Öncelikle merhaba vatan Bilgisayardan alınma philips SHE3595 kulak içi mikrofonlu kulaklık bir kaç gün öncesinde bir tarafı ses vermemeye başladı bende vatan bilgisayara götürdüm servise yollaması için ordaki görevli arkadaş abi dedi bu kulaklığı ücretsiz yapmıyorlar biz göndersek bile servis aynı gün geri gönderiyor neden diye sorunm, 2 yıl garantisi var ama dedim , öylede abi philips kulaklıpa 6 ay garanti veriyor dedi bende bir gönderelim bakalım dedim altınada not düş iade durumunda neye dayanarak iade edilecek yazsınlar dedim, akabinde kulaklık geri döndü, vede altında şöyle bir servis notu. ***KULLANIM SONUCUNDA OLUŞAN KABLO İÇİ VE JACK ARIZALARI MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ADINA FATURA TARİHİNDEN İTİBAREN 6 AY İÇERİSİNDE GARANTİ KAPSAMINDA İŞLEM SAĞLANMAKTADIR. 6 AYI GEÇEN KABLO İÇİ VE JACK ARIZALARI GARANTİ ŞARTLARINI OLUŞTURMAMAKTADIR. ÜCRETLİ İŞLEM UYGULANACAĞI İÇİN GÖNDERMEYİNİZ **ÖRNEĞİN TEK TARAFTAN SES GELMEMESİ GİBİ(BENİM KULAKLIKTAN BAHSEDİYOR :)).PHILIPS KIZILAY 30615 YETKİLİ BÖLGE SERVİSİ.
Şimdi bunlar işi çözmüşler giden her ürüne aynı notu yapıştırıp yolluyorlar altınada arızası neyse onuda ekliyorlar .... dan dolayı . nette araştırdim şikayet varda birkaç aynı not la iade edilen ürüne rastladım. ben parasında değilim yapılan muamele insanları enayi yerine koymak. mevzu bahis servisi aradım hanımefendi bir konuda bilgi almak istiyorum dedim telefon pat yüzüme kapandı.tekrar aradım bu sefer niye telefonu kapattınız hanımefendi diye sert çıkınca eveleme geveleme siz kapattınız dedi utanmadan ,neyse ordada aynı hikaye yok 6 aymışta yok bilmem neymişte kıvırmalar. şimdi bu olayı hakem heyetinemi götüreyim yoksa kulaklığı çöpemi atayım. değerli fikirlerinize ihtiyacımız var
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme