Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.008
Cevap
46
Favori
763.796
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, sevgili soylukan'ın konuyu bırakması üzerine forum yönetimi tarafından devralınan konu yine forum yönetimi tarafından gelen teklif ile bana devredilmiştir. Bilgilerinize sunarım.  Peugeot 406 Hakkında Herşey

    Peugeot 406,Peugeot'un 1995-2003 yılları arasında ürettiği orta sınıf otomobilidir. 2003 yılının Ağustos ayında yerini Peugeot 407 almıştır.

    Peugeot 406 (1995-1999)

    Peugeot 406 (Taxi Film Serisi Taxi 2-3)
    İlk olarak 1995 başında Peugeot 405'in yerine üretilen model Marsilya'daki Taxi film serisinin 3 filminde yer alarak büyük başarı yakalamıştır. Ayrı zamanda güçlü motorları 406'yı bir adım ileri götürmüştür.Kendisine Peugeot'un büyük aslanı lakabı takılmıştır.


    Üretici Peugeot

    Üretim yılı 1995–2004 (Fransa, Birleşik Krallık)

    1995–2008 (Mısır)
    1996–2003 (İtalya) (Coupé)

    Sınıfı Large family car

    Gövde stili 2-kapı coupé
    4-kapı saloon
    5-kapı estate

    Motor tipi Aşağıda

    Çekiş düzeni Önden motorlu, önden çekiş düzeni

    Uzunluk 4.555 mm (179 in) (4-kapı)
    Genişlik 1.764 mm (69 in) (4-kapı)
    Yükseklik 1.396 mm (55 in) (4-kapı)

    Yakıt deposu 70 litre[1]

    Tasarımcısı Pininfarina (Coupé)

    Benzeri Citroën Xantia

    Selefi Peugeot 405

    Halefi Peugeot 407

    Aküsi Peugeot 407



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sozuak -- 24 Haziran 2013; 9:10:49 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Peugeot 406 Hakkında Her Şey

    Peugeot 406, Fransız otomobil üreticisi Peugeot tarafından 1995-2005 yılları arasında üretilen orta sınıf bir otomobildi. Sedan, station wagon ve coupe gövde stillerinde sunulan 406, o dönemde segmentinde popüler bir seçenekti.

    Otomatik Şanzıman

    Peugeot 406, isteğe bağlı olarak dört vitesli otomatik şanzıman ile donatılmıştı. Bu şanzıman, pürüzsüz vites geçişleri ve yakıt tasarrufu sağlıyordu.

    Gösterge Işaretleri

    Peugeot 406'nın gösterge panelindeki çeşitli ışıklar ve semboller, aracın durumuyla ilgili önemli bilgiler sağlar. Bu işaretlerin anlamlarını bilmek, olası sorunları tespit etmene ve gerekli önlemleri almana yardımcı olur.

    Sigorta Kutusu Şeması

    Arabanızda bir elektrik sorunu olması durumunda, sigorta kutusunun konumunu ve devre şemasını bilmek çok önemlidir. Peugeot 406'nın sigorta kutusu genellikle motor bölmesinde veya yolcu kabininde bulunur.

    Arıza Göstergeleri

    Peugeot 406'da, potansiyel mekanik veya elektriksel sorunlara işaret eden çeşitli arıza göstergeleri bulunur. Bu göstergelerin ne anlama geldiğini öğrenmek, aracın zamanında servise götürülmesini sağlayarak daha ciddi sorunların önlenmesine yardımcı olur.

    Bagaj Arması

    Peugeot 406'nın bagaj kapağı, modele bağlı olarak farklı şekil ve boyutlarda bir amblem ile süslenebilir. Bu arma, aracın markasını ve modelini belirtir ve genellikle krom veya plastikten yapılır.

    Gösterge Paneli Işaretleri

    Gösterge panelindeki ışıklar ve semboller, aracın hızını, yakıt seviyesini, motor sıcaklığını ve diğer önemli bilgileri gösterir. Bu işaretleri tanımak, güvenli ve verimli bir şekilde sürüş yapmana yardımcı olur.

    Bilinmeyen Özellikler

    Peugeot 406, aşağıdakiler dahil olmak üzere bazı az bilinen özelliklere sahiptir:

    • Gizli bir saklama bölmesi
    • Entegre bardaklıklar
    • Isıtmalı ön cam
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • eline ve emeğine sağlık @soylukan
    darısı tüm pug modellerine inş.
  • güzel hazırlamışssın ellerine sağlık..konuyla alakalı bilgiye ihtiyacı olanlar için ilk ağızdan güzel bir kaynak...

    edit : imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bocék -- 6 Haziran 2007; 13:18:27 >
  • Eline sağlık Soylukan. Gerçekten çok iyi hazırlamışsın.Bu aralar 406 alma düşüncesi var kafamızda baya iyi oldu.(Aslında hep var)

    Gerçekten çok kapsamlı olmuş ve çok iyi yerlere değinmişsin.

    Şimdi şu linkteki araç için yorum istiyorum.Tabi aracı görmeden yorum yapmak olmaz ama... SV BVA demiş arkadaş ama araç ST sanırım.Az km yapmış o yüzden dikkatimi çekti.



    Birde st donanımlar hakkında kısaca bilgi verirsen çok iyi olur.




  • evimdeki pug arşivi arasında bunu buldum belki işinize yarar
    resmi önce kaydedip görüntülerseniz daha net görünür boyutları 1700*1000 olduğu için ekranda görüntü kaybı olabilir.
     Peugeot 406 Hakkında Herşey
  • Bunlar d8 motorların galiba LONELY UNDERGRAD.

    Birde linkteki araca yorum istiyoruum
  • soylukan eline,emeğine sağlık sağlık.
  • soylukan gerçekten çok kapsamlı ve güzel olmuş,ellerine sağlık.
    Kolay gelsin.
  • emeğine sağlık gerçekten muhteşem olmuş
  • Evet donanımları da eklemişsin.Teşekkür ederiz.

    En iyisi iyi bir araştırma yapıp az km yapmış sv bulmak.
  • hep 406 copemin olmasını istemişimdir
  • süper olmuş soylukan eline sağlık bende bi 406 hastasıyım be 406 arabamız var yaşım 20 1 .5 senedir arabayı kullnıyorum ama gün aşırı diil tabi:) bana eski kasa 406 ile ilgilide bildiğin ne varsa yazarsan ço ksevinirim tessekkürler
  • Dün akşam tv'de ronin diye bir filim vardı.Bu fransızlar arabayıda güzel yapıyolar filimleri de

    Hep kovalamaca sahnesi.Tabi benim dikkatimi çeken hep 406lar oldu

    Ama film eskiydi galiba.Çünkü eski kasa 406 vardı, 307 yoktu.
  • sevgili peugeot 406 hayranları 2002 model sv bva aracım için serviste hız sabitleme taktırmak için gittiğimde, ilk servis bir tane hız sabitleme kolu, bir tane motor blokuna aparat ve tutucu metal ayak takmamız gerekecek toplam 250 ytl dediler ama kesin emin değildiler kafam karıştı ankarada başka servise sordum onlar sadece kol takmamız yeterli hatta açtı yerini de gösterdiler chip kartı hazır sadece kol takmak gerekli dediler. şimdi kafam karıştı hangisi doğru? bilgi sahibi arkadaşlardan cevap bekliyorum?
  • bigiler için tessekkürler soylukan
  • soylukan şehir içinde aracı şu devir aralıklarında ve şu viteslerde kullan gibi bi önerin var mı? yakıt ekonomisi için tessekürler.
  • 406 hakkında gayet faydalı bilgiler verilmiş.

    Ellerine sağlık Soylukan.
  • ben teşekkür ederim ;)

    @pug406: Eğer ki hız sabitleme için bir ekstra gerekiyorsa bu ancak beynin değişmesi veya yazılım yükseltilmesi olabilir çünkü SV ler zaten diğer ustanızın da belirttiği üzere hız sabitleme için uygun olarak imal edilmiş araçlardır. Hız sabitlemesi olan ve olmayan SV lerin motor olarak yapısal hiçbir farklılığı yoktur dolayısı ile ekstra aparat fikri bana uygunsuz geldi. Siz en iyisi gördüğünüz yetkili servislerin hepsinden konu ile ilgili açıklama isteyin. Kısa bir süre içinde bende bildiklerime sorar ve size dönerim.

    @blade: Benim kullandığım devir aralığı mütemadiyen 2100-3000 arasıdır. Optimum yakıt tasaruffu için size de önerebileceğim budur, ancak alt devirlerde devirlenmek için biraz nazlı olan 406'lardan asıl keyif 3000 devir sonrasından alınır dolayısı ile bu aralığı 2500-3500 e çekmeniz de sizin tercihinize kalmış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 10 Haziran 2007; 17:47:15 >




  • Bizim de yaklaşık 2 ay öncesine kadar bir 406 mız vardı;ancak artık bu halde

    Şaka bir yana,bu arabayı ancak kullanan bilir.Gerek yol tutuşu,gerek sağlamlığı,gerek yeri geldiğinde tadını çıkarabileceğiniz motoru vs. vs. vs. bu aracı çekici kılan şeylerdi.Hatta servisten birisi "406 ile 5 saat boyunca tam gaz gidin,bana mısın demez." demişti.5 saat gitmiş olmasak bile,motor gerçekten hakkını vererek çalışıyordu.Yani bastığınız sürece gidiyordu araç.Araç 2001 modeldi ve şimdiye kadar önemli bir sorunu olmamıştı.Sadece arada bir rölantiyi kesip stop ediyordu,ama bir türlü servise götürüp beynine baktırmaya fırsat bulamamıştık.Neyse;kısmet değilmiş demek ki.
    Bir de bazı arkadaşlar oturdukları yerden laf atıyorlar;"406 da raba mı canım?" şeklinde.Onlara tavsiyem,gelip,görüp,arabaya binmeleri ve sonra tekrar yorum yapmaları.

    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monoton -- 11 Haziran 2007; 16:57:38 >




  • Yok;biz zaten klima kullanmıyorduk.Gerçi artık 406'mız yok;hurda olduğunu üstte verdiğim linkte de görebilirsiniz.Yine de bilgilendirmeniz için teşekkür ederim.
    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.