Şimdi Ara

Peugeot 308 mi 2008 mi ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
4.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar arkadaşlar, araç alma arifesindeyim. Kafamda 0 km 2020 model 308 vardı. 1.2 benzinli eat8 şanzıman, 2020 model 153k gibi bir fiyatı var. Fakat dün galeriye gittiğimde 2008 hem iç hem dış tasarım olarak aklımı çeldi. İki araç arasında (308 style) (2008 allure) 25k gibi bir rakam var. Aracı 2 kişi kullanıyoruz. Bagaj hacmi iç hacim gibi kıstaslar benim için sorun değil. Aracı aldığımda da en az 5 sene bineceğim. Bu durumda 308 aldığımda 1 sene sonra kasa değişikliği, eski cockpit vs tasarımın eski kalması bir soru işareti. 2008 i kullanma fırsatı bulamadığım için sürüş keyfi dinamiği olarak kıyaslayamıyorum.

    308 alırsam 40k gibi bir kredi kullanacağım, 2008 de ise doğal olarak biraz daha fazla. Aradaki fark 2008 e değer mi sizlerin yorumlarını merak ediyorum.



  • arka diz mesafesinde 2008 çok daha iyi. daha güncel araç. 308 yenilenecek. 2008 daha yeni yenilendi. o nedenle ben olsam kesinlikle 2008 tercih ederdim hiç düşünmeden. çok daha yakışıklı. 308 T9 kasayı nedense hiç sevemedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    arka diz mesafesinde 2008 çok daha iyi. daha güncel araç. 308 yenilenecek. 2008 daha yeni yenilendi. o nedenle ben olsam kesinlikle 2008 tercih ederdim hiç düşünmeden. çok daha yakışıklı. 308 T9 kasayı nedense hiç sevemedim.
    Teşekkür ederim yorum için.

    Up Farklı yorum olan yok mudur ?
  • 2008 kesinlikle ama GT Line olursa görüntü çok daha şık oluyor.
  • 153e satılan 308 bayide var mı yoksa sadece fiyat listesinde mi duruyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: herseyinhayirlisi

    153e satılan 308 bayide var mı yoksa sadece fiyat listesinde mi duruyor?
    Hayır maalesef bayide yok. Şubat sonu Mart başı teslim tarihi söylüyorlar. 2008 için ise daha da geç
  • Bir 308 kullanıcısı olarak boş style bir 308 sakın almayın, jantları bile 16 inç veriyorlar style olunca. Ben 2017 makyajsız kasa allure+skypack+comfort+sport pack kullanıyorum o gereksiz gibi görünen her özellik çok iyi hissettiriyor insanı, ki ben anahtarsız giriş çalıştırma da neymiş, elektronik el freni saçma diyen biriydim tam tersine her özelliğinin kullanışlı ve güzel olduğunu fark ettim.

    Yol tutuşu konusunda 308 çok iyi gerçekten c sınıfı hb araçlar arasında en iyi performans gösterenlerden ( golften iyi olması ilginç gelmişti)

    Kötü tarafları klima için bir tuş bir şey olmaması, her şeyi ekrandan yapıyorsunuz konsol sade dursun diye yapmışlar ama bırak sade durmasın o tuşu koy sen yine de. Bir de arka koltuk mesafesini biraz arttırabilirlermiş zaten hb sınıf araç bagaj bi gıdım küçük olsa oradan da atka koltukta oturana yer açsan gayet ferah olurmuş.

    2008 için ek para vereceksen eğer 308 i o vereceğim para ile doldurabilir miyim diye bir bak derim ondan sonra hangisi içine daha çok siniyorsa onu al

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2017 polo mu 2012 civic mi?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • 2008 kesinlikle. Ama 2008 e o kadar para vermeye değer mi bilmem. Bu arada Peugeot otomatik alınmaz. Şanzımanı kötü. Dsgye sallayan arkadaşların buna sallamamaları da tr’deki amigoların özeti niteliğinde. Ben şahsen donanımın anlamsız bir şey olduğunu düşünüyorum bi önceki aracımda kendi kendine park etme özelliği de dahil full+full idi. Bir kere denemek için kullandım bu özelliği. Donanım Türkiye’de güvenlik,sürüş ve malzeme kalitesi düşük araçların göz boyama taktiğinden başka bir şey değil. Ben 2015 highline golfü tercih ederdim. 0 alacam derseniz o zaman bir şey diyemem. Ama eğer bir araçta aradığınız sürüş keyfi,güvenlik ve malzeme kalitesiyse vag grubundan şaşmayın. Aracı 7-8 sene yılda 25k km yapıp satmayacaksanız dizel de almayın zararda olursunuz. Ha peugeot kötü değil yanlış anlamayın o fiyatlar verilmez sadece. Yoksa fiat,renault’dan çok daha kaliteli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2008 alınır

    308 eskidi artık, yenisinin eli kulağında, geldiği an büyük değişim ile gelecek ve mevcut 308 demode kalacak, özellikle active paketler iyice bi boş duruyor zaten

    2008 işe yepyeni çok daha albenili bi araç, donanımı daha iyi, iç hacmi daha iyi, kullanırken daha fazla keyif vereceği kesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Siz tek kavrama şanzıman döneminde kalmışsınız, şu anki psa modellerinde tam otomatik sorunsuz, yeterince hızlı ve konforlu bi şanzıman var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    VAG grubu araç kullanıyor olmasam inanacam Golf sadece malzeme kalitesi ve yalıtım (yol sesi) olarak 308'den iyi. Sıfır araç ile 5 yıllık turşu olmuş Golf'ü karşılaştırmak da abesle iştigal. Şanzıman konusunda sizin dediğiniz zamanlar bundan 6 sene öncesinin yarı otomatik şanzımanları için geçerliydi. EAT6 / EAT8 kesinlikle DSG'den çok daha iyi bir şanzıman.

    Konu sahibinin yerinde olsam bu ikilemde 2008 alırdım. Evet 308 her ne kadar bir üst segment olsa dahi T9 kasa 308'in artık 7. yılına gelindi. Style paket 308'in donanımsal olarak da tatmin edeceğini düşünmediğimden güncel platformu kullanan araç daha mantıklı olacaktır.
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Hocam peugeot nun şanzımanı tam otomatik eat şanzıman, çok sağlam ve sorunsuz, yani sizin dediğiniz gibi sorunlu kötü bir şanzıman değil, dsg tam tersine pimi çekilmiş bomba gibi, ne zaman patlayacağı belli değil mekatronik gitmese bile kavrama öyle ya da böyle bir şekilde bitecek ve mekatroniğe zarar vermeye başlayacak( dişlilerine genelde zarar veriyor diye duydum). Ama tartışmasız yakıt ekonomisi ve hızlanmada büyük artısı var dsgnin. Yol tutuş olarak da ben de şaşırdım ama geyik testlerinde golften daha iyi 308.

    Tasarım bakımından bende 308 olmasına rağmen golfü daha çok beğeniyorum, arka diz mesafesi olarak golf daha geniş,piyasa olarak daha hızlı fakat fiyat performans olarak baktığımızda ve dsg sorunu çıkmasın diye 308de karar kıldım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ahahahahhaa vag grubu kullansan zaten bu yorumu yazmazsın dostum. Dsg’de 2013 yılından beri sorun çıkmadığı(çok şükür) ve çevremde de rastlamadığım için(çünkü apaçiler ve yokuş aşağı boşa alan?! değişik tipler yok çevremde) kronik sorunlu vs mavalına katılmıyorum. Bunun dışında yakıt tüketimi dışında hiçbir şekilde dsgden daha keyifli ve performanslı bir şanzıman yok. Peugeot performanslı araçlarına(gerçi çok da performanslı değil ama) otomatik koymaktan çekinirken hatta koymazken vag grubu çatır çatır koyuyor. Kusura bakmayın ama sizin tıka basa donanım bomboş konfor ve kalite 90-100 beygirlik aracınızla bir passat bir superb bir golf felan mukayese bile edilmez. Uzanamadığınız ciğere murdar demeyin sadece komik oluyorsunuz. Peugeot da kullandık fiat da kullandık renault da kullandık. Bu araçlar düşük kalite araçlar bu sebepten donanıma abanıyorlar. Vag grubu ise Türkiye’de mümkün mertebe fiaytları ulaşılabilir kılabilmek için güvenlik ve iç kaliteyi sabit tutup donanımı opsiyonel yapıyor. Daha ne kadar vag grubuna sallayacaksınız bilmiyorum ama cidden komik oluyorsunuz. Bu arada ben halihazırdaki vw golfümü satıp a4 veya c serisine geçiş yapmayı düşünüyorum. Yani vag fanboyu değilim. Passat fiyatını hak etmeyen bir araç superb de fazla büyük. Gerçi a4 alırsam vag grubundan şaşmamış olacağım ama :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Hocam olayın beygir, boş veya dolu olmasına değinmeyeceğim, fakat DSG'ye kronik olarak sorunsuz demek için dış dünya ile hiç irtibatta olmamış olmak gerekiyor galiba. Daha keyifli olabilir belki tam otomatik şanzımanlara göre. Geçişler de daha iyi, daha konforlu olabilir fakat sağlamlık konusunda EAT veya başka bir tam otomatik şanzıman DSG'lerin fersah fersah üstünde. Burada veya başka forumda zaten her gün DSG şanzıman ile ilgili bir sorun okuyabilirsiniz. 2013 veya 2014 yılından itibarenden düzeldiği olayı tamamen kolpa.
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Ahahahahhaa

    Aynen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    DSG’si elinde patlayan bir Golf kullanıcısıydım. DSG maalesef halen sorunlu bir şanzıman. 80 Bin KM’de elimde kaldı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İkisi de muhteşem araçlar .2008 öneririm fiatı kelepir kelepir bence sorunsuz araçlar bunlar geeçekten kaçırma derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cicikuş. C kullanıcısına yanıt
    Karşılaştırdığınız araç golftü fakat ben zaten aktif olarak B8 Passat ACT Highline'da kullanmaktayım. Kocaeli'de ikamet ediyorsanız buyrun karşılaştıralım hem Passat hem de 308 ile Golf'ünüzü. Fakat virajlı yollarda 308'in peşinden ağlamak yok peşinen anlaşalım

    DSG kullanıcısı olarak şunu net bir şekilde söyleyebilirim ki; DSG dip gaz yaptığınızda evet çok zevkli, çok hızlı şanzıman fakat geri kalan her koşulda tork konvertörlü şanzımanı tercih ederim. Dur kalk trafikte ve rampada 2. viteste yarı debriyaj giden, rampada kaydırma fonksiyonu olmadığı için Auto Hold kapalı ise geri kaçan bir şanzıman DSG. Yani tek esprisi hızlı ve kırılgan olması. Başka da bir numarası yok.

    Kıçı kırık ekonomi arabaları için kedi-ciğer muhabbeti açmanız da karakterinizi tam olarak ortaya koymuş. Sanırım hayattaki en büyük başarınız sloganı "Halk Arabası" olan markanın C sınıfı ekonomi aracına sahip olabilmek. Ne diyeyim, Allah akıl fikir ve daha büyük başarılar nasip etsin




  • Yeni 308 beklenebilir

    2008 2. elde tutmaz gibi (aksi görüşler de var azınlıkta]
  • 308 kasa değiştireceği için 2008 daha mantıklı. Hatta lansman fiyatından alırsanız kısa vadede bile 308 den kazançlı olursunuz.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.