< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Philips PUS8505 kullanıcıları grubu (ilk mesaj güncelleme 30.09.2023) Android tv 11 yükseltilebilir. (241. sayfa)




-
-
Emre bey çok teşekkürler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim 🙂
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
-
8506 modelini kullanan dostlar Tv nin ses kalitesinden memnun musunuz ?
Benim farkettiğim ve rahatsız olduğum bir sıkıntı var.Sesin dalgalanması yani yükselip alçalması.Bu durum genellikle haber kanallarında tartışma programları izlerken veya karşılıklı konuşma olan bir içerikte kısa bir sessizlik oluştuğunda bir kişinin birden konuşmaya başlamasıyla oluşuyor.Konuşan kişinin sesi ilk başlarda kalınlaşıp ardından inceliyor.Dizi veya film izlerken genellikle ya olmuyor yada hızlı bir şekilde gerçekleştiği için pek fark edilmiyor bu durum.
Detaylı olarak anlatmaya çalıştım anlaşılması için.Bu bir yazılım sorunu mu yoksa donanım sorunu mu bilmiyorum.Sizlerde böyle bir şey fark ettiniz mi? Cevaplarınıza göre sorunun nerde olduğunu bulabiliriz sanırım.
Tv ses ayarları şöyle ;
Kişisel mod
Hoparlör sanallaştırıcı : Açık
Clear dialogue : Kapalı
Ekolayzır : 3 , 3 , -4 , -2 , -1
Otomatik ses seviyesi : Kapalı
@grikurtccc
@Bonobo643
@makinist76
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi memo7000 -- 3 Haziran 2022; 15:53:1 >
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
hayır o etiketi altında cam filmi gibi duran polorize filtreyi sökmemeniz için uyarı niyetine yapıştırmışlar o beyaz etiketten başka etiket sökmeyin yeter :) olurda sökerseniz tv de beyaz ışıktan başka birşey göremezsiniz çıplak gözle bilginiz olsun normalde her ekranda var bu kaplama ama önceden çerçeve içinde kaldığından gözükmüyordu ucu şimdiki çerçevesiz tasarımlarda panel kenarları gözüktüğünden koruyucu sanıp söken çok insan olmuş malesef uyarı yazma gereği duymuşlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Teşekkür ederim. Beyaz etiketleri temizledim :)
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
58 inç PUS8506 modelini kullanıyorum. Kararma sorunu yaşıyordum çözdüm sayılır ama arada bir hala oluyor.
Görüntü tarzı canlıda bazen Netflix izlerken altyazı grileşiyordu ekranın karardığını anlıyordum ben de kontrast modunu kapalı yaptım ve hemen hemen düzeldi ama hala bazen ekran kararıyor. Netflix'te videoyu durdurup devam ettirince kararma düzeliyor. Sizde görüntü ayarlarıyla ilgili bir sorun mu yoksa televizyonda mı sorun var? Servis çağırmam gerekir mi? Bu Philips Türkiye servisi baya belalıymış eski ikinci el anakartları takıyorlarmış televizyona baya baya hurdalarla tamir ediyorlarmış umarım aylarca tüketici mahkemesiyle uğraşmam.
-
Selam arkadaşlar. Amazondan 15.959 TL'ye 75PUS8505/12 televizyonu aldım. Genelde 58 olan modelini takip ediyordum, hatta 3 yıl önce alıp panel kırık geldiği için iade etmiştim. Yeni 120hzlik modeller yoldaymis ama fiyatı kol gibi olacaktir diyerek daha fazla beklemek istemedim ve 75 inch bir TV için fiyatinin uygun olduğunu dusundum, umarım pişman olmam. Aynı modeli kullanan var mıdır?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EmuRu -- 5 Haziran 2022; 0:9:5 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hayırlı olsun 58" sonu /62 Türkiye üretim
75" sonu/12 Avrupa üretim demek şekilde kalite daha üstün özellik olarak ta /62 olan 8505ler PVR özelliği pasif ama sizinki /12lerde PVR aktif tekrardan hayırlı olsun
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Netflix güncellemesi mevcutmu ona bakın bunun yazılımsal bir durum olduğunu düşünüyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çok teşekkür ederim hocam, uzun bir suredir TV ariyorum umarım sorunsuz bir sekilde gelir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Rica ederim inşallah sorunsuz gelir sorun olsada dert etmeyin amazon iade konusunda çok başarılı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam haklıymışsınız ama Netflix'le alakası yok.
Benim televizyonumda bir sorun var uygulamaların içindeyken örneğin
Prime Video, Blu TV, Netflix ile video izlerken options düğmesi çalışmıyor bu yüzden görüntüyü ayarlayamıyorum yazılımsal gözüküyor
8506 cihazıyla alakalı genel bir sorun mu acaba
-
Options tuşu hangisi? 8505 kumandasında Options tuşu yok
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sağ en alt köşedeki artı işaretli tuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ses sorununu çözdüm. Neden bilmiyorum ama kumanda tv eşleşmesi kaybolmuş, eşleştirmeyi yeniden yapınca mikrofon özelliği kendiliğinden düzeldi.
Ancak hala Netflix veya Youtube izlerken TV butonu ile tek tuşla uydu kanallarına geçemiyorum, mecburen Sources tuşu ile menüyü açıp oradan seçmek zorunda kalıyorum. Bu konudq çözüm tavsiyesi olan var mı?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hmm bak görüntü ayarı için direkt menü tuşundan görüntü ayarlarını yapabilirsin ben şahsen öyle yapıyorum
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bluray film indirip izleyen arkadaşlara sorum
Remux olarak indirdiğim filmi usb belleğe atıp televizyona takıp mı izlemeliyim?
Yoksa laptoptan hdmi kablosu bağlayarak mı? hangisini tavsiye edersiniz?
-
Ben yıllardır Bluray remux film indiririm 2 tane 2tb hdd var içi bluray film dolu sürekli televizyona bağlı görüntü kalitesi yüksek, hızlı ileri geri sarma sorunsuz laptop gereksiz olur.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X