Şimdi Ara

Peugeot 308 mi 2008 mi ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
4.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr4power

    Bir 308 kullanıcısı olarak boş style bir 308 sakın almayın, jantları bile 16 inç veriyorlar style olunca. Ben 2017 makyajsız kasa allure+skypack+comfort+sport pack kullanıyorum o gereksiz gibi görünen her özellik çok iyi hissettiriyor insanı, ki ben anahtarsız giriş çalıştırma da neymiş, elektronik el freni saçma diyen biriydim tam tersine her özelliğinin kullanışlı ve güzel olduğunu fark ettim.

    Yol tutuşu konusunda 308 çok iyi gerçekten c sınıfı hb araçlar arasında en iyi performans gösterenlerden ( golften iyi olması ilginç gelmişti)

    Kötü tarafları klima için bir tuş bir şey olmaması, her şeyi ekrandan yapıyorsunuz konsol sade dursun diye yapmışlar ama bırak sade durmasın o tuşu koy sen yine de. Bir de arka koltuk mesafesini biraz arttırabilirlermiş zaten hb sınıf araç bagaj bi gıdım küçük olsa oradan da atka koltukta oturana yer açsan gayet ferah olurmuş.

    2008 için ek para vereceksen eğer 308 i o vereceğim para ile doldurabilir miyim diye bir bak derim ondan sonra hangisi içine daha çok siniyorsa onu al
    Birebir aynı aracı (308 Allure+tüm opsiyon paketler) kullanan biri olarak bu yorumlara katılıyorum. 308 sadece Style paket olarak geliyor ve çok boş maalesef. 308 en en kötü Allure donanım olunca keyfi çıkıyor.

    Bu arada eğer Allure veya GT-Line alabiliyor olsaydınız 308 tercih ederdim. Tamam, artık eskidi ve yenisi tanıtılacak yakın bir zamanda ama bence o kadar yıla rağmen hala çok da eski hissettirmiyor.

    2008 konusunda da test sürüşü yapıp karar vermenizi tavsiye ederim. Evet tasarımı çok çok güzel ve iç tasarım da güncel ve harika. Fakat SUV ihtiyacınız var mı bu da önemli bir soru işareti.

    AYRICA; 1.2 lt 130 bg'lik motoru ben kimseye önermiyorum. Birkaç arkadaşım garantiden motor değiştirdi, kronik problemli bir motor. "Ben alırım garanti uzatırım/garanti bitmeden satarım" diyorsanız o başka tabi.




  • Aktif olarak passat kullanırken neden peugeotunuz var merak ettim açıkçası :) Keşke inanabilsem size. Ayrıca bugün bir 911’de çift kavramalı şanzıman kullanılıyor. Kısacası performans için açık ara farkla dsg,stronic,pdk kısaca vag grubunun ismi farklı aynı şanzımanları(porscheyi bilmiyorum ama audi aynı) tork konventörlü şanzımanlara göre çok daha atik çok daha keyifli çok daha tepkilidir yakıt tüketimi olarak da yeni nesil motorlardan sonra iyice azaldı. Örneğin mercedes gibi sağlamlığı tartışmaya bile açık olmayan bir marka düşük modellerinde tork konventörlü kullanırken yüksek modellerinde çift kavramalı kullanıyor. Ama size katılıyorum audi,porsche ve mercedes gibi markaların gerizekalı iş bilmez mühendisleri ısrarla özellikle iyi araçlarında manuel seçeneği bile sunmadan çift kavramalı şanzımanı kullanmalarına anlam veremiyorum. Sonuçta peugeot gibi renault gibi müthiş performanslı premium araçlar tork konventörlü kullanıyor... Dostum bence bu aptal mühendisleri bırakalım onun yerine seni alalım. Sorunlu,kötü şanzımanı 911e felan takıyor adamlar ya şaka gibi miss gibi tork konventörlü sağlam(10 saatte değiştiriyor bi zahmet daha sağlam olsun) şanzımanı takmak varken... 911 uç bir örnek zaten ama demek istediğim şey şu r8 gibi v8 motora sahip bir araca adamlar bu sistemi kullanıyor. Evet dsg’den daha iyi çok şanzıman var ama bu şanzımanlar da çift kavramalı. Şu anda bu fiyat aralığında en iyi şanzıman tartışmasız dsg. Eğer sağlamlık arıyorsanız cvt’ye yönelin derim ben de. Düzgün kullanan kişilerde dsg sorun çıkarmıyor. Tutup da yokuş aşşağı boşa alma aptallığını yapan kişide de sorun çıksın bi zahmet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Kimseye bir şey ispat etme zorunluluğum yok fakat o kadar iddialı konuşunca fotoğraf çekmeden edemedim


    Peugeot 308 mi 2008 mi ?


    Çift kavrama şanzımanlar evet hızlıdır fakat tork konvertörlü kadar konforlu değildir. Neresinden tutsan elinde kalan liseli düzeyinde cevaplar yazıyorsun. Burada kimse Mercedes'in kullandığı Getrag marka şanzımanlara ya da VAG grubunun kullandığı DQ250, DQ500 gibi ıslak kavramalı şanzımanlara laf etmedi. Premium'lar çift kavrama kullanır diye örnek vermişsin, BMW'nin kullandığı tork konvertörlü ZF8 şanzımanı bir araştır derim. Yoksa tork konvertörlü kullandığı için BMW premium değil mi diyorsun?

    İlla malının kölesi olmaya gerek yok, 250 Nm torka dayanacak şanzımana 250 Nm tork üreten motor koyarsan bu şanzıman dayanıklı O-LA-MAZ. Gerçi yazdıklarına bakınca ehliyetinin dahi olmadığını, araba direksiyonuna dahi oturmamış birisi olduğun aşikar. Yokuş aşağı boşa alma aptallığını yaparsan DSG'yi bozarsın demişsin de DSG'nin zaten yelken modu özelliği var ve tam olarak "dediğin aptallığı" yapıyor Ben elektrik mühendisiyim, şanzıman tasarımından anlamam ama senin bu üstün düşüncelerin nedeniyle seni kesinlikle işe almamalı otomobil firmaları

    Bana konu üzerinden cevap yazsan dahi artık yanıtlamayacağım, devam etmek istersen özel mesaj atabilirsin

    Konu sahibinden bu gereksiz tartışma yaşanarak konu amacından çıkmaya başladığı için özür diliyorum.




  • talhadogdu T kullanıcısına yanıt
    Yeter vurma öldü ..

    Bu da sana gelsin cicikuşum

    Uzaklara uçma kuşum
    Uçupta gitme vurulursun
    Masallara kanma kuşum
    Üzerse eller yorulursun
  • talhadogdu T kullanıcısına yanıt
    Öncelikle liseli vs demişsin komiksin sadece. 2. Si mercedes konfor yerine performansı hiçbir zaman yeğelemedi üst segment araçlarında çift kavramalı kullanıyor. 3.sü bmw mi konforlu audi ve mercedes mi merak ettim ya da nasıl konforlu oluyor tork konventörlü onu da anlamadım 4.sü de bmw sürüş keyfi premium geri kalan kısımları vasat bir araç. Birçok araba (buna skoda felan bile dahil) daha konforlu. Malzeme kalitesi,güvenliği,konforu mercedes ve audi ile mukayese bile edilmez. Mercedesin e serisi 7 serisinden daha konforlu. Bmw’yi de genelde üniversiteli gençler,kaçakçılar ve çakallar kullanıyor. Arkadaşının arabasından attırdıj muhtemelen ya da babanın felan ama araba senin de olsa 308’den daha iyi sürüşe sahip olduğunu söylemen felan inanılmaz derecede komik. Peugeot fanboyu olman daha da komik. Her neyse bmw ve 308 mi saha konforlu yoksa mercedes audi ve vw mi ona göre karar versin insanlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mitsubashi kullanıcısına yanıt
    Babacık babacık diye konuşup duruyor hala
  • talhadogdu T kullanıcısına yanıt
    konvertör yerine konventör dese de gene de bir mürekkep yalamışlık var..lise hazırlık ve maket arabalara bir merak söz konusu..marka model bilgisi hadi neyse diyelim de ,şanzıman bilgisi ''otur kuşum sıfır'' seviyesinde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mitsubashi

    konvertör yerine konventör dese de gene de bir mürekkep yalamışlık var..lise hazırlık ve maket arabalara bir merak söz konusu..marka model bilgisi hadi neyse diyelim de ,şanzıman bilgisi ''otur kuşum sıfır'' seviyesinde
    mitsubashi değil mitsubishi
  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt
    Nickimdeki allegoriyi anlayamamışsın maalesef
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.