Şimdi Ara

Peugeot 307 1.6 XR 2004-2005 Alınır mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
53.684
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • bende de 307 otomatik ve lpg.lisi var..aracı ilk aldığımda Alt takımlardan lıklık ses geliyordu z rotlarını falan değiştirdim,balans ayarlarını falan yaptırdım arabada artık tık yok..ön cam kumandası arızalıydı 100 liraya değiştirdim tıkır tıkır çalışıyor..aracın donanım ve iç dizayn olarak özellikleri süper..arabaya sallayan arkadaşlarım arabaya bindiğinde fikirleri değişiyor..ah keşke bir de sunroof olsa arabamda :) yakıt tüketimide fena sayılmaz full depoya 105 liraya yani 380 km gidiyorum..km de 17 kuurş yakıyor şehir dışında..sonuç olarak benim araç temiz ve bakımlı olduğu için problemim yok arabadan arabaya değişebilir..ne kadar iyi bakarsan o kadar az sorun yaşarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayhanozkaya

    Arkadaşlar merhaba,

    Peugeot 307 1.6 XR 2004 veya 2005 modellerinin ikinci elini almaya düşünüyorum..

    Fakat bu model arabaları kullanılan kişiler pek memnun olmadıklarını belirttiler sizce bu model araba alınmalı mı?

    Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür ediyorum...


    hocam 2 yıl ufak tefek seyler harıcınde bızı uzmedı.performansı yol tutuşu gayet guzel uygun fıyata bulabılırsen al derım.tek sorunu ne dersen ben bıraz kalkıslarda ust devıre vururdum 1 den 2 ye gecerken bıraz kemıklıdır vıtesı.tabı bu sorun degıl sadece bı anım soylemek ıstedım.
  • 2004 yılında sıfır 307 XR satın almıştım Aktif-İriyıl otomotivden. (O zamanlar göztepedeydi şu an yerinde değirmen pastanesi var köşebaşı şimdi libadiye caddesinde). Benim aldığım zaman süspansiyon sorunu nedeniyle Peugeot 307'leri geri çağırdı, ön süspansiyon değişti. Bunun dışında sıkıntı yaşamadım. Motoru 115 ps idi sanırım oldukça kuvvetli bir motordu. XR en baz donanımdır, kapı kolları ve tamponun kenarları plastikti (aracım şeytan kırmızı renkti). Ayrıca kapak janttır. Bulabilirseniz dolusunu almanızı öneririm. XRların en büyük dezavantajı radyosunun kasetçalar olması XSİ de CD çalar vardı sanıyorum.
  • Eskiden peugeot'a karşı ön yargım vardı,sırf internette yazılanlar yüzünden.Ama 307'nin tasarımı eskidendir beni çok etkiliyordu ve aldım.O kadar memnun kaldık ki babama da aldık.Çok araba değiştiririz ama sanırım bu en içe sineni oldu.Ben 1.6 Dizel full kullanıyorum,zaten 1.6 dizelin az yakıtı ve performansının ününü bilmeyen yoktur.Kısa kesmek gerekirse hoşunuza gidiyosa araba hiç düşünmeden alın derim.Ama ben sadece ulaşım aracı istiyorum,getirsin götürsün sadece,hiç problem yapmasın diyorsanız başka modellere bakın derim,opel vw tarzı düz arabalar olabilir.
  • Valla Peugeot 307 hakkında pek bilgim yok ama tek bir bilgim var o da standart ses sisteminin vasatın altında olmasıydı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djkarakan

    Ne kadar ekmek o kadar köfte.
    Aracın bazı sorunları olduğu doğru ama aynı donanımda başka bir araç almak istesen en az 5-6 bin fazladan vermen lazım.

    Sorunları ise şöyle;
    1- Biraz önce arkadaşın bahsettiği abs ve airbag arızası. Bu sorun bahsedildiği gibi aküden değil konjektörün arızalanmasından kaynaklanıyor ve 100 tl işçilik dahil değiştirdiğinde sorun kalmıyor.
    2- Amortisörler harbiden çok sert ve çukurlarda küt diye vuruyor, ama yol tutuşuna çok yardımı var ve çok sessiz.
    3-Sürücü tarafındaki cam kumandası arızalandı, daha doğrusu alırken arızalıydı ve yaptırıp aracın fiyatından düştüm. 2008 de 230 tl civarı tutmuştu serviste.

    Bahsettiğim bu sorunlarla karşılaşan bir kaç kişi daha olmuştu forumda. Onun dışında sorun fazla duymadım açıkçası.

    ABS fault, Airbag fault, braking fault, antipollution fault gibi ne kadar hata varsa ben de hepsini aldım geçtiğimiz hafta. Ufak bir araştırma sonucu konjektörden kaynaklandığını öğrendim. Oto elektrikçiye götürdüm. Alternatör ve aküden ölçüm aldı, alternatör fazla şarj ediyormuş aküyü. Aldığım hataların nedeni buymuş. Beyin falan değişmesi gerekir diyen ustalar olursa inanmayın arkadaşlar, bu hatalar peugeot'nun kronik hataları servislere para kaptırmayın. Masraf aşağıdaki gibi.

    Konjektör: 60 TL
    Akü de her ihtimale karşı değişti. Aracın orijinal aküsüymüş 8 yıllık. 120TL de ona verdim Mutlu akü 60A.
    İşçilik: 100 TL




  • Ben 2004 model XR otomatik vites aldım 20.500'e aldım. Arac 147 binde.
    Yalnız daha once forumlardan araştırmadım. şu an bir sorun gozukmuyor ama. yazılanı cızıleni gorunce kendimce acaba almasamıydım dedim.

  • gelweri kullanıcısına yanıt
    Konuyu hortlatmışsın fakat yine de dikkat edersen hep arkadaşının 307'sine binenler pişman, 307 sahibi olanlar memnun (-:
  • quote:

    307'sine binenler pişman, 307 sahibi olanlar memnun (-:


    Bir arkadaşım da "seveni iyi seviyor Pejoyu ama söveni de iyi söver" diye bir yorum getirmişti. Senin yorumunda süper olmuş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gelweri

    Ben 2004 model XR otomatik vites aldım 20.500'e aldım. Arac 147 binde.
    Yalnız daha once forumlardan araştırmadım. şu an bir sorun gozukmuyor ama. yazılanı cızıleni gorunce kendimce acaba almasamıydım dedim.



    Bende 2003 model 1.6 benzinli XT manuel vardı.
    Onu sattığımdan beri farklı araçlara bindim ve şu anda 307 için parasına göre bayağı iyi arabaymış diyorum. Aynı model, aynı donanımda bir Golf/Astra/Focus alabilmeniz için 5000TL civarı fazla vermeniz gerekir. Binerken bazı sorunları vardı. Mesela 5'li CD changer hem düzgün okumuyordu hemde sürekli arızalanıyordu, amortisörler sesli çalışıyoru, sinyal kolu direksiyonu toplayınca diğer tarafa atıyordu, yol bilgisayarı ekranı güneşte fazla bekleyince yazılar silikleşiyordu. Ama çok konforluydu. Hele ön sileceklerin ters tarafa açılması en sevdiğim özelliklerden biriydi, virajlarda zorlardım hiç saçma sapan tepkiler vermezdi, kaymaya başladığı anda toparlamak kolaydı.
    Otomatik şanzımanlı 307'ler Avrupa şartlarında kullanmaya uygun üretildiğinden, bir noktadan sonra çoğunlukla Türkiye'deki sürücüler sorun yaşıyor, inşallah siz yaşamazsınız.




  • Evet araç donanım anlamında guzel ve kullanışlı. Sinyal kolundaki problem kronik demekki bende de sinyal toparladigimda ters yöne yanıyor. Her defasinda düzeltiyorum. Şanzıman ile ilgili de sorduklarim "şanzıman şans işi" diyorlar simdilik sorun gözükmüyor. Beni tek tedirgin ettiği yani da bu. İnşallah sorun yaşanan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up horte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.