Şimdi Ara

Pick Up Seçimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
44
Cevap
0
Favori
8.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tek söz navara
  • öncelikle şunu ayırt etmek gerek navara diğer iki seçenekten çok pahalı ben kullandım 3 ay kadar nissan navara 4*4 174 BGlik otomatik vitesli en full du siyah ve arkasıda kapalı olanından araba gerçekten çok rahat ve konforluydu . Ford ranger 4*4 eniştemde var onuda kullanmadım fakat çok bindim gidişi rahatlığı kullanımı performansı vs vs navaranın yanından bile geçemez . L200 dışardan bakıldığında dikkat çekici ve forumlarda çok ilgi gören bi araç şahsen ne kullandım ne bindim kullanmayı çok istiyorum fiyatıda navaraya göre daha uygun ben L200 ü test et derim
  • quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    navara ve L200 testlerini inceledim ama iki aracıda kullanmadım

    testlerde L200 önde cıktı hep!ama konfor olarak navara daha ustunmus

    skystar denememden sonra sogudum aslinda pickuplardan surekli arkadan savrulma ve yan yatma hissi veriyor arac.

    ben nissan skystarda kullandım nissan navarada kullandım ikiside 4*4 sana şöyle söylüym iki araç birbiriyle alakası yok
  • görüntü
    nissan navara
  • quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    magnuma ne fiyat verdiler


    Yanlışım yoksa 64.000 ytl gibi bir rakamdı



    L200 4x4 kullanıcı olarak yapacagınız ısten de anladıgım kadarıyla Magnum donanımına o kadar fark vermenıze gerek yok dıye dusunuyorum.. Cunku arazı de calısacagınız ıcın ıster ıstemez arabanız yıpranacak.. Benım aracım Aralık 2007 fıyatıyla 50.000 ytl ye gelmıstı.. Magnum donanımıyla aradakı 15 mılyarlık farkı goze almamıstım..Malumunuz pıck-up ıs demek.. Yanı derı doseme ısıtmalı koltuk sunroof ıcın fazladan 15 mılyar bana bıraz dusundurucu gelıyor.. Magnumda aradıgınız fark 167 hp olması ıse bunu servısınde magnumda kullanılan box la cozebılırsınız hem de orjınal olarak..

    Tabıkı maddı olanaklar sızı ılgılendırıyor.. Ama surasından da bakın arazıde yırtılacak ya da en azından camur olacak bır derı dosemeyı kımse ıstemez sanırım..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: aykutcevik


    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray


    quote:

    Orjinalden alıntı: lokosit

    magnuma ne fiyat verdiler


    Yanlışım yoksa 64.000 ytl gibi bir rakamdı



    L200 4x4 kullanıcı olarak yapacagınız ısten de anladıgım kadarıyla Magnum donanımına o kadar fark vermenıze gerek yok dıye dusunuyorum.. Cunku arazı de calısacagınız ıcın ıster ıstemez arabanız yıpranacak.. Benım aracım Aralık 2007 fıyatıyla 50.000 ytl ye gelmıstı.. Magnum donanımıyla aradakı 15 mılyarlık farkı goze almamıstım..Malumunuz pıck-up ıs demek.. Yanı derı doseme ısıtmalı koltuk sunroof ıcın fazladan 15 mılyar bana bıraz dusundurucu gelıyor.. Magnumda aradıgınız fark 167 hp olması ıse bunu servısınde magnumda kullanılan box la cozebılırsınız hem de orjınal olarak..

    Tabıkı maddı olanaklar sızı ılgılendırıyor.. Ama surasından da bakın arazıde yırtılacak ya da en azından camur olacak bır derı dosemeyı kımse ıstemez sanırım..

    bencede aradaki 15 bin ytl farka fullbox, kabin envai çeşit aksesuar ve kış lastiği,çamur lastiği ..vs alınabilir




  • bu tür araçlar alınırken konfor gibi özellikler genelde ikinci planda olur..
    bazı arkadaşlar sadece araçların dıştan görünüşlerine göre yorum yaptığı için navara demiş olabilirler..

    bu araçlar zor yol şartlarında kulanılcağı için daha az masraf çıkaracak araca yönelmek en mantıklısı..
    İş için kullanılcak bir araçta gereksiz özelliklere bakmak yerine kullanıcısını daha az üzebilcek kriterlere bakmak lazım..
    L200ü bilmiyorum ama ford ranger navaraya göre servis ve yedek parça yönünden daha avantajlı..
    Nissan servis yönünden sizi üzebilir..

    ayrıca aracı kredili alacaksa şu anda fordda kredi seçenekleri olarak güzel kampanyalar var..
    en iyisi bayileri gezip karar vermek..

    iş için alınacak bir araçta para ve servis olayı öncelikli olmalı..
  • Model Tavsiye edilen anahtar teslim liste fiyatı Tavsiye edilen anahtar teslim kampanyalı kredili fiyatı Tavsiye edilen anahtar teslim kampanyalı peşin fiyatı
    Ranger 4x2 Çift Kabin STD 4x2 32.717,00 YTL 31.128,00 YTL 31.128,00 YTL
    Ranger 4x2 Çift Kabin XLT 4x2 36.334,00 YTL 34.564,00 YTL 34.564,00 YTL
    Ranger 4x2 Çift Kabin XLT 4x2 Hi-rider 36.422,00 YTL 34.648,00 YTL 34.648,00 YTL
    Ranger 4x2 Çift Kabin XLT 4x2 Hi-rider A/T 38.402,00 YTL 36.529,00 YTL 36.529,00 YTL
    Ranger 4x4 Çift Kabin STD 4x4 44.651,00 YTL 42.504,00 YTL 42.504,00 YTL
    Ranger 4x4 Çift Kabin XLT 4x4 47.769,00 YTL 45.466,00 YTL 45.466,00 YTL
    Ranger 4x4 Çift Kabin XLT 4x4 A/T 49.750,00 YTL 47.348,00 YTL 47.348,00 YTL
    Ranger 4x4 Çift Kabin 4x4 THUNDER 50.699,00 YTL 48.250,00 YTL 48.250,00 YTL
    Ranger 4x4 Çift Kabin 4x4 THUNDER A/T 52.680,00 YTL 50.132,00 YTL 50.132,00 YTL


    NAVARA D/C 4X2 SE 5A/T 55.090
    NAVARA D/C 4X2 LE 5A/T 63.090
    NAVARA D/C 4X4 SE 6M/T 60.090
    NAVARA D/C 4X4 SE 5A/T 64.090
    NAVARA D/C 4X4 LE 5A/T 71.690

    YENİ NAVARA D/C 4X2 SE 6M/T 52.090
    YENİ NAVARA D/C 4X2 SE 5A/T 56.090
    YENİ NAVARA D/C 4X2 LE 5A/T 64.090
    YENİ NAVARA D/C 4X4 SE 6M/T 61.090
    YENİ NAVARA D/C 4X4 SE 5A/T 65.090
    YENİ NAVARA D/C 4X4 LE 5A/T 72.690


    http://www.yenil200.com/

    fiyat olarak ranger ama 2 eli nasıl bilmiyorum,prestij için navara (AMA ARALARINDA EN PAHALISI )performans olarakta mıtsıbıshı.nede olsa pajeronun amca oğlu

    1-mıtsubıshı----kasası ya beğeniliyor yada nefret ediliyor.ben beğenenler tarafındayım.fiyat olarakta ranger'dan pahalı navaradan ucuz.

    2-navara-----daha çok şehir içinde arazi aracı tarzında kullanılmak için alınan patfınder'in ikizi

    3-ranger----bu araçlar arasında fiyat olarak en ucuzu,kasa olarak biraz daha önem verselerdi arkasındaki ford desteği ile uçabilirdi ama ranger'da bunu göremiyoruz.




  • Bence seçeneklere ısuzu d-max i ekle ve incele eminim çok beğeniceksin
  • Arkadaşlar yanlış anlamalara mahal vermemek için bir kez daha tekrarlıyorum aracı alacak olan ben değilim benim arkadaşım her ikimizde pick uplar

    konusunda bilgi ve tecrübeye sahip olmadığımız için sizin verdiğiniz bilgiler doğrultusnda bende arkadaşıma yardımcı olmaya çalıştım

    lüx bir pick up banada biraz ters geldi fakat almışken en iyisi olsun dediği için parayı ödiyecek olanda o olduğu için birşey diyemedim
  • hafta sonu l200 e baktım 49 000 iyat verdiler
    arkasınada havuz koyacaklardı
    benim aracı göremedikleri için olmadı


    dipnot :
    bu arada satış sorumlusu eleman araba şöyle böyle derken
    birde arazi perfonmansını size göstereyim dedi
    doğal gaz çalışması yapılan bir sokağa girdik çukurlu filan
    arazi perfonmansı gerçekten iyi 4lo 4 hi vites koluda var
    ama arabanın içi çok sıradan gürültüde alıyor
    sokak çıkmaz sokak çıktı
    dönemedik
    bozmadım adamı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onur-orhun -- 30 Mart 2008; 14:40:23 >
  • iş için kullanılacağı için motor ömrü ön plana çıkıyor ısuzunun 1.000.000 km kadar gidiyor ranger in arkasında ford hilux sun arkasındada toyota var fiyat olarakta l200 ve navaradan daha uygun lar birde tabi tata lar var
  • bencce nissan
  • bence toyota
  • arkadaşım çek altına bi el camino
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lokosit

    en güvenlisi ,en iyi yol tutuş, en uzun kabin, enfazla arka koltuk diz mesafesi, dik olmayan arka koltuklar. malum mitsubishi dayanıklılığı ve modern tasarım. bu özelliklerin hepsi yeni L200 de

    ağustan beri kullanıyorum sorun yaşamadım. 10bin bakımı 130 ytl
    şehir içi yakıt tüketimi 10lt/100km
    şehirlerarası 7,5-8,5 arası tüketir.
    daha ne diyim



    seninle gerçek hayatta bir tartışalım bu dediklerinin hangisi doru merak ediyorum




  • burda herkez bu araçlara binmiş gibi yazmış helal olsun size . şu nissan navara hakkında yazı yazan arkadaşları merak ediyorum yok araç çok yakıyor arazide hiç iyi değil asfalta nal toplar gibi benzetmeler yapılmış. ŞUAN 2011 MODEL 1500 KM DAHİ OLMAMIŞ NİSSAN NAVARAMLA 6. VİTESDE 90 KM SABİT HIZDA 4.7 LİTRE YAKIYOR . ARAZİ OLARAK ARKASINA 2 TANE L200 BAĞLAYIP ÇEKMESE ADIMI DEĞİŞTİRİM .ASFALTA 190 KMH GÖRDÜM KORKUMDAN AYAĞIMI GAZDAN ÇEKTİM.

    BU ARAÇLAR İÇİN MÜSADE EDİLMİŞ HIZ 93 kmH OLMASI ÇOK ÜZÜCÜ .
    76 MODEL BİR RENONUN GELİP SİZİ GEÇMESİ KADAR ACI BİR DURUM YOKTUR ....
  • alınmayacak bir pick-up varsa o da Hilux tur. ilk olarak aşırı yakıt tüketimi var. ayrıca arka dingil alçak ve ufak bir oturmada bile aracı çekmek gerekiyor. bahsettiğim araç 4X4, 1500 km yol yapmış halinden buyana ve haftada en az 10 saat kullanıyorum. balatalar en ufak zorlanmada kokmaya başlıyor. en ağır vites çok başarısız. bu araç bence çölde kum üstünde yada şehir içinde hava atmak için tasarlanmış. arazi şartlarında kesinlikle yanlış araç.

    L200 ya da Ranger arazi şartlarına daha uygun. L200 ü kullandım. çok güçlü ve arazi şartlarında gerçekten çok başarılı. aynı şeyleri Ranger içinde söyleyebilirim. bence ilk tercih L200 olmalı.
  • Navara en güzeli tercih edilesi olanı
  • bizde hilux vardı 380 bindeydi hala canavar gibi gidiyordu
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.