< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
PLAYSTATION VS XBOX TARTIŞMA KONUSU (6751. sayfa)






-
-
Hocam Nintendo hariç hepsi var elimde şuan laptop var pc olarakta rtx 4080 li. Biraz jet motoru gibi çalışıyor oyun oynarken maalesef ama TV'ye bağlayınca açtığım çoğu oyunda 4K 60 fps alabiliyorum dlss ile o da bana yetiyor zaten. Korsan işine tamamen karşıyım o yüzden en ucuz neredeyse orada alırım genelde de Xbox olurdu ya da bir tık fazla fiyat olsa bile onda alırdım genel kütüphanem orada olduğu için. Ama %100 daha fazla fiyat olan oyunu da alamam yani Steam veya epicten alırım o durumlarda. Hangisi işinize geliyorsa oradan almak en iyisi dediğiniz gibi.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Oyunlarında İmmersion tarafına önem veren stüdyolar benim gözümde 1. sınıf stüdyolardır. İnce işçiliğe önem veren, oyun medyumunu film ve müzikle çok fazla seyreltmeyip özünde sahip olduğu güçlü yanları gösterebilen gerçekten işinin ehli insanların çalıştığı yerlerdir.
-
Oled ekran arti su goruntu kalitesi 😍
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
O pahalı ara konsolu bence GTA VI için çıkardılar. Esas onu bekliyorlardır. GTA VI ile paket halinde satarlar. GTA tam anlamıyla para basma makinesi. Haliyle konsol satışlarında bir kaldıraç etkisi yapacak. Bunu takiben nispeten düşük maliyetli konsol birimi başına yüksek fiyat biçmek kârı ve ciroyu maksimize eder. Bu profile en iyi uyan konsol hangisi? PS5 Pro.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence Gta 2026'ya sarkacak. Fsr 4 + Gta bundle yaparlar
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
PSSR kötü gelişmesi lazım diyordunuz adamlar gitmiş AMD ile çalışıp, geliştirmiş FSR 4'ü entegre edicez demişler yine eleştiriyorsunuz abi siz ne istiyorsunuz tam olarak
-
Kulak memelerine paket lastiği ile vuracaksın 🤣
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Pssr Pro ile geleli aylar oldu yalnızca. "Uzun vakit geçti bu iş böyle olmuyor alternatif bulmalıyız" denmemiş. Belli ki zaten kafada Fsr 4 varmış ve arkada yürütülüyormuş bu. Haklı olarak madem böyle bir şey vardı o zaman Pssr neden çıktı diyorlar insanlar. Fsr 3 vardı zaten devam ederdin bunu duyururdun sonra da. Ucuz bir pazarlama ve kullanıcısına saygı duymama görüyorum ben burada. Pssr'ı geliştirmek başka, zaten biz Fsr 4 yapıyorduk Pssr'ı kaldıracağız demek başka. Sen bu konsolu Pssr ile pazarladın. Şimdi de seneye onun yerine Fsr 4 gelecek diyorsun. Pc değil ki bu upscaling seçenekleri veresin. Birinden biri olacak işte aktif olarak. Demek Pssr gidecek yerine Fsr 4 gelecek. Elinde böyle bir şey vardı madem neden bu yola girdin deniyor. Eleştirilen bu politika ve pazarlama taktiği. Bunu anlamak zor değil herhalde.
@Max_Kolesne şöyle bir cümle kurmuştu.
Alıntı
metni:bir tanesi bile sorgulamıyor “kardeşim madem AMD’de böyle teknoloji vardı bizim Sülün bizi niye halaya mahkum etti?” diye Eleştirilen nokta bu. Pssr geliştirmek farklı, rafa kaldırıp zaten başka şey yapıyorduk onu getireceğiz demek başka.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JePinkman -- 11 Mart 2025; 9:29:3 >
-
Kastettiğim de oyun içine yedirme ama genel anlamda daha güzel bir örnek vermişsin (Dead Space). Oynayalı yıllar oluyor ama dediğin her şeyi çok net hatırlıyorum. Dead Space tam bir derin uzay yaratık dehşeti ambiyans oyunu/serisi. Sinema sektöründeki Alien serisinin mutant zombilerle oyun dünyasındaki muadili - idi.
Burada mesela Souls oyunlarının zorluğundan söz ediliyor. Souls oyunları insanda paternalist boss savaşlarıyla ve gene örüntü tanıma tabanlı güçlü düşmanlarla tanımlanan epey kısır bir zorluk algısı, gene insanda esasında gelişebilmek için savaşmak da gerekiyorken boss'ları bir tık daha rahat yenebilmek için savaşmadan "rush" olgusuna iten paradoksal bir oynanış beklentisi yaratıyor. İnsanın zorluk algısını ve beklentisini bu şekilde sınırlandırıp bozuyor. Bir oyun ama Dead Space tarzında da zor olabilir. Dead Space oldukça zor bir oyundu (deneyimim çoğunlukla ikinci oyun üzerindendir). Bu zorluk ustaca biçimde oyunun korku yönüne yedirilmişti.
Necromorph'ların işlerini bitirmek için geleneksel biçimde kafa ve bedenlerini hedef almak yerine genel anlamda uzuvlarını kırmak gerekiyordu ama envai çeşit Necromorph'la, karanlık ve klostrofobik ortamlarla, yaratıkların nereden çıkacağının belli olmamasıyla beraber bu iş stresli ve gergin geçen bir keşmekeşe dönüyordu. Büyük ölçüde hantal bir madenci lazerine bel bağladığımız için özellikle can kaynaklarını tüketmek çok kolay ve hayatta kalmak oldukça zordu. Lazer anımsadığım kadarıyla güçlüydü ama hantallığıyla nokta atışı yapmayı, en yerinde açılardan ve pozisyonlardan savaşmayı gerektiriyordu. Lazeri en yüksek verimde kullanabilmek için düşmanının uzuvlarının konumlanışına göre yatay veya dikey modları arasında geçişli kullanmak gerekiyordu.
Kısaca oyun - bazen sadece zor olmak için zor olan Souls oyunlarının aksine - yeteneği ödüllendiren ama bunu yaparken genel survival horror temasından ve zorluğundan taviz vermeyen ve oyuncuyu hep hayati risk altında tutan gerici bir yapıya sahipti.
-
"Belli ki zaten kafada Fsr 4 varmış" Bunun kaynağı nedir? yanlış bilgi böyle bir şey yok.
"Sen bu konsolu Pssr ile pazarladın. Şimdi de seneye onun yerine Fsr 4 gelecek diyorsun." Yine yanlış bilgi. PSSR'ın yerine FSR 4 filan gelmiyor. PSSR devam edecek. AMD ve Sony ortak olarak FSR 4'ü geliştirdiler ve cerny bunun PC tabanlı olduğunu FSR4'ün değil onun bir benzerinin PSSR'a geleceğini söyledi. Ayrıca şimdiden neural network'ü entegre etmeye başlamışlar Pro'ya.
Arkadaşlar haberleri tam okumuyorsunuz onun üzerinden "belli ki" diyerek yorumlayıp, eleştiri yapıyorsunuz. Okumak önemli;
RDNA 4 and the hardware in PS5 Pro are completely separate designs, which is why I speak in terms of 'reimplementation' on PS5 Pro when I talk about the new upscaling network used in FSR 4.Our target is to have something very similar to FSR 4's upscaler available on PS5 Pro for 2026 titles as the next evolution of PSSR; it should take the same inputs and produce essentially the same outputs. Doing that implementation is rather ambitious and time consuming, which is why you haven't already seen this new upscaler on PS5 Pro.Our focus for 2025 is working with developers to integrate PSSR into their titles; in parallel, though, we have already started to implement the new neural network on PS5 Pro.
-
-
SSD'den yeterince güç alamıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Alakası nedir? SSD konusunda bende dalga geçmiştim. Söylediğiniz şeyin PSSR, FSR konusu ile uzaktan yakından alakası yok her şeyi net açıklamış.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LinkX -- 11 Mart 2025; 12:49:51 > -
Mübalaya mübala
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aschil -- 11 Mart 2025; 12:55:4 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
PS5Pro Çıkışında TAnıtılırken söylendi PSSR FSR3.0 tabanlı ve gelecek olan FSR 4.0 içinde Desteği var denmişti bunuda Konsol için PSSR olarak adlandırdılar Yeni duyulmuş Gibi haber oldu son açıklamalarda
-
Tam bir mübalağ resitali hayran kaldım...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LinkX -- 11 Mart 2025; 13:8:5 > -
Seni de alıcaz Nintendo dünyasına. Sonra bir süre Pc ve Xbox'ın yüzüne bakmayacaksın
-
Bugün ekşi'deler galiba
-
Gelmemeleri iyi olmuş. Konu nefes aldı, toparlandı. Bir tane saldırgan, agresif mesaj çıktı mı? Eğlenmenin ve takılmanın da bir adabı var. Biraz kendilerine öz eleştiri yaparlar umarım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X