Şimdi Ara

Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
933
Cevap
11
Favori
42.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ubee U kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam.

    Uydu yayını üzerinde 062596 yazıp hemen ardından OK e basınca servis menüsü açılıyor.
  • Piaget18 P kullanıcısına yanıt
    çok teşekkürler
  • Işık sızmaları mevcut sizce değişim istemelimiyim yoksa kabul edilebilir mi ?
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhn64

    Işık sızmaları mevcut sizce değişim istemelimiyim yoksa kabul edilebilir mi ?

    benim tv'de de aynı yerlerde aynı ışık sızmaları var. Bana normal geldi artık gözüme batmıyor. iade etsem yeni gelende de yüksek ihtimalle olacak en azından ölü piksel yok. Işık sızması ıps ekranda normal




  • ubee U kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam bende aynı noktalarda var rahatsız edici değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhn64

    Işık sızmaları mevcut sizce değişim istemelimiyim yoksa kabul edilebilir mi ?

    Normal yayın yada film izlerken, karanlık sahnelerde görüyormusunuz? Işık sızmasını?




  • Aynı ışık sızması mevzusu bende de var ama sadece siyah ekranda bariz, öyle sahnelerde gözlerimi o alta dikmedikten sonra sıkıntı olacağını sanmıyorum ama olmasaydı tabiki daha iyiydi. Anladığım kadarıyla hemen hemen hepsinde bu problem mevcut.

    Onun dışında hemen 2 oyunda denedim ve kısa video çektim. Ben beğendim ps4 performansını, linkleri paylaşıyorum




    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Merhaba arkadaşlar sabah vatan bilgisayarı aradım iade etmek istiyorum dedim kurulum yapıldı mı dedi evet dedim o zaman iade alamayız dediler TV de ışık sızmaları var dedim o zaman Philips ten servis raporu alın aide edelim dediler Philips müşteri hizmetlerini aradım servisten randevu aldı numarasını verdi arayın dedi servisi aradım fotoğrafları atın dediler fotoğrafları yolladım ışıklar kapalı iken görünür dedi normal dedi ben kabul etmiyorum gelin rapor tutun dedim rapor tutmuyoruz dediler
    Şikayet var com a hem Philips için yazdım hemde vatan bilgisayar için yazdım
    www.sikayetvar.com
    Vatan Bilgisayar - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/14648766

    www.sikayetvar.com
    Philips TV - Şikayetvar
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/14648892

    Şimdi tüketici hakem heyetine baş vuracam ama sizce ben değişim içinmi baş vurayım yoksa iade için mi TV yi 6150 liraya almıştım aynı fiyata alamaya bilirim.

    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu
    Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    Edit:Arkadaşlar tüketici hakem heyetine de baş vurdum görevli kişi mutlaka seni memnun edecek bir sonuç çıkar dedi ama biraz uzun zaman alırmış.
    Merhaba Vatan bilgisayardan 65pus8204 televizyon aldım 15.05.2020 cuma günü geldi kurulumu yapıldı Televizyon ekranının alt kısımlarında ışık sızmaları var Vatan bilgisayarı aradım 14 günlük aide hakkımı kullanıp iade etmek istedim fakat Vatan bilgisayar servis raporu gerekli dedi philips müşteri hizmetlerini aradım servis için randevu verdi ama daha önce arayın dedi servisi aradım fotoğrafları göndermemi istediler fotoğrafları yolladım 7 tane ışık sızması na sorun yok diyip rapor vermedi Vatan biligisayar da iade için rapor şart diyor Philips müşteri hizmetlerini arıyorum servis rapor vermiyorsa yapacak bir şey yok diyor
    Vatan bilgisayar bana sorunlu televizyon sattı mağduriyetimin giderilmesini istiyorum
    Vatan bilgisayar sitesinde 14 gün kolay iade yazmış ama iade almak için servis raporu istiyor hiç te kolay değil.
    Talep türü seçeneklerinde ayıp oranında bedel indirimi seçeneği var ama onu seçmememin nedeni ne kadar bedel indirimi yapacaklarını bilmiyorum tatmin edici olursa ayıp oranında bedel indirimi kabul ede bilirim ama önceliğim değişim.
    Mağduriyetmin giderilmesi için gereğini arz ederim.
    Merhaba arkadaşlar TV 50 Hz olduğu için alt yazılar sanki takılarak gidiyor ama görüntü hareketlerinde hiç bir sorun yok normal ayarlar dışında pürüzsüz vs. Yapıla bilecek ince ayarlar varmı acaba yada başka ayarlar yardımcı olursanız sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sahanne21 -- 20 Mayıs 2020; 18:34:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Dikkatli bakarsam evet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görüntüde titreme sorunu sizdede mevcut mu ben mi hata bulmaya çalışıyorum anlamadım film dizi izlerken bazı sahnelerde çok hafif bir titreme oluyor gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backstreet

    Normal yayın yada film izlerken, karanlık sahnelerde görüyormusunuz? Işık sızmasını?

    Alıntıları Göster
    sadece alt bamtı siyah olan filmlerde belli oluyor. Onun dışında görüntü ayarlarından görüntü tarzını standart eko yu orta ve ışık sensörü açık özellikle görüntü tarzını standart yapınca ışık sızmaları kayboluyor. Ben zaten bütün tv letimde ışıklarını çok açmam astigmat var bende çok rahatsız ediyor.Bu ayarlarla benim açımdan mükemmel oldu. Öncede vestel 49 inç va ekran vardı onda da bulutlanma vardı ama onunda ışıklaını kısıyodum hiç belli olmuyordu.




  • Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    Ekran koruyucu taktım, jilet.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yalnız arkadaşlar bişeye dikkat ettim, ekran koruyucu yu taktım. İçerde pis yada gölgeli olan bi yer kaldımı diye kontrol edeyim dedim. Piksel kontrol videosunu açtım ve ekranda 4-5 noktada ölü piksel gördüm önce şok oldum ve bu nasıl olur diye düşündüm. Sonra bunun koruyucu paneldenmi yoksa TV denmi olduğuna emin olmak için A4 kağıdı ekranla koruyucu arasında sokunca tüm ölü piksel sandığım noktaların toz olduğunu gördüm. Ve bende ampul yandı bence çoğumuzun ölü piksel sandığı şey panelin içindeki toz parçaları. Çünkü birebir ölü piksel gibi duruyor. Artı bir bilgi daha bugün servisi aradım TV nin servis menüsünü açıcam garantiden çıkarmı dedim sadece bakacaksınız sorun yok açıp bakabilirsiniz dedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ürünü baya bir oyun ,torrentten inmiş 4k 40 gb lık filmlerle denedim,bluetooth kulaklığı denedim,sesle ilgili lag yok
    Genelde pc kasası bağlı,iyi bir hdmi kullanmak gerekiyor,kötü hdmi da görüntü gidip gelmesi gibi sorunlar yaşadım,iyi hdmi gerekli o yüzden,görüntü ayarlar ile çok değişiyor o yüzden biraz kurcalamak gerekiyor,görüntü kalitesi bana oldukça iyi geldi fakat oled vs gibi üst düzey tv kullanmış biri değilim karşılaştırılsa ne olur bilemem,akıcılık açısından eskiden 144 hz monitörde film izleyen biri olarak bu tv bi fark hissetmedim,alt yazılar takılıyor gibi youtube dan açtığım haber kanallarında fakat 144 hz monitörde telefonda da benzer görüntü karasal yayın bağlı değil ondan belki fark ediyordur,ışık daha önce kullandığım ips panellere göre daha iyi,normal kullanımda farkedilmiyor,siyah test ekranına altta fark ediliyor,titreme konusunda bannelord oyununda bir bozulma fark ettim tv keskilik ayarı 10 da idi 7 ye inince düzeldi,bahsedilen o mudur bilmiyorum,bunun dışında 79 tl lik philips klavye mouse seti ile 4 metreden kullanıyorum,bf 5 oynuyorum ,input lag sorunu yaşamadım özellikle oyun modunda,tv nin ses kalitesi de iyi geldi ama dediğim gibi daha önce üst seviye bir tv kullanmadım çok beğenilmezse bluetooth veya kablo ile ses sistemi bağlanır ama bence çok bir gereği yok.
    Ürünün en büyük eksisi kesinlikle 4k 120 hz + hdmi 2.1 desteği olmaması,65 inç bu özelliklerde bir tv 3 katı fiyatta,yeni çıkacak tv lerinde üst serilerinde var,8k 60hz, 4k 120 hz destekli hdmi 2.1 girişi olan bir tv alınamayacaksa bu tv nin diğer tv ler arasında çok fark olacağını sanmam,bu ışıklardırma içinse diyeceğim ürün ips olduğu için loş ışıkta daha iyi oluyor,video ile senkron ışıklandırma güzel bir etki katıyor,tabi panel va ,oled olsaydı daha az yararlı olurdu benim düşüncem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 55 inç kullanıpta ışık sızması sorunu yaşayan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahanne21 S kullanıcısına yanıt
    Vestel deki ışık sızmalarının durumu nedir?Artış oldu mu?
    65 Pus8204 kullanıcısı olarak tek sıkıntımız ışık sızmaları,forumda ki bir arkadaş sızmaların olduğu yerleri çift taraflı bantla çekerek çözüm bulmuş .Tabi garanti kapsamın da kimse cesaret etmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gokhn64

    Görüntüde titreme sorunu sizdede mevcut mu ben mi hata bulmaya çalışıyorum anlamadım film dizi izlerken bazı sahnelerde çok hafif bir titreme oluyor gibi
    Evet periyodik olarak titremeler oluyor. Ve cok goze batiyor bu durum. Ozellikle internetten izlenen filmlerde ve videolarda. Ayrica hareketli sahnelerde goruntude bozulmalar meydana geliyor. Nvm guncellemesi yaptim ama bu sorunlar cozulmedi. Nasil bu durumu cozemezler anlam vermek zor.
    Ambilight olayini o kadar sevdigim halde iade dusunuyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lastguardian09 L kullanıcısına yanıt
    vesteldeki bulutlanma 3 ay sonra falan ortadan kayboldu.
  • 10 gündür kullanıyorum ve bu aralar sürekli evden çalıştığım için tv neredeyse 16 saat açık sürekli. Ve ben ne internetten filmde, ne youtube'da ne ps4'de ne xbox'ta böyle titreme vs yaşamadım. Son derece sorunsuz bir tv. Tık demedi nazar değmesin.
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.