Şimdi Ara

Peugeot Partner 2015 Tanıtıldı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
2.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    haklısın biz ne tasarımlar gördük torpido kapağı yoktu aracın

    içi kontraplaktandı mesela.. bildiğin ağaç

    motor koruma kapağı da yok.

    yaprak yay kullanır namı değer makas bildiğin kamyon düzeni.

    buda onun gibi bir dizayn işte üzüm üzüme baka baka oluyor demekki.

    Geçmiş geçmişte kaldı şimdi ye bakıyoruz büyük bir kalite yükselişi var sınıfının en kalitesi yeni kasayı da gördük.
    Motor koruma kapağı mı herşey. Önce şu ön konsola bakın sonra yorum yapın neyin savunması şu klima çıkışlarına bakın Dacia'nın araçların da kullandığı ki Dacia kalitesini de biliyoruz. Yapmayın etmeyin be.

    Emin ol o makaslar ile yinede konfordan taviz vermez Berlingo'dan ( Partner'da aynı alt yapı zaten ) çok daha çok kaliteli.

    Dizayn ile yaprak yay ve makas bağlantınız da çok ironi olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    ben konuştum Sen yetişeme diye yapmışlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Flotilla

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur_gs_91

    Aradan seçe seçe bu fotografımı seçtin. Daha güzelleri dururken. Araç eskisinden pek bir farklı olmamıl ön ızgara haricinde.

    hangisini istersin söyle koyim

    Biz isteyince değil konuyu açtıysan hazır edeceksin...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    haklısın biz ne tasarımlar gördük torpido kapağı yoktu aracın

    içi kontraplaktandı mesela.. bildiğin ağaç

    motor koruma kapağı da yok.

    yaprak yay kullanır namı değer makas bildiğin kamyon düzeni.

    buda onun gibi bir dizayn işte üzüm üzüme baka baka oluyor demekki.

    Geçmiş geçmişte kaldı şimdi ye bakıyoruz büyük bir kalite yükselişi var sınıfının en kalitesi yeni kasayı da gördük.
    Motor koruma kapağı mı herşey. Önce şu ön konsola bakın sonra yorum yapın neyin savunması şu klima çıkışlarına bakın Dacia'nın araçların da kullandığı ki Dacia kalitesini de biliyoruz. Yapmayın etmeyin be.

    Emin ol o makaslar ile yinede konfordan taviz vermez Berlingo'dan ( Partner'da aynı alt yapı zaten ) çok daha çok kaliteli.

    Dizayn ile yaprak yay ve makas bağlantınız da çok ironi olmuş.


    Anro söylediklerinin bir kısmında haklısın ama üslubun o kadar sert ki sana katılasım gelmiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: eren15935

    Sene olmuş 2015 hala daha 1.6 75hp motor çıkarıyor adamlar. Ben üretici olsam utanırım o motoru koymaya

    ona bakarsan adam hala ısrarla makaslı araç üretiyor itina ile ve sıra ilede satıyor bakınız caddy

    veya ön far ve tampon detayı ile yeni diye aracı lanse ediyor yine caddy

    ha şöyle ford un aracı gibi bir şey yapta yeni de olur

    bu denli oyalama taktikleri

    ama bu kullanıcı kitlesine müstehak az bile.

    Vosvosun olayi tez konusu zaten. Arastirilmali bu mevzu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu makyaj olmamış. Bu tarz benime katılsa elenir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bir kaç güzel resim koyalım, ilk mesajdaki birşeye benzemiyor
     Peugeot Partner  2015 Tanıtıldı
     Peugeot Partner  2015 Tanıtıldı
     Peugeot Partner  2015 Tanıtıldı




  • Bence gayet güzel olmuş.konsol yapısında herhangi bir sıkıntı yok.
    Peugeot bu araçta 120 lik blue-hdi yi koymuş.120 lik motoru varken 102 lik motoru koyanlar gibi yapmamış.
    Mirror-screen özelliği yorumlarda atlanmış.
    Bazı firmaların park sensörü animasyonu bile olmayan ekranına karşın akıllı telefonu olduğu gibi gösteren sistem var.navigasyondan tutunda video,tv izlenebilecek bir Multimedya
    75 liği baz versiyonda yaparlar.
    Inşallah fiyatı abartmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yenilenen connectin içine bak birde buna. makyaj kokpit kısmına lazımdı orda pek bir değişiklil olmamış

     Peugeot Partner  2015 Tanıtıldı
  • bir kaç tanıdığımda bu partner denen rezil kamyondan var, herkes mi şikayetçi olur arkadaş ya!!
    bu arabaların ithalatını yasaklasınlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İç mekan bildiğin kamyon gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.




  • Iki led lamba, krom citayla, panjurla oluyorsa bu isler, fikirtepe sanayi cikisindaki her arac kasa yeniliyor

    Arkadasta var, o oyuklara ne sokacagiz, bardaklik desen degil, esya gozu desen kullanisli degil adeta iki tane kurbağa yi ust uste koymuslar gibi gorunuyor..
    Dacia bile cam kumandalarini kapiya aldi, ortak platform olan berligo ve partner buna acizleniyor.. zaten otomatik arka camlari hesaba bile katmiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • pug düşmnları doluşmuş bende yerimi alayım.
    bu frankeyştayn ülkesinde üretilen yahudi
    arabalarından nefret ediyorum.
    bu arada wvde yahudilerin.
    bu yinede sınıfının en iyisi olduğu fikrimi değiştirmez
    ihtiyarlamış olsa bile. yeni connect sosyete oyuncağı
    olur anca o fiyatla bide ticari taksi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bytradm -- 28 Şubat 2015; 21:38:17 >
  • yenılık her zaman ıyıdır
  • Ön tamponlarda sis farları yok mu bu yeni modellerin ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.


    2007 model 135 binde bir Peugeot Partner Adventure 2.0 hdi kullanıcısı olarak -10,-20 dereceler hariç partner'ı 2. kontakta

    çalıştırdığımı hatırlamıyorum , genellikle tek kontak,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.


    2007 model 135 binde bir Peugeot Partner Adventure 2.0 hdi kullanıcısı olarak -10,-20 dereceler hariç partner'ı 2. kontakta

    çalıştırdığımı hatırlamıyorum , genellikle tek kontak,

    Arkadaş balata yorumunda internet yalancısı. Bende bunu koydum ortaya kronik olarak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.


    2007 model 135 binde bir Peugeot Partner Adventure 2.0 hdi kullanıcısı olarak -10,-20 dereceler hariç partner'ı 2. kontakta

    çalıştırdığımı hatırlamıyorum , genellikle tek kontak,

    Arkadaş balata yorumunda internet yalancısı. Bende bunu koydum ortaya kronik olarak.

    senin bilmediğin yada bilmek istemediğin caddy gerçeklerini yazalım o zaman

    cevapları vw türkiye forum bu platformdaki caddy bölümü ve şikayet var.com da var burada link kirliliği yapmayalım..

    eski 1.9 larda baskı balata ve turbo beraberinde volan..

    1.6 yenilerde enjektör diplerinden sızıntı ve üst motor kapağının sökülüp conta yenilenmesi daha bir kaç yüz km gitmeyen yeni araçlardan bahsediyoruz.

    ve seyicesinden..

    sen şimdi sorgula durumu kim sorunlu kim sorunsuz.

    DSG problemlerine girmiyorum bile garantisi bitince bir bomba pimi çekilmiş vaziyette..

    şimdi sana sormak lazım sen hala neyin kafasındasın.

    tamam alınmıştır alman malıdır vs vs lakin 2015 yılındaki makaslı aracın bu şartlarda esamesi yapılamaz.

    nokta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    haklısın biz ne tasarımlar gördük torpido kapağı yoktu aracın

    içi kontraplaktandı mesela.. bildiğin ağaç

    motor koruma kapağı da yok.

    yaprak yay kullanır namı değer makas bildiğin kamyon düzeni.

    buda onun gibi bir dizayn işte üzüm üzüme baka baka oluyor demekki.

    Geçmiş geçmişte kaldı şimdi ye bakıyoruz büyük bir kalite yükselişi var sınıfının en kalitesi yeni kasayı da gördük.
    Motor koruma kapağı mı herşey. Önce şu ön konsola bakın sonra yorum yapın neyin savunması şu klima çıkışlarına bakın Dacia'nın araçların da kullandığı ki Dacia kalitesini de biliyoruz. Yapmayın etmeyin be.

    Emin ol o makaslar ile yinede konfordan taviz vermez Berlingo'dan ( Partner'da aynı alt yapı zaten ) çok daha çok kaliteli.

    Dizayn ile yaprak yay ve makas bağlantınız da çok ironi olmuş.


    kalite yükselişini şikayetlerden takip ediyorum
    o kadarki yenilerde motor üst kapağı sökülüyor çok fazla yükselmiş kalite motora sığmıyor sızdırıyor

    üstelik ben söylemiyorum kullanlar söylüyor
    http://forum.vwturk.com/showthread.php/78237-yeni-caddy-motorda-sorun!!!!/page2?s=2b68231d9ed96f0790b9bf819fa1d415


    buda linki tepee tepee kullan gibi olmuş

    ben o veryansın ettiğin aracı 5 sene kullandım bu tip sorunları okuyoruz işte

    daha gençsin yolun başındasın bazı şeyler zaman alır tabi.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.