Şimdi Ara

JBL kulaklığım bozuldu sizce garantiye göndermek zaman kaybı mı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
5.104
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar geçen sene 75TL ye aldığım JBL kulaklığımın sol kulaklığından sağa göre %20 daha az ses gelmeye başladı,vatandan almıştım 2 sene garantisi var,sizce garantiye göndermeye değer mi ? Kullanıcı hatası deme ihtimalleri kaçtır sizce ?
    Ekolayzırdan sol kulaklığın sesini az daha arttırıp kullanıyorum şu an.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oksygen -- 9 Mart 2018; 5:8:12 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    JBL Kulaklığınız Bozulduğunda Garantiye Göndermek Zaman Kaybı mı?

    JBL kulaklığınız bozulduğunda, garanti kapsamında olup olmadığını ve garantiye göndermenin zaman kaybı olup olmadığını merak ediyor olabilirsiniz. İşte bu konuyla ilgili bilmeniz gerekenler:

    JBL Garanti Politikası

    JBL, kulaklıkları için sınırlı bir süreli garanti sunmaktadır. Garanti süresi, ürün modeline bağlı olarak değişir. Garanti süresi içinde, malzeme veya işçilik kusurları nedeniyle oluşan arızalar ücretsiz olarak onarılacak veya değiştirilecektir.

    JBL Kulaklığınızı Garantiye Gönderme

    JBL kulaklığınızı garantiye göndermek istiyorsanız, aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    • JBL resmi web sitesini ziyaret edin.
    • "Destek" bölümüne gidin.
    • "Garanti" seçeneğini seçin.
    • "Garanti talep formu"nu doldurun.
    • Arızalı kulaklığı, satın alma belgesinin bir kopyasıyla birlikte JBL'ye gönderin.

    JBL Garantiye Göndermenin Faydaları

    JBL kulaklığınızı garantiye göndermenin bir takım faydaları vardır:

    • Ücretsiz onarım veya değiştirme alırsınız.
    • Orijinal JBL parçalarıyla onarım yapılır.
    • Yetkili bir teknisyen tarafından onarım yapılır.

    JBL Garantiye Göndermenin Dezavantajları

    JBL kulaklığınızı garantiye göndermenin bazı dezavantajları da vardır:

    • Garanti süresi dışında kalan arızalar için ücret ödersiniz.
    • Gönderme ve alma süreci biraz zaman alabilir.
    • Geçici olarak kulaklığınızdan mahrum kalırsınız.

    Sonuç

    JBL kulaklığınızı garantiye gönderip göndermeme kararı, garanti kapsamı, arızanın ciddiyet derecesi ve yedek kulaklık ihtiyacınız gibi çeşitli faktörlere bağlıdır. Garanti kapsamında olan bir arızanız varsa ve geçici olarak kulaklığınızdan mahrum kalmayacaksanız, garantiye göndermek faydalı olabilir. Ancak, garanti süresi dışında kalan bir arızanız varsa veya yedek kulaklığa ihtiyacınız varsa, bir onarım servisine başvurmak daha uygun olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Güncel

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aynı sorun benim pcnin hoparlörde de var insana kafayı yedirtebilecek bir problem biraz takıntılı isen. ben olsam gönderirdim hemen.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panter20

    aynı sorun benim pcnin hoparlörde de var insana kafayı yedirtebilecek bir problem biraz takıntılı isen. ben olsam gönderirdim hemen.

    Çok garip,yere falan da düşürmedim durup dururken gitmiş,hani kablo falan kopmuş desem ses gelmez,sağa göre bir miktar daha az ses vermeye başladı çok saçma

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam kulak ici kulaklik ise direk o kismi sil ve iyice emmeye basla cok ciddiyim içindeki mekanizmanin oynamasi sonucunda sesi oyle veriyor. Coğu kez kulakliklarimi öyle kurtardım.

    Eğer headset ise elektirik süpürgesi den yardim alman lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.