Şimdi Ara

PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU (6571. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
131.407
Cevap
310
Favori
4.714.327
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
176 oy
Öne Çıkar
Popüler Konular listesinde
7. Sırada  bugün en iyi #4
Sayfa: önceki 65676568656965706571
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    İnceeeee

    100k TV+ 50K konsol çektim ama oyunların nasıl göründüğü ile ilgilenmiyor, kalitesi ile ilgileniyorum.Çözünürlük ve FPS iyi oyuna engel..Nasıl beyan

    Bayılıyorum bu beyanlara:)Okuyunca günüm güzel geçiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bonobo643 -- 4 Şubat 2025; 1:34:9 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bonobo643 kullanıcısına yanıt

    Oyun dünyası hep senin gibiler yüzünden batıyor :(((


    (o esnada taptıkları firma Concord’da bile mo-cap yapmak için onlarca milyon dolar harcadı)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max_Kolesne -- 4 Şubat 2025; 1:35:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Aşırı görsel kasmalarina gerek yok PS4 döneminden kalma unchatted 4 gibi oyunlar gelmeye devam etse bile kimsenin sesi çıkmaz ama onca para harcayıp yaptıkları şeylere bakın galiba cidden oyun firmaları deneyimsiz ve iş bilmeyen insanlar dolmuş durumda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Abi derdimiz görsel kasılması değil zaten. Derdimiz sunulmaya çalışan görselin düzgün bir şekilde ekrana aktarılması. Bu da bu nesil konsollarda olmuyor işte. Bak @Bonobo643 dediği gibi, eski nesillerde yaygın panellerle oyunların görselliği arasında uyum vardı. Şu an yok, 4K panellere çamur gibi halaylı görüntü veriyorlar.


    Hani diyorlar ya “sanat tasarımı çok önemli!!” diye, o sanat tasarımının gerçek anlamda hedeflediği etkiyi 720p çamur gibi ekranda anlayabildiğimizi ben düşünmüyorum. FF7 Rebirth performans modu gerçekten yapımcıların kafasındaki sanat tasarımını yansıttı mı mesela?


    Sonra bizim bu dediğimizi çarptırıp kendi amaçları paralelinde “bunların tek derdi grafik, bunlar yüzünden oyun firmaları batıyor :((“ muhabbeti yapıyorlar. Oysa oyun dünyasında grafik ve animasyon takıntısı yüzünden oyun bütçelerinin aşırı yükselmesinin en büyük sorumlularından birisi kendi taptıkları firma.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Max_Kolesne -- 4 Şubat 2025; 2:22:59 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Max_Kolesne kullanıcısına yanıt
    Valla katılıyorum buna hani heavy rain oynuyorum baştan adamlar 2010-18 arası 3 oyun çıkarmış artık o tarz studyolar arayı o kadar uzattı ki onlar içinde sorun olmaya başladı 5 senede bir oyun çıkarsa geliştirme süresinden dolayı bütçe şişiyor.
    Dragon age seriside bitti mesela son oyunla eski köklü stüdyolarin çoğu elden gitti ne yazık ki yenilerinin gelmeside çok zor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bati-Wan_Kenobi kullanıcısına yanıt

    Dönüşü çok zor bir yoldayız zaten orası kesin. Tek çözüm yolu büyük firmalarda parayı bulup ayrılıp kendi stüdyosunu kuran bağımsız oyun yapımcıları.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 65676568656965706571
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.