sayın halefly firmamız hakkındaki yorumunuzu tasvip etmiyoruz Allah korusun derken matap olduğunuz firma daima bünyesinde makina mühendisi barındıran tse ve sanayi bakanlığınca resmi olarak tanınan yetkili servisdir. aşağılayıcı konuşmadan dolayı sizi kınıyoruz .biz kalkıp doğru olan bir demeç verdik ki bu demeç bu aracın yetkili servisi tarafından alınıp da size söylendi.siz eğer ee müh. iseniz ve sinyal demeçleri ve ohm ları hakkında bilginiz yoksa bu sizin eksikliğinizdir.bu eksikliği bu aracın herhangi bir servisinden alabilirsiniz.hayatınızda tanımadığınız bir kişi veya kuruluş için kalkıp internette laf olsun diye incilltici itamlarda bulunmamınızı tavsiye ederiz .herkezin bişey olmaz abi dediği araca kalkıp biz olmuyor diyor ve nedenini servisinin dayanakları ile söylüyorsak saMİMİ olarak Allah bizim gibilerin elinden kurtarıp üçkağıtçıların eline atsın diyorsanız ,
bizde şunu diyoruz Allah herkezin gönlüne göre versin .....................
quote:
Orjinalden alıntı: uysal otogaz
Sizlerin doğru yolu bulacagınıza eminim ama be size acizene fikrim BRC SEQUENT 24 derim yedek parca bol servis bol
quote:
Orjinalden alıntı: 306ankara
Artık bütün LPG formlarını takip etmekten helak oldum, Atiker hakkında çok olumsuz yorumlar görmedim. Fiyatı da makul gibi. Ama yine de Önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum. Ankara da Atiker montajı yapan pek yok galiba, taktıranlarda Konya ya gidip düzelttiriyormuş. Kafam karıştı iyice YARDIM LÜTFEN!
şimdi sorum hem size hem şimşek otogaza..
2a mühendisliğin sayfasında okuduğuma göre 306 ların enjektörlerinin eksileri tek noktada birleşip beraber hareket ediyorlarmış. bi nevi tek nokta enjeksiyon gibi yani..
soru 1 sequent sistemi kabul etmiyormuş 306. BRC olarak ne dersiniz uysal? veya şimşek?
soru 2 307 ler kabul ediyormuş. bu nasıl oluyo? 306 enjektörleri eksi kutupları tek bi yerde birleştiği için nasıl tek nokta enjeksiyon gibi oluyor? bnm bildiğim 306 da çok nokta enjeksiyonlu ve cimri bir araç. saygılar
Güzel soru
quote:
Orjinalden alıntı: ar600935
Güzel soru
en azından yerinde ve topik kirliliği yapılmadan sorulmuş bir sorudur kendileri.
araçlarda enjektör eksileri tek bir bağlamda bağlanan araçlara full grup denir .eğer bu dört eksi uç ayrı iki bağlamda toplanırsa yarı full grup sistem denir.eğer her bir eksi ayrı ayrı ise sıralı sistem denir.
bu genel bilgiden sonra şunu söylemekte fayda var yarı full ve full araçlar dönüşüm sonrası ileri yönelik sorunlar oluşturabilir .bunlar için ayrı yazılıma sahip sistemler olmasına rağmen bu sefer enjektörün besleme yaptığı sinyal yükü yani ohm değeri önem arz eder.evet örneğin peugeout 406 lardan örnek biçersek bunlarda da full grup var ama sorunsuz çalışıyor ama 206 nın teknik olarak sisitem aynı bu iki aracın arasında enjektör ohm değerleri bu sefer farklı .anlayacağınız enjektör ohm mu çok yüksek araçlar LPG ecu sunda ideal bilgi alışverişi yapamıyor .
quote:
Orjinalden alıntı: şimşekotogaz
araçlarda enjektör eksileri tek bir bağlamda bağlanan araçlara full grup denir .eğer bu dört eksi uç ayrı iki bağlamda toplanırsa yarı full grup sistem denir.eğer her bir eksi ayrı ayrı ise sıralı sistem denir.
bu genel bilgiden sonra şunu söylemekte fayda var yarı full ve full araçlar dönüşüm sonrası ileri yönelik sorunlar oluşturabilir .bunlar için ayrı yazılıma sahip sistemler olmasına rağmen bu sefer enjektörün besleme yaptığı sinyal yükü yani ohm değeri önem arz eder.evet örneğin peugeout 406 lardan örnek biçersek bunlarda da full grup var ama sorunsuz çalışıyor ama 206 nın teknik olarak sisitem aynı bu iki aracın arasında enjektör ohm değerleri bu sefer farklı .anlayacağınız enjektör ohm mu çok yüksek araçlar LPG ecu sunda ideal bilgi alışverişi yapamıyor .
306 içinde aynı düşünceler geçer limi? ben 406 çok gördüm serviste baya da randımanlı çalışıyorlardı. bu full grupların diğer motorlardan avantajı dezavantajı nedir peki?
sonuç olarak ne diyoruz? 306 da 406 gibi düzen sağlar mı? yoksa çok mu problem olur? bi sonuca varalım. sıralı sistem değil normalde değil nedir bu 306 406 lar? biraz irdeleyelim hocam şunu.. teşekkürler
full grup araçlar müşterek eksi ceryana sahip olduklarından direk işeme yaparlar .yani dört gözde aynı anda işeme vardır .motor yapısı ve ecu programıda buna göredir evet 206 için söylenenler aynen 306 içinde geçerli dir . full grup avantaj ve tez avantajına gelince ise çok fazla bir artı ve eksi ortaya koymak zor olur çünkü bağımsız sistemler kolay gelsin
quote:
Orjinalden alıntı: şimşekotogaz
full grup araçlar müşterek eksi ceryana sahip olduklarından direk işeme yaparlar .yani dört gözde aynı anda işeme vardır .motor yapısı ve ecu programıda buna göredir evet 206 için söylenenler aynen 306 içinde geçerli dir . full grup avantaj ve tez avantajına gelince ise çok fazla bir artı ve eksi ortaya koymak zor olur çünkü bağımsız sistemler kolay gelsin
doğal olarak aynı anda işeme olunca sıralı sistem olmamış oluyor. güzel açıklamışsınız. peki bu 4 gözün birden yakıt püskürtmesi sıralı (yani full grup olmayan) sistemlerden daha mı seri veya daha mıa z yakar çok mu yakar?
peki biz LPG taktıramıycaz mı?
s.a bende lpg taktırmak istiorum ama kararsız kaldım 1997 model ford mondeo aracım var ilk sahıbıyım ve 130 000 km de motorunda bı sorun yok istanbulda oturuyorum marka ve tahmını fıyat bılgısı verırsenız sevınırım baska mondeo aracına lpg taktıran varsa izlenimlerini yazarsa sevınırım sımdıden tesekkurler
Arkadaşlar ben 306 ma Atiker marka sıralı sistem taktırdım. Taktırmayı düşünenler hala varsa konuşabiliriz. ANKARA.