Şimdi Ara

Pioneer plazmamın başına gelenler

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam,
    Pioneer'la aramda geçen bir olayı sizlere anlatmak isterim.

    05.06.2006 tarihinde Ankara Gayem Elektronikten 436 RXE model plazma satın aldım. Cihaz, 7 si akşamı Onur elektronik adlı bir pioneer servisi tarafından evime getirilip kuruldu. Cihaz 3 gün çalıştıktan sonra birden bozuldu. Görüntü yok fakat ses vardı. Kendi menüsü dahil hiç bir görüntü ekrana yansımıyor, sadece belli belirsiz karlanma oluyordu. Bunun üzerine Gayem Elektroniğe telefon ettim, onlarda servise bilgi vererek cihaza müdahale edilmesini istediler. Onur elektronikten arkadaşlar gelip bir belge bırakarak cihazı teslim aldılar. Ben Gayem elektroniği ve servisi arayarak, bu cihazın tamir gömesini istemediğimi , yenisi ile değiştirilmesini istediğimi bildirdim.( Böyle bir hakkım olmamasına rağmen 3 günlük cihazın bozulması moralimi bozduğu için bu şekilde bir dilekde bulundum ) Eğer tamir edilecekse tüketici haklarımı kullanarak satışın iptalini isteyeceğimi söyledim. Gayem elektronik çok ilgili davrandı, servisi arayacağını ve rapor tutturup cihazın yenisi ile değiştirilmesini sağlayacağını söyledi. Bu arada seristen hiç aranmadım. aradan bir süre geçti, arayan olmayınca yeniden Gayem elektroniği aradım. Servise dönerek bilgi verdi. Pazartesi yeni cihazla değişim yapılacağının garantisini aldığını söyledi. Dayanamayıp servisi yeniden aradığımda Ankara Bölgeden bir yetkili kişinin talimat verdiğini pazartesi ila cuma günü aralığında yeni cihazın teslim edileceğini söylediler.

    Tabiki cumaya kadar hiç ses seda çıkmadı , cuma günü servisten arayarak cihazımın teslim edileceği bilgisini verdiler.Akşam cihaz geldi. Olay burda soru işaretlerine boğulmaya başladı.
    Cihaz gelip düğmesine bastığımızda , bozulan cihazıma yaptığım bütün kişisel ayarlar yüklü olarak yeni cihaz açıldı. Bu arada yeni gelen cihazın seri nosu eskisinden farklıydı doğal olarak. Tam yerini noktasal olarak hatırlayamamakla beraber , aynı yerde de ölü bir piksel mevcuttu. Doğal olarak aynı ayarların gelmesi ve aynı yerde ölü piksel olması , bende bu cihazın yeni olmadığı sadece tamir görerek aynı cihazın geldiği yönünde bir düşünce doğurdu. Fakat aynı cihaza iki ayrı seri nosunasıl oluyor du? (seri nosu sadece bir çıkartma yazı)

    Servisi aradım , kesinlikle aynı cihaz olduğunu, hatta eski cihazın ellerinde olduğunu İstanbul'a gönderileceği bilgisini verdiler. Tatmin olmadığımı görünce ertesi gün yetkili bir kişiyle görüştürmeyi teklif ettiler. Ertesi gün İstanbul Digicomda bir yetkili kişiyle yaptığım görüşmede ise ; Ellerine bir cihaz geldiğinde o cihazın imajının alındığı ve o müşteriye yeni verilecekse o imajın yeni cihaza yüklendiğini bu nedenle aynı ayarlarla cihazın geldiğini, ölü pikselinde aynı noktada olmasının imkansız olduğunu ama o bölgede başka bir pikselin ölü olma ihtimalini, bununda ancak şansla açıklanabileceğini söyledi. İmaj geri yükleme uygulamasına, genelde müşterilerden bu konuda çok şikayet geldiği için yapıldığını, müşterilerin bir çok kişisel ayarı yeniden yapmaya üşendiklerinden veya bilgilerinin yetersiz olduğundan dolayı yapamadıklarını, bu nedenlede yeniden servis elemanı yollamak zorunda kaldıklarından dolayı gittiklerini söyledi.Malesef cihazla 3 gün birarada olduğum için yeni gelenle eskiyi ayırt edecek çok fazla dikkatimi çekecek bir yönü olmamıştı.

    Biraz uzun tutmakla beraber yaşadığım olayları anlattım. Şimdi bu durumda ben ne düşünmeliyim? Hiç kimseyi suçlama veya karalama niyetim yok, ancak malesef bu açıklamalar bana çok inandırıcı gelmedi. Aklımda soru işaretleri ile kaldım.
    Bu yaşadıklarımı sadece bilgi olsun diye sizlerle paylaşmak istedim.

    Vaktinizi aldığım için özür dilerim.







  • yaşadığın olay gerçekten can sıkıcı ama şu anda tv de problem yoksa fazla kafana takma sonuçta aynı cihaz olsa bile problem giderilmiş güle güle kullan...
  • sorunsuz calisiyorsa problem yok ama ali cengiz oyunu yapmasinlar kullanici ayarlariniz yeni cihazla geldigine gore muhtemelen bozulan cihaz o ,bayii ve servis degissinler ne olacak onuda 300 milyon kar etmeden ithal fiyatina eksigine satsinlar kapis gider ,tekrar size ambalacinda cihazi getirip kurmalari lazimdi bu firmalar onemli olmaz boyle 3 gunde bozulan cihaz ya uretim hatasi yada nakliyatda soguk lehim hatasi verir arkadasim ben oyle yapiyorum once konusacaksin bozulursa 15 gunde gelir parami alirim diyeceksin bizim ali cengizlere birde ithalacitsi holding molding boyle olunmaz


    sdaygilarimla
  • Selam,
    Ne tesadüftür ki , gelen cihazda benim buraya yazı yazmamı bekliyormuş gibi, dün akşam saatlerinde bir önceki ile aynı şekilde arıza yaptı. Olaylar kamera şakası gibi gelişmeye başladı. Bu cihaz biraz daha dayanıklı çıktı 4 gün çalıştı. Elektrik tesisatı diye düşüneceğim ancak, şu meşhur prizlerden dahi bağlı sisteme.
    Bu gün tüketici mahkemesine gittim. Yaşadıklarımı anlattım satışın iptali için başvuruda bulundum. Satışın iptali konusunda, firma iyi yaklaşmadığı sürece , işin uzayabileceğini söylediler. Önemli değil dedim. Arkasından satıcı firmaya gittim.Tüketici mahkemesine başvurduğumu söyledim. Pioneer'i veya servisleri hiç aramamalarını sadece, eğer bana kutusuyla yeni bir cihazı eve getirip eskiyi alırlarsa bundan vazgeçeçeğimi belirttim. Yine telefon trafiği başladı ve sonuçta eski cihazın alnması, yenisinin de pazartesi geleceği yönünde bilgi verildi. Geçmiş konulardaki güvensizliğimden dolayı, bunu kabul etmeyeceğimi, yeni ürünün eve gelmesini eskisinin de aynı gün evden alınmasını istedim. Şu an bu isteğim kabul edilmiş durumda. Pazartesini bekliyorum.

    Bakalım zaman ne gösterecek
    Ancak malesef DigiCom'a güvenim hiç kalmadı. İnşallah benden başka bu olayları kimse yaşamaz. İnsanın ne isteği kalıyor , ne de hevesi.




  • Hiç sorun çıkartmadan değiştirmeleri güzel ama bunun pek faydası olmamış anlaşılan.
  • Büyük talihsizlik yaşamışsın dostum geçmiş olsun valla umarım yeni gelen üründe sorun yaşamazsın
  • kardeşim tüketici mahkemesine değil sanayi bakanlığına gidip şikayet dilekçesi vereceksin eminönünde büyükpostahanenin orda istanbuldaysan tabii bak bakalım p.tesi olmadanne ooluyor
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Pioneer Avic Kullananlar Buraya
    16 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hem tüketici mahkemesine git hem de Sanayi Bakanlığı Tüketicinin Korunması Genel Müdürlüğüne

    Bence önce bozulmayan yeni bir cihaz daha al, o da bozulursa PAra iadesi talep ederek alabilirsin. Arka arkaya bozuk çıkması aynı seri ürünlerde zincirsel olarak bir üretim hatası olduğunu gösterir. Fabrikadan arka arkaya çıkmamış çok farklı seri bir ürün sor, bence.

    AYRICA YETKİLİ satıcı-servis hakkında SU-İ ZAN'da bulunuyorsun bence. Öyle seri numarası değiştirmek gibi ciddi haltlar karıştıracak kadar resmi satıcı ve servisler sorumsuz olamazlar. Neyse yine de durumu Sanayi Bakanlığı'na bildir. Dolaylı faydaları dokunur belki (ithalatçı ve bayi firmayı ararlarsa) Ancak sana hakkını teslim edecek olan yetkili merci Tüketici Mahkemesidir.

    Saygılarımla...

    NOT: Sanayi Bakanlığı E-devlet uygulamasının güzel bir örneği olarak hemen internet sitesinden şikayetleriniz online olarak almakta ve hızla işleme koymaktadır. (Dilekçe yazmanız şart değil) Hemen şimdiWWW.SANAYI.GOV.TR adresinde ki Tüketici Şikayetleri linkine tıklayıp şikayet formunu doldurabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr_Thunder -- 30 Haziran 2006; 17:02:12 >




  • İlginiz için teşekkür ederim arkadaşlar,
    Şimdilik sadece beklemedeyim. Şikayetimi askıya aldırdım. Pazartesiyi bekliyorum. Eğer o gün olumlu sonuç alamazsam, o zaman resmi şikayetimi yapacağım.

    @Mr_Thunder
    Verdiğin bilgiler için teşekkür ederim.Su-i zan yaptığımı düşünmüyorum. Benim yerimde kim olsa aynı şeyi düşünürdü. Ki yazımın sonunda da amacımın kimseyi kötülemek veya karalamak olmadığını belirtmiştim. Servisin olayın başından bu yana gösterdiği ilgi ve alaka! bana İstanbul'dan gelecek olan sıfır cihaza, Ankarada'ki bozuk cihazımdan imaj alınıp yükleyecek kadar ince düşünceli yaklaşımda bulunulmayacağını düşündürüyor. Üstüne üstlük yeni gelen cihazda, 4 gün çalışıp aynı şekilde arızalandı.

    Ki bu sadece yine de benim düşüncem veya şüphem. Elimde kendi tespitlerim haricinde bir delil yok.




  • ANLATTIGINIZA GORE BU CIHAZLARDA FABRIKASYON BIR HATA VAR GIBI ITHALATCISI BU ISE EL KOYMASI LAZIM HATALI BU CIHAZLAR BUYUK BIR IHTIMAL
  • Selam,

    Uzun bekleme ve diyaloglar sonrasında, Ankara Digicom bölgeden Elvan beyin katkılarıyla yeni bir cihaz geldi ve eskisi evden alınıp yenisi verildi. Cihaz Cumartesi gününden bu yana sorunsuz çalışıyor. Şansıma bu sefer gelende hiç ölü piksel yok. Her gün besmele ile açıp kapatıyorum :D İlk gelen ürün (yada sonradan gelen sadece bir tanesine baktım) Kasım 2005 üretimiydi, bu ise Mart 2006 üretimi eğer seride bir bozukluk vardıysa da o ihtimali de ortadan kaldırmış olduk şeklinde düşünüyorum.

    Zahmetli ve uzun uğraşlardan sonra da olsa, sorunumu çözdükleri için Digicom' a teşekkürler.

    Bilgilerinize....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gezginler -- 12 Temmuz 2006; 13:09:06 >
  • gule gule kullan,
    iyi gunlerde insallah...
  • Abi zaten plazmanın kendisi sakat ki PIONEER'ı sakat olmasın yani dawqplazma değpil LCD dawq.HEM PLAZMA DA KÖTÜ BİR ÖZELLİK VAR O DA ÇOK PARLAK Bİ GÖRÜNTÜ OLDUĞU ZAMAN O GÖRÜNTÜNÜN İZİ KALIYOR;YAAAA!
  • Gule gule kullan isde boyle olacak verdigin paranin karsiligi alinan mal calismiyorsa hata varsa yenisini verecekler camur yok
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gezginler
    Ben Gayem elektroniği ve servisi arayarak, bu cihazın tamir gömesini istemediğimi , yenisi ile değiştirilmesini istediğimi bildirdim.( Böyle bir hakkım olmamasına rağmen 3 günlük cihazın bozulması moralimi bozduğu için bu şekilde bir dilekde bulundum )


    böyle bir hakkım yok demişsin, ben 20 gün içinde bozulan cihazların değişimi olması gerektiğini duymuştum, yani böyle bir hakkın vardı zaten...
  • 20 gün gibi bi hakkın yok . Tüketici kanununa göre ( ki bu kanun 2-3 sene önce ingiltereden bizzat kopya edilerek alınmıştır) mesafeli alımlarda(......) ürünün 7 iş günü içerisinde koşulsuz iade hakkı vardır. Fakat bu mağazadan ürünü almayı kapsamıyo sadece telefon ve internet yolu ile yapılan satışları kapsıyo. ama arkadaşımızın televizyonu 3.kez bozulsaydı veya 30 iş günü içerisinde teknik servisten dönmeseydi ( 42 gün yapar) arkadaşımızın önünde 4 adet seçenek olacaktı ;

    1- Ürün bedelinin müşteriye ödenmesi ve iade alınması
    2 birebir ürünün değişimi
    3-Ürünün Tamir edilmesi
    4-Ürün bedeli esas alınara daha üst model veya alt model bi ürün verilmesi ;

    tabi bide bi çok insanımızın unuttuğu bi noktada eğer ürününüz teknik serviste 5 iş gününden fazla kalacaksa yetkili servisin size aynı üründen veya eş değer bi üründen kullanımız için geçici olarak temin etmesi gerekmektedirki bi çok teknik servis bunu yapmaz




  • Kaplan Bey haklı. 3. kez bozulması dahi şarta bağlı. Aynı arıza 3 kez olursa değiştirme hakkı doğuyor.
    Bu arada maşallah, Allah nazardan saklasın, cihaz 1 Haftadan daha fazladır sorunsuz çalışıyor.
  • Elektronik cihazlarda bu takım sorunlar olabiliyor hos gormek lazım kul yapımı urunler ama bayi arkadasların ilgili davranması bence hos cunku neler goruyoruz bazen musterıyı sallayan yok ararsın donucez derler donene adar sen bın kere ararsın neyse gule gule kullan arkadasım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.