Şimdi Ara

PLOYER MOMO7 RK3066 DUAL CORE 7' 1024X600 IPS QUAD CORE MALI EKRAN KARTI (18. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
396
Cevap
5
Favori
17.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Size nereden ulaşacagiz??? Iki gündür telefona cevap veren yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    Size nereden ulaşacagiz??? Iki gündür telefona cevap veren yok

    http://ployer.com.tr/ployer-t%C3%BCrkiye-ileti%C5%9Fim

    tekrar deneyin bazen ofiste açamayabiliyorlar. veya cepten ulaşın açılmasa bile geri dönüş yapılır.
  • Bugün için 09.00-10.15 arası toplam arama sayım 5. Dönüş 0.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    Bugün için 09.00-10.15 arası toplam arama sayım 5. Dönüş 0.

    ofis hattından dönüş olmaz cep nodan ulaşın lütfen., cevapsız görülünce dönüş yapılacaktır.
  • cihaz dün teknik servisten geldi bugün mini usb bağlantı portu ile yeni sorunlarım var.

    bunu iade etmek yada değiştirmek için ne yapmayalım????
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    cihaz dün teknik servisten geldi bugün mini usb bağlantı portu ile yeni sorunlarım var.

    bunu iade etmek yada değiştirmek için ne yapmayalım????

    destek sitesine yazmanız gerekiyor, yine sorun varsa muhtemelen değişim yaparlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tabletpark -- 22 Temmuz 2013; 9:41:43 >
  • yine sorun olmasa zaten buradan iletişim kurmam ayrıca teknik destek ile konuştum. 11 gün sürede sadece yarım gün kullanabildiğim ve ayıplı durumdaki cihazı iade almayacağını söylüyor teknik servis.

    çünkü ömrü teknik servis ve kargoda geçen ürünün iade süresi 7 günmüş. Bunun yerine " Muadili Onda V712 mevcuttur" diyerek değişim yapmayı teklif edip daha fazla kargo parası ödememi ve yeni risklere atılmamı tavsiye ediyor teknik servisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    yine sorun olmasa zaten buradan iletişim kurmam ayrıca teknik destek ile konuştum. 11 gün sürede sadece yarım gün kullanabildiğim ve ayıplı durumdaki cihazı iade almayacağını söylüyor teknik servis.

    çünkü ömrü teknik servis ve kargoda geçen ürünün iade süresi 7 günmüş. Bunun yerine " Muadili Onda V712 mevcuttur" diyerek değişim yapmayı teklif edip daha fazla kargo parası ödememi ve yeni risklere atılmamı tavsiye ediyor teknik servisiniz.

    Öyle olmaması lazım ama takip no verirseniz birde ben bakayım.
  • HHP-8EP-V25M (Talep numarası: 269)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Confusion

    HHP-8EP-V25M (Talep numarası: 269)

    İadeniz onaylanmış zaten iade edebilirsiniz son mesajı okumadınız sanırım ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tabletpark -- 22 Temmuz 2013; 16:16:16 >
  • mesajları mobilden takip ettiğim için geldi anda okuyorum. sizinle iletişimimiz ve teknik destekle mesajlaşma arasında süre farkı var.

    tableti bugün iade şeklinde kargoya verdim.
  • arkadaşlar şöyle bir durum var skypad ve cube 25gt olmak üzere iki tabletim vardı. bu tabletlere yaklaşık 20 dk. bakınca (internet - film) gözlerim acımaya başlıyor. bütün gün lcd ekrana bakmama rağmen böyle bir şikayetim olmuyor ama bu tür tabletlere 20-30 dk bakmam gözlerimi çok yoruyor. sorum şu ips ekranları tercih edersem bu durumdan kurtulabilir mi?
    bu konudaki tecrübeleriniz nasıldır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelizard17

    arkadaşlar şöyle bir durum var skypad ve cube 25gt olmak üzere iki tabletim vardı. bu tabletlere yaklaşık 20 dk. bakınca (internet - film) gözlerim acımaya başlıyor. bütün gün lcd ekrana bakmama rağmen böyle bir şikayetim olmuyor ama bu tür tabletlere 20-30 dk bakmam gözlerimi çok yoruyor. sorum şu ips ekranları tercih edersem bu durumdan kurtulabilir mi?
    bu konudaki tecrübeleriniz nasıldır?

    normal lcd ekranlarda çok fazla derinlik etkisi olmadıktan sonra göz yormaz fakat bazı eski tip lcd ler hem derinlik sebebiyle göz yormakta hemde açı değişikliklerinden çok etkilenmekte.

    ips lerde kesinlikle daha rahat edersiniz.
  • Benim momo7 cihazda şöyle bir sorunum var.Cihaz şarja takılıyken açılıyor kullaniliyor ve şarj yüzdesi ilerliyor ama şarjdan çıkarır çıkarmaz kapanıyor ve tekrar şarja takınca %1 sarj yuzdesi gosteriyor. anlayacaginiz cihaz sadece şarja takılıyken çalışıyor. bu konuya nasıl bir çözüm bulabilirim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historical2012

    Benim momo7 cihazda şöyle bir sorunum var.Cihaz şarja takılıyken açılıyor kullaniliyor ve şarj yüzdesi ilerliyor ama şarjdan çıkarır çıkarmaz kapanıyor ve tekrar şarja takınca %1 sarj yuzdesi gosteriyor. anlayacaginiz cihaz sadece şarja takılıyken çalışıyor. bu konuya nasıl bir çözüm bulabilirim? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

    pili ölmüş olabilir. servise gönderin değiştirilsin.
  • Konu nedense burada kalivermis.
    Ben cihazimi yurtdisindan aldim ancak batarya bazı sorunlarım var batarya çok uzun sürede şarj oluyor yaklaşık 5 saat gibi ama kullanmayı gelince yaklaşık bir saatde batarya bitiyor benzer sorunu yaşayan arkadaşlarım varsa paylasirsa sevinirim.bataryası arızali olabilir diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voto

    Konu nedense burada kalivermis.
    Ben cihazimi yurtdisindan aldim ancak batarya bazı sorunlarım var batarya çok uzun sürede şarj oluyor yaklaşık 5 saat gibi ama kullanmayı gelince yaklaşık bir saatde batarya bitiyor benzer sorunu yaşayan arkadaşlarım varsa paylasirsa sevinirim.bataryası arızali olabilir diye dusunuyorum.

    Aletin her tarafı sorun,sadece 1 ay kullandım.Ben çöpe atmaya karar verdim.

    Batarya sorunu bendede var.Sadece şarja takılıyken çalışıyor,şarjdan çıkar çıkmaz kapanıyor.Dün gece sabaha kadar şarj oldu şarjdan çıktıktan sonra uzun bir süreden sonra ne hikmetse kapanmadı ama 15 dk'da şarj %20 seviyesine indi ve aç kapa yapınca tekrar açılmamaya başladı.

    Ayrıca bilgisayara takılınca şarj olduğu halde hiçbir şekilde bilgisayar görmüyor.Recovery mod için olan menü tuşuna basılı tutarak bilgisayara bağlandığında bile ünlem işaretli android logosu çıkıyor ve bilgisayar görmüyor.

    Şarj soketi zaten en başından beri sorun ve 2 defa lehimlettiğim halde halen sorunlu.

    Çöpe atmaktan başka seçenek yok sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen paranızı çöpe atmak istiyorsanız alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şarj soketim yine bozuldu.6 ay taksitle aldım, taksidi yeni bitti ama 1 ay bile kullanmak nasip olmadi.Tekrar onarıma göndereceğim ama 3 gün sonra yine bozulacak.Olan benim kargo parasina olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 58_transporter_58

    Şarj soketim yine bozuldu.6 ay taksitle aldım, taksidi yeni bitti ama 1 ay bile kullanmak nasip olmadi.Tekrar onarıma göndereceğim ama 3 gün sonra yine bozulacak.Olan benim kargo parasina olacak.

    usb kablo ile deneyin belkide şarj cihazının ucu bozulmuştur.
  • 
Sayfa: önceki 1617181920
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.