Şimdi Ara

Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
933
Cevap
11
Favori
42.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaş yukarıda doğru yazmış ama eğer problem çok ciddi değilse bence çok takılmayın ve tv'nin keyfini çıkartmaya bakın. Daha önce de demiştim bu teknolojinin kronik sorunu bu ışık sızması. Aynı OLED ekranların bir süre sonra yanması gibi. Gerçekten çok ciddi değilse kendinize anı zehir etmeyin ve keyfini çıkartın. Zatan ışık sızmasız tv bulmanız çok çok zor. Bende yok diyenlere de inanmıyorum ki bence onlarda da kesin vardır. Sadece derecesi farklı olabilir. Teknoloji sorunsuz olmaz. İyi seyirler dilerim.
  • amon35 kullanıcısına yanıt
    Bende ışık sızması yok.

    65PUS8204 kullanıyorum
  • hayırlı bayramlar arkadaşlar 2020 ürünleri ne zaman gelir yeni gelen ürünlerin görüntü indeksleri daha iyi hiç biryerde bulamadım
  • LGatakan kullanıcısına yanıt
    65” bende de ışık sızması yok

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Philips PUS8204 / PUS8804 Deneyim Grubu

    Zayıf speaker olayınıda libratone zipp ile hallettik.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • adanus1 A kullanıcısına yanıt
    Eylül'ü bulur sanıyorum hocam. Bu ekonomik krizde, bu dolar sıkıntısında, bu mağaza sorunlarında henüz ürün gelmez gibi geliyor bana.
  • Selamlar sizin tavsiyeniz varmı acaba akım korumalı priz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Piaget18 P kullanıcısına yanıt
    Merhaba tunçmatik iydir şuan n11 de 6 lısı 87 tl kargo dahil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. Uzun süredir Philips Amblight tv'leri takip ediyordum. 2012 yılında aldığım 46" 3D 5500 serisini kullanmaktaydım. Açıkçası ölü piksel sorunu dışında da bu teknolojiye dair pek bilgim yoktu. TV'im sorunsuz zannediyordum. Aslında Philips 55PUS7304 The One olmaya niyetliydim. Hatta 3-4 hafta önce Hepsiburada'da anlık bir indirimle 4350 liraya düşmüş ve almadığım için pişman olmuştum. Bir süredir takipteydim. Ancak internette bu tv'ye ilişkin okuduğum yirmiyi aşkın yorumun en az %20'sinde ışık sızdırması sorununa dair şikayetlere rastlayınca beklemeye geçmiştim. Pişmanlığım da yerini iyi ki almamışıma bırakmıştı. Sonra bu forum sayesinde 65PUS8204 dikkatimi çekti. O zaman yedinci sayfada filandı burası. İnternette de bu ürün hakkında hiç olumsuz yorum okumayınca almaya niyetlendim. Sahi hakkında az yorum vardı ama galiba 9 Mayıs gecesiydi, web'e özel indirimle 65PUS8204 Vatan Bilgisayar'da 6149 liraya inince gözümü karartıp aldım. 9 gün sonra teslim ettiler, aynı gün servis geldi kurulumunu yaptı. Yapılan testler sonucunda (hızlıca yaptılar, biraz da geçiştirdiler gibi geldi bana) herhangi bir sorun tespit edilmedi. Gündüz vakti servisin ışık sızması sorununu tespit edebileceğini de sanmıyorum evin salonu çok gün ışığı aldığı için. Nitekim akşamına hemen buradaki uyarılarla bende oluşan algıda seçicilik ile panelin alt tarafında üç noktada ışık sızması olduğunu gördüm. Panelin sağ tarafında da bir tane oldukça küçük bir ışık sızması var ama o hiç konuşmaya değmez. Panelin alt tarafındakiler de aslında büyük değil, ama burada okuduğum onca şeyden sonra fark edilmeyecek gibi de değiller. Bunun dışında tv'nin herhangi bir sorunu yok, ölü piksel, bulutlanma vs... Bir haftadır kullanıyorum. Işık sızmasını servise bildirip değişim talep etmekte kararsızım. Şöyle ki servis yine gündüz gelecek ve yine bu sorunun varlığını sağlıklı tespit edemeyecek. Ayrıca günler ilerleyip de burada yazılanlar artınca gördüm ki ışık sızması sorunu hayli yaygın. Dolayısıyla her şey yolunda gitse ve Philips değişim yapsa bile yeni gelecek olan 8204'te yine ışık sızması sorunu çıkma ihtimali var ve hatta daha yüksek boyutta bile olabilir. Bu nedenle uğraşmaya değer mi kararsızım. Dahası burada okuduklarımla bilinçlendikten sonra eski tv'mi test edince gördüm ki onda da ışık sızması sorunu varmış, hem de 8204'ten daha fazla. Cahillik mutluluk getirir diye boşuna demiyorlarmış. Şimdi bir haftadır gözüm sürekli 8204'ün alt paneline kayıyor. Işık sızması sorununu ekranda görüntü akışı varken tartmanın daha doğru olduğunu düşünüyorum. Yani sırf siyah ekranda yanıltıcı olabilir. Sorun olduğundan daha büyük görünebilir. Bu tv'yi ulusal tv kanallarını takip etmek için almadım. Eğer tv ile ilişkiniz bu seviyede ise 65PUS8204'ün gereksiz bir tercih olacağını düşünüyorum. Netflix ve hard disk'imdeki bluray rip (mkv) filmler için bu tv'yi tercih ettim. Bu ikisi üzerinden film veya dizi izlerken karanlık sahnelerde alt panelde ışık sızmaları görünür hale geliyor. Ama entersandır Netflix yayınında daha fazla. Hard disk'ten 1080p mkv film&dizi izlerken yok denecek kadar az ışık sızmaları. Netflix izlerken de ortaya çıkan sızmanın derecesi bir sinemaskop bandının üçte biri kadar ancak. Pek yayılmıyor yani. Ama yine burada okuduklarımdan anladığım, zamanla bunlar artabiliyormuş. İşte asıl kaygı verici olan da bu benim için. O yüzden haftaya servis çağırıp en azından böyle bir sorun olduğuna dair resmi kayıt oluşturmayı düşünüyorum. Ama şimdilik değişim talep etmeyeceğim. Şu an ki haliyle ekrana yayılmış değil sorun. Düzgün bir fotoğraf yakalayabilirsem gelecekte buraya fotoğrafını atmaya çalışırım. Tv'nin genel performansına gelecek olursam, hard disk'ten mkv dosyalarını izlerken performansı muazzam. Eski tv'im ile bariz fark var bu açıdan. İlk defa amblight kullanıyorum. Tercih sebebi olacak kadar iyi ve keyifli bu özelliği. Tv'deki android özelliği de çok iyi. Cep telefonu gibi kullanıyorum tv'yi. Youtube kullanımı da dahil bu açıdan çok kolay ve verimli. Keza Netflix kullanımı da öyle. Ekran büyüdüğü için ulusal kanal yayınında eski tv'ye nazaran görüntü kalitesinde gerileme var. HD yayın kullanıyorum. 4K yayın ile sorun çözülür ama bu şekilde tv izlemediğim için benim açımdan önemli değil. Şimdilik 4K yayını da test etme şansım olmadı. O açıdan bir sorun var mı yok mu tv'de bilmiyorum. 50 HZ olması da fark edilir bir sorun ortaya koymuyor. Bir önceki tv'im 100 HZ idi galiba. Sonuç olarak, 55PUS7304'te ışık sızmasından kaçtım ancak 65PUS8204'te kaçtığım şeye yakalandım. İnternette hâlâ bunun üzerine okuyorum kullanıcı yorumlarını ve çok yaygın olduğunu görüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Özgür Balmumcu -- 25 Mayıs 2020; 17:48:11 >




  • Özgür Balmumcu Ö kullanıcısına yanıt
    Hocam servis işini direk aramayın Philips müşteri hizmetlerine mail atın onlar size servis yönlendirmesi yapacaklar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Benim yüklediğim üyeliksiz her türlü film dizi var. Üyelikle olan kısım 4K film için sanırım normal 720p filmlerin hepsi var

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Vahsi Hindi Sürprizi kullanıcısına yanıt
    65 inch kullanıyorum, bende ışık sızması yok. Sol alt köşede 1 adet ölü pixel var. Nazarlık diyorum. Görünmüyor bile. Lütfen genellemeyelim.
  • 55pus7304 forumunu da takip ediyorum.
    Bu modelde yaşanan sorunlar 8204 de var. Işık sızması vs..
    Sonuçta aynı fabrikada üretiliyor.
    Bir tanesinin tv sine sinek girmiş fotoğrafını paylaşmış.
    Bu tarz sorun yaşayan var mı. Ekran ile çerçeve arasında boşluk olan var mı.
    Bizim modellerde bu sorunu yaşayan oldu mu?
    Kontrol eden var mı diye sormak lazım bence :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.