< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Peugeot 308 - Ford Focus Kararsızlığı (3. sayfa)
-
-
Hoşbulduk. Merhabalar. Nasılsınız? Forumdayim aslında. Bölüm olarak uğramiyorum pek. Focus mu 308 mi diye konu açmıştım zamanında. Focus aldım o ara. Şimdi yine aynı soruyu soruyordum kendi kendime. Üstteki mesajı görünce de yazdım işte
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Yapacak bir şey yok maalesef. İyi ya da kötü insanlar tercihlerinin sonucuna katlanmak zorunda hocam. Böyle durumlarda hayırlısı olsun derim hep
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu arada hazır konuya gelmişken biraz bilgi vereyim. 2012 focus 3 TDCİ aracım var. 4 seneden fazla oldu kullandigjm.
Araba sağlam araba. Yol tutuş örnek gosterilenlerden zaten. Virajlara korkmadan hızlıca giriyorsunuz. Yenilerde süspansiyon sistemi değişti bildiğim kadarıyla. Malzeme kalitesi güzel. Kısa mesafe 7.1 lt gösteriyor ekranda.
Eksileri ne gelirsek eğer. Kapı fitilleri yapıştırma. Kimi yerlerden salıyor. Donanım diğerlerine göre zayıf bence. Trim sesi bir tek teybin oradan geliyor bende. Bagaj hacmi kötü. Başka yok.
Otomatik ihtiyacı olmasa değişmeyi çok da düşünmezdim açıkçası. Tam otomatik 308ler daha iyi gibi duruyor. Şayet degisirsem konusunu açarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkürler hocam. Ben tabi hal hatır sormadan dümdüz yazmışım .
Yazmakla iyi yapmışsınız. Sizde en son civic vardı yanlış hatırlamıyorsam ondan sonra focus gelmiş olsa gerek, şimdi de aynı soru güncelse bence yeni kasa 308 en azından beklenip görülmeye değer gibi duruyor. Hele ki güncel focus 4’le karşılaştırmada daha denk olur.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Olur olur. Sıkıntı yok.
Civicten sonra E46 maceram oldu. 1.5 sene civarı kullanıp sattım onu. Sonra focus3 aldım. Tam otomatik tercih edecek olmamdan dolayı 308 hoşuma gitti işte. O da 2015ten başlıyor yanlisim olmasın. 180 190 civarı düşünüyorum. Yeni kasaya hem gücümüz yetmez hem de gerek yok benim için. Ha belli de olmaz başka bir şey aklıma gelir ona da bakabilirim. Tabi bizimkini de elden çıkartmak lazım önce.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Anladım hocam. Şimdiden hayırlısı olsun, inşallah temiz ve güzel bir araç bulursunuz.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
2015te konuda hep Peugeot 308 1.2 önerilmiş, evladiyelik falan diye. Bakıyoruz 1.2 motorlar o zamandan bu yana kaç tane arıza ile anılmış. Buji kırmadan tut, triger kayışı erimesi yüzünden motor yemeye kadar. HDi de Adbluedan sıkıntılı.
Fakat 1.5 TDCi PWlerde bir sıkıntı yok yüksek kmlerde dahi. Bu da forumdakilerin ipiyle kuyuya inilmeyeceğini gösteriyor. DSG bozuluyor diyen adamlar bu ağır arızaları görmezden gelmiş. DSG yine iyi bunların yanında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: daswagen
Anladım hocam. Şimdiden hayırlısı olsun, inşallah temiz ve güzel bir araç bulursunuz.İnşallah hocam. Hayirlisiyla. Teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Powershift için diyorsan hocam onunla ilgili de söylentiler var. Çok iyi degil. Bu yüzden otomatik tercihim Ford degil. Motor olarak da 1.6 olan zaten PSA motoru. Az da olsa ağır arızalar açtığını gördüm. 308de ise adblue sorunu var evet. Ama o da belli bir yıldan sonra giderilmiştir diye tahmin ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: PiPowershift için diyorsan hocam onunla ilgili de söylentiler var. Çok iyi degil. Bu yüzden otomatik tercihim Ford degil. Motor olarak da 1.6 olan zaten PSA motoru. Az da olsa ağır arızalar açtığını gördüm. 308de ise adblue sorunu var evet. Ama o da belli bir yıldan sonra giderilmiştir diye tahmin ediyorum.
Hocam Powershift birçok şanzımanın genel adı. Benzinli Focuslarda ve Amerika'da özellikle kullanılan kuru tip Powershift sorunlu, berbat bir şanzıman. Ama dizel 1.5lerde kullanılan şanzıman yağlı tip, sadece isimleri benzer
Yağlı tip olanda ne sıkıntı duydunuz? Ben pek dek gelmedim çünkü, Antalya Bilallerde tanıdığıma da sordum, bana kavrama değişimi için bile gelmediler dedi, ki çift kavramalı şanzımanlarda bir yerden sonra kavrama değişimi gerekir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Okuduğum yorumlarda ıslak ya da kuru ayrımı yapıldığını görmedim. Bahsi geçenler kuruysa eger doğrudur dediginiz. Ben işimi garantiye almayı severim. Dolayısıyla tork konvertorlu olanlar daha mantıklı geliyor bana. O yüzden 308 dedim. Artık ne kadar doğrudur bilemem yakıt tüketimi de iyi diyorlardi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X