Şimdi Ara

PEUGEOT 5008 BİLİNMEYEN ÖZELLİKLERİ (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
2
Favori
16.809
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jonjonbaba

    @hewes çalışıyor .. milleti heveslendiriyor

    Valla melodram la birlikte birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Bide arabasının daha resmini göstermeyenlerde var...!!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: jonjonbaba

    @hewes çalışıyor .. milleti heveslendiriyor

    Valla melodram la birlikte birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Bide arabasının daha resmini göstermeyenlerde var...!!!

    arabasının resmini göstermeyenler bizi işletiyor olmasınlar... özellikle bir abimiz var ismi önemli değil ama(o kendini biliyor) yok bir gün hanımdan alamadım ertesi gün araba çok kirli diğer gün oğlanın yanına gidicem işler yoğun deyip duruyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: jonjonbaba

    @hewes çalışıyor .. milleti heveslendiriyor

    Valla melodram la birlikte birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Bide arabasının daha resmini göstermeyenlerde var...!!!

    arabasının resmini göstermeyenler bizi işletiyor olmasınlar... özellikle bir abimiz var ismi önemli değil ama(o kendini biliyor) yok bir gün hanımdan alamadım ertesi gün araba çok kirli diğer gün oğlanın yanına gidicem işler yoğun deyip duruyor..

    Bende ciddi ciddi düşünüyorum artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: jonjonbaba

    @hewes çalışıyor .. milleti heveslendiriyor

    Valla melodram la birlikte birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Bide arabasının daha resmini göstermeyenlerde var...!!!

    arabasının resmini göstermeyenler bizi işletiyor olmasınlar... özellikle bir abimiz var ismi önemli değil ama(o kendini biliyor) yok bir gün hanımdan alamadım ertesi gün araba çok kirli diğer gün oğlanın yanına gidicem işler yoğun deyip duruyor..

    Bende ciddi ciddi düşünüyorum artık.

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 3 Mart 2013; 11:31:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    ...

    Alıntıları Göster
    ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hewes -- 3 Mart 2013; 11:28:03 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    ...

    Alıntıları Göster
    Thatcham testini görünce aklıma 1 sene kadar önce jetta forumunda ki muhabbbetler geldi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    Thatcham testini görünce aklıma 1 sene kadar önce jetta forumunda ki muhabbbetler geldi..

    Euroncap'ı Fransız yapan bile olmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: tttnet.net

    Thatcham testini görünce aklıma 1 sene kadar önce jetta forumunda ki muhabbbetler geldi..

    Euroncap'ı Fransız yapan bile olmuştu.

    Alıntıları Göster
    yararlıy




  • Merhaba arkadaşlar;

    Yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak isterim.

    Araçlarımızın ESP ve ABS sensörleri LASTIK BASINÇ sensörleri birlikte konumlandırılmıştır.

    Yani bu görevi LASTIK BASINÇ sensörlerimiz üstlenmiştir.

    Bu bağlamda olası JANT değişimlerinde araçlarımız çoklu hatalar verecektir. (geçmişte ARINÇ dostumuz bizzat tecrübe etmişti)

    İyi forumlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba arkadaşlar;

    Yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak isterim.

    Araçlarımızın ESP ve ABS sensörleri LASTIK BASINÇ sensörleri birlikte konumlandırılmıştır.

    Yani bu görevi LASTIK BASINÇ sensörlerimiz üstlenmiştir.

    Bu bağlamda olası JANT değişimlerinde araçlarımız çoklu hatalar verecektir. (geçmişte ARINÇ dostumuz bizzat tecrübe etmişti)

    İyi forumlar...

    kaynak var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba arkadaşlar;

    Yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak isterim.

    Araçlarımızın ESP ve ABS sensörleri LASTIK BASINÇ sensörleri birlikte konumlandırılmıştır.

    Yani bu görevi LASTIK BASINÇ sensörlerimiz üstlenmiştir.

    Bu bağlamda olası JANT değişimlerinde araçlarımız çoklu hatalar verecektir. (geçmişte ARINÇ dostumuz bizzat tecrübe etmişti)

    İyi forumlar...



    kaynak var mı?


    Sözlü bilgi var. (teknik servisden alınan bilgi)

    Kaynak isterseniz aracınızın jantını söküp ABS yada ESP sensörlerini arayın.

    Bulamayınca sizinde kaynağınız olmuş olur.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    Merhaba arkadaşlar;

    Yeni öğrendiğim bir bilgiyi paylaşmak isterim.

    Araçlarımızın ESP ve ABS sensörleri LASTIK BASINÇ sensörleri birlikte konumlandırılmıştır.

    Yani bu görevi LASTIK BASINÇ sensörlerimiz üstlenmiştir.

    Bu bağlamda olası JANT değişimlerinde araçlarımız çoklu hatalar verecektir. (geçmişte ARINÇ dostumuz bizzat tecrübe etmişti)

    İyi forumlar...



    kaynak var mı?


    Sözlü bilgi var. (teknik servisden alınan bilgi)

    Kaynak isterseniz aracınızın jantını söküp ABS yada ESP sensörlerini arayın.

    Bulamayınca sizinde kaynağınız olmuş olur.

    İyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    bunlar lazım bilgiler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DIGGGER

    bunlar lazım bilgiler

    Alıntıları Göster
    süper bilgiler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: auzdil

    süper bilgiler

    Alıntıları Göster
    FLAŞ AYBLRDİJA ' DAN YENİ VE EKSİKSİZ BİLGİDİR........

    KULLANMA KILAVUZUNDA NE HİKMETSE BELİRTİLMEMİŞTİR.BELKİDE VAR BİZLER BULAMIYORUZ DOLAYISI İLE FRANSIZ KALIYORUZ .



    Gelelim söz konusu kumandadan cam kapatmayı nasıl aktif hale getireceğimize ;

    Kumandanızın tuşuna bastığınızda ( yok öyle üst üste birkaç kez gibi yapmanız bir işe yaramamaktadır.Aslında önceden tanıtılmıştır ama bazen bu sistem tutukluk yapabilmekteymiş ) aslanınızın camları aynı anda kapanmıyorsa yapacağımız basit işlemimiz şu olacaktır arkadaşlar ;

    Aracın kontak anahtarını her zamanki gibi yarım açıyoruz

    Daha sonra kapalı olan şöför tarafının camını sonuna kadar açıyoruz ,

    Serbest bırakıyoruz ,

    Tekrar camımız açık olduğu halde açma kısmına dokunup sanki camı açıyor gibi yaklaşık 5-10 sn. arası basılı tutuyoruz ,

    Tekrar bırakıyoruz ve daha sonra camımızı tek hamlede kapatıyoruz.

    Kapalı olan camımıza aynı şekilde 5-10 sn. arası kapalı olan camı kaptmak ister gibi basılı tutuyoruz.

    Verilen süre sonunda araç kalibresini otomatik olarak tamamlıyor ve anahtarı çıkartarak ve de yeniden takarak camları açıp , kumandadan tek dokunuşla ( uzun basmaya gerek yok) kapıların kitlenmesini , alarmın devreye girmesini ve de tüm camların aynı anda kapanmasını gururla seyredebilirsiniz.

    NOT : Bilinen sistem eski peugeot 207-307 modellerinde kullanılan sistem olduğunu istihbarat birimlerini çalıştırdığım anda öğrenmiş bulunuyor ve aynı anda sizlerle de paylaşıyorum.Kıyaklarımızı unutmayınız lütfen...Detaylı bilgi böyle olur !İyi sürüşler olsun tüm dostlara....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ayblrdija -- 14 Nisan 2013; 22:10:38 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    FLAŞ AYBLRDİJA ' DAN YENİ VE EKSİKSİZ BİLGİDİR........

    KULLANMA KILAVUZUNDA NE HİKMETSE BELİRTİLMEMİŞTİR.BELKİDE VAR BİZLER BULAMIYORUZ DOLAYISI İLE FRANSIZ KALIYORUZ .



    Gelelim söz konusu kumandadan cam kapatmayı nasıl aktif hale getireceğimize ;

    Kumandanızın tuşuna bastığınızda ( yok öyle üst üste birkaç kez gibi yapmanız bir işe yaramamaktadır.Aslında önceden tanıtılmıştır ama bazen bu sistem tutukluk yapabilmekteymiş ) aslanınızın camları aynı anda kapanmıyorsa yapacağımız basit işlemimiz şu olacaktır arkadaşlar ;

    Aracın kontak anahtarını her zamanki gibi yarım açıyoruz

    Daha sonra kapalı olan şöför tarafının camını sonuna kadar açıyoruz ,

    Serbest bırakıyoruz ,

    Tekrar camımız açık olduğu halde açma kısmına dokunup sanki camı açıyor gibi yaklaşık 5-10 sn. arası basılı tutuyoruz ,

    Tekrar bırakıyoruz ve daha sonra camımızı tek hamlede kapatıyoruz.

    Kapalı olan camımıza aynı şekilde 5-10 sn. arası kapalı olan camı kaptmak ister gibi basılı tutuyoruz.

    Verilen süre sonunda araç kalibresini otomatik olarak tamamlıyor ve anahtarı çıkartarak ve de yeniden takarak camları açıp , kumandadan tek dokunuşla ( uzun basmaya gerek yok) kapıların kitlenmesini , alarmın devreye girmesini ve de tüm camların aynı anda kapanmasını gururla seyredebilirsiniz.

    NOT : Bilinen sistem eski peugeot 207-307 modellerinde kullanılan sistem olduğunu istihbarat birimlerini çalıştırdığım anda öğrenmiş bulunuyor ve aynı anda sizlerle de paylaşıyorum.Kıyaklarımızı unutmayınız lütfen...Detaylı bilgi böyle olur !İyi sürüşler olsun tüm dostlara....


    Alıntıları Göster
    Arabanın 4 tekeride vardır şimdi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    FLAŞ AYBLRDİJA ' DAN YENİ VE EKSİKSİZ BİLGİDİR........

    KULLANMA KILAVUZUNDA NE HİKMETSE BELİRTİLMEMİŞTİR.BELKİDE VAR BİZLER BULAMIYORUZ DOLAYISI İLE FRANSIZ KALIYORUZ .



    Gelelim söz konusu kumandadan cam kapatmayı nasıl aktif hale getireceğimize ;

    Kumandanızın tuşuna bastığınızda ( yok öyle üst üste birkaç kez gibi yapmanız bir işe yaramamaktadır.Aslında önceden tanıtılmıştır ama bazen bu sistem tutukluk yapabilmekteymiş ) aslanınızın camları aynı anda kapanmıyorsa yapacağımız basit işlemimiz şu olacaktır arkadaşlar ;

    Aracın kontak anahtarını her zamanki gibi yarım açıyoruz

    Daha sonra kapalı olan şöför tarafının camını sonuna kadar açıyoruz ,

    Serbest bırakıyoruz ,

    Tekrar camımız açık olduğu halde açma kısmına dokunup sanki camı açıyor gibi yaklaşık 5-10 sn. arası basılı tutuyoruz ,

    Tekrar bırakıyoruz ve daha sonra camımızı tek hamlede kapatıyoruz.

    Kapalı olan camımıza aynı şekilde 5-10 sn. arası kapalı olan camı kaptmak ister gibi basılı tutuyoruz.

    Verilen süre sonunda araç kalibresini otomatik olarak tamamlıyor ve anahtarı çıkartarak ve de yeniden takarak camları açıp , kumandadan tek dokunuşla ( uzun basmaya gerek yok) kapıların kitlenmesini , alarmın devreye girmesini ve de tüm camların aynı anda kapanmasını gururla seyredebilirsiniz.

    NOT : Bilinen sistem eski peugeot 207-307 modellerinde kullanılan sistem olduğunu istihbarat birimlerini çalıştırdığım anda öğrenmiş bulunuyor ve aynı anda sizlerle de paylaşıyorum.Kıyaklarımızı unutmayınız lütfen...Detaylı bilgi böyle olur !İyi sürüşler olsun tüm dostlara....


    Vayyy vayyyy vayyyyy

    Güzel bilgi, peki eski haline nasıl geliyor. Bende camlarda yağmurluk takılı olduğu için yazın yazlıkta camları hafif açık bırakıp kitliyorum. O zaman bu mümkün olmayacak sanırım abi yanlış anlamadıysam değil mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    Verilen süre sonunda araç kalibresini otomatik olarak tamamlıyor ve anahtarı çıkartarak ve de yeniden takarak camları açıp , kumandadan tek dokunuşla ( uzun basmaya gerek yok) kapıların kitlenmesini , alarmın devreye girmesini ve de tüm camların aynı anda kapanmasını gururla seyredebilirsiniz.

    NOT : Bilinen sistem eski peugeot 207-307 modellerinde kullanılan sistem olduğunu istihbarat birimlerini çalıştırdığım anda öğrenmiş bulunuyor ve aynı anda sizlerle de paylaşıyorum.

    Kıyaklarımızı unutmayınız lütfen...

    Detaylı bilgi böyle olur !İyi sürüşler olsun tüm dostlara....





    Vayyy vayyyy vayyyyy

    Güzel bilgi, peki eski haline nasıl geliyor.

    Bende camlarda yağmurluk takılı olduğu için yazın yazlıkta camları hafif açık bırakıp kitliyorum.

    O zaman bu mümkün olmayacak sanırım abi yanlış anlamadıysam değil mi?


    Aküyü söküp taktınmı eski haline döner

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: melodramm

    quote:

    Orijinalden alıntı: hewes

    quote:

    Orijinalden alıntı: ayblrdija

    Verilen süre sonunda araç kalibresini otomatik olarak tamamlıyor ve anahtarı çıkartarak ve de yeniden takarak camları açıp , kumandadan tek dokunuşla ( uzun basmaya gerek yok) kapıların kitlenmesini , alarmın devreye girmesini ve de tüm camların aynı anda kapanmasını gururla seyredebilirsiniz.

    NOT : Bilinen sistem eski peugeot 207-307 modellerinde kullanılan sistem olduğunu istihbarat birimlerini çalıştırdığım anda öğrenmiş bulunuyor ve aynı anda sizlerle de paylaşıyorum.

    Kıyaklarımızı unutmayınız lütfen...

    Detaylı bilgi böyle olur !İyi sürüşler olsun tüm dostlara....





    Vayyy vayyyy vayyyyy

    Güzel bilgi, peki eski haline nasıl geliyor.

    Bende camlarda yağmurluk takılı olduğu için yazın yazlıkta camları hafif açık bırakıp kitliyorum.

    O zaman bu mümkün olmayacak sanırım abi yanlış anlamadıysam değil mi?


    Aküyü söküp taktınmı eski haline döner

    İyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Araçlarımızı 7 kişilik hale getirdiğimizde, kalan bagaj alanı ile 3. sıra koltukların arasında kalan mesafeyi; bagaj perdesini kullanarak izole edebiliyoruz.

    İyi forumlar...

     PEUGEOT 5008 BİLİNMEYEN ÖZELLİKLERİ




  • melodramm kullanıcısına yanıt
    Konuyu hortlatayım

    Bu bagaj perdesi sonradan satın alınan birşey mi ? 5008 bakıyorum ama hiçbirinde bundan göremedim
  • comolokko41 C kullanıcısına yanıt
    Serviste satılıyor ama 2016 yılında 550 tl idi şimdi daha pahalıdır.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.