Şimdi Ara

POLO 1.2 BLUEMOTİON mu,OPEL CORSA CDTİ 95 bg mi? KARAR VEREMEDİK...(2012 POLO BLUEMOTİON ALINDI ) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
8.721
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Polo 1.2 bm'da esp var. Onun haricinde manuel olacak demekki. Kız kardeşin 1.2 bluemotion'un devirlerini tutturamaz motor çok çabuk kucaga alıncakmış hissi veriyor zaten. Şaka demiyorum gerçekten ben şöförüm diyen adamı kendine güldürtür. İyice alışmak lazım. Motor kullanmayı bilene seri motor ama vites geçişini anında seven bir yapıya sahip yoksa hemen tıkanabiliyor ve geçişler kemikli.


    Bence punto evo 1.3mj kullanımı en rahat o kör açıları çözdükten sonra.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Corsanın iç tasarımı geçen yüzyıldan kalmış gibi bir önceki kasanın bile konsol tasarımı daha hoş.. Yeni kasa çıkarma zamanları geldi geçti alınmaz diyorum..Polo güzel araba ama bildiğin şekilli metal ve 4 lastik alıyorsun donanım namına birsey yok...Clio yeni kasa esp standart şekil var vs vs ama fransız arabalarına karsı hep temkinli davranırım..Sonuç polo al az yakar zevk vermez iş görür..

    Düz polo demiyor polo bluemotion diyor arkadaş.http://binekarac.vw.com.tr/polo-bluemotion-donanim.aspx
    Donanımı yeterli,sesi çok fazla değil reno ve fiat'ın 4 silindirli bazı dizellerinden daha az ses çıkarıyor.

    ses konusunda dediğinizden eminmisiniz.bu aracı kullananlar özellikle ses konusunda sizinle hemfikir değiller.ayrıca birkaç defa gördüğüm bu aracın dizel sesi diğer araçlardan çok daha sesli.




  • Polo Bluemotion çok az yakıyor, 4.2 litre yaktığına şahidim
  • İkisi arasından Corsa
  • Corsa'nın kasa değişimi eli kulağında ancak Polo'da 3 silindir ve hem auto show hem otohaber dergilerindeki testinde oldukça titreşimli ve sesli çalıştığı belirtilmişti. Bu yüzden ben olsam yeni kasa Clio 4 1.5 DCi veya Fiesta 1.4 veya 1.6 TDCi düşünürdüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Corsanın iç tasarımı geçen yüzyıldan kalmış gibi bir önceki kasanın bile konsol tasarımı daha hoş.. Yeni kasa çıkarma zamanları geldi geçti alınmaz diyorum..Polo güzel araba ama bildiğin şekilli metal ve 4 lastik alıyorsun donanım namına birsey yok...Clio yeni kasa esp standart şekil var vs vs ama fransız arabalarına karsı hep temkinli davranırım..Sonuç polo al az yakar zevk vermez iş görür..

    Düz polo demiyor polo bluemotion diyor arkadaş.http://binekarac.vw.com.tr/polo-bluemotion-donanim.aspx
    Donanımı yeterli,sesi çok fazla değil reno ve fiat'ın 4 silindirli bazı dizellerinden daha az ses çıkarıyor.

    ses konusunda dediğinizden eminmisiniz.bu aracı kullananlar özellikle ses konusunda sizinle hemfikir değiller.ayrıca birkaç defa gördüğüm bu aracın dizel sesi diğer araçlardan çok daha sesli.

    Clio hb(gördüğüm hbdi),hyundai accent era bunları yolda her gördüğümde traktör gibiler.Zaten bazı arabalara göre daha sessiz yazdım direk sesiz yazmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmetkurtulus

    quote:

    Orijinalden alıntı: xBlitzkriegx

    quote:

    Orijinalden alıntı: drmelihx

    Corsanın iç tasarımı geçen yüzyıldan kalmış gibi bir önceki kasanın bile konsol tasarımı daha hoş.. Yeni kasa çıkarma zamanları geldi geçti alınmaz diyorum..Polo güzel araba ama bildiğin şekilli metal ve 4 lastik alıyorsun donanım namına birsey yok...Clio yeni kasa esp standart şekil var vs vs ama fransız arabalarına karsı hep temkinli davranırım..Sonuç polo al az yakar zevk vermez iş görür..

    Düz polo demiyor polo bluemotion diyor arkadaş.http://binekarac.vw.com.tr/polo-bluemotion-donanim.aspx
    Donanımı yeterli,sesi çok fazla değil reno ve fiat'ın 4 silindirli bazı dizellerinden daha az ses çıkarıyor.

    ses konusunda dediğinizden eminmisiniz.bu aracı kullananlar özellikle ses konusunda sizinle hemfikir değiller.ayrıca birkaç defa gördüğüm bu aracın dizel sesi diğer araçlardan çok daha sesli.

    Clio hb(gördüğüm hbdi),hyundai accent era bunları yolda her gördüğümde traktör gibiler.Zaten bazı arabalara göre daha sessiz yazdım direk sesiz yazmadım.

    dediğim gibi 2 defa polo bm den duyduğum sesi hiçbir dizel araçtan duymadım.diğer araçların sesinden daha farklı ve rahatsız edici sesi var.bir kısmınında hoşuna gidebilir bu ses




  • Hiçbiri..Clio 4..
  • Polo
  • Dün WV' ye gittik.Showroom da üç tane normal 1.2 dizel polo vardı,bluemotion yoktu.Kısa zamanda bluemotion un gelmeyeceğini ,en az bi üç ay

    bekleyebileceğimizi söylediler.Diğer bayilere de baktılar,yok...Görevli kız ısrarla aslında bluemotion la diğeri arasında pek bi fark olmadığını falan

    anlatmaya çalışıyordu. (_elindekini bize satmak istiyor ya! ) Ben de aradaki bütün farkları sayıp dökünce hoşuna gitmedi tabi....Normal 1.2 de kardeşimin

    içine sinmedi çünkü harbiden trendline çok boş araba..Yarın da Opel'e gideceğiz........
  • Polo bluemotionun motoru oldukça vasat bir motor. Performansı vasat olmakla beraber titreşimli ve sesli çalışıyor ayrıca vites oranlarıda çok kötü.

    İşin komik tarafıyla 20hp güçsüz 1 silindir az motor 1.3 95 hp corsa ecoflexten çok yakıyor. Fabrika verisi corsa ş.içi 3.8 polo ş.içi 4.1

    Ayrıca corsa, barbaros yokuşu ve daha dik yokuşlarda hiç gaza basmadan normal bir şekilde kalkıyor. 1.6 tdi polo düz yolda bile öyle kalkamıyor. Sanırım ecu ayarlarıyla ilgili corsa deviri 1200e çıkartıyor ve baya yüksek miktarda gaz verebiliyor.

    Ancak 1.5-2 yil sonra kasa değişicek ve esp si yok. Arabanın 2 dezavantajı. Fiesta 1.4 68 hp almanızıda önermem. Açıkcası 75hp ve altı araçlar gitmiyor. Performans denince piste çıkıyoruz sanılmasın ancak klima açınca temdeki yokuşlarda 90 i geçemeyen arabamı olur ? 4000 devir çevirerek gidicekseniz bilmem.

    Clio 1.5 dci en mantıklı bir seçenek gibi duruyor. 42.5 full icon 90 hp start stop varken diğerlerine bakmam bile. 7 inç ekranı 220nm torklu ve 1070kg ağırlıgı (corsa 1150kg) 4.1 ş.içi tüketimi, güncel kasası vs her anlamda tercih sebebi.

    Clio>>>>Corsa>>>>>>>>>>>>>>>>Polo Bm

    2011 Corsa ecoflex sahibi olarak görüşüm budur Poloyu sevmiyorum sanılmasın ancak o motor tek başına eleme nedeni.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exxcrea -- 22 Kasım 2012; 12:52:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    33-34 civarına Start-Stoplu 1.4 Punto 105PS Multiair Lounge alınabilir. 7000 TL cebinizde kalır.

    Araç benzinli ama, hem daha keyifli, hem de daha donanımlı, üstelik Punto yıllardır satan, pek kronik sorunu olmayan bir araç.

    Start stop ve Turbo motorla sakin kullanımda düşük tüketimler elde edersiniz.

    multiair turbolu değil. atmosferik değişken zamanlı elektronik sübap kontrol sistemi kullanıyor.
  • Benzer başlıklar forumda mevcut uzun uzun tartıştldı enine boyuna konuşuldu eleştirildi.Bana göre Corsa diğerlerine göre (Fiesta,Polo BM ve Clio 4) çok geride kaldı ki en yakın arkadaşımın aracından biliyorum rezalet !Polo BM telnolojiside su götürmez gerçek harbiden tüketim çok az .Otobanda 170 civarına çıkma fırsatımız oldu ben beğendim .Dizel motorun titreşim ve ses sorunu hep olmuştur bu görecelidir değişir.Valla Opel Corsa ve Polo BM arasında baya fark var bana göre .İkisi arasında ki tercihin Corsa olması çok anlamsız geliyor bana bu ikisi bir yana .

    Şu an tartışmasız en güncel araç Clio 4 !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _RuLazz_ -- 22 Kasım 2012; 14:55:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Exxcrea

    Polo bluemotionun motoru oldukça vasat bir motor. Performansı vasat olmakla beraber titreşimli ve sesli çalışıyor ayrıca vites oranlarıda çok kötü.

    İşin komik tarafıyla 20hp güçsüz 1 silindir az motor 1.3 95 hp corsa ecoflexten çok yakıyor. Fabrika verisi corsa ş.içi 3.8 polo ş.içi 4.1

    Ayrıca corsa, barbaros yokuşu ve daha dik yokuşlarda hiç gaza basmadan normal bir şekilde kalkıyor. 1.6 tdi polo düz yolda bile öyle kalkamıyor. Sanırım ecu ayarlarıyla ilgili corsa deviri 1200e çıkartıyor ve baya yüksek miktarda gaz verebiliyor.

    Ancak 1.5-2 yil sonra kasa değişicek ve esp si yok. Arabanın 2 dezavantajı. Fiesta 1.4 68 hp almanızıda önermem. Açıkcası 75hp ve altı araçlar gitmiyor. Performans denince piste çıkıyoruz sanılmasın ancak klima açınca temdeki yokuşlarda 90 i geçemeyen arabamı olur ? 4000 devir çevirerek gidicekseniz bilmem.

    Clio 1.5 dci en mantıklı bir seçenek gibi duruyor. 42.5 full icon 90 hp start stop varken diğerlerine bakmam bile. 7 inç ekranı 220nm torklu ve 1070kg ağırlıgı (corsa 1150kg) 4.1 ş.içi tüketimi, güncel kasası vs her anlamda tercih sebebi.

    Clio>>>>Corsa>>>>>>>>>>>>>>>>Polo Bm

    2011 Corsa ecoflex sahibi olarak görüşüm budur Poloyu sevmiyorum sanılmasın ancak o motor tek başına eleme nedeni.

    Aslında düşünülmeyecek bir seçenek değil Clio.Haklı olabilirsiniz...Ailecek fransız arabalarına bi parça uzağız.Yine de değerlendireceğiz.Tek

    dezavantajı vergisinin biraz daha fazla olması sanırım...




  • clio 4 alırdım 35bine 6-7bin cepte kalırdı.kardeşiniz çok km yapmaz heralde, yapsada çok yakmıyor 0,9 motor.
  • clio 0.9 LT alınabilir aslında.

    Yüzü yeni donanımı güzel yakıtı da iyi. 90 HP fena rakam değil.

    Ama illa bu iki araçtan biriyse kesinlikle corsa.

    Ya da zaman varsa yeni gelecek fiesta beklenmeli diyorum
  • Makyajlı Fiesta da çok albenili ancak ne zaman geleceğini bilen var mı?
  • Arkadaşlar üç gün önce 2012 model 18.000 km de beyaz renkli Polo Bluemotion aldık.Araba çok temiz. 36.000 tl ye aldık.İlginize çok teşekkür ederim......
  • Hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ayak kokusu

    Hayırlı olsun.

    "ayak kokusu"

    Bu ismi ve avatarı değiştirseniz...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.