana yardımcı olmaya calısmıstım hepsı bu... sağlıcakla kal :)

    Fizik kurallarının gerçekleri ile iddialaşılmaz zaten. Daha önce de söyledim. Senin arabanı seviyor olman o arabanın çok iyi olmasına yetmez. Bende arabamı sevmiyor değilim ama uzun dönem kalitesi ile ilgili sadece bu değil hiçbir fransız arabası ile ilgili çok fazla konuşulamaz maalesef. Seni araştırmanın bana ne katacağını anlayabilmiş değilim? Peugeot da mühendis falan mısın ? Kolay sökülüyor dediğin kalorifer peteğinin resimlerini yukarıda paylaştım. Teknik bilgisi olmayan marka fanatiği bir üye olman dışında birşey bulabileceğimi sanmadığımdan araştırmadım.

    Sen öyle sanmaya devam et :D Benı arastırmak sana ne kadar bılıyormusun ? Karsındakının kım oldugunu bılmeden konusmamayı ogrenırsın. Oyle kucumseyıcı cumleler kullanmadan once karsındakını tanımaya calısmalısın. Senın boyle bır forum ortamında kımseyı kucumseme hakkın yoktur. Yaptıgın zaten çok ayıp ama yazdıklarına gulup gecıyorum. Cunku yazdıklarından peugeot hakkında bırsey bılmedıgın çok bellı. Bana gostermeye calıstıgın resımlerı ben yıllar once gordum. O resımlerı aldıgın sıteye yukleyen kısı Hasım Ayaz dır ve kendısıyle tanısırız zaten :) Sen kıme ne anlatıyorsun ???

    Bılgıne guvenıyorsan bılgıde yarısırsın, ama herşeyin bır kuralı vardır...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un...

    Peugeot un kendisi en sık arıza çıkaran araçlar listesinde en başta iken 306 nasıl olup da en güvenilir model falan olabiliyor?
    Bir aracın iyi olabilmesi için senin ilk göz ağrın olmuş olması ne yazıkki yeterli olamıyor.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Money/Pix/pictures/2010/7/30/1280490031228/Top-20-most-reliable-car--001.jpg
    şu klasikleşmiş listeyi görmüşsündür.

    Neyse dostum sen daha ıyı bılırsın ben seninle ıddıalaşacak değilim. Cunku neyi ne kadar bildiğimden cok emınım :) Cecoli diye ınternette aratırsan benı daha ıyı tanırsın...

    Ayrıca aracından memnun değilsen satıp memnun kalacağını dusundugun araclardan almanı gönülden temenni ederim. Ben sadece sana yardımcı olmaya calısmıstım hepsı bu... sağlıcakla kal :)

    Fizik kurallarının gerçekleri ile iddialaşılmaz zaten. Daha önce de söyledim. Senin arabanı seviyor olman o arabanın çok iyi olmasına yetmez. Bende arabamı sevmiyor değilim ama uzun dönem kalitesi ile ilgili sadece bu değil hiçbir fransız arabası ile ilgili çok fazla konuşulamaz maalesef. Seni araştırmanın bana ne katacağını anlayabilmiş değilim? Peugeot da mühendis falan mısın ? Kolay sökülüyor dediğin kalorifer peteğinin resimlerini yukarıda paylaştım. Teknik bilgisi olmayan marka fanatiği bir üye olman dışında birşey bulabileceğimi sanmadığımdan araştırmadım.

    Sen öyle sanmaya devam et :D Benı arastırmak sana ne kadar bılıyormusun ? Karsındakının kım oldugunu bılmeden konusmamayı ogrenırsın. Oyle kucumseyıcı cumleler kullanmadan once karsındakını tanımaya calısmalısın. Senın boyle bır forum ortamında kımseyı kucumseme hakkın yoktur. Yaptıgın zaten çok ayıp ama yazdıklarına gulup gecıyorum. Cunku yazdıklarından peugeot hakkında bırsey bılmedıgın çok bellı. Bana gostermeye calıstıgın resımlerı ben yıllar once gordum. O resımlerı aldıgın sıteye yukleyen kısı Hasım Ayaz dır ve kendısıyle tanısırız zaten :) Sen kıme ne anlatıyorsun ???

    Bılgıne guvenıyorsan bılgıde yarısırsın, ama herşeyin bır kuralı vardır...

    Her mesajında biraz daha iyi tanıyorum seni zaten araştırmama gerek olmadığı konusunda haklıymışım.Ben belki birşeyler biliyorsun da kabullenmiyorsun diye düşünüyordum doğrusu ama aslında hiçbirşey bilmiyormuşsun.

    Resimleri aldığım site bir İNGİLİZ sitesi ve araba eğer görebiliyorsan SAĞDAN DİREKSİYONLU Behr marka soğutma sistemli bir 306gti. Resimleri içeren konuda senin kolay sökülüyor dediğin torpidonun 7 saate nasıl söküldüğünü anlatmaya çalışıyor. Hasım Ayaz eğer bir İngiliz ismi ise düzeltmeni rica ederim.

    Baştan beri bilgi veren benim yarışmaya çalışan sen. Kusura bakma arabasına etiket yapıştırıp modifiyeyi seviyorum diyenlerden değilim. Biraz daha vakit harcaman lazım bu işlere benim gibiler ile sohbet edebilmek için.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    quote:

    Orijinalden alıntı: CeCoLi

    quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    ayrıca 306 modelı peugeot un en saglam modellerınden oldugunu bılmıyorsan demekkı peugeot u fazla tanımıyorsun... arastırırsan sorusturursan anlarsın. 306 ve 406 peugeot un...

    Peugeot un kendisi en sık arıza çıkaran araçlar listesinde en başta iken 306 nasıl olup da en güvenilir model falan olabiliyor?
    Bir aracın iyi olabilmesi için senin ilk göz ağrın olmuş olması ne yazıkki yeterli olamıyor.

    http://static.guim.co.uk/sys-images/Money/Pix/pictures/2010/7/30/1280490031228/Top-20-most-reliable-car--001.jpg
    şu klasikleşmiş listeyi görmüşsündür.

    Neyse dostum sen daha ıyı bılırsın ben seninle ıddıalaşacak değilim. Cunku neyi ne kadar bildiğimden cok emınım :) Cecoli diye ınternette aratırsan benı daha ıyı tanırsın...

    Ayrıca aracından memnun değilsen satıp memnun kalacağını dusundugun araclardan almanı gönülden temenni ederim. Ben sadece sana yardımcı olmaya calısmıstım hepsı bu... sağlıcakla kal :)

    Fizik kurallarının gerçekleri ile iddialaşılmaz zaten. Daha önce de söyledim. Senin arabanı seviyor olman o arabanın çok iyi olmasına yetmez. Bende arabamı sevmiyor değilim ama uzun dönem kalitesi ile ilgili sadece bu değil hiçbir fransız arabası ile ilgili çok fazla konuşulamaz maalesef. Seni araştırmanın bana ne katacağını anlayabilmiş değilim? Peugeot da mühendis falan mısın ? Kolay sökülüyor dediğin kalorifer peteğinin resimlerini yukarıda paylaştım. Teknik bilgisi olmayan marka fanatiği bir üye olman dışında birşey bulabileceğimi sanmadığımdan araştırmadım.

    Sen öyle sanmaya devam et :D Benı arastırmak sana ne kadar bılıyormusun ? Karsındakının kım oldugunu bılmeden konusmamayı ogrenırsın. Oyle kucumseyıcı cumleler kullanmadan once karsındakını tanımaya calısmalısın. Senın boyle bır forum ortamında kımseyı kucumseme hakkın yoktur. Yaptıgın zaten çok ayıp ama yazdıklarına gulup gecıyorum. Cunku yazdıklarından peugeot hakkında bırsey bılmedıgın çok bellı. Bana gostermeye calıstıgın resımlerı ben yıllar once gordum. O resımlerı aldıgın sıteye yukleyen kısı Hasım Ayaz dır ve kendısıyle tanısırız zaten :) Sen kıme ne anlatıyorsun ???

    Bılgıne guvenıyorsan bılgıde yarısırsın, ama herşeyin bır kuralı vardır...

    Her mesajında biraz daha iyi tanıyorum seni zaten araştırmama gerek olmadığı konusunda haklıymışım.Ben belki birşeyler biliyorsun da kabullenmiyorsun diye düşünüyordum doğrusu ama aslında hiçbirşey bilmiyormuşsun.

    Resimleri aldığım site bir İNGİLİZ sitesi ve araba eğer görebiliyorsan SAĞDAN DİREKSİYONLU Behr marka soğutma sistemli bir 306gti. Resimleri içeren konuda senin kolay sökülüyor dediğin torpidonun 7 saate nasıl söküldüğünü anlatmaya çalışıyor. Hasım Ayaz eğer bir İngiliz ismi ise düzeltmeni rica ederim.

    Baştan beri bilgi veren benim yarışmaya çalışan sen. Kusura bakma arabasına etiket yapıştırıp modifiyeyi seviyorum diyenlerden değilim. Biraz daha vakit harcaman lazım bu işlere benim gibiler ile sohbet edebilmek için.

    Esasında sen baltayı tasa vuruyorsun ama bakalım ne zaman farkına varacaksın bekliyorum :) Senin orada eklemiş olduğun resimlerın yurtdısından alınmış olduğunu gayet ıyı bılıyorum. Aynı resımler yerli bir peugeot forumunda da mevcut olup kac sene once alıntı yaparak arkadaşım Hasım Ayaz tarafından eklenmiştir. Ben buraya fotoğraf yükleyıpte sana ıspat yapmayacagım...

    Google' a "peugeot 306 kalorifer peteği değişimi" yaz bak bakalım ne goreceksın. 1. linkte By-Fırat ısımlı uyenın eklemıs oldugu resımlerde petek degısımını gorebılırsın ve kendısı arkadasımdır. bırde o forumun yonetıcının ısmıne bır bak bakalım ne goreceksın :)

    Ayrıca 2.linkte ise senin bana gosterdıgın resımlerıde gorebılırsın ve Hasım Ayazda soyledıgım uzere kendısıyle tanısırız. Ben bosa konusmuyorum dostum rahat ol sen. Ama sen bos atıp dolu çıkarmaya calısıyorsun.




  • Kardeşim senin bir ruhsal sorunun falan mı var ? Resimleri sahibinin koyduğu yerden aldım ben.
    Senin arkadaşının alıntıladığı yerden değil. Resimler senin arkadaşına ait falan değil. Resim SAĞDAN DİREKSİYONLU BİR 306ya ait şaka mısın sen?. İngilterede arabaların sağdan direksiyonlu olduğunu biliyor musun bilmiyorum? Resim senin adını söyleyip durduğun arkadaşına ait olamaz. Çünkü İNGİLİZ bir forun kullanıcısına ait İNGİLİZ sitesinden alınmış 306 ya ait. Hiçbir yerden hiçbir yolla ıspat yapamazsın. Çünkü resmi aldığım yerin kısayolunu sen bu ispat balonunu şişirmeden önce verdim ben. Arkadaşının alıntıladığı resimlerin arkadaşına ait olduğunu savunuyorsan bunu benimle değil bir psikologla görüşmen lazım. Ayrıca resimleri gördüysen bu işlemin hanzo gibi değilse insan gibi yapılınca 7 saat sürdüğünü de bilmiş olman gerekir. Sen neyi savunuyorsun ben anlamış değilim. 306 nın kaloriferi kolay sökülmüyor bu kadar net birşey ile ilgili neden bu derece saçma bir iddianın peşindesin anlayabilmiş değilim?

    Hayatta buna değecek biri değilsin ama okuyup birşeyler öğrenmek isteyen arkadaşların hayrı için tıklayıp verdiğin başlığa girdim.
    by_fırat kullanısının mesajıdır; Sağolun abilerim teşekkürler gerçekten baya emek isteyen iş adam sabah 9 da girdi akşam 6 da anca topladı korktum yani onu görünce öle

    İddia ettiği konunun yanlışlığı için örnek veren birini ilk defa tanıyorum. Bence sen bir forum uzmanı olarak kal. Eline anahtar tornavida pense falan almadan yapabileceğinin en iyisi bu belliki.

    İngiliz sitesinde 7 saatti sökülme işlemi. senin kolay olduğunu iddia ederek uzattığın bu konu saysesinde kanıt gösterdiğin arkadaşının da bu işi 9 saatte başarabildiğini de öğrenmiş olduk,sağol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SabitSalınım -- 7 Ekim 2013; 14:58:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SabitSalınım

    Kardeşim senin bir ruhsal sorunun falan mı var ? Resimleri sahibinin koyduğu yerden aldım ben.
    Senin arkadaşının alıntıladığı yerden değil. Resimler senin arkadaşına ait falan değil. Resim SAĞDAN DİREKSİYONLU BİR 306ya ait şaka mısın sen?. İngilterede arabaların sağdan direksiyonlu olduğunu biliyor musun bilmiyorum? Resim senin adını söyleyip durduğun arkadaşına ait olamaz. Çünkü İNGİLİZ bir forun kullanıcısına ait İNGİLİZ sitesinden alınmış 306 ya ait. Hiçbir yerden hiçbir yolla ıspat yapamazsın. Çünkü resmi aldığım yerin kısayolunu sen bu ispat balonunu şişirmeden önce verdim ben. Arkadaşının alıntıladığı resimlerin arkadaşına ait olduğunu savunuyorsan bunu benimle değil bir psikologla görüşmen lazım. Ayrıca resimleri gördüysen bu işlemin hanzo gibi değilse insan gibi yapılınca 7 saat sürdüğünü de bilmiş olman gerekir. Sen neyi savunuyorsun ben anlamış değilim. 306 nın kaloriferi kolay sökülmüyor bu kadar net birşey ile ilgili neden bu derece saçma bir iddianın peşindesin anlayabilmiş değilim?

    Hayatta buna değecek biri değilsin ama okuyup birşeyler öğrenmek isteyen arkadaşların hayrı için tıklayıp verdiğin başlığa girdim.
    by_fırat kullanısının mesajıdır; Sağolun abilerim teşekkürler gerçekten baya emek isteyen iş adam sabah 9 da girdi akşam 6 da anca topladı korktum yani onu görünce öle

    İddia ettiği konunun yanlışlığı için örnek veren birini ilk defa tanıyorum. Bence sen bir forum uzmanı olarak kal. Eline anahtar tornavida pense falan almadan yapabileceğinin en iyisi bu belliki.

    İngiliz sitesinde 7 saatti sökülme işlemi. senin kolay olduğunu iddia ederek uzattığın bu konu saysesinde kanıt gösterdiğin arkadaşının da bu işi 9 saatte başarabildiğini de öğrenmiş olduk,sağol.

    Sen Türkçe anlamıyorsan ben ne yapayım. O bahsettıgın sagdan dıreksyonlu olan resımlerı ben kac sene oncesınde gordugumu belırtıyorum o kadar. Harun arkadasımda zaten yurt dısı sıteden alıntılamıstı. Sana arkadasım yerlı bır forumada eklemıs dıye anlatıyorum. Ben makıne mezunu ve elı alet edevat tutan bır ınsanım. senıde bılgı noktasında cebımden 5 kere cıkarırım bunu bıl !!!

    Hem sen kımsınkı benı bılmeden tanımadan neye deyıp degmeyecegımı hakkında yorum yapabılıyorsun ? Bu senın karakterını ortaya koyuyor zaten. Ben sana haddınden fazla deger vermısım kendımı nıye sana anlatmaya calısıyorum ki benı bılen bılıyor. Seni sevgiyle selamlıyorum yolun açık olsun... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeCoLi -- 8 Ekim 2013; 15:08:36 >




  • Her mesajına mantık çerçevesinde ve kanıtlar göstererek yanıt verdim.
    Okumak isteyen arkadaşlar için tüm mesajlar sırasıyla yukarıda dizilidir.
    Tartışmakla laf ebeliği yapmak birbirine dışarıdan bakınca benzeyen ama aslında çok başka olan şeylerdir.
    Benim mesajlarıma 306 nın kötü özelliklerinden bahsediyorum diye düşünmeden önyargılı ve yanlış cevaplar yazarak başladığın için devamını getiremiyorsun. Bunu mesajları sırasıyla ve gerçekten okuyarak kendin de görebilirsin. Sana 306 nın kalorifer radyatörünün montajı zordur ve zaman alır işçiliği ağırdır dedim. Sen ise hayır öyle değil kolay ve kısa sürüyor dedin. Sonuç : Benim 7 saat sürdüğünü söylediğimi çürütmeye çalışırken kullandığın kaynak sitedeki elemanlar aynı işlemi 9 saatte yapmışlar. Farkedeceğin gibi bu benim uzun dediğim süreden iki saat daha uzun. Hala söyleyebilecek birşeklerin olması makinalara olan mesafeni göstermekte. Bence bu mesafeyi koru ve her türlü makinadan ve bunların onarımı ile ilgili konulardan uzak dur. Her ışıkta stop eden, rölantisi asla tutmayan,her fırsata hararet yapan ama güzel görünen 306 ile mutlu olmandan,otomobilden ne anladığın belli zaten.




  • Selamün aleyküm arkadaşlar. Sayfayı takip ediyordum üye olayım dedim. 1 ay öncede Edirne'den peugeot 306 xt 96 otomatik model araba aldım. Aslında ilk defa fiat harici arabamız oldu. bana çok karışık gelsede ben çok memnunum araçtan.144 binde 8.750ye aldım. Ama ilk çalışırken tık tık torpidodan ses geliyor. adam teyp diyor ama ben klimann devreye girdiğini düşünüyorum. onu çözemedim. Benzin çeyrek depo altında iken bayırlarda stop ediyor :D ilk zaman çok korktum ama yakıt deposuna sıkıntı yok. lpg ile çatır çatır çıkıyor. (ki Bursa bayır bir yer) Bursada bu arabayı bilen bir tamirci var ise göstermek işterim. iyi akşamlar.
  • 
Sayfa: önceki 8788899091
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.