Şimdi Ara

Peugeot 308 eat6 şanzıman yağ değişimi bilmecesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
45
Cevap
2
Favori
20.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Buhar Abi kullanıcısına yanıt

    Teşekkürler. Kullanıcı adına dikkat etmedimde mesaj içeriğini okuyunca bu bir yerden tanıdık geliyor dedim sonra kullanıcı adına bakınca dank etti :)

    Yani diyorsunuz ki EAT6 şanzumanla ilgili kayda değer bir sorun çıkmadı şimdiye kadar o yüzden macera aramaya gerek yok.

  • sir_recep kullanıcısına yanıt

    Aksine Yağ Değiştirip Sorun Yaşayan Çok. Maceraya Gerek Yok. Serviste Bu İşin İçinde Olan İnsanları Ve Gözlerimle Şahit Olduklarımdan Sonra Yağ Değişiminin Yanından Geçmem.

  • Buhar Abi kullanıcısına yanıt

    Ya aslında tork konvertörlü şanzumanların hepsi için aynı şey konuşulur. Aslen 40-60 binde bir yağın değişmesi gerektiği. Sorun yaşama olayı aslında durup durup ufak sorunlar baş gösterdiğinde yani 120binden sonra falan yağ değişimi yapıldığında yaşanıyor. Tüm markalar için geçerli bu çünkü eski yağ içindeki metaller sürtünme ile yer ediniyor sonra temiz yağ koyunca tabi ki oralar boşluk oluyor ondan daha çok sorun oluyor falan gibi. Ama şimdiye kadar eat6'da sorun çıkmadı diyorlarsa dokunmamak en iyisi gibi duruyor. Ama benim aracım 140binde rolantide falan titreme çok bence yüksek ihtimalle şanzumandan kaynaklanıyor ama bu saatten sonra yağ değişimi sıkıntılı işte. Ben düşük kmde araç alsam 50binde bir değiştirirdim yağını.

  • Arkadaşlar iyi günler.

    Şimdiye kadar BVA şanzımanlı tam otomatik 2003 model Citroen C3 (212.000 km de sattım), MCP yarı otomatik şanzımanlı 2013 model Citroen C4 (147.000 km de sattım), EAT6 şanzımanlı 2015 Model Citroen C4 (61.000 km de sattım) ve EAT6 şanzımanlı 2018 model Peugeot 308 model aracım oldu ve 308 i halen kullanmaktayım.

    Benim çok yakın bi akrabam PSA da Teknik Destek ve Garantiden Sorumlu Müdürdü.

    Uzun yıllar PSA Türkiye de ve PSA Yurtdışında çalışmıştır. Dünya Ralli Şampiyonasında Citroen takımında yer alarak Teknik destek sunmuştur. PSA nın düzenlediği arıza tespit yarışmalarına katılan Türkiye takımına kaptanlık yapmış ve dereceler elde etmiştir. Kendisi bu işin piridir.

    Kendisi artık PSA bünyesinde çalışmamaktadır.

    2015 model Citroen C4 aracım varken de 2018 model 308 aracım varken de EAT6 şanzıman yağının değişip değişmediğini kendisine birkaç kez sordum. Net bir şekilde değişmeyeceğini belirtti.

    Diyebilirsiniz ki PSA da çalışıyor da onda şanzıman yağını değiştirme diyor; Ama artık PSA da çalışmıyor.

    Gönlünüz ferah olsun araçlarımızı uzun yıllar gönül rahatlığı ile kazasız belasız kullanalım İnşallah.

    İyi günler.....





  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.