Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
946.048
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..
  • bu topiği gerçekten zor gördüm. ama gördüğüm iyi oldu. bu forumda beni piranha çalışanı ya da yrtkilisi zanneden çok insan var..

    böylelikle piranha firmasıyla kullanıcısı olma haricinde bir bağımın bulunmadığı kanıtlanmış oldu..

    hocam hoşgeldiniz ama geç geldiniz bu foruma..

    benim de sorunum var..

    geçen yıl fuga aldım üzerindeki yasal yazılım amigo'dur. meraklı melahat olduğumuz için PC ye sok çıkar, sok çıkar onu bunu dene felan pişman sonunda mp3 playeri parçaları görmesine rağmen çal tuşuna tıklasamda çalmıyor. ilerleme çubuğu ilerlemiyor. sessizce öyle bekjliyor.. aynı durum video player içinde geçerli o da çalışmıyor..

    piranha servisinin nerede olduğunu biliyorum ama bir türlü vaktim olmadı uğramaya. hatta bazen önünden geçiyorum.

    cihazın navi özelliği tıkır tıkır çalştığı için tembellik ettim.. bu durumu sizce nasıl hallederiz..??

    tekrar aramıza hoşgeldiniz..






  • Linkte fuga işletim sistemi var sizin cihaza uygunmu kontrol edip kurulum yapıın düzelebilir
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • @imkansız hocam;

    bunu daha önce görmüştüm ama uğraşmak zor gelmişti..

    şu an denemek üzereyim, du bakali n'olcek..
  • denedim hocam bişeyler yükledi ama açıldığı zaman işe yaramadıı. bu dosya yüklemesi ne işe yarar ki..?? mantığı nedir..??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    @imkansız hocam;

    bunu daha önce görmüştüm ama uğraşmak zor gelmişti..

    şu an denemek üzereyim, du bakali n'olcek..

    Sn.cevizkabugu,

    Herşeyi merak edip yükledin de bir tek bunumu yüklememiştin :) Bozulan sistemlerde , eksik dosya varsa onarır belki ama şişenregistry yada oluşturulan dosyaları silip eski haline getirirmi bilmem :)
  • x-calibur

    way vay yav.. özledim seni hocam.. cezan bitti galibaa sesin çıkmaya başladı..

    yaa harbiden bu cihaza bugüne kadar bi tek windows7 yüklemedim. ne verirsem aldı çalıştırdı. ama fuganın orjinal rom'umnu bulamadım. bulsam onu da deneyeceğim ama ne yazıkki yok ortalarda..

    bu dosya sanırım sadece bir güncelleme.. fuga'nın aksak taraflarını ortadan kaldırıyor olabilir ancak ne yazıkki sistemi sil baştan kurmaktan aciz..

    bana fuga'nın orjinal romu lazım.. güncelleme ile olacak bişey değil.. zaten bu yüzden bu dosyayı ilk çıktığında denememiştim..

    dostum bu arada senin cihazlar hiç bozulmuyor galibaa..??




  • bende seni özlemişim be hocam bakalım artık ne zamana kadar yazabilecez

    Ben cihazlarıma herşeyi yüklemiyom ki sen gibi , bozulsun Şeytan kulağına kurşun maaşallahları var, zaten bozulsalarda sorun değil...

    Neyse , ROM olaylarına pek kafam basmıyor ama gördüğüm kadarı ile oluşturulan extra dosya ve registry de yapılan extra değişiklikleri pek değiştirmiyor herhalde. PClerde de format atmadan ne kadar windows yüklersen yükle eski dosyaların yerinde kaldığı gibi... Sn.Piranha Destek belki seni bilmez ama ben çok iyi biliyorum senin ne kadar Piranha Bağımlısı ve destekcisi olduğunu ben olsam Piranha yerinde sana cihaz verirdim en iyilerinden en güzellerinden, hakkın ödenmez çünkü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    bende seni özlemişim be hocam bakalım artık ne zamana kadar yazabilecez

    ben olsam Piranha yerinde sana cihaz verirdim en iyilerinden en güzellerinden, hakkın ödenmez çünkü.

    neden yazmayasın hocam, seni forumdan kovan mı var.. şu meseleyi PM den yazsana bana, bakalım yine ne yaramazlık yapmışsın bi görelim..

    valla son satırların için ; piranha bana yeni cihaz vereceğine kullandığım cihazın romunu versin yeter.. vermezse de önemli değil, yakında cihazımı değiştireceğim ama skin yüklenmiş igo-amigoyu asla değiştirmeyeceğim..

    asla ama asla ücretli rom yükletmeyi düşünmüyorum, cihazı çok yıprattım servise vereceğim rom yükleme ücreti cihazın değerinden fazla olur, kısacası değmez. benim için sıkıntı yok, müşteri memnuniyeti deyip ücret almazlarsa belki düşünürüm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    bu topiği gerçekten zor gördüm. ama gördüğüm iyi oldu. bu forumda beni piranha çalışanı ya da yrtkilisi zanneden çok insan var..

    böylelikle piranha firmasıyla kullanıcısı olma haricinde bir bağımın bulunmadığı kanıtlanmış oldu..

    hocam hoşgeldiniz ama geç geldiniz bu foruma..

    benim de sorunum var..

    geçen yıl fuga aldım üzerindeki yasal yazılım amigo'dur. meraklı melahat olduğumuz için PC ye sok çıkar, sok çıkar onu bunu dene felan pişman sonunda mp3 playeri parçaları görmesine rağmen çal tuşuna tıklasamda çalmıyor. ilerleme çubuğu ilerlemiyor. sessizce öyle bekjliyor.. aynı durum video player içinde geçerli o da çalışmıyor..

    piranha servisinin nerede olduğunu biliyorum ama bir türlü vaktim olmadı uğramaya. hatta bazen önünden geçiyorum.

    cihazın navi özelliği tıkır tıkır çalştığı için tembellik ettim.. bu durumu sizce nasıl hallederiz..??

    tekrar aramıza hoşgeldiniz..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihazınızla ilgili yazılımsal sorun olabilir, öncelikle sitemizde yer alan cihazınıza ait yazılımı (rom) indirip cihazınıza yükleyiniz. Sorununuz devam ederse E5 Yan Yol, Türe Sok. No 2 adresine gönderebilir veya elden kendiniz Teknik Servisimize getirebilirsiniz.

    İlginiz için teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    quote:

    Orijinalden alıntı: x-calibur

    bende seni özlemişim be hocam bakalım artık ne zamana kadar yazabilecez

    ben olsam Piranha yerinde sana cihaz verirdim en iyilerinden en güzellerinden, hakkın ödenmez çünkü.

    neden yazmayasın hocam, seni forumdan kovan mı var.. şu meseleyi PM den yazsana bana, bakalım yine ne yaramazlık yapmışsın bi görelim..

    valla son satırların için ; piranha bana yeni cihaz vereceğine kullandığım cihazın romunu versin yeter.. vermezse de önemli değil, yakında cihazımı değiştireceğim ama skin yüklenmiş igo-amigoyu asla değiştirmeyeceğim..

    asla ama asla ücretli rom yükletmeyi düşünmüyorum, cihazı çok yıprattım servise vereceğim rom yükleme ücreti cihazın değerinden fazla olur, kısacası değmez. benim için sıkıntı yok, müşteri memnuniyeti deyip ücret almazlarsa belki düşünürüm..

    Degerli cevizkabugu,

    Cihazınızı garanti belgesi veya fatura fotokopisi ile servisimize bırakırsanız, cihazınıza müşteri memnuniyeti adına yazılım (rom) ücretsiz yüklenecektir. Garantili kapsamındaki cihazlarda yazılımsal sorunlar müşteri memnuniyeti adına ücretsiz yapılmaktadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihaz ilgili bayiden teknik servisimize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde onarımı gerçekleştirilip, gönderici adresine geri gönderilir. Satın almış olduğunuz bayiden kaynaklı gecikmeler teknik servisimizin iş gününü (7) etkilememektedir. Belirtilen 7 iş günü süresi tüm Piranha Navigasyon Cihazlarında geçerlidir.

    İlginize teşekkür ederiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek


    Degerli cevizkabugu,

    Cihazınızı garanti belgesi veya fatura fotokopisi ile servisimize bırakırsanız, cihazınıza müşteri memnuniyeti adına yazılım (rom) ücretsiz yüklenecektir. Garantili kapsamındaki cihazlarda yazılımsal sorunlar müşteri memnuniyeti adına ücretsiz yapılmaktadır.



    @Piranha Destek

    öncelikle ilginize teşekkür ederim.

    cihazıma uyan ''resmi sitenizde verilen fuga 326'' kodluydu sanırım, artık orjinal rom mudur yoksa rom güncellemesi midir neyse o dosyayı talimatlara göre yükledim ancak hiç bir gelişme olmadı. eğer serviste de aynı işlemi yapacaklarsa boşuna uğraşmak istemiyorum.

    servisinizin nerede olduğunu biliyorum bazen önünden geçiyorum

    siz gelin farklı bir şeyler daha yaparlar ve cihaz çalışır derseniz, o zaman kalbimi kazanırsınız..

    şu topiğin başlığı yukarıda tutulmasına rağmen hiç görünmüyor, admin arkadaşlardan ricam, ya yazıyı büyütsünler ya da büyük harflerle tekrar yazıp görünür hale getirsinler..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek


    Degerli cevizkabugu,

    Cihazınızı garanti belgesi veya fatura fotokopisi ile servisimize bırakırsanız, cihazınıza müşteri memnuniyeti adına yazılım (rom) ücretsiz yüklenecektir. Garantili kapsamındaki cihazlarda yazılımsal sorunlar müşteri memnuniyeti adına ücretsiz yapılmaktadır.



    @Piranha Destek

    öncelikle ilginize teşekkür ederim.

    cihazıma uyan ''resmi sitenizde verilen fuga 326'' kodluydu sanırım, artık orjinal rom mudur yoksa rom güncellemesi midir neyse o dosyayı talimatlara göre yükledim ancak hiç bir gelişme olmadı. eğer serviste de aynı işlemi yapacaklarsa boşuna uğraşmak istemiyorum.

    servisinizin nerede olduğunu biliyorum bazen önünden geçiyorum

    siz gelin farklı bir şeyler daha yaparlar ve cihaz çalışır derseniz, o zaman kalbimi kazanırsınız..

    şu topiğin başlığı yukarıda tutulmasına rağmen hiç görünmüyor, admin arkadaşlardan ricam, ya yazıyı büyütsünler ya da büyük harflerle tekrar yazıp görünür hale getirsinler..

    Degerli Müşterimiz,

    Lisans silinmelerine karşı format dosyasını yazılım (rom) dosyaları içeriğinden silerek yayınlamışız. Bazı durumlarda cihaza format atmadan yazılım yüklemek sorunu çözmeyebilir. Bunun için en güvenilir yöntem cihazı teknik servise getirmeniz veya göndermenizdir.




  • selam;

    ne demek istediğinizi anladım. teknik servisinizin önünden geçerken uğrayıp sorunu halledeceğim.

    ilgilendiğiniz için teşkkür ederim.. tabii ki kalbimi de kazandınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cevizkabugu

    selam;

    ne demek istediğinizi anladım. teknik servisinizin önünden geçerken uğrayıp sorunu halledeceğim.

    ilgilendiğiniz için teşkkür ederim.. tabii ki kalbimi de kazandınız..

    Degerli Müşterimiz,

    Rica eder iyi günler dileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihaz ilgili bayiden teknik servisimize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde onarımı gerçekleştirilip, gönderici adresine geri gönderilir. Satın almış olduğunuz bayiden kaynaklı gecikmeler teknik servisimizin iş gününü (7) etkilememektedir. Belirtilen 7 iş günü süresi tüm Piranha Navigasyon Cihazlarında geçerlidir.

    İlginize teşekkür ederiz.

    20.10.2011 perşembe günü teknik servisinize cihaz ulaşmış. 1 hafta içinde açma-kapama düğmesi yapılmazsa yenisi ile mi değişecek? Birde bugün internet sitenizdeki üye girişi bölümünü bir türlü açamadım.. Sorunu çözermisiniz? Üye giriş ekranı gelmiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: balci1987

    Merhaba, Geçen haftawww.vipfiyat.com adresinden aldığım Piranha avatar navigasyon cihazı aldığım gün açma kapama düğmesi içine gömüldü ve arızalandı. Bende hemen aldığım firmaya gönderdim. Firmada piranhaya gönderdi. 20.10.2011 de piranhaya ürün ulaşmış. Kaç gün içinde cihaz yapılıp tarafıma gönderilir? (1 hafta içinde yapılmazsa yenisi ile değişim yazıyor). Bütün piranha garantili navigasyon cihazlarında 7 günlük süre geçerli mi? (Bütün piranha navigasyonlarda sabit özelliktir) yazıyor..

    Degerli Müşterimiz,

    Cihaz ilgili bayiden teknik servisimize ulaştıktan sonra 7 iş günü içinde onarımı gerçekleştirilip, gönderici adresine geri gönderilir. Satın almış olduğunuz bayiden kaynaklı gecikmeler teknik servisimizin iş gününü (7) etkilememektedir. Belirtilen 7 iş günü süresi tüm Piranha Navigasyon Cihazlarında geçerlidir.

    İlginize teşekkür ederiz.

    20.10.2011 perşembe günü teknik servisinize cihaz ulaşmış. 1 hafta içinde açma-kapama düğmesi yapılmazsa yenisi ile mi değişecek? Birde bugün internet sitenizdeki üye girişi bölümünü bir türlü açamadım.. Sorunu çözermisiniz? Üye giriş ekranı gelmiyor

    Degerli Müşterimiz,

    Cihazınız kontrol edilip garanti kapsamında yapılacaksa 7 iş günü içerisinde onarımı gerçekleştirilecektir. Sitemizde yer alan üye giriş bölümü sorunsuz çalışmaktadır.




  • Sevgili piranha, piranha destek bu size ufak bir sitem ve aynı zamanda bir teşekkürdür..


    bundan yaklaşık 5 6 ay kadar önce bir tane piranha infiniti 5.0inçlik navigasyon almıştım başarsoft ve igoya güvenerek almıştım ürünü fakat ürün beni her seferinde yanlış yönlendiriyordu.. evim sağ tarafta olmasına rağmen o bana düz git veya sola dön diyordu heryerde bu böyleydi ve bende ürünün bozuk olduğunu düşündüm yenisini almak için aldığım yere gittim bana ürünü iade edebilirsiniz dediler.. para iade yapabileceklerini piranha nın buna imkan sağladığını söyledir bende ürünü geri verdim paramı aldım piranha firmasına buradan hem teşekkürlerimi sunuyorum hemde biraz biraz sitem ediyorum.. neyse sağolun teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: silverado

    Sevgili piranha, piranha destek bu size ufak bir sitem ve aynı zamanda bir teşekkürdür..


    bundan yaklaşık 5 6 ay kadar önce bir tane piranha infiniti 5.0inçlik navigasyon almıştım başarsoft ve igoya güvenerek almıştım ürünü fakat ürün beni her seferinde yanlış yönlendiriyordu.. evim sağ tarafta olmasına rağmen o bana düz git veya sola dön diyordu heryerde bu böyleydi ve bende ürünün bozuk olduğunu düşündüm yenisini almak için aldığım yere gittim bana ürünü iade edebilirsiniz dediler.. para iade yapabileceklerini piranha nın buna imkan sağladığını söyledir bende ürünü geri verdim paramı aldım piranha firmasına buradan hem teşekkürlerimi sunuyorum hemde biraz biraz sitem ediyorum.. neyse sağolun teşekkürler..

    Degerli silverado,

    Cihazlarımızda 3 ayrı yazılım kullanılmıştır. 1.İgo yazılımı 2. Türkiye için harita datası 3. Cihaza ait yazılım rom. Siz haritayla ilgili bir sorun yaşamışsınız, bu konuda Türkiye haritasında yaşadığınız benzer sorunları başarsoft firmasına bildirerek sorunu çözebilirdiniz. Piranha olarak müşterilerimize her konuda destek vermeye çalışıyoruz. Ancak igo ve başarsoft firmalarında yaşanan veri hatalarına Piranha olarak müdahale edemiyoruz. Yaşadığınız sıkıntı için özür dileriz.

    İyi günler.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.