Şimdi Ara

/// PEUGEOT 308 /// (630. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.823
Cevap
54
Favori
1.507.716
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 628629630631632
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • onat kullanıcısına yanıt
    bence satmayın.
    2012 model 40 bindeki 308 imi bu vites kararsızlığı ve vites geçişlerini hissetitrmesinden dolayı sattım gittim tam otomatik a3 aldım aynı paraya 2007 benzinli lpg li.
    tamam a3 daha konforlu direksiyonu yumuşacık,vites geçişleri hissettirmiyor falan filan ama performans yok gibi 308 den sonra.
    rampada vites kararsızlığı yok ama geç vites atıyor yine mecbur manuele alıp kendim değiştiriyorum.lpg için ayrı ustaya normal bakım için ayrı ustaya gidiyorum.
    sonuç olarak pişman oldum sattığıma,geri satıp 308 alayım diyorum ama araba satmaya almaya ayıracak vaktim yok.
    sizde satıp pişman olmayın.
    rampa görünce alın manuele kendiniz değiştirin vitesi,aracınızın kıymetini bilin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kral1840

    bence satmayın.
    2012 model 40 bindeki 308 imi bu vites kararsızlığı ve vites geçişlerini hissetitrmesinden dolayı sattım gittim tam otomatik a3 aldım aynı paraya 2007 benzinli lpg li.
    tamam a3 daha konforlu direksiyonu yumuşacık,vites geçişleri hissettirmiyor falan filan ama performans yok gibi 308 den sonra.
    rampada vites kararsızlığı yok ama geç vites atıyor yine mecbur manuele alıp kendim değiştiriyorum.lpg için ayrı ustaya normal bakım için ayrı ustaya gidiyorum.
    sonuç olarak pişman oldum sattığıma,geri satıp 308 alayım diyorum ama araba satmaya almaya ayıracak vaktim yok.
    sizde satıp pişman olmayın.
    rampa görünce alın manuele kendiniz değiştirin vitesi,aracınızın kıymetini bilin.
    Pişman oldun demek :)



    308 forever.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xweser X kullanıcısına yanıt
    evet :)
  • sabah depoyu fulledim. yazılımlı 140 hp 308'im 100 kmde 5.5 lt tüketmiş. gayet iyi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Kullandığınız lastik markası jant ebatınız ve kaç bar basınç basıyorsunuz lastiklere ???

    Alıntıları Göster
    Continental, Jant 16'' ve ön + arka 32 bar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    sabah depoyu fulledim. yazılımlı 140 hp 308'im 100 kmde 5.5 lt tüketmiş. gayet iyi.
    şu yazılım olayını ne biliyim bir türlü sevemedim. performans aramadığım içindir belki de.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    şu yazılım olayını ne biliyim bir türlü sevemedim. performans aramadığım içindir belki de.

    Alıntıları Göster
    yazılım candır, gerisi heyecandır. yazılım mümkün olan her araca mutlaka yazılım yaptırıp binerim. bundan önce Polo gti vardı. onu da yazılımlı kullandım. elimin altında daha fazla güç imkanı varken neden bunu değerlendirmeyeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat

    Continental, Jant 16'' ve ön + arka 32 bar

    Alıntıları Göster
    32 psi az değil mi? kapı içindeki notta (2.5 bar) 36 psi yazıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onat

    Continental, Jant 16'' ve ön + arka 32 bar

    Alıntıları Göster
    Continental sert bir lastik, onun için önlere 30 bar, arkada 32 bar da kalabilirsin, fakat düzgün hava basınçı olan bir yerden yapmalısın her aletin başınçı gerçekte tutmayabilir michelin lastiklerde 32 bar oluyor, fakat Continental de lastik eskidikçe olmayabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    32 psi az değil mi? kapı içindeki notta (2.5 bar) 36 psi yazıyor.

    Alıntıları Göster
    32 bar 308 için standart türkiye sartlarında malesef, 36 bar olmuyor her yer çukur dere, otomatik viteslerde bu basınç olayı hayati öneme sahip, vites geçişleri tamamen ona bağlı.
  • bar değil arkadaşlar. psi doğrusu. 32 bar basınçla o lastik mikron ölçüde parçacıklara ayrılır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iquique -- 20 Temmuz 2018; 10:44:30 >
  • Merhaba,

    2011 308 1.6hdi comfort pack auto6R aldım.

    Ekspertizde enjektörlerde düzensizlik olduğunu öğrendim. Ekranda bana hata vermiyor fakat bilgisayara bağlayınca görünüyor. Arabanın çekişinde bir sıkıntı yok, tekleme vs. de yok. Bu konda ne tabsiye edersiniz?

    İkinci olarak araba 109 binde en son genel bakımı 97binde yapılmış ve trigeri değişmiş, 112binde mi bakıma sokmam gerekiyor? Forumda 15binde bir bakıma sokulmasınk tavsiye etmişler. Bakım periyotları ve neşer yapılacağının listesi elinde olan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Veritabanı kullanıcısına yanıt
    hayırlı olsun.
    evet 15 binde yağ,yağ filtresi,hava filtresi,polen filtresi bakımı yaptıracaksınız.
    30 binde birde bunlara ek olarak mazot filtresi deiştireceksiniz.

    enjektör ise pahalı bir malzeme.
    tamiri uygun oluyor 1000 tl civarı ama düzen tutup tutmayacağı ustaya bağlı.
    öncelik yetkili servise gidip durumdan bahsedin enjektörleri garantiden değiştirenler var forumlarda araştırırsanız görürsünüz.

    eğer servis ücretsiz değiştirmezse hiç ellemeyin,araç teklemeye ve fazla yakmaya başlayınca ya tamir ettitrir ya da sıfır takarsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdk

    Continental sert bir lastik, onun için önlere 30 bar, arkada 32 bar da kalabilirsin, fakat düzgün hava basınçı olan bir yerden yapmalısın her aletin başınçı gerçekte tutmayabilir michelin lastiklerde 32 bar oluyor, fakat Continental de lastik eskidikçe olmayabiliyor.

    Alıntıları Göster
    ben ön arka 35 yapıyorum. doğru mu yanlış mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • kral1840 kullanıcısına yanıt
    Bilgi verdiğiniz için teşekkürler, sabahtan sanayiye götürdüm temizlettirdim, orinkleri değiştirdiğini, şuan problem olmadığını söyledi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi Akşamlar arkadaşlar,

    Foruma yeni katılmış bulunmaktayım,

    2011 model 308 90beygir dizele sahibim ve düzenli olarak peugeot garajlarında aracıma bakım yaptırdım. Fakat son zamanlarda belli başlı ihmallerinden dolayı Ankaradaki yetkili servislerden artık uzak durmak istiyorum.

    Aracım şuan 160bin de. Araçta bir süredir bakım ışareti yanmakta artık bakıma girmesi gerekmektedir.

    Triger değişmedi.

    Sizlerin Ankarada önerebileceği bir bilen var mı bakımı yaptırabileceğim?

    Ve bu bakımda neler olacak yağ,yağ filtresi, polen, mazot filtresi hariç?



    Saygılarımla,

    Ayhan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende geçen hafta kardeşime 2011 Sportium 1.6 THP Otm. siyah renk 140.000 km' de hatasız bir araç aldım arkadaşlar. Fakat araç motor arıza ışığı yakıyor. Computestte, bu motorlarda turboya giden havanın sıkıştırılmasını kontrol eden sensörlerde problem olduğunu ve bunun kronik olduğunu söylediler. Max. 200-250 TL bir masrafı var deyince bende arabayı aldım :) Yarın bakımını yaptıracağız arabanın. Bu olayı da tabi hallettireceğim. İnşallah başka bir sorun değildir. Zaten aracı aldıktan sonra masraflar çıktı. Ufak tefek misket büyüklüğünde 2-3 göçük vardı, marşpiyeller ezikti bunları boyasız olarak çektirdik. Radyo kumada kolunun ses açma düğmesi kırıktı onu aldım, paspaslar yırtıktı, orijinal kauçuk paspas aldım, direksiyon rezil halde, nasıl bu kadar yıpranmış ve parlamış anlamadım, bu nedenle sıfır sportium direksiyon aldım. Vites topuzundaki krom kırılmış, vites topuzu aldım. Jantlar çizik ve sıyrık içindeydi. Şuan fırın boyaya verdim, füme renk boyattırıyorum. Çarşamba günüde en son iç detaylı temizlik, polisaj ve boya korumayla işi bitireceğim inşallah :) sonra aracı kardeşime teslim etmek için cuma akşamı Ankara' dan İstanbul' a yola çıkacağım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Bende geçen hafta kardeşime 2011 Sportium 1.6 THP Otm. siyah renk 140.000 km' de hatasız bir araç aldım arkadaşlar. Fakat araç motor arıza ışığı yakıyor. Computestte, bu motorlarda turboya giden havanın sıkıştırılmasını kontrol eden sensörlerde problem olduğunu ve bunun kronik olduğunu söylediler. Max. 200-250 TL bir masrafı var deyince bende arabayı aldım :) Yarın bakımını yaptıracağız arabanın. Bu olayı da tabi hallettireceğim. İnşallah başka bir sorun değildir. Zaten aracı aldıktan sonra masraflar çıktı. Ufak tefek misket büyüklüğünde 2-3 göçük vardı, marşpiyeller ezikti bunları boyasız olarak çektirdik. Radyo kumada kolunun ses açma düğmesi kırıktı onu aldım, paspaslar yırtıktı, orijinal kauçuk paspas aldım, direksiyon rezil halde, nasıl bu kadar yıpranmış ve parlamış anlamadım, bu nedenle sıfır sportium direksiyon aldım. Vites topuzundaki krom kırılmış, vites topuzu aldım. Jantlar çizik ve sıyrık içindeydi. Şuan fırın boyaya verdim, füme renk boyattırıyorum. Çarşamba günüde en son iç detaylı temizlik, polisaj ve boya korumayla işi bitireceğim inşallah :) sonra aracı kardeşime teslim etmek için cuma akşamı Ankara' dan İstanbul' a yola çıkacağım :)
    araba dökülmüş ama hatasız demişsin nasıl hatasız oluyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iquique

    araba dökülmüş ama hatasız demişsin nasıl hatasız oluyor?

    Alıntıları Göster
    Kaporta hatasız, boyasız, değişensiz. 7 yıllık araçta elbette ufak tefek kusurlar olur. Bizde ilk defa 2.el araba alıyoruz, belki biz biraz pimpirikliyiz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Kaporta hatasız, boyasız, değişensiz. 7 yıllık araçta elbette ufak tefek kusurlar olur. Bizde ilk defa 2.el araba alıyoruz, belki biz biraz pimpirikliyiz :)

    Alıntıları Göster
    arabanın km'si düşürülmüş olabilir. benim 308 90binde içi hala tertemiz. veya kullanan adam eşşeğe biner gibi binmiş olabilir
  • 
Sayfa: önceki 628629630631632
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.