Şimdi Ara

Polo 1.2 TDI mı yoksa 1.4 Benzinli mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
33.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zotone -- 4 Aralık 2011; 21:58:09 >
  • 5-6 litre tüketimli.
    Cam tavanlı
    35000'e alabilirsin şu aracı

    ESP, 8 havayastığı, far ve yağmur sensörü, cruise control, soğutmalı torpido, 16 jant standart.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifir-honda-jazz-1-4-fun-cam-tavanli-65901631/detay/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zotone

    1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.

    ilk defa senden duyuyorum fren performansıyla ilgili yorum yapan.benim de 1.2 tdi frenlerim çok iyi, yağmmurlu havalarda bile.bastığında cort diye durmasını bekliyorsanız fiat alın
  • Ben beğenmedim diyorum, mazda 2 ye göre karşılaştırma yaptım. Cort diye durmasını beklemiyoruz tabi ama Fiat da alabiliriz yani neden olmasın..İlk defa kimden duymayı bekliyordunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    5-6 litre tüketimli.
    Cam tavanlı
    35000'e alabilirsin şu aracı

    ESP, 8 havayastığı, far ve yağmur sensörü, cruise control, soğutmalı torpido, 16 jant standart.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifir-honda-jazz-1-4-fun-cam-tavanli-65901631/detay/

    Jazz'ın tipine gel arkasını araba bittikten sonra montaj etmişler sanki




  • Jazz'ın tipi zaten yıllardır böyle. Arkası da HB olduğu için bu tarz.

    Jazz için "arkasını sonradan monte etmişler" yorumunu yapan ilk kişi sizsiniz herhalde.
  • Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Arkadaşlar 4. madde de benimde tuzum bulunsun

    Zorunlu trafik sigortasını ve MTV vergileri bayii tarafından ödenmekte adı üzerinde anahtar teslim fiyatı
    Bayi plakanı rusatını herşeyi tastamam ayarlayıp o fiyat içerisinde aracını ilkkez binip çalıştırıp gidiyorsun.
    Ben bu şekilde aldım imzamdaki aracımı




  • Bende o şekilde aldığım için fiyatı hatırlamıyorum desek doğru olur

    Yer: Ankara Konya Yolu Dogus Otomotiv.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Arkadaşlar 4. madde de benimde tuzum bulunsun

    Zorunlu trafik sigortasını ve MTV vergileri bayii tarafından ödenmekte adı üzerinde anahtar teslim fiyatı
    Bayi plakanı rusatını herşeyi tastamam ayarlayıp o fiyat içerisinde aracını ilkkez binip çalıştırıp gidiyorsun.
    Ben bu şekilde aldım imzamdaki aracımı

    Janjan verdiğin bilgiler için çok sağol, REVOLUTİON bende sitede böyle bir yazı gördüğüm için sormuştum (http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-polo.aspx)
    ama haklısın dediğin gibi olmalı yarın öbür gün bana hayır ödemiyoruz gibi bişey derler mi sonradan değiştirmiş olabilirler mi?




  • @boyieee

    Yok hayır demezler aslında vergiye plakaya sitede ne kadar karışmıyoruz deselerde ödüyorlar genelde zordur ödemeyen bayii.
    Baktınız dediler farzedelim pazarlıkla çözülür.
    Ben aracımı İzmir Volkswagen Vosmer Gaziemirden aldım herşeyi ödüyorlar müşteriye karşı yaklaşımları mükemmel tek kelimeyle.
    Aslında Polo aracınız için size VW bölümündeki Polo V Büyüksün kulübünde yazsanız daha da cevap alırsınız çünkü her araç kullanılmakta 1.2 motorlar,BM,GTI,1.4,
    Trendline,Comfortline vs...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    @boyieee

    Yok hayır demezler aslında vergiye plakaya sitede ne kadar karışmıyoruz deselerde ödüyorlar genelde zordur ödemeyen bayii.
    Baktınız dediler farzedelim pazarlıkla çözülür.
    Ben aracımı İzmir Volkswagen Vosmer Gaziemirden aldım herşeyi ödüyorlar müşteriye karşı yaklaşımları mükemmel tek kelimeyle.
    Aslında Polo aracınız için size VW bölümündeki Polo V Büyüksün kulübünde yazsanız daha da cevap alırsınız çünkü her araç kullanılmakta 1.2 motorlar,BM,GTI,1.4,
    Trendline,Comfortline vs...

    Büyük ihtimalle bende aracı oradan alcam sağol ilgin için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Janjan linkteki değerlendirmeni okudum gerçekten çok yararlı oldu kafama takılan bir şey oldu demişsin ki yol bilgisayarı ve lastik basınç ölçer yok ama comfortline standart donanım olarak gösteriyor?
    Park sensörü de opsiyonel olarak gösteriliyor sen standart olarak var demişsin?




  • Benim araç 2011 model, o zamanki comfortline'larda yol bilgisayarı ve lastik basınç kontrolü yoktu,

    park sensörünü de ben fabrikasyon olarak sipariş ettirmiştim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    @boyieee

    Yok hayır demezler aslında vergiye plakaya sitede ne kadar karışmıyoruz deselerde ödüyorlar genelde zordur ödemeyen bayii.
    Baktınız dediler farzedelim pazarlıkla çözülür.
    Ben aracımı İzmir Volkswagen Vosmer Gaziemirden aldım herşeyi ödüyorlar müşteriye karşı yaklaşımları mükemmel tek kelimeyle.
    Aslında Polo aracınız için size VW bölümündeki Polo V Büyüksün kulübünde yazsanız daha da cevap alırsınız çünkü her araç kullanılmakta 1.2 motorlar,BM,GTI,1.4,
    Trendline,Comfortline vs...

    Büyük ihtimalle bende aracı oradan alcam sağol ilgin için

    Rica ederim
    Aracınızı alınca Polo Kulübünde resimlerini yayınlayın
    2012 Volkswagen Polo da Lasitik basınç sensörü ve Türkçe yol bilgisyarı standart sunulmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -REVOLUTİON- -- 7 Aralık 2011; 10:46:57 >




  • Arkadaşlar Kesbi'ye aramızda para toplayıp bir polo hediye edelim de derdi son bulsun, ersin muradına, her yerde poloya çamur atmaya çalışmaktan alıkomayacak kendini yoksa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xabu -- 7 Aralık 2011; 10:52:10 >
  • Donanım değil araba alıyoruz.

    Polo gerek yakıt ekonomisi

    Gerek ikinci eli

    Servis yedek parça bolluğu

    Uzun ömürlü olması

    Sürüş keyfi, tokluğu

    Gerek şasisi ve sağlamlığı olarak

    sınıfının 1 numarasıdır ve çekilememektedir.

    yeni yeni denenen bir model ile 1964 yılından beri geliştirilen bir model arasında dağlar kadar fark vardır.ister donanımı eksik olsun

    arkadaş burda atıp tutuyor esp diye

    BM lerde esp standar zaten neyi kime anlatıyor merak ediyor.

    Polonun abs siz hali bile aveodan çok daha iyidir bunu herkes hatta kendide biliyor.

    forumda birçok yerde benim param buna yetti dediğini gördüm.senin paran ona yettiyse aveoya bineceksin milleti saf yerine koymayacaksın.binlerce insan polo tercih ediyor, yollar yeni polo ile dolu.sen kaç tane avoe gördün ? bir sen misin akıllı ?

    çok çekemeyen var seni çoook BÜYÜKSÜN POLO




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.