Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (15. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.010
Cevap
46
Favori
766.596
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alkan43

    Orjinalden alıntı: sorry_for_kill_you

    Az zamanın kalmış bi an önce değiştirmeye hazırlan


    neden az zamanım kalmış biraz daha açar mısınız?

    Alıntıları Göster
    Merhaba arkadaşlar,sizlere bikaç sorunumu dile getirmek istiyorum;öncelikle arabamın modeli hakkında bilgi vereyim.Aracım D8 ST 2.0 otomatik 99 model.Üzerinde bedini marka lpg var.
    1-Aracın 1 hafta önce buji ve yataklarını değiştirdim orjinallerini taktırdım ama performansında biraz düşüş gözlemledim.Yetkili servise götürdüm normal dendi bilgisayara soktuk ordada sorun çıkmadı acaba neden olabilir
    2-Araç bp den lpg ile kullanıyordum.moil ile depoyu doldurduktan sonra sorunlar yaşamaya başladım ,lpgde iken sanki araba tıkanmış gtimiyor.sabahları yapmıyor fakat 2 saat kullanımdan sonra araba nerdeyse stop edecek seviyeye geliyor gazı kökleyince araba deviri çıkıyor iyice ama araba gitmiyor.klima felan çalıştırılmıyor.Otomatik viteste 1 den 2 ye geçerken altta pısst diye bi ses geliyor.vites geçişleri sarsıntılı oluyor.Ama benzinde böyle bişey yaşanmıyo.Benzindede 100 km üzerinde rahat gidişte aracı sanki biri önden arkaya doğru sallıyor ve devir süreıkli değişiyor araçta
    3-kruz kontrolde iken araç sabit 90 km ile giderken sallantı ve devirde ayarsızlıklar oluyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guns N Roses

    Merhaba arkadaşlar,sizlere bikaç sorunumu dile getirmek istiyorum;öncelikle arabamın modeli hakkında bilgi vereyim.Aracım D8 ST 2.0 otomatik 99 model.Üzerinde bedini marka lpg var.
    1-Aracın 1 hafta önce buji ve yataklarını değiştirdim orjinallerini taktırdım ama performansında biraz düşüş gözlemledim.Yetkili servise götürdüm normal dendi bilgisayara soktuk ordada sorun çıkmadı acaba neden olabilir
    2-Araç bp den lpg ile kullanıyordum.moil ile depoyu doldurduktan sonra sorunlar yaşamaya başladım ,lpgde iken sanki araba tıkanmış gtimiyor.sabahları yapmıyor fakat 2 saat kullanımdan sonra araba nerdeyse stop edecek seviyeye geliyor gazı kökleyince araba deviri çıkıyor iyice ama araba gitmiyor.klima felan çalıştırılmıyor.Otomatik viteste 1 den 2 ye geçerken altta pısst diye bi ses geliyor.vites geçişleri sarsıntılı oluyor.Ama benzinde böyle bişey yaşanmıyo.Benzindede 100 km üzerinde rahat gidişte aracı sanki biri önden arkaya doğru sallıyor ve devir süreıkli değişiyor araçta
    3-kruz kontrolde iken araç sabit 90 km ile giderken sallantı ve devirde ayarsızlıklar oluyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Guns N Roses

    Merhaba arkadaşlar,sizlere bikaç sorunumu dile getirmek istiyorum;öncelikle arabamın modeli hakkında bilgi vereyim.Aracım D8 ST 2.0 otomatik 99 model.Üzerinde bedini marka lpg var.
    1-Aracın 1 hafta önce buji ve yataklarını değiştirdim orjinallerini taktırdım ama performansında biraz düşüş gözlemledim.Yetkili servise götürdüm normal dendi bilgisayara soktuk ordada sorun çıkmadı acaba neden olabilir
    2-Araç bp den lpg ile kullanıyordum.moil ile depoyu doldurduktan sonra sorunlar yaşamaya başladım ,lpgde iken sanki araba tıkanmış gtimiyor.sabahları yapmıyor fakat 2 saat kullanımdan sonra araba nerdeyse stop edecek seviyeye geliyor gazı kökleyince araba deviri çıkıyor iyice ama araba gitmiyor.klima felan çalıştırılmıyor.Otomatik viteste 1 den 2 ye geçerken altta pısst diye bi ses geliyor.vites geçişleri sarsıntılı oluyor.Ama benzinde böyle bişey yaşanmıyo.Benzindede 100 km üzerinde rahat gidişte aracı sanki biri önden arkaya doğru sallıyor ve devir süreıkli değişiyor araçta
    3-kruz kontrolde iken araç sabit 90 km ile giderken sallantı ve devirde ayarsızlıklar oluyor.

    Selamlar
    benim bildigim 406 larda lpg de surekli sorun yasaniyor.
    2. sorun icin bir an once servise gitmeni tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tr1u5148

    quote:

    Orjinalden alıntı: Guns N Roses

    Merhaba arkadaşlar,sizlere bikaç sorunumu dile getirmek istiyorum;öncelikle arabamın modeli hakkında bilgi vereyim.Aracım D8 ST 2.0 otomatik 99 model.Üzerinde bedini marka lpg var.
    1-Aracın 1 hafta önce buji ve yataklarını değiştirdim orjinallerini taktırdım ama performansında biraz düşüş gözlemledim.Yetkili servise götürdüm normal dendi bilgisayara soktuk ordada sorun çıkmadı acaba neden olabilir
    2-Araç bp den lpg ile kullanıyordum.moil ile depoyu doldurduktan sonra sorunlar yaşamaya başladım ,lpgde iken sanki araba tıkanmış gtimiyor.sabahları yapmıyor fakat 2 saat kullanımdan sonra araba nerdeyse stop edecek seviyeye geliyor gazı kökleyince araba deviri çıkıyor iyice ama araba gitmiyor.klima felan çalıştırılmıyor.Otomatik viteste 1 den 2 ye geçerken altta pısst diye bi ses geliyor.vites geçişleri sarsıntılı oluyor.Ama benzinde böyle bişey yaşanmıyo.Benzindede 100 km üzerinde rahat gidişte aracı sanki biri önden arkaya doğru sallıyor ve devir süreıkli değişiyor araçta
    3-kruz kontrolde iken araç sabit 90 km ile giderken sallantı ve devirde ayarsızlıklar oluyor.

    Selamlar
    benim bildigim 406 larda lpg de surekli sorun yasaniyor.
    2. sorun icin bir an once servise gitmeni tavsiye ederim.

    Alıntıları Göster
    MERHABA ARKDASLAR

    BENDE DE 406 SV 2.0 WAR.ARACIN 110 DA FAN ACMASI NORMALMİDİR?90 İLE 100 ARASINDA BIR KERE ACIYOR FANI.VE SONRA 110 DA ACIYOR 100 DERECE YAPIYOR VE SORA YINE 110 DA FANI ACIYOR, ŞEHİR İÇİNDE. BU 406 LAR BU KADAR HARARETLİMİ ÇALİŞIYOR?EĞER BİR ARIZASI WARSA NEDEN YAPAR?
    ŞİMDİDEN İLGİNİZE COK TESKKR EDERIM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KWNÇ

    MERHABA ARKDASLAR

    BENDE DE 406 SV 2.0 WAR.ARACIN 110 DA FAN ACMASI NORMALMİDİR?90 İLE 100 ARASINDA BIR KERE ACIYOR FANI.VE SONRA 110 DA ACIYOR 100 DERECE YAPIYOR VE SORA YINE 110 DA FANI ACIYOR, ŞEHİR İÇİNDE. BU 406 LAR BU KADAR HARARETLİMİ ÇALİŞIYOR?EĞER BİR ARIZASI WARSA NEDEN YAPAR?
    ŞİMDİDEN İLGİNİZE COK TESKKR EDERIM...

    Alıntıları Göster
    Tekrar Selamlar

    uzun süredir giremiyordum.. lpg hakkında merak eden arkadaşlar için nacizane tecrübelerimi aktarmak isterim:

    2001 406 coupe 2.0 otomatik aracıma en uygun kitin TELEFLEX GFI olduğuna karar vererek paraya kıyıp taktırdım (1100E civarında) Bu arada Teleflex olan sadece enjektörler beyin Sagem diğer kullanılan parçalarda kaliteli markalar.. Aracım hakkında birçok bilgiyi bu başlık altında edinmiştim ve elektrik tesisatı ve sensörleri bakımında çok hasassas olduğunu bilerek bu seçimi yaptım. TELEFLEX GFI aracın hiç bir sensöründen uç almıyor doğal olarak diğer markalara yaşaşanan hiç bir problem de yaşanmamamış oluyor. Taktırdığımdan bu yana hiç bir problem yaşamadım sadece işçilikten kaynaklanan bir problem yaşadım aslında baya büyük bir problem demek gerekir benzin hortumunu tam yerine oturmadıkları için yolda giderken yerinden çıktı ve motorun üzerinden heryere benzin boşaldı Allah tan alev almadı ucuz yırttık.. Distribitöründe taktırmama rağmen bu denli önemli bir hata yapılması beni şaşırttı ama burası bizim memleketimiz malesef iş yaptırırken başında durmak gerekiyor.. Performansda herhangi bir düşüş olmadı bu da tamamen programlamaya bağlı doğal olarak yakacağınız yakıt miktarına, isterseniz performans ayarı yaptırabilirsiniz. şehir içinde ortalama 20Ykr (LPG:1,72den) yakıyor şehir dışında 120-130Km hızla 16Ykr yakıyor 130-160Km ortamada da 18Ykr :) coupeM otomotik olduğundan değerleri normal buluyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yUeSBi

    Tekrar Selamlar

    uzun süredir giremiyordum.. lpg hakkında merak eden arkadaşlar için nacizane tecrübelerimi aktarmak isterim:

    2001 406 coupe 2.0 otomatik aracıma en uygun kitin TELEFLEX GFI olduğuna karar vererek paraya kıyıp taktırdım (1100E civarında) Bu arada Teleflex olan sadece enjektörler beyin Sagem diğer kullanılan parçalarda kaliteli markalar.. Aracım hakkında birçok bilgiyi bu başlık altında edinmiştim ve elektrik tesisatı ve sensörleri bakımında çok hasassas olduğunu bilerek bu seçimi yaptım. TELEFLEX GFI aracın hiç bir sensöründen uç almıyor doğal olarak diğer markalara yaşaşanan hiç bir problem de yaşanmamamış oluyor. Taktırdığımdan bu yana hiç bir problem yaşamadım sadece işçilikten kaynaklanan bir problem yaşadım aslında baya büyük bir problem demek gerekir benzin hortumunu tam yerine oturmadıkları için yolda giderken yerinden çıktı ve motorun üzerinden heryere benzin boşaldı Allah tan alev almadı ucuz yırttık.. Distribitöründe taktırmama rağmen bu denli önemli bir hata yapılması beni şaşırttı ama burası bizim memleketimiz malesef iş yaptırırken başında durmak gerekiyor.. Performansda herhangi bir düşüş olmadı bu da tamamen programlamaya bağlı doğal olarak yakacağınız yakıt miktarına, isterseniz performans ayarı yaptırabilirsiniz. şehir içinde ortalama 20Ykr (LPG:1,72den) yakıyor şehir dışında 120-130Km hızla 16Ykr yakıyor 130-160Km ortamada da 18Ykr :) coupeM otomotik olduğundan değerleri normal buluyorum..

    Alıntıları Göster
    slm herkeze tekrardan KWNC arkadaşım senin anlattığın motorda fan açma olayı normal 406 lar 90 ile 100 arasında fan açar eğer motor soğumuyor ise 110 sa hızlı bir soğutmaya girer fan normalden daha sesli ve hızlı çalışır buraya kadar normal ama ikinci kademe fanı her zaman açmaz sen bunu bi konturol ettirmende fayda var saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: halukank06

    slm herkeze tekrardan KWNC arkadaşım senin anlattığın motorda fan açma olayı normal 406 lar 90 ile 100 arasında fan açar eğer motor soğumuyor ise 110 sa hızlı bir soğutmaya girer fan normalden daha sesli ve hızlı çalışır buraya kadar normal ama ikinci kademe fanı her zaman açmaz sen bunu bi konturol ettirmende fayda var saygılar

    Alıntıları Göster
    Merhabalar İstanbulda ünversite öğrencisiyim bir arkadaşa araba almayı düşünüyoruz 406 lar gerek donanım gerek konfor gerekse fiyat açısından dikkatimizi çekti..Aslında bakarsanız araç öğrenci arabası değil kabul, ancak İstanbul içinde aracı kullanmayı düşünmüyoruz..Sadece 2-3 haftada bir Ankaraya gidilip gelinecek..Dolayısıyla yolu eritecek bir araba arayışı içindeyiz..Sizlere sormak istediklerim ise; bu araçlarda Lpg'nin sorun çıkartabileceğini okumuştum acaba bu ne kadar doğrudur..Eğer sorun çıkarmaz derseniz uzun yolda ne kadar yakar?..Temiz denk getirirsek rahat 5-6 sene bineriz fazla masraf çıkartır mı? Şimdiden teşekkür ediyorum..İyi günler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Yalçın

    Merhabalar İstanbulda ünversite öğrencisiyim bir arkadaşa araba almayı düşünüyoruz 406 lar gerek donanım gerek konfor gerekse fiyat açısından dikkatimizi çekti..Aslında bakarsanız araç öğrenci arabası değil kabul, ancak İstanbul içinde aracı kullanmayı düşünmüyoruz..Sadece 2-3 haftada bir Ankaraya gidilip gelinecek..Dolayısıyla yolu eritecek bir araba arayışı içindeyiz..Sizlere sormak istediklerim ise; bu araçlarda Lpg'nin sorun çıkartabileceğini okumuştum acaba bu ne kadar doğrudur..Eğer sorun çıkarmaz derseniz uzun yolda ne kadar yakar?..Temiz denk getirirsek rahat 5-6 sene bineriz fazla masraf çıkartır mı? Şimdiden teşekkür ediyorum..İyi günler..

    Alıntıları Göster
    Selamlar, Sye

    Burda 406 Coupe konusunda oldukça tecrübeli arkadaşlar var (soylukan gibi:) Ben sadece tecrübelerimi aktarayım sana..

    Öncelikle Fiyatına göre araç tartışılmaz derece de farklı/ Kaliteli/ Cigs / Dikkat çekici / Konforlu / hangisini seçersen artık :)

    406 coupe alacaksan ilk diyeceğim 2000 model sonrasını alman bunun nedenleri bu başlığın ilk sayfalarında detaylıca yazıyor. Hele hele benim gibi otomatik alacaksan 2000 öncesine hiç bakmayacaksın.

    LPG konusunda bu araçlar oldukça hassaslar hele 2000 öncesi daha da bi sorun full gup enjeksiyon sisteminden dolayı.. Fransız arabalarının elektrik ve sensörleri açısından oldukça hassas bi yapıları var o yüzden LPG taktırırken ustaların bunlarla çok uğraşmayacağı bir marka (Teleflex) ya da bu işi en iyi bilenlerin taktığı (Prince) taktırmanı şiddetle tavsiye ederim. Ben 1. seçeneği taktırdım ve hiç bir sorun yaşamadım yaşayacağımı da sanmıyorum..

    Aracı ağırlıklı uzun yolda kullanıcam demişsin uzun yolda acayip keyifli bir araç yumuşak süspansiyonları sayesinde değim yerindeyse yağ gibi kayıyorsun ama hızlı virajlarda biraz dikkatli olmak gerek beni Alfa dan sonra virajlarda biraz tedirgin ediyor.. Performans açısından benim aracım otomatik olduğu için hızlanması biraz yavaş tabi yine diyecem Alfa dan sonra ağır kalkıyor die ama normal tabi:D Hızlandıktan sonra oldukça keyifli ve tatminkar.. Sanırım düz vitesi daha ataktır..

    uzun yolda 110-130km hılza 16ykr, 130-150km hızlada 18ykr yaktım ben şehir içide 20ykr civarlarında tabi bu otomatik şanzuman verileri lpg de: 1,72-1,89YTL arsında demek lazım Ankara dışında lpg pahalı :)

    Servis bakımları Pego larda Alfa dan aşağı kalmıyor parçaları pahalı ama aldığın keyifle orantılarsan bence normal uçuk rakamlar değil. Standart bir araç olmadığından kasko yaptırmanı tavsiye edeceğim ama Pego orda da en yüksek çarpanlara sahip bir araç biraz yüksek çıkıyor sanırım frenlerinin çok iyi olmadığını onlarda biliyorlar :)) Ben 1560YTL taksitle yaptırdım..

    Bu fiyatlara alacağın arabalarla kıyasladığında 406 coupe gördükten sonra onları beğenemiyeceksin :) Şimdiden kolay gelsin diyeyim :))
    Saygılar..
    MK




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yUeSBi

    Selamlar, Sye

    Burda 406 Coupe konusunda oldukça tecrübeli arkadaşlar var (soylukan gibi:) Ben sadece tecrübelerimi aktarayım sana..

    Öncelikle Fiyatına göre araç tartışılmaz derece de farklı/ Kaliteli/ Cigs / Dikkat çekici / Konforlu / hangisini seçersen artık :)

    406 coupe alacaksan ilk diyeceğim 2000 model sonrasını alman bunun nedenleri bu başlığın ilk sayfalarında detaylıca yazıyor. Hele hele benim gibi otomatik alacaksan 2000 öncesine hiç bakmayacaksın.

    LPG konusunda bu araçlar oldukça hassaslar hele 2000 öncesi daha da bi sorun full gup enjeksiyon sisteminden dolayı.. Fransız arabalarının elektrik ve sensörleri açısından oldukça hassas bi yapıları var o yüzden LPG taktırırken ustaların bunlarla çok uğraşmayacağı bir marka (Teleflex) ya da bu işi en iyi bilenlerin taktığı (Prince) taktırmanı şiddetle tavsiye ederim. Ben 1. seçeneği taktırdım ve hiç bir sorun yaşamadım yaşayacağımı da sanmıyorum..

    Aracı ağırlıklı uzun yolda kullanıcam demişsin uzun yolda acayip keyifli bir araç yumuşak süspansiyonları sayesinde değim yerindeyse yağ gibi kayıyorsun ama hızlı virajlarda biraz dikkatli olmak gerek beni Alfa dan sonra virajlarda biraz tedirgin ediyor.. Performans açısından benim aracım otomatik olduğu için hızlanması biraz yavaş tabi yine diyecem Alfa dan sonra ağır kalkıyor die ama normal tabi:D Hızlandıktan sonra oldukça keyifli ve tatminkar.. Sanırım düz vitesi daha ataktır..

    uzun yolda 110-130km hılza 16ykr, 130-150km hızlada 18ykr yaktım ben şehir içide 20ykr civarlarında tabi bu otomatik şanzuman verileri lpg de: 1,72-1,89YTL arsında demek lazım Ankara dışında lpg pahalı :)

    Servis bakımları Pego larda Alfa dan aşağı kalmıyor parçaları pahalı ama aldığın keyifle orantılarsan bence normal uçuk rakamlar değil. Standart bir araç olmadığından kasko yaptırmanı tavsiye edeceğim ama Pego orda da en yüksek çarpanlara sahip bir araç biraz yüksek çıkıyor sanırım frenlerinin çok iyi olmadığını onlarda biliyorlar :)) Ben 1560YTL taksitle yaptırdım..

    Bu fiyatlara alacağın arabalarla kıyasladığında 406 coupe gördükten sonra onları beğenemiyeceksin :) Şimdiden kolay gelsin diyeyim :))
    Saygılar..
    MK

    Alıntıları Göster
    2001 5 kapılı 93 binde mavi St alındı..Araçtan şimdilik memnunuz inş. sorun çıkarmaz..Bir sorun olursada başınızı ağrıtırım zaten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S.Yalçın

    2001 5 kapılı 93 binde mavi St alındı..Araçtan şimdilik memnunuz inş. sorun çıkarmaz..Bir sorun olursada başınızı ağrıtırım zaten

    Alıntıları Göster
    Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan keyifli alet:)
    Ankara da yım haberleşiriz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gareysar

    quote:

    Orjinalden alıntı: sawers



    Arkadaşım selam, bu bahsettiğin ses bende de var. Fakat örgülü flanşda bir kopukluk gözükmüyor ama ben yinede değiştirmek istiyorum. Bu parça tek olarak yetkili serviste değişimi oluyormu ve maliyet nedir?
    Teşekkürler.



    Maalesef bu flanş katalitik konvertörün bulunduğu borunun ucunda. Serviste değiştirmek isterseniz katalitik konvertorle beraber 1500 YTL para isteyebilirler. Bunun yerine 100 YTL verip bir egsozcuda hallettirebilirsiniz benim gibi.

    Alıntıları Göster
    selam herkese ismim bahadır istanbuldayım vee artık bir 406 coupe sahibiyim :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blade__tr

    saol soylukan tesekkürler.

    Alıntıları Göster
    Herkese iyi günler.

    Peugeot 406 Coupe 2.0 ve 3.0 modeline Turbo uygulayan birileri varmı?

    Maliyeti ne kadar olur. Aracı Turbo uygulattıktan sonra (eğer varsa) uzun süre sorunsuz kullanabilirmiyim?

    Turbo+NOS'ta özellikle 3000 cc motor kaç HP veya PS olur? Otomatik şanzıman veya düz vites'in bu güçle tepkimesi ne olur?

    Şimdiden teşekkür ederim. Aracım 5 silindir 2000 motor Marea Weekend HLX. Motoru patlattığım için 1 yıldır yatmakta. Belki onu satarak, ama mümkünse satmadan bir tane Coupe almak isterim eğer TR'de kalırsam biraz daha.

    Çok teşekkür ederim.

    Ek olarak da: Kasanın alabileceği maximum taban genişliği ne olur? Örneğin 255 lastik sığarmı? Yoksa 225'temi kalır? Araca tüp taktırmayı düşünmüyorum. Sadece İzmir'de gönlümce sürat yapabileceğim bir otomoıbile ihtiyacım var. Sizce 3000 cc Turbo+NOS (oluyorsa tabi) kafi gelir mi? Bir de 3000 frenleri Bremboymuş diye biliyorum. Dikkatli kullanırsak, ortaya çıkacak extra gücü durdurabilirmi? (Emniyet sebebiyle modifiyeden sonra düzlükte 240-260 Km/h hızın üstüne çıkmam diye düşünüyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAST_DRIVER -- 5 Aralık 2008; 9:21:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LAST_DRIVER

    Herkese iyi günler.

    Peugeot 406 Coupe 2.0 ve 3.0 modeline Turbo uygulayan birileri varmı?

    Maliyeti ne kadar olur. Aracı Turbo uygulattıktan sonra (eğer varsa) uzun süre sorunsuz kullanabilirmiyim?

    Turbo+NOS'ta özellikle 3000 cc motor kaç HP veya PS olur? Otomatik şanzıman veya düz vites'in bu güçle tepkimesi ne olur?

    Şimdiden teşekkür ederim. Aracım 5 silindir 2000 motor Marea Weekend HLX. Motoru patlattığım için 1 yıldır yatmakta. Belki onu satarak, ama mümkünse satmadan bir tane Coupe almak isterim eğer TR'de kalırsam biraz daha.

    Çok teşekkür ederim.

    Ek olarak da: Kasanın alabileceği maximum taban genişliği ne olur? Örneğin 255 lastik sığarmı? Yoksa 225'temi kalır? Araca tüp taktırmayı düşünmüyorum. Sadece İzmir'de gönlümce sürat yapabileceğim bir otomoıbile ihtiyacım var. Sizce 3000 cc Turbo+NOS (oluyorsa tabi) kafi gelir mi? Bir de 3000 frenleri Bremboymuş diye biliyorum. Dikkatli kullanırsak, ortaya çıkacak extra gücü durdurabilirmi? (Emniyet sebebiyle modifiyeden sonra düzlükte 240-260 Km/h hızın üstüne çıkmam diye düşünüyorum)

    Alıntıları Göster
    Yıl 1997
    İkinci el aldığımız 1997 406 SV Otm. aracımızı verip 1998 406 SV Düz Vites Lacivert içi bej deri araç satın almıştık. O zaman başladı Peugeot merakım o döneme bakıldığında BMW 3 veya Mercedes C den daha kaliteli ve konforlu bir araçtı Peugeot 406...
    yaklaşık 4 sene 161,000 km kullandıktan sonra 2001 yılında aracımız satmıştık ama performans, kullanım keyfi, konfor ve kalite anlamında hiç bizi üzmemişti.

    Yıl 2004
    Peugeotlara merakım neticesinde bir Peugeot bayisinde 406 lara bakıyoruz. İçeride 406 ST HDI Otm. araç duruyor fiyatı da makul bulunca 3. kez 406 sahibi oluyoruz. Açıkçası biraz servis hizmetleri birazda üretim sorunları sebebiyle sıkıntılar yaşadık. Aracı 2006 da Kuzenim in A6sını bir Peugeot 206 GTI'ın arkadan çarpıp pert etmesi neticesinde onun isteği üzerine ona sattık. Şu anda 145,000 km civarında ve herhangi bir sorunu yok. HDI motorun kullanımı çok keyifli aynı zamanda gayette ekonomik bir araç

    Yıl 2008
    Şu anda Peugeot 308 sahibiyim ve aracımı severek kullanıyorum ama bir 406 görsem incelemeden duramam. D8, D9 farkları yanında model bazında neler değiştiğini bilebiliyorum. 406 yı D8 le sevdiğimden mi bilmiyorum ben D8 kasaları çok daha güzel buluyorum. yani Peugeot sevgimin yanında 406 ayrı bir yer tutuyor.

    Burada Soylukan arkadaşımızın emeği çok büyük 406 Sevenler ve Kullanıcıları olarak forumu aktif hale getirelim. Bilgilerimizi paylaşarak 406 ile ilgili daha tecrübeli hale gelebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    Yıl 1997
    İkinci el aldığımız 1997 406 SV Otm. aracımızı verip 1998 406 SV Düz Vites Lacivert içi bej deri araç satın almıştık. O zaman başladı Peugeot merakım o döneme bakıldığında BMW 3 veya Mercedes C den daha kaliteli ve konforlu bir araçtı Peugeot 406...
    yaklaşık 4 sene 161,000 km kullandıktan sonra 2001 yılında aracımız satmıştık ama performans, kullanım keyfi, konfor ve kalite anlamında hiç bizi üzmemişti.

    Yıl 2004
    Peugeotlara merakım neticesinde bir Peugeot bayisinde 406 lara bakıyoruz. İçeride 406 ST HDI Otm. araç duruyor fiyatı da makul bulunca 3. kez 406 sahibi oluyoruz. Açıkçası biraz servis hizmetleri birazda üretim sorunları sebebiyle sıkıntılar yaşadık. Aracı 2006 da Kuzenim in A6sını bir Peugeot 206 GTI'ın arkadan çarpıp pert etmesi neticesinde onun isteği üzerine ona sattık. Şu anda 145,000 km civarında ve herhangi bir sorunu yok. HDI motorun kullanımı çok keyifli aynı zamanda gayette ekonomik bir araç

    Yıl 2008
    Şu anda Peugeot 308 sahibiyim ve aracımı severek kullanıyorum ama bir 406 görsem incelemeden duramam. D8, D9 farkları yanında model bazında neler değiştiğini bilebiliyorum. 406 yı D8 le sevdiğimden mi bilmiyorum ben D8 kasaları çok daha güzel buluyorum. yani Peugeot sevgimin yanında 406 ayrı bir yer tutuyor.

    Burada Soylukan arkadaşımızın emeği çok büyük 406 Sevenler ve Kullanıcıları olarak forumu aktif hale getirelim. Bilgilerimizi paylaşarak 406 ile ilgili daha tecrübeli hale gelebiliriz.

    Alıntıları Göster
    406 Kullanıcıları forumu ayakta tutalım...

    406 sahiplerinden ricam Araçlarının resimlerini eklemeleri




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    406 Kullanıcıları forumu ayakta tutalım...

    406 sahiplerinden ricam Araçlarının resimlerini eklemeleri

    Alıntıları Göster
    Selamlar yeniden aracımın resimlerini eklemek istedim


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadirhan

    Selamlar yeniden aracımın resimlerini eklemek istedim


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


     Peugeot 406 Hakkında Herşey


    Alıntıları Göster
    bahadrihan aracın gayet güzel ve diri duruyor.
    Kazasız ve sorunsuz kullanırsın umarım.
    Aracın model,km ve motor özelliklerini de yazar mısın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerG

    bahadrihan aracın gayet güzel ve diri duruyor.
    Kazasız ve sorunsuz kullanırsın umarım.
    Aracın model,km ve motor özelliklerini de yazar mısın?

    Alıntıları Göster
    2001 model 2.0 manuel 100000 km de
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadirhan

    2001 model 2.0 manuel 100000 km de

    Alıntıları Göster
    Aracın jantları gerçekten güzel gözüküyor. İç Döşeme rengi de çok hoş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edilhan

    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy

    Ha birde bunda jbl müzik sistemi var demi yanlış olmasın



    Hoperlörler JBL, Müzik sistemi Clarion

    Alıntıları Göster
    aracı satıyorsunuz galiba?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _GLR_

    aracı satıyorsunuz galiba?

    Alıntıları Göster
    s2000 almak istiyorum o yüzden satabilirim aslında iyi bir fırsat vardı şimdi o kaçtıgı için cok acelesi yok zaten yeni aldım :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahadirhan

    s2000 almak istiyorum o yüzden satabilirim aslında iyi bir fırsat vardı şimdi o kaçtıgı için cok acelesi yok zaten yeni aldım :))

    Alıntıları Göster
    aracınız gerçekten de çok hoş
    Allah nazar vermesin.
    ne kadar fiyat düşünmüştünüz acaba?
    quote:

    Orjinalden alıntı: bahadirhan

    s2000 almak istiyorum o yüzden satabilirim aslında iyi bir fırsat vardı şimdi o kaçtıgı için cok acelesi yok zaten yeni aldım :))




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.