Şimdi Ara

Philips led tv servis icin yardim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 27 temmuzda almis oldugum 47pfl6877k model led tvnin bazi sorunlari nedeniyle servisi ve turkiye philipsi aramistim. servis nihayet 2 hafta sonra tv yi bugun almaya gelecek. Servis elemanının soyledigine gore tv yi aldıktan sonra philips turkiye teknisyenlerinin soyledigi uygulamaları yapacaklarını, eger sorun devam ederse degisim olacagını, bunun da iki gun icinde belli olacagını soyledi. Ben bu adamlara zaten iki haftada zor ulastım, oda benim aramalarımla, adamlar ne arayıp ne sordular. Simdide iki gun icinde her seyi halledeceklerini soyluyorlar. Bu hafta ucuncu hafta ve onumuzdeki hafta bayram haftası yani tatil. Bu surecte benim kanuni olarak 1 aylık geri iade, birebir degişim haklarımı elimden alabilirler. Bugun almaya geldiklerinde ellerinden nasıl bir yazılı belge ve ya taahut almam gerekir. Ya da geri iade etmek istiyorum, ne yapabilirim. formdan bazı arkadasların tv yi aldıktan sonra ufak problemler nedeniyle kolayca iade ettiklerini okuyorum. Bu konuda banada yol gosterirseniz sevinirim.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Arkadaslar servis yarin sabah gelecek. O zamana kadar bilgilerinizi eksik etmeyin lutfen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostu Açıkcası Pek Bilgim Yok Ancak 20 iş günü yasal süresi servise gittiğinde başlar sen onları aradığında değil
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.