Şimdi Ara

Peugeot 406 Hakkında Herşey (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.007
Cevap
45
Favori
762.375
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyigünler..uzun zamandır aradıgım bilgilere ulastım sayenizde..2001 avensis 2,0 98accord2,0 2000mazda626 2,0 ve 406 arastırıyordum.gün ve gün aksesuar görünüş olarak 406 ya dogru iyice yöneldim..simdi ise 2000-2001 hdi ile sv arasında gidip geliyorum.2,0 hdi ile bilgi fazla vermemişsiniz.birkac sorum var ceveplarsanız sevinirim..1....d9 lar gibi güvenilirmi. 2...kronik sorunları bulunuyormu...3...yedek parca bakiım ucretleri uygunmu..(cunku citroen 98 saxo vardı masallah arac parası gibi masraf cıkartmıstı)..4....150 binde hdi yada sv alınırmı motorları dayanıklımı.....yazınız reklam dolayısıyla okunamıyor.nasıl cözeriz...bildiğiniz onereceginiz araçlar varsa iyi olur..tesekkürler
  • Valla ben 150bin km de dizel araç almam o kadarını söyleyim. Ayrıca 2000 modeller d9dur zaten.
  • arkadaslar...dizel 406 kullanan yokmu...yada bilgisi olan... tesekkürler
  • selamlar arkadaşım, yazıları sola blok yaptım umarım görünüyordur eğer hala görünmüyorsa ekran çözünürlüğünü arttırmanda yarar var..

    1. d8 ve d9 ların farkını yukarıda anlattım, d8 lerin daha hassas olan süspansyon sistemi, denge salınım mekanizmaları ve gövde stabilitesidir. Motor bazında daha az dayanıklı değildir. Ancak 2000'den sonrakiler zaten d9 dur, yani sizin baktığınız araç d8 değil.

    2. 406'larda kronik hiçbir soruna rastlanamamıştır.

    3. Yedek parça bakım ücretleri gideceğiniz yere göre değişmekle beraber genelde Peugeot araçların yedek parçaları tuzlu olabiliyor.

    4. Yüksek km'de alınabilecek araçları sırala deseniz ilk 5 ime 406 mutlaka girer, çok dayanıklı araçlardır, şahsen benim gittiğim servise 280 binde olan 99 model bir d8 geliyor ve şu ana kadar hiçbir ciddi sorunu olmadı. Peugeot forumlarından takip ettiğim üzere km rekorunu elinde bulunduran bir 406, 512 bin km de ve şu an ebayda satılıyor.

    Yani kısacası aracın temiz ve motorun sorunsuz olduğunu bildiğiniz sürece bu araçlarda km çok da büyük bir etmen değil.




  • merhaba.biraz ifade edememişim kendimi..d9 derken benzinliyi kastedmiştim ve dizellere göre parca bakım sorun olarak dahamı uygundur demek istemiştim.cunku dizel mtorlar ömür olark daha kısa kmlerde sorun cıkarıyor kanısı mevcut bu 406 dada aynımı..bakımı ve parca benzinliye göre dahapahalımı...birde gideceğiniz servise ustaya göre değisir demissiniz..önereceğiniz kisi yada firma varmı....ben işim geregi izmir bursa ist ve arada ank da bulunuyorum..tesekkürler..
  • d8 ve d9 yıldan yıla değişen modelleri vurgulamak adına kullanılan bir tabir, kast ettiğiniz benzinli modeller ise benim zaten size verdiğim cevapta bahsettiğim araçlar benzinli olanlardır, açıkçası size uzun uzun anlatacak kadar deneyimlediğim bir dizel 406 olmadı zira benimkiler benzinli fakat yabancı 406 fan sitelerinden takip ettiğim kadarı ile kronik bir sorunları bulunmuyor, bakım masrafları da tahminimce her dizel/benzinli kıyasındaki gibidir. İstanbul da oturuyorum size buradan önerebileceğim Bosch servis olur, maslak sanayideki Paris oto nun da methini duydum ancak deneyimlemediğim için henüz öneremem.
  • Herkese Merhabalar

    406 hakkında verdiğiniz bilgiler için (soylukkan) çok teşekkür ederim.
    Yeni 406 sahibi biri için oldukça faydalı bilgiler.

    Benim aklımda aracın ECU suna müdahale etmek var. Neticede ECU programlanabilir bellektir ve uygun OBD2 soketi ile bir bilgisayara bağlanabilir.
    Bu konu hakkında bilgisi olan biri var mı acaba?. Ben henüz yeni araştırmaya başladım bu konuyu. Bi dönem universal bir prg bulmuştum nette. Özel servislerdeki (çok afedersiniz) kazmalar bu işi ezberleyip yapabiliyorsa bir elektronikçi olarak benim ayıbımdır aracımın elektroniği için başkasına muhtaç olmam :)

    Saygılar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: radyotolga

    Herkese Merhabalar

    406 hakkında verdiğiniz bilgiler için (soylukkan) çok teşekkür ederim.
    Yeni 406 sahibi biri için oldukça faydalı bilgiler.

    Benim aklımda aracın ECU suna müdahale etmek var. Neticede ECU programlanabilir bellektir ve uygun OBD2 soketi ile bir bilgisayara bağlanabilir.
    Bu konu hakkında bilgisi olan biri var mı acaba?. Ben henüz yeni araştırmaya başladım bu konuyu. Bi dönem universal bir prg bulmuştum nette. Özel servislerdeki (çok afedersiniz) kazmalar bu işi ezberleyip yapabiliyorsa bir elektronikçi olarak benim ayıbımdır aracımın elektroniği için başkasına muhtaç olmam :)

    Saygılar


    arkadaşım ecu ya müdahale etmen "bilmeyene müdahale ettirmen" güvenlik açısından çok riskli bi durumdur, bir bilene gitmen menfaatine olacaktır
    "bende elektronikçiyim marmara tef "




  • soylukan bizim arabanın elektronik klimasının ekranı var ya orda ki işık yanmıyo sadece yani ayndınlatması onun dışında klima çalışıyo dereleri de görüyorum ama sadece aydınlatması sanırım lambasıyla ilgili bu lamba bize çok pahallıya mı patlar ucuz bir şey midir tesekkürler.
  • @blade: elektronik klima ve yol bilgisayarı ekranı iki adet küçük ampül yardımı ile aydınlatılır, bunlardan biri veya her ikisinin ömrü dolmuş olabilir, gayet ucuz ve basit bir süreç sonucu halledilebilir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 29 Haziran 2007; 3:24:09 >
  • Merhaba arkadaşlar büyük ihtimalle bir hafta sonra aranıza katılmış olacağım

    2001 model sv bva.Sahibi tanıdık olduğu için güvenle alabileceğimiz bir araç.
  • hayırlı olsun şimdiden atasoy, fotoğrafları bekliyoruz dememe luzum yok dimi
  • saol soylukan çok tesekkürler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    hayırlı olsun şimdiden atasoy, fotoğrafları bekliyoruz dememe luzum yok dimi

    Piyasaya bakayım derken arabayı internette buldum iyimi

    http://www.araba.com/656779.html
  • 06 GAZ 03 .. plakan da yakıyor, aman gaza gelme hoca



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edilhan -- 29 Haziran 2007; 14:42:22 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan

    06 GAZ 03 .. plakan da yakıyor, aman gaza gelme hoca


    Pilaka şekil.Ama dur be hoca hemen arabayı bizim yaptın daha almadık

    Babam istanbulda şu an 1 hafta sonra gelcek kesin kararımızı vercez.Alırsak tek eksiği var.Hız sabitleyici.Serviste takrırmak lazım.

    Ha birde bunda jbl müzik sistemi var demi yanlış olmasın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-18F1A75FA -- 29 Haziran 2007; 14:46:39 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy

    Ha birde bunda jbl müzik sistemi var demi yanlış olmasın



    Hoperlörler JBL, Müzik sistemi Clarion
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Soylukan


    quote:

    Orjinalden alıntı: rb.atasoy

    Ha birde bunda jbl müzik sistemi var demi yanlış olmasın



    Hoperlörler JBL, Müzik sistemi Clarion


    Eyvallah daha ne olsun.110bin kmdeki arabayı verip 145bindekini alcaz.Babam hayatta böyle bişey yapmazdı ama arabanın ağır bakımları yapılmış.Trigeriydi ıvırıydı zıvırıydı.Vatan amca da 150bin km daha masraf etmezsin deyince...




  • arkadaşım ecu ya müdahale etmen "bilmeyene müdahale ettirmen" güvenlik açısından çok riskli bi durumdur, bir bilene gitmen menfaatine olacaktır
    "bende elektronikçiyim marmara tef "



    çok zor olmasa gerek...sistemi yedekleyip kurcalamayı düşünüyorum...olmadı resetleriz :)
  • ARKADAŞLAR 99 MODEL 406 MDA BUGÜN İKİ LAMBA BİRDEN YANDI BİRİ MOTOR ARIZA LAMBASI DİĞERİ YAN AİRBAG LAMBASI ÖĞLEN ÇALIŞTIRDIĞIMDADA RÖLANTİDE ANORMAL Bİ DALGALANMA OLDU NEREDEYSE STOP EDECEKTİ MOTOR ARIZA LAMBASI GAZA BASINCA SÖNÜYOR AİRBAG LAMBASI İSE KONTAĞI AÇTIĞIMDA YANIYOR SÖNÜYOR MOTOR ÇALIŞTIKTAN 1-2 DK SONRA TEKRAR YANIYOR.BU ARADA YOL BİLGİSAYARI VERİLERİDE BİRAZ TUTARSIZLAŞTI.BANA YARDIMCI OLACAK FİKİRLERİNİZİ BEKLİYORUM.ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.