Şimdi Ara

Peugeot Partner 2015 Tanıtıldı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
2.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    haklısın biz ne tasarımlar gördük torpido kapağı yoktu aracın

    içi kontraplaktandı mesela.. bildiğin ağaç

    motor koruma kapağı da yok.

    yaprak yay kullanır namı değer makas bildiğin kamyon düzeni.

    buda onun gibi bir dizayn işte üzüm üzüme baka baka oluyor demekki.

    Geçmiş geçmişte kaldı şimdi ye bakıyoruz büyük bir kalite yükselişi var sınıfının en kalitesi yeni kasayı da gördük.
    Motor koruma kapağı mı herşey. Önce şu ön konsola bakın sonra yorum yapın neyin savunması şu klima çıkışlarına bakın Dacia'nın araçların da kullandığı ki Dacia kalitesini de biliyoruz. Yapmayın etmeyin be.

    Emin ol o makaslar ile yinede konfordan taviz vermez Berlingo'dan ( Partner'da aynı alt yapı zaten ) çok daha çok kaliteli.

    Dizayn ile yaprak yay ve makas bağlantınız da çok ironi olmuş.


    kalite yükselişini şikayetlerden takip ediyorum
    o kadarki yenilerde motor üst kapağı sökülüyor çok fazla yükselmiş kalite motora sığmıyor sızdırıyor

    üstelik ben söylemiyorum kullanlar söylüyor
    http://forum.vwturk.com/showthread.php/78237-yeni-caddy-motorda-sorun!!!!/page2?s=2b68231d9ed96f0790b9bf819fa1d415


    buda linki tepee tepee kullan gibi olmuş

    ben o veryansın ettiğin aracı 5 sene kullandım bu tip sorunları okuyoruz işte

    daha gençsin yolun başındasın bazı şeyler zaman alır tabi.

    Motor kapağı mı kalite size göre ? Nereden vuracağınızı bilmiyorsunuz. Şu iç tasarımı övecekseniz daha yorum yapmanın hiçbir mantığı yok gerçekten. Görünen köy kılavuz istemez..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.


    2007 model 135 binde bir Peugeot Partner Adventure 2.0 hdi kullanıcısı olarak -10,-20 dereceler hariç partner'ı 2. kontakta

    çalıştırdığımı hatırlamıyorum , genellikle tek kontak,

    Arkadaş balata yorumunda internet yalancısı. Bende bunu koydum ortaya kronik olarak.

    senin bilmediğin yada bilmek istemediğin caddy gerçeklerini yazalım o zaman

    cevapları vw türkiye forum bu platformdaki caddy bölümü ve şikayet var.com da var burada link kirliliği yapmayalım..

    eski 1.9 larda baskı balata ve turbo beraberinde volan..

    1.6 yenilerde enjektör diplerinden sızıntı ve üst motor kapağının sökülüp conta yenilenmesi daha bir kaç yüz km gitmeyen yeni araçlardan bahsediyoruz.

    ve seyicesinden..

    sen şimdi sorgula durumu kim sorunlu kim sorunsuz.

    DSG problemlerine girmiyorum bile garantisi bitince bir bomba pimi çekilmiş vaziyette..

    şimdi sana sormak lazım sen hala neyin kafasındasın.

    tamam alınmıştır alman malıdır vs vs lakin 2015 yılındaki makaslı aracın bu şartlarda esamesi yapılamaz.

    nokta.

    2011 Caddy'ler kmleri aştılar. 90 bin km dayandık enjektör sorunu olmadı.
    Dsg problemi için yeni modellerin gelişimini takip etmek lazım.
    Makas'ı bende eleştiriyorum ama gel gelelim bu haliyle bile sınıfında konfordan taviz vermiyor testlere bakabilirsin.
    2015 yılında böyle bir iç tasarımıda övmek gerçekten şaşırtıcı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Caddy nin makaslı arka süspansiyonu her şekilde partnerin torsiyonlu arka süspansiyonundan daha konforlu ve daha sessiz.

    2013 temmuzunda sıfır aldığım ve arka süspansiyon sesine dayanamayıp 2 ay içinde müthiş bir zarar ile elden çıkardığım Partnere lanet olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    haklısın biz ne tasarımlar gördük torpido kapağı yoktu aracın

    içi kontraplaktandı mesela.. bildiğin ağaç

    motor koruma kapağı da yok.

    yaprak yay kullanır namı değer makas bildiğin kamyon düzeni.

    buda onun gibi bir dizayn işte üzüm üzüme baka baka oluyor demekki.

    Geçmiş geçmişte kaldı şimdi ye bakıyoruz büyük bir kalite yükselişi var sınıfının en kalitesi yeni kasayı da gördük.
    Motor koruma kapağı mı herşey. Önce şu ön konsola bakın sonra yorum yapın neyin savunması şu klima çıkışlarına bakın Dacia'nın araçların da kullandığı ki Dacia kalitesini de biliyoruz. Yapmayın etmeyin be.

    Emin ol o makaslar ile yinede konfordan taviz vermez Berlingo'dan ( Partner'da aynı alt yapı zaten ) çok daha çok kaliteli.

    Dizayn ile yaprak yay ve makas bağlantınız da çok ironi olmuş.


    kalite yükselişini şikayetlerden takip ediyorum
    o kadarki yenilerde motor üst kapağı sökülüyor çok fazla yükselmiş kalite motora sığmıyor sızdırıyor

    üstelik ben söylemiyorum kullanlar söylüyor
    http://forum.vwturk.com/showthread.php/78237-yeni-caddy-motorda-sorun!!!!/page2?s=2b68231d9ed96f0790b9bf819fa1d415


    buda linki tepee tepee kullan gibi olmuş

    ben o veryansın ettiğin aracı 5 sene kullandım bu tip sorunları okuyoruz işte

    daha gençsin yolun başındasın bazı şeyler zaman alır tabi.

    Motor kapağı mı kalite size göre ? Nereden vuracağınızı bilmiyorsunuz. Şu iç tasarımı övecekseniz daha yorum yapmanın hiçbir mantığı yok gerçekten. Görünen köy kılavuz istemez..

    Arkadaşın gözünü Partner aşkı kör etmiş.




  • Önden bildiğin eski kasa doblo olmuş.

    Caddy fanboyları boşuna kendinizi kandırmayın. Hafif ticaride çağ atlayan tek araç yeni ford connect. Caddy de partner de yalan...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravaman

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    haklısın biz ne tasarımlar gördük torpido kapağı yoktu aracın

    içi kontraplaktandı mesela.. bildiğin ağaç

    motor koruma kapağı da yok.

    yaprak yay kullanır namı değer makas bildiğin kamyon düzeni.

    buda onun gibi bir dizayn işte üzüm üzüme baka baka oluyor demekki.

    Geçmiş geçmişte kaldı şimdi ye bakıyoruz büyük bir kalite yükselişi var sınıfının en kalitesi yeni kasayı da gördük.
    Motor koruma kapağı mı herşey. Önce şu ön konsola bakın sonra yorum yapın neyin savunması şu klima çıkışlarına bakın Dacia'nın araçların da kullandığı ki Dacia kalitesini de biliyoruz. Yapmayın etmeyin be.

    Emin ol o makaslar ile yinede konfordan taviz vermez Berlingo'dan ( Partner'da aynı alt yapı zaten ) çok daha çok kaliteli.

    Dizayn ile yaprak yay ve makas bağlantınız da çok ironi olmuş.


    kalite yükselişini şikayetlerden takip ediyorum
    o kadarki yenilerde motor üst kapağı sökülüyor çok fazla yükselmiş kalite motora sığmıyor sızdırıyor

    üstelik ben söylemiyorum kullanlar söylüyor
    http://forum.vwturk.com/showthread.php/78237-yeni-caddy-motorda-sorun!!!!/page2?s=2b68231d9ed96f0790b9bf819fa1d415


    buda linki tepee tepee kullan gibi olmuş

    ben o veryansın ettiğin aracı 5 sene kullandım bu tip sorunları okuyoruz işte

    daha gençsin yolun başındasın bazı şeyler zaman alır tabi.

    Motor kapağı mı kalite size göre ? Nereden vuracağınızı bilmiyorsunuz. Şu iç tasarımı övecekseniz daha yorum yapmanın hiçbir mantığı yok gerçekten. Görünen köy kılavuz istemez..

    Arkadaşın gözünü Partner aşkı kör etmiş.



    kör olan bir durum var ise oda sizin neyi aldığınızı bilmemeniz dir.

    alıp satma mantığında bu ülkede toyota ve vw bazı modelleri haricinde zararınız çok olur bunu idrak edememişsiniz.

    ama toplum genelinde ki ortak kanı suv ve jeep görünümlü aracı çekirdek fiyatına almak hadisesi ön plan olunca

    böyle sonuçlar kaçınılmaz oluyor.

    kullanıcı ismim ve aracı kullanım yılı sizde ters etki yaratmıs sanırım

    makinalarla nikah kıymıyoruz

    ben aracımı aldığımdan daha pahalıya sattım 2. el almıştım

    konu saptırılmış her ne kadar göreceli olsada biz o iç dizayna güzel demiyoruz ve bir çok özelliği şu an itibariyle fiat ve fordun gerisinde kalıyor tüm objektiflilğimizle

    ama sizdeki peugeot dan aldığınız darbe DSG sorunları ve daha nicelerini bünyesinde barındıran MAKAS lı yol makinasına

    muhalif olabilme boyutuna gelmiş

    kör olan kısım bu bence.

    selametle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.


    2007 model 135 binde bir Peugeot Partner Adventure 2.0 hdi kullanıcısı olarak -10,-20 dereceler hariç partner'ı 2. kontakta

    çalıştırdığımı hatırlamıyorum , genellikle tek kontak,

    Arkadaş balata yorumunda internet yalancısı. Bende bunu koydum ortaya kronik olarak.

    senin bilmediğin yada bilmek istemediğin caddy gerçeklerini yazalım o zaman

    cevapları vw türkiye forum bu platformdaki caddy bölümü ve şikayet var.com da var burada link kirliliği yapmayalım..

    eski 1.9 larda baskı balata ve turbo beraberinde volan..

    1.6 yenilerde enjektör diplerinden sızıntı ve üst motor kapağının sökülüp conta yenilenmesi daha bir kaç yüz km gitmeyen yeni araçlardan bahsediyoruz.

    ve seyicesinden..

    sen şimdi sorgula durumu kim sorunlu kim sorunsuz.

    DSG problemlerine girmiyorum bile garantisi bitince bir bomba pimi çekilmiş vaziyette..

    şimdi sana sormak lazım sen hala neyin kafasındasın.

    tamam alınmıştır alman malıdır vs vs lakin 2015 yılındaki makaslı aracın bu şartlarda esamesi yapılamaz.

    nokta.

    2011 Caddy'ler kmleri aştılar. 90 bin km dayandık enjektör sorunu olmadı.
    Dsg problemi için yeni modellerin gelişimini takip etmek lazım.
    Makas'ı bende eleştiriyorum ama gel gelelim bu haliyle bile sınıfında konfordan taviz vermiyor testlere bakabilirsin.
    2015 yılında böyle bir iç tasarımıda övmek gerçekten şaşırtıcı.


    yukarıdaki mesajlarımda iç tasarımı öven bir kelime bulurmusun lütfen..

    şahsım adına kullandığım modelleri özeleştiri kısmına en çok sokan benim.

    konuyu saptırmaktasın.

    kısaca 2008 yılında 308 in 2 numaralı platformundan üretilen bu araç 6 hava yastığı grip kontrol panoromik tavan esp helezon yaylar hız sabitleme esp ve 215 taban lastikler le piyasada teknik özellikler anlamında bence rakipsizdi.

    logo fanatizmi ve 2. kaygısı gibi detaylara girmiyorum.

    ama şu an için ford ve fiat ın modellerinden bence geride kaldı bir çok konuda bu iç tasarım o zamanda bizden eleştri aldı vede almaya devam ediyor kötü..

    keşke ford veya vw in iç tasarımı gibi daha estetik bir şeyler çıksa..

    konu lütfen sapmasın

    ama sorunsuzluk bazında 2008 yılından beri sadece z rot kadar bir arıza istatistiği var hepsi o.

    şimdi tutupta kalite bandı çok yüksek dediğin alman modelinin DSG ve diğer sorunlarını görmezden gelmemizi lütfen bekleme..

    yada şikayet var.com ve bu forumdaki diğer muzadarip kullanıcılar neyin ürünü

    makas konusu ise VW nin şapkasını önüne koyması için yeterde artar bile.




  • Ticari Aracın ekonomisi ilk sıradadır. Ancak bizim millet ticari aracı Alıp aile aracı gibi kullandığı için arka Süspansiyon konforuna bakar. Ticari amaçla bakıldığında ne kadar Yük taşıdığı ,Aracın ne kadar dayanıklı olduğuna bakılırr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro


    quote:

    Orijinalden alıntı: BayBaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    quote:

    Orijinalden alıntı: Schneeflocke

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anro

    Böyle berbat bir konsol olamaz. Sürüş esnasında o dik konsola yetişmek güç olabilir.

    Hiç kullandınmı ? Büyük ihtimal hayır.
    E o zaman konuşma.
    2 senedir bende bu aracın berlingosu var, emin ol o caddy'den daha iyi gerek yakıt gerek teknoloji bakımından.

    Bu araç yakıt konusundan başka hiçbir türlü Caddy'den üstün olamaz kendinizi kandırmayın. Ne teknolojisi olarak üstün ticari araçtan bahsediyoruz.

    Berlingo üzerinden yorum yapayım binen biri olarak böyle kalitesiz bir araç olamaz. İstediğiniz kadar savunun. Resim herşeyi açıklıyor canlı gözlerle de görmüş biri olarak söylüyorum.


    Berlingo-Doblo-Partner vs... kendini sorunsuzluklarıyla kanıtlamış araçlar. Caddy dediğin araç 10.000km'de bir baskı balata isteyen, garantisi olup garantiye girmeyen, sürekli arıza veren ve ticaret için üretilip, ticarete dayanamayan dayanıksız bir araç. Golf şaşesi üstüne mi yaptılar nedir belli mi olur?

    Ya hocam sizler 6-7 sene geriden mi geliyorsunuz ? Caddy'nin balata sorunu eski kasalarda kaldı. En basitinden biz 75 bin bakımda değiştirdik. Git getir bana yeni kasada balata sorunu. Ayrıca berlingo-doblo ve Partner kendini nerede sorunsuz olarak kanıtlamış kandırmayın kendinizi.

    Partner ve Berlingo aynı araç ve bu araçların Kronik sorunu var sabahları geç çalışma gibi. Ayrıca '' Vetenes '' forumdandı kendilerinde vardı bu araç arkasındaki amörsitörlerin küt küt ses yapması da kronik ki zaten bu Peugeot'da standart durum.

    Yani sürekli arıza verenmiş falan diyerek boş cümlelere gerek yok. Burada bir gruplaşma içinde mesajınıza + verenlere de aldanmayın. Sınıfının en sağlam araçları Connect ve Caddy'dir.
    Binek ve Ticari araçlar da şaşe farklı olur. Golf bir Caddy kadar dayanıklı olamaz. Her aracın kendine göre özelliği vardır.


    2007 model 135 binde bir Peugeot Partner Adventure 2.0 hdi kullanıcısı olarak -10,-20 dereceler hariç partner'ı 2. kontakta

    çalıştırdığımı hatırlamıyorum , genellikle tek kontak,

    Arkadaş balata yorumunda internet yalancısı. Bende bunu koydum ortaya kronik olarak.

    senin bilmediğin yada bilmek istemediğin caddy gerçeklerini yazalım o zaman

    cevapları vw türkiye forum bu platformdaki caddy bölümü ve şikayet var.com da var burada link kirliliği yapmayalım..

    eski 1.9 larda baskı balata ve turbo beraberinde volan..

    1.6 yenilerde enjektör diplerinden sızıntı ve üst motor kapağının sökülüp conta yenilenmesi daha bir kaç yüz km gitmeyen yeni araçlardan bahsediyoruz.

    ve seyicesinden..

    sen şimdi sorgula durumu kim sorunlu kim sorunsuz.

    DSG problemlerine girmiyorum bile garantisi bitince bir bomba pimi çekilmiş vaziyette..

    şimdi sana sormak lazım sen hala neyin kafasındasın.

    tamam alınmıştır alman malıdır vs vs lakin 2015 yılındaki makaslı aracın bu şartlarda esamesi yapılamaz.

    nokta.

    2011 Caddy'ler kmleri aştılar. 90 bin km dayandık enjektör sorunu olmadı.
    Dsg problemi için yeni modellerin gelişimini takip etmek lazım.
    Makas'ı bende eleştiriyorum ama gel gelelim bu haliyle bile sınıfında konfordan taviz vermiyor testlere bakabilirsin.
    2015 yılında böyle bir iç tasarımıda övmek gerçekten şaşırtıcı.


    yukarıdaki mesajlarımda iç tasarımı öven bir kelime bulurmusun lütfen..

    şahsım adına kullandığım modelleri özeleştiri kısmına en çok sokan benim.

    konuyu saptırmaktasın.

    kısaca 2008 yılında 308 in 2 numaralı platformundan üretilen bu araç 6 hava yastığı grip kontrol panoromik tavan esp helezon yaylar hız sabitleme esp ve 215 taban lastikler le piyasada teknik özellikler anlamında bence rakipsizdi.

    logo fanatizmi ve 2. kaygısı gibi detaylara girmiyorum.

    ama şu an için ford ve fiat ın modellerinden bence geride kaldı bir çok konuda bu iç tasarım o zamanda bizden eleştri aldı vede almaya devam ediyor kötü..

    keşke ford veya vw in iç tasarımı gibi daha estetik bir şeyler çıksa..

    konu lütfen sapmasın

    ama sorunsuzluk bazında 2008 yılından beri sadece z rot kadar bir arıza istatistiği var hepsi o.

    şimdi tutupta kalite bandı çok yüksek dediğin alman modelinin DSG ve diğer sorunlarını görmezden gelmemizi lütfen bekleme..

    yada şikayet var.com ve bu forumdaki diğer muzadarip kullanıcılar neyin ürünü

    makas konusu ise VW nin şapkasını önüne koyması için yeterde artar bile.

    O zaman sizinle tartışmamızın sebebi sizin farklı yönlere çekmenizdir. Benim ilk mesajıma bakın sadece iç tasarım oldu. Bir de siz ilk cevabınıza bakın.

    Bakın yıl oldu 2015 siz halen eskileri konuşuyorsunuz. Bu araç 2015 açısından çok geride rakiplerine göre.
    DSG için yeni Caddy modellerine göz atmanızı öneririm 2013 ve sonrası.
    Makası bende eleştiriyorum ama bu rakiplerine karşı bir konfor zaafı sunmuyor ortaya kullananlar yorumlarını yaptı zaten.

    Uzatmanın anlamı yok.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.