Şimdi Ara

Piranha Destek Cevaplıyor (343. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.122
Cevap
249
Favori
947.178
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    Merhaba,
    Bir soru da benden.
    Yaklaşık 4 ay önce Piranha Sigma navigasyon cihazı satın aldım. Naviextras Toolbox, program kaydı vb. tarzı formaliteleri de yerine getirdim. Ancak cihazımı harita güncelleme için bilgisayara bağladığımda hiç bir yanıt alamıyorum. Bilgisayar cihazı tanıyor, Naviextra programı harita güncellemelerini de gösteriyor. Ancak navigasyon aletinin yedeklemesi bir türlü bitmiyor. Aralıksız 3 saat 10 dakika bilgisayar başında oturdum, acaba ne zaman bitecek diye, bitmiyor. O dönen simge bir türlü durmadı. Daha yedekleme bitmedi ki, güncellemeye geçsin bu arada.
    Kısacası cihazın yazılımıyla ilgili bir problem olduğunu düşünüyorum. Florya'daki servisiniz de sadece haftaiçleri hizmet veriyor ve ben cumartesi çalışmadığım halde, cihazı servise bırakamıyorum. Tek isteğim cihazın çalışır ve güncellemelerinin yapılmış halde bana teslim edilmesi.
    Bu konuda ne yapabilirsiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    Merhaba,
    Bir soru da benden.
    Yaklaşık 4 ay önce Piranha Sigma navigasyon cihazı satın aldım. Naviextras Toolbox, program kaydı vb. tarzı formaliteleri de yerine getirdim. Ancak cihazımı harita güncelleme için bilgisayara bağladığımda hiç bir yanıt alamıyorum. Bilgisayar cihazı tanıyor, Naviextra programı harita güncellemelerini de gösteriyor. Ancak navigasyon aletinin yedeklemesi bir türlü bitmiyor. Aralıksız 3 saat 10 dakika bilgisayar başında oturdum, acaba ne zaman bitecek diye, bitmiyor. O dönen simge bir türlü durmadı. Daha yedekleme bitmedi ki, güncellemeye geçsin bu arada.
    Kısacası cihazın yazılımıyla ilgili bir problem olduğunu düşünüyorum. Florya'daki servisiniz de sadece haftaiçleri hizmet veriyor ve ben cumartesi çalışmadığım halde, cihazı servise bırakamıyorum. Tek isteğim cihazın çalışır ve güncellemelerinin yapılmış halde bana teslim edilmesi.
    Bu konuda ne yapabilirsiniz?
    Geçen sene cihazımın yazılımı bozulduğunda siz bana bir dosya göndermiştiniz kurulum için , sıkıntısız düzelmişti.
    Şimdi cihazda yine yazılım sıkıntısı çıktı , geçen gönderdiğiniz dosyalar elimde yedeklemiştim , ama nasıl kurulum yapacağımı unuttum , hafıza kartına mı atıyorduk bu dosyayı nasıl yapıyorduk???




  • Aristo 2 7 inc tablet sahibiyim.batarya sişti kocaman oldu acaba bataryasini nereden arabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cliffsalih

    quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    Değerli Piranha Kullanıcıları,

    Firmamız, bilişim teknolojileri alanında ihtiyaç duyulan teknik servis hizmetlerini; müşteri istek ve memnuniyetini ön planda tutarak, en kısa sürede, kaliteli, ekonomik, yaygın, verimli ve planlı bir biçimde sağlamaktır. Kullanıcılarımızdan gelen soru, şikayet ve önerileri müşteri memnuniyeti ve sorunların çözümü konusunda bundan sonra donanım haber üzerinden de destek vermeye çalışacağız. Ayrıcahttps://piranha.com.tr/support/index.php adresinden SSS lara ulaşabilir, https://piranha.com.tr/support/client_services.php adresinden mail yoluyla müşteri temsilcilerimize sorunlarınızı iletebilirsiniz.



    Merhaba,
    Bir soru da benden.
    Yaklaşık 4 ay önce Piranha Sigma navigasyon cihazı satın aldım. Naviextras Toolbox, program kaydı vb. tarzı formaliteleri de yerine getirdim. Ancak cihazımı harita güncelleme için bilgisayara bağladığımda hiç bir yanıt alamıyorum. Bilgisayar cihazı tanıyor, Naviextra programı harita güncellemelerini de gösteriyor. Ancak navigasyon aletinin yedeklemesi bir türlü bitmiyor. Aralıksız 3 saat 10 dakika bilgisayar başında oturdum, acaba ne zaman bitecek diye, bitmiyor. O dönen simge bir türlü durmadı. Daha yedekleme bitmedi ki, güncellemeye geçsin bu arada.
    Kısacası cihazın yazılımıyla ilgili bir problem olduğunu düşünüyorum. Florya'daki servisiniz de sadece haftaiçleri hizmet veriyor ve ben cumartesi çalışmadığım halde, cihazı servise bırakamıyorum. Tek isteğim cihazın çalışır ve güncellemelerinin yapılmış halde bana teslim edilmesi.
    Bu konuda ne yapabilirsiniz?


    Güncelleme yapmak için cihaz yedeği almak zorunda değilsiniz yedek almadan direk güncelleme yapmayı deneyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wroughtiron

    Sayın piranha yetkilisi, Piranha Caugar modeli araç içi navigasyon cihazım, bir süredir Usb flash diski görmüyor. Değişik formatlar ile fat-fat32-ntfs ile ve farklı usb diskler ile denedim sonuç nafile. Usb diski torpido içinde kalan yuvaya soktuğumda diskin üzerindeki led ışık yanıyor ve cihaz bağlantı esnasındaki uyarı sesini veriyor ancak diski görmüyor. Ne yapmam gerektiği konusunda yardımcı olursanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    Yemin ediyorum bu Piranha Encore beni hayatımdan bezdirdi. Aldığım günden bu yana yani 1 yıldan uzun süredir bir türlü güncelleme yapamadım. Eski bir harita ile yol bulmaya çalışıyorum ve sürekli abuk subuk kapanmış yollara ya da kavşaklara yönlendiriyor beni. Güncellemek tam bir eziyet. Cihaz tarafında yapılacak işlemde sorun yok ancak kartı alıp PC ye bağlayınca olması gereken hiçbir şey olmuyor. Toolbox kesinlikle kartı görmüyor. Farklı notebook'ların dahili kart okuyucuları ile denedim, harici kart okuyucu ile sayısız PC de denedim. 2GB kapasiteli kartla başlayıp 32 GB'a kadar denedim. Olmuyor olmuyor!.... Böyle bir güncelleme tekniği geliştiren süper zekalıyı tebrik ediyorum. Ömür boyu güncellemeymiş!.... Bir kere güncellesem yatıp kalkıp dua edeceğim....

    Son günlerde birde açılışta sürekli kullanıcı sözleşmesini onaylamamı isteyen ekran gelmeye başladı. Bunu ilk başta onaylamıştım ama şimdi her açtığımda tekrar çıkmaya başladı. Öyle de uzun bir sözleşmeki aşağı kaydırıp sonundaki Kabul Et butonuna ulaşana kadar zaten yol bitiyor....

    Neyse arkadaşlar fena halde doluyum. Bu cihazı güncellemeyi başaran oldumu merak ediyorum.

    Saygılar...




  • Ultra 3 tab 10.1 zeus white cihazım var fabrika ayarlarına döndürdüm sitedeki yazılımınızı attım bilgisayardan şu yavaşlığını çözemedim uygulamalar arası geçişte her zaman donuyor uygulamaya girdikten sonra uygulamanın büyüklüğüne göre tabletin kendini toparlamasını bekliyorum web sitesinde gezerken bile yeni sayfa açtığımda 10-15 saniyede anca kendine geliyor bu sadece benim cihazıma özel bi durum mu yapabileceğim birşey varmı veya genel olarak böyle bir sıkıntı var üzerine düşmeyim mi yardımcı olursanız çok sevinirim,teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theonlygood

    Ultra 3 tab 10.1 zeus white cihazım var fabrika ayarlarına döndürdüm sitedeki yazılımınızı attım bilgisayardan şu yavaşlığını çözemedim uygulamalar arası geçişte her zaman donuyor uygulamaya girdikten sonra uygulamanın büyüklüğüne göre tabletin kendini toparlamasını bekliyorum web sitesinde gezerken bile yeni sayfa açtığımda 10-15 saniyede anca kendine geliyor bu sadece benim cihazıma özel bi durum mu yapabileceğim birşey varmı veya genel olarak böyle bir sıkıntı var üzerine düşmeyim mi yardımcı olursanız çok sevinirim,teşekkürler
    Piranha destek en son 1 ay önce görüldü.. Tabletler bu kadar kalitesiz + teknik servis bu kadar başarısız olunca bence tekrar buralara uğramayı düşünmüyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OlguErhan

    Piranha destek en son 1 ay önce görüldü.. Tabletler bu kadar kalitesiz + teknik servis bu kadar başarısız olunca bence tekrar buralara uğramayı düşünmüyor

    Alıntıları Göster
    Merhana Business III TAb 10.1 Siyah cihaz açılmıyor. android yazısı ekranda yanıp sönüyor. sitesinde yazdığı gibi yeniden kurmak istiyorum. bilgisayar da upgrade bastıktan sonra cihaz yeniden başlıyor. ama yine androdid yazısında kalıyor. açılmıyor. yani yükleme yapmak istediğimde cihaz yeniden başlıyor ama yüklemiyor.
    cihazı bi türlü çalıştıramıyorum




  • Arkadaşlar pranha navideki hız kameraları sesini o vıyaklamayı nasıl değiştirebilirim bilgisi olan cevap verirse sevinirim



    < Bu mesaj 18.9.15 tarihinde kaybolan verilerden kurtarılmıştır >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Arkadaşlar pranha navideki hız kameraları sesini o vıyaklamayı nasıl değiştirebilirim bilgisi olan cevap verirse sevinirim
    Piranha destek cevaplamıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhana

    sayın piranha yetkilisi. piranha blazer cihazıma uzun süredir güncelleme alamıyorum. Yeni güncelleme ne zaman gelecek?
    eğer ücretsiz güncelleme geç gelecekse ücret karşılığı güncelleme alabiliyor muyuz?

    Alıntıları Göster
    Ürünleri ile ilgili bir yorum yapmayacağım.
    Fakat bir şirket kendi adına açılmış bir forum sayfasını yönetmekten 08/04/2015 tarihinde vazgeçmişse yada daha kötüsü bundan belkide bi haberse orda ciddiyetten bahsedemeyiz.
    Bu ciddiyetsizlik ise malesef benim tecrübelerime göre destek anlamında çok sıkıntı yaşatır.
    Bu sebeple Avatar Navigasyonunu almaya karar verdiğim bu markadan vazgeçtim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhana

    sayın piranha yetkilisi. piranha blazer cihazıma uzun süredir güncelleme alamıyorum. Yeni güncelleme ne zaman gelecek?
    eğer ücretsiz güncelleme geç gelecekse ücret karşılığı güncelleme alabiliyor muyuz?

    güncelleme nekadar hızlı olsa bile netteki nevigasyon formlarındaki harita ve özelliklede igo,sygic gibi nevigasyon programlarının
    güncelleme hızına piranha nın yetişmesi mümkün degil.Pıranha nın harita günceli nettekilerin en az 10 ay gerisinde kalır.

    Örnegin ben eylül 2015 tr başarsoftlarını indirdim vede igo primo yu sd karttan kullanıyorum.Harika!!!!

    piranha ya olan sorum ise

    no traffic s cihazım var özelliklede arabada çakmaktan kullanırken nev. cıhazının 40 dk sonra ısınması sonucu sd karttaki igo sapıtıyor,yanlış kavşaklar vede yolları göstermeye başlıyor.Soguyunca,cihazı tekrar açtıgımda 40 dk yine 35-40 dk harika tarzda dogru çalışıyor. Ekran ışıgını hayli kısıyorum,çakmaga başka adaptörler takıyorum sonuç degişmiyor. Çakmaga taktıgım adaptörünün çıkış voltajını düşürsem sonuç verirmi? Bu ısınmayı kesmenin başkaca bir çözümü varmı?
    Mini sd kartımda kaliteli ve kingstone. sd kartı cihazın dışına almayı düşündüm ama buna uygun adaptör bulamadım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scmscm -- 21 Kasım 2015; 19:25:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scmscm

    quote:

    Orijinalden alıntı: oguzhana

    sayın piranha yetkilisi. piranha blazer cihazıma uzun süredir güncelleme alamıyorum. Yeni güncelleme ne zaman gelecek?
    eğer ücretsiz güncelleme geç gelecekse ücret karşılığı güncelleme alabiliyor muyuz?

    güncelleme nekadar hızlı olsa bile netteki nevigasyon formlarındaki harita ve özelliklede igo,sygic gibi nevigasyon programlarının
    güncelleme hızına piranha nın yetişmesi mümkün degil.Pıranha nın harita günceli nettekilerin en az 10 ay gerisinde kalır.

    Örnegin ben eylül 2015 tr başarsoftlarını indirdim vede igo primo yu sd karttan kullanıyorum.Harika!!!!

    piranha ya olan sorum ise

    no traffic s cihazım var özelliklede arabada çakmaktan kullanırken nev. cıhazının 40 dk sonra ısınması sonucu sd karttaki igo sapıtıyor,yanlış kavşaklar vede yolları göstermeye başlıyor.Soguyunca,cihazı tekrar açtıgımda 40 dk yine 35-40 dk harika tarzda dogru çalışıyor. Ekran ışıgını hayli kısıyorum,çakmaga başka adaptörler takıyorum sonuç degişmiyor. Çakmaga taktıgım adaptörünün çıkış voltajını düşürsem sonuç verirmi? Bu ısınmayı kesmenin başkaca bir çözümü varmı?
    Mini sd kartımda kaliteli ve kingstone. sd kartı cihazın dışına almayı düşündüm ama buna uygun adaptör bulamadım.

    Alıntıları Göster
    sorunları okuduklarım kadarıyla güncelleme yapmaları sonucu kullanıcılar hep sorun yaşayarak her nedense garip bir şekilde mecburen servise gitmek zorunda kalmışlar. Sanırım garantisi biten cıhazların butür sorununu çözmek için firma ücret talep etmiş.

    BEN CIHAZI ALDIGIMDAN BERİ YILLARDIR HİÇ GÜNCELLEME YAPMADIM .BÖYLELİKLE DURUP DURURKEN BAŞIMA SORUNDA AÇMADIM.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scmscm -- 21 Kasım 2015; 20:34:13 >




  • Kilit deseni şifresi unutulması sonrası çözüm olarak sunulan methodu denedim yani piranha sitesinden orjinal rom ve rockchip tool u indirdim ve formatladım. Herdefasında cihaz normal açılıyor fakat dokunmatik çalışmıyor ve enaz 5- 6 kere formatladım her seferinde tabletin dairesel olan orjinal kilidini bile açamadım. ne yapmamız gerekiyor acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artık buraya mesaj yazmayın. Forum üyeleri. Cünkü cevap verecek bir yetkili yok artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huseyin_3335

    2. tekrar

    Merhaba.

    Piranha Infiniti (hd) White 5.0"Navigasyon Cihazım var.

    En sonra 2 yıl önce harita güncellemesi yapmıştım. Şimdi kontrol ediyorum hâlen yeni harita güncellemesi yok.
    En son harita tarihi nedir.

    Cihazı ömür boyu harita güncellemesi olduğu için almıştım...

    Cihaza PiranhaExtra ile bağlanıyorum. Piranha haritası var üzerinde. Bu cihaza Naviextras haritası kurabilirmiyim.


    Cihaz No: P38512202

    Aynı cihazdan bendede var tabiki güncelleme problemide var piranha şuan navteq haritadan vazgeçtiği için harita güncelleme vermiyor hatta para ile satın almak istediğinizde bile satamıyor ilk önce piranhaplus muhabbeti yapıyorlar ürünü 1-2 sene önce aldığını belirtince bu sefer ndriver dene firmaya yönlendiriyorlar ndrive firmasıda Türkiye sorumlusu piranha deyip geçiyor piranha ya geri dönüş yapıyorsunuz harita desteğimiz yok haritada satmıyoruz deyip kestirip atıyorlar. Sizede tavsiyem en yakın tüketici hakem heyetine gidip şikayet etmeniz.

    Naviextras haritada yüklenemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: venetta

    Merhaba piranha ZEN telefonum var seri numarasını bulamıyorum.

    *#06# tuşlayın imei numarası aynı zamanda seri numarası olarak kullanılmaktadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piranha Destek

    quote:

    Orijinalden alıntı: venetta

    Merhaba piranha ZEN telefonum var seri numarasını bulamıyorum.

    *#06# tuşlayın imei numarası aynı zamanda seri numarası olarak kullanılmaktadır.

    Alıntıları Göster
    piranha destek kardeş benim piranha no traffic m type navigasyon cihazım var harita güncelleyeyim demiştim sygic assistant ilan 2014 yılı haritasını cihaza indirdim fakat ondan sonra cihazda application.exe hatası verdi. sonra cihazı fabrika ayarlarına geri döndürdüm ve cihaz çalışmıştı ama ben yüklediğim harita da silindi zannedip tekrar güncel haritayı indirmiştim ondan sonra cihazın GPS kısmına tıklaım ve bir daha ana ekran açılmadı :)) ne oldu ne bitti anlamadım ama cihaz açılıyor ama ekran gelmiyor kapatma tuşuna basınca kapatma ve uyku seçenekleri geliyor ama cihaz açılmıyor acil yardım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugebilal

    piranha destek kardeş benim piranha no traffic m type navigasyon cihazım var harita güncelleyeyim demiştim sygic assistant ilan 2014 yılı haritasını cihaza indirdim fakat ondan sonra cihazda application.exe hatası verdi. sonra cihazı fabrika ayarlarına geri döndürdüm ve cihaz çalışmıştı ama ben yüklediğim harita da silindi zannedip tekrar güncel haritayı indirmiştim ondan sonra cihazın GPS kısmına tıklaım ve bir daha ana ekran açılmadı :)) ne oldu ne bitti anlamadım ama cihaz açılıyor ama ekran gelmiyor kapatma tuşuna basınca kapatma ve uyku seçenekleri geliyor ama cihaz açılmıyor acil yardım

    Sayın hugebilal,

    adresindeki sayfanın alt tarafında cihazınıza ait harita dosyalarını indirip sayfadaki yükleme adımlarını izleyerek harita dosyalarını geri yükleyin sorun düzelecektir.

    Kolay gelsin.




  • Piranha Destek P kullanıcısına yanıt
    piranha destek ilginize teşekkürler... daha önce yedeklediğim harita dosyaları ve güncelleme sonrası harita dosyalarını cihazın içerisinde görebiliyorum... application.exe dosyasına kesinlikle müdahale edemiyorum... cihazı açıp USB ile bağladığımda cihazı windows CE olarak görüyor onun içerisinde 3 sürücü görünüyor windowsun olduğu bir sürüsü network isimli ve resident flash isimli sürücüler var. cihaz normal çalışıyorken dah önce yedeklediğimde diğer iki klasör gözükmüyordu sadece residentflash klasörü görünüyordu cihazı resetle butonu ile de resetleyemiyorum cihaza format atabilirmiyim?
  • 
Sayfa: önceki 341342343344345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.