Şimdi Ara

==> PEUGEOT 508 Hakkında Herşey <== (618. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12.612
Cevap
137
Favori
1.343.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 616617618619620
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    508sw benim gözümde çok harika bir araç. 125.000 km de olduğuna kanaat getirip getirmemek size kalmış. Ortalık üö kağıtçı dolu hele de galeri olunca satan. 1.6 motor biraz hantal hissettirebilir. Robotize şanzıman eski sayfalarda çok tartışıldı yazıldı çizildi okumanızı tavsiye ederim. İmkan var ise 2.0 hdi almanız. Bende ki araç 2015 2.0hdi 163cv eat6 gt line. Sport moda almıyorum bile çoğu kez gaza basıncaki ivmelenmesi bir harika. Eğer 7-8 yaşında bir araç alacaksınız 2.0 olsun derim. Vergi olarakta alt dilimlerden ödersiniz sanırsam.
    öncelikle yorumlarınız için teşekkür ederim. şimdiki aracım chevrolet captiva. 2013 model. 2.0 motor konusunda size katılıyorum 1.6 cdti astram vardı ama captiva ondan daha seri, daha rahat gidiyor, motor hacminin farkı. elbetteki otomobil seçiminde en önemli kriter bütçe. bütçem dahilinde 2.0 bulursam elbet değerlendiririm. ve elbetteki donanım da önemli yalnız peugeot donanım paketleri bilmediğim için seçmemem gereken bir paket var mı? donanıma bağlı olarak anahtarsız giriş ve çalıştırma ile otomatik el freni var mı? eğer bilgilendirebilirseniz çok makbule geçer.




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Merhaba tekrardan.
    Donanım paketleri Tr için konusuyorum 2011-2014 modeller arasında en düşükten en yükseğe göre Access-Active-Allure. Bu yıllar arasında Gt-Line yoktu ama GT diye 2.2 hdi 204cv ve 450 torkluk bi canavar vardı.
    Access te anahtarsız giriş calıstırma , elektronik park freni, heas up display, quadrizone (4 bölmeli) dijital klima yok. Farlar halojen.
    Active pakette bunlara head up display, koltuk ısıtma ve daha birçok seçenek opsiyon olarak alınabiliyordu ve birçok satıcı active paketi allure diye satmaya çalışıyorlardı.
    Allure de ise sunroof ve Jbl ses sistemi opsiyon diğer herşey standard olarak satılıyordu. Gt-line da ise sunroof , head up display , jbl ses sistemi, deri koltuk ve ısıtma opsiyon. Koltuklar yarım deri yarım nubuk gibi. Gt-line ı arka tampondaki düfizörlerden ayırt edebilirsiniz. Active paket ve üzerinde 4 kapıdan anahtarsız giriş ve çalıştırma mevcut. Bi ara otopark a inince size benim aracın fotoğrafını çekip atarım. Benim araç gt-line ama deri koltuksuz ve sunroofsuz. Malum yaşadığım ülkede deri koltuk ve sunroof biraz anlamsız. Yaz aylarında sıcaklık 50 derece 😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    Merhaba tekrardan.
    Donanım paketleri Tr için konusuyorum 2011-2014 modeller arasında en düşükten en yükseğe göre Access-Active-Allure. Bu yıllar arasında Gt-Line yoktu ama GT diye 2.2 hdi 204cv ve 450 torkluk bi canavar vardı.
    Access te anahtarsız giriş calıstırma , elektronik park freni, heas up display, quadrizone (4 bölmeli) dijital klima yok. Farlar halojen.
    Active pakette bunlara head up display, koltuk ısıtma ve daha birçok seçenek opsiyon olarak alınabiliyordu ve birçok satıcı active paketi allure diye satmaya çalışıyorlardı.
    Allure de ise sunroof ve Jbl ses sistemi opsiyon diğer herşey standard olarak satılıyordu. Gt-line da ise sunroof , head up display , jbl ses sistemi, deri koltuk ve ısıtma opsiyon. Koltuklar yarım deri yarım nubuk gibi. Gt-line ı arka tampondaki düfizörlerden ayırt edebilirsiniz. Active paket ve üzerinde 4 kapıdan anahtarsız giriş ve çalıştırma mevcut. Bi ara otopark a inince size benim aracın fotoğrafını çekip atarım. Benim araç gt-line ama deri koltuksuz ve sunroofsuz. Malum yaşadığım ülkede deri koltuk ve sunroof biraz anlamsız. Yaz aylarında sıcaklık 50 derece 😂
    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. antalyada baktım 1.6 nın üzerinde 508 yok olsa seve seve kabul ederdim. sunroof benim olmazsa olmazım değil ama anahtarsız giriş ve çalıştırma büyük konfor. almaya karar vermem durumunda özellikle kontrol etmemi tavsiye edeceğiniz yerler var mı? kendi multimedyası işe yarar mı değiştirmek gerekir mi?




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Multimedyası iş görür. Özellikle çift usb ve jukebox harika birşey. Kendi dahili 10 gb hafızası var aracın. Usb den oraya istediğim şarkı veya klasörleri kopyalıyorum miss. Motor kulaklaeı hassastır. Araçta anormal sesli calısma ve titreşim mevcutsa motor kulakları değişmesi gereklidir. Ön takım ( özellikle salıncakları ) iyi kontrol ettirin. Cok pahalı orjinali. Onun haricinde hicbir sıkıntısı yok. Şanzuman eat6 olur ise tadından yenmez. Her 90 bin km de bir yağı değişiyor o kadar. Tork konvertörlü tam otomatik inanılmaz rahat.




















    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Yazmadım ama ekstra olarak uzun kısa otomatik far asistanı, kör nokta uyarı sistemi de mevcuttur allure paketlerde. Sanırsam active pakete ekstra olarak eklenebiliyor bu özellikler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Arabanız çok güzel gözüküyor, allah kaza bela vermesin mutlu günlerde huzurla kullanmanızı dilerim. son sorum olarak tam otomatik şanzımana hangi yılda geçtiler biliyor musunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    Merhaba tekrardan.
    Donanım paketleri Tr için konusuyorum 2011-2014 modeller arasında en düşükten en yükseğe göre Access-Active-Allure. Bu yıllar arasında Gt-Line yoktu ama GT diye 2.2 hdi 204cv ve 450 torkluk bi canavar vardı.
    Access te anahtarsız giriş calıstırma , elektronik park freni, heas up display, quadrizone (4 bölmeli) dijital klima yok. Farlar halojen.
    Active pakette bunlara head up display, koltuk ısıtma ve daha birçok seçenek opsiyon olarak alınabiliyordu ve birçok satıcı active paketi allure diye satmaya çalışıyorlardı.
    Allure de ise sunroof ve Jbl ses sistemi opsiyon diğer herşey standard olarak satılıyordu. Gt-line da ise sunroof , head up display , jbl ses sistemi, deri koltuk ve ısıtma opsiyon. Koltuklar yarım deri yarım nubuk gibi. Gt-line ı arka tampondaki düfizörlerden ayırt edebilirsiniz. Active paket ve üzerinde 4 kapıdan anahtarsız giriş ve çalıştırma mevcut. Bi ara otopark a inince size benim aracın fotoğrafını çekip atarım. Benim araç gt-line ama deri koltuksuz ve sunroofsuz. Malum yaşadığım ülkede deri koltuk ve sunroof biraz anlamsız. Yaz aylarında sıcaklık 50 derece 😂
    1,5 sene 2.2 motor gt olanı kullandım.
    Hala içim cız eder, ara ara sattığıma pişman olurum.

    Yok öyle bir tork ve kuvvet..
    Donanım olarak da en üst seviye idi.

    Bu gt yüzünden, şimdiki kullandığım peugeot rifter'den yeterli tat ve zevki alamıyorum..

    320d, audi a4, passat 2.0 tdi oyuncak kalıyordu..

    Hala sahibinden'de 2.2 gt modellere bakar iç geçiririm.

    Kafaya koydum, seneye temiz bir gt denk gelirse alacağım..




  • texjrwillerjr T kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Daha iyileri sizlerin olsun.
    Tam otomatik şanzıman makyajsız kasa 2.0 dizellerde ve makyaj sonrası 1.6 bluehdi lar da mevcut.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Cezayir’de yaşıyorum ve burası fransız sömürgesinde kaldığından fransız markalar yogunlukta. 2.2 hdi gt 508 ler cok fazla var burada. Hemde fiyatları 7-8 bin dolar düzeylerinde. Ama km ler cok yüksek. Tam bir şaheser o motor. Golf gtd vs halt etmiş.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    Cezayir’de yaşıyorum ve burası fransız sömürgesinde kaldığından fransız markalar yogunlukta. 2.2 hdi gt 508 ler cok fazla var burada. Hemde fiyatları 7-8 bin dolar düzeylerinde. Ama km ler cok yüksek. Tam bir şaheser o motor. Golf gtd vs halt etmiş.
    Fiyatlara bak şaka gibi, türiyeye zamanında bir parti 508 2.2 gt gelmiş, sanırım 25 civarı.
    Daha sonra da vergi yükü ve mtv yüzünden gelmemiş.

    O yüzden türkiye de 2.2 gt olan motor hiç bilinmez desem yeridir.

    Yakıt yönünden de çok iyiydi, şehir içi 8 litre civarı yakar, şehir dışı 100-110 gidersen 5,5 litre civarı, yapıştırırsan da 8-9 litre civarı yakar.

    Sattığıma pişman olduğum tek araç budur..
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Ben 2015 gt line 12 bin dolara aldım. :) ha 15.000 dolara mercedes e250 cdi 2015 model yada 2013 audi a6 sline alabiliyordum ama servis bakım maliyeti yüksek onların.
    Peugeot servise gidiyorum bütün filtreler ( mazot dahil ) + yağ değişimi 400₺ ye denk geliyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    Ben 2015 gt line 12 bin dolara aldım. :) ha 15.000 dolara mercedes e250 cdi 2015 model yada 2013 audi a6 sline alabiliyordum ama servis bakım maliyeti yüksek onların.
    Peugeot servise gidiyorum bütün filtreler ( mazot dahil ) + yağ değişimi 400₺ ye denk geliyor.
    Şuraya bir tbt koyayım da, anılarım canlansın..




  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Gt bir başka alet yaa. Keşke yeni kasada da 2.2 olsaydı. Hiç düşünmeden alırdım :( eski kasanın gündüz ledleri efsane.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    Gt bir başka alet yaa. Keşke yeni kasada da 2.2 olsaydı. Hiç düşünmeden alırdım :( eski kasanın gündüz ledleri efsane.
    Eğer yeni kasada 2.2 dizel motor olacaktı, vallaha rifter yerine onu alırdım açık ve net..

    İnsan yüksek güç ve tork'a alıştığı zaman, hep eksik hissediyor..
  • john mclane kullanıcısına yanıt
    Aynen. Mesela 2.0 dizele alışıyorsun. Sonra o bile kesmiyor gözün 2.5 v6 lara yada 3.0 lara kayıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhan_G.

    Bu arada kumho vardı. Tipi iyiydi ama yakıt ve ıslak zemin yol tutusu zayıf , ses desibeli yüksekti. Onunda tane fiyatı 450 tl ye denk geliyordu.
    Teşekkürler hocam bakacağım o lastiklere. Yol tutuşu ve konforu önemli. Gerçi ikisi beraber olmuyor pek :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. antalyada baktım 1.6 nın üzerinde 508 yok olsa seve seve kabul ederdim. sunroof benim olmazsa olmazım değil ama anahtarsız giriş ve çalıştırma büyük konfor. almaya karar vermem durumunda özellikle kontrol etmemi tavsiye edeceğiniz yerler var mı? kendi multimedyası işe yarar mı değiştirmek gerekir mi?

    Alıntıları Göster
    Hocam bütün donanımları kontrol edin bütün tuşlara basın. Ben aldığımda koltuk ısıtma ve bardaklik çalışmiyordu bakarken cok kurcalamamistik. aldıktan sonra fark ettik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • bugatti1907 kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim sizlerle konuştukça araba kafamda daha da netleşiyor. performans düşüklüğü yada robotize şanzımanı sineye çekeceğiz. almayı düşündüğüm araç 125.000 km de. burada okuduklarıma göre eğer alırsam km yi beklemeden trigeri değiştirmeli miyim? içimin rahat etmesi bağlamında. bir de peugeot resmi servislerin müşteri memnuniyeti ne durumda? toyota ve hyundai gibi iyi mi yoksa renault ve opel gibi eh işte kıvamında mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi texjrwillerjr -- 21 Haziran 2020; 15:9:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bugatti1907

    Teşekkürler hocam bakacağım o lastiklere. Yol tutuşu ve konforu önemli. Gerçi ikisi beraber olmuyor pek :)

    Alıntıları Göster
    ben latitude ün lastiklerini kumho ile değiştirdim resmen içindeki canavar uyandı. önceden 80 ile tereddüt ederek girdiğim viraja 100 ile giriyorum banamısın demiyor. ben çok memnun kaldım. ayrıca captivamda da kumho var( araç bana öyle geldi) ıslak zeminde tutuşu çok iyi. frenlemede şimdiye kadar bir sıkıntı yaşamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: texjrwillerjr

    teşekkür ederim sizlerle konuştukça araba kafamda daha da netleşiyor. performans düşüklüğü yada robotize şanzımanı sineye çekeceğiz. almayı düşündüğüm araç 125.000 km de. burada okuduklarıma göre eğer alırsam km yi beklemeden trigeri değiştirmeli miyim? içimin rahat etmesi bağlamında. bir de peugeot resmi servislerin müşteri memnuniyeti ne durumda? toyota ve hyundai gibi iyi mi yoksa renault ve opel gibi eh işte kıvamında mı?
    Kitapçıkta 160 bin km diyor triger için. Benim aracimda 125 binde. 140 bin civarı düşünüyorum ben değiştirmeyi. Yetkili servis olarak İstanbul kartalda oztek Peugeot a gidiyorum. Çok memnunum hizmetlerinden gayet güzel yardımcı oluyorlar. Hatta şöyle bir şey anlatayım. Önceki kazadan sanırım on tampon havalandırma flaplari miydi tam emin değilim. Kırılmış zamanında tamir etmişler değiştirmek yerine. Arıza vermişti serviste değişmesi lazım dedi o aksamin. 2 bin TL ye tamam demiştim. Aracı almaya gittiğimde 1500 TL kesmişlerdi faturayı. Dedim neden böyle oldu. Servisteki arkadaşta söküldüğü zaman bir parçanın durumunun iyi olduğunu değişimine gerek olmadığı için onu degistirmediklerini o yüzden fiyatın düştüğünü söyledi. Orada takdir ettim gerçekten. O parçayı da değiştirip 2 bin TL kesebilirlerdi sonuçta ben tamam demişim 2 bin TL ye.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 616617618619620
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.