Şimdi Ara

Polo 1.2 TDI mı yoksa 1.4 Benzinli mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
33.446
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: xabu

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    3 silindir? ESP gereksiz? 3 silindir olan ESP olmayan araç. Yanlış anlama var sanırım.

    bu arkadaşı maaşa bağlamış vw düşmanları sanırım.işi gücü vw eleştirmek.çok pişman olmuş vw almadığına, kendini böyle avutuyor, dikkate almaya gerek yok

    Ben VW'i niye leştiriyorum bir düşündünüz veya mesajlarımı okudunuz mu? Böyle zihniyete düşmanım evet. ESP yan hava yastığı 2012 yılında biçok araçta standartken ve Türkiye haricinde poloda da bunlar varken neden burdakinde yok diyorum. Bir sorun var mı? Bunlar olsa motoru da adam gibi güncelleseler tavsiye etmezsem ne olayım. O zaman içi dar derim, sedanı yok derim, başka ne diyebilirim? Kaldıki sedanı da yurt dışında var. Bir sorun var ki eleştiriyoruz. Madem bu kadar önemli güçlü, biçok kişiye göre orta sınıfın en iyi markası neden bunlar standart değil. Bunlar yokken nasıl en iyi olur diyorum.

    Pişman değilim aksine o kadar memnun kaldımki herkese öneriyorum. Ayrıca ben kendi aracımı alternatif sunmuyorum. En ucuzu benimki. Bu apraya bile veriyorlar diyorum. VW gibi bir marka suzukinin, chevroletin, mitsubishinin, hondanın standart yaptığı bunları opsiyon bile sunmayan markaya tabiki sitemim var. Yoksa araba çok güzel. Avruapda dolu ve TSI motorla girdiği testlerede hep 1. seçiliyor. 3 silindir 70 BG motorla girmiyor o testlere. Anlatabiliyor muyum, yoksa biraz daha açıklama yapmam mı lazım?

    Alıntıları Göster
    1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zotone -- 4 Aralık 2011; 21:58:09 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zotone

    1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.

    Alıntıları Göster
    5-6 litre tüketimli.
    Cam tavanlı
    35000'e alabilirsin şu aracı

    ESP, 8 havayastığı, far ve yağmur sensörü, cruise control, soğutmalı torpido, 16 jant standart.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifir-honda-jazz-1-4-fun-cam-tavanli-65901631/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zotone

    1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.

    ilk defa senden duyuyorum fren performansıyla ilgili yorum yapan.benim de 1.2 tdi frenlerim çok iyi, yağmmurlu havalarda bile.bastığında cort diye durmasını bekliyorsanız fiat alın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xabu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zotone

    1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.

    ilk defa senden duyuyorum fren performansıyla ilgili yorum yapan.benim de 1.2 tdi frenlerim çok iyi, yağmmurlu havalarda bile.bastığında cort diye durmasını bekliyorsanız fiat alın

    Alıntıları Göster
    Ben beğenmedim diyorum, mazda 2 ye göre karşılaştırma yaptım. Cort diye durmasını beklemiyoruz tabi ama Fiat da alabiliriz yani neden olmasın..İlk defa kimden duymayı bekliyordunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    5-6 litre tüketimli.
    Cam tavanlı
    35000'e alabilirsin şu aracı

    ESP, 8 havayastığı, far ve yağmur sensörü, cruise control, soğutmalı torpido, 16 jant standart.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifir-honda-jazz-1-4-fun-cam-tavanli-65901631/detay/

    Jazz'ın tipine gel arkasını araba bittikten sonra montaj etmişler sanki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xabu

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    5-6 litre tüketimli.
    Cam tavanlı
    35000'e alabilirsin şu aracı

    ESP, 8 havayastığı, far ve yağmur sensörü, cruise control, soğutmalı torpido, 16 jant standart.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-sifir-honda-jazz-1-4-fun-cam-tavanli-65901631/detay/

    Jazz'ın tipine gel arkasını araba bittikten sonra montaj etmişler sanki

    Alıntıları Göster
    Jazz'ın tipi zaten yıllardır böyle. Arkası da HB olduğu için bu tarz.

    Jazz için "arkasını sonradan monte etmişler" yorumunu yapan ilk kişi sizsiniz herhalde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Jazz'ın tipi zaten yıllardır böyle. Arkası da HB olduğu için bu tarz.

    Jazz için "arkasını sonradan monte etmişler" yorumunu yapan ilk kişi sizsiniz herhalde.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Arkadaşlar 4. madde de benimde tuzum bulunsun

    Zorunlu trafik sigortasını ve MTV vergileri bayii tarafından ödenmekte adı üzerinde anahtar teslim fiyatı
    Bayi plakanı rusatını herşeyi tastamam ayarlayıp o fiyat içerisinde aracını ilkkez binip çalıştırıp gidiyorsun.
    Ben bu şekilde aldım imzamdaki aracımı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Arkadaşlar 4. madde de benimde tuzum bulunsun

    Zorunlu trafik sigortasını ve MTV vergileri bayii tarafından ödenmekte adı üzerinde anahtar teslim fiyatı
    Bayi plakanı rusatını herşeyi tastamam ayarlayıp o fiyat içerisinde aracını ilkkez binip çalıştırıp gidiyorsun.
    Ben bu şekilde aldım imzamdaki aracımı

    Alıntıları Göster
    Bende o şekilde aldığım için fiyatı hatırlamıyorum desek doğru olur

    Yer: Ankara Konya Yolu Dogus Otomotiv.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Arkadaşlar 4. madde de benimde tuzum bulunsun

    Zorunlu trafik sigortasını ve MTV vergileri bayii tarafından ödenmekte adı üzerinde anahtar teslim fiyatı
    Bayi plakanı rusatını herşeyi tastamam ayarlayıp o fiyat içerisinde aracını ilkkez binip çalıştırıp gidiyorsun.
    Ben bu şekilde aldım imzamdaki aracımı

    Janjan verdiğin bilgiler için çok sağol, REVOLUTİON bende sitede böyle bir yazı gördüğüm için sormuştum (http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-polo.aspx)
    ama haklısın dediğin gibi olmalı yarın öbür gün bana hayır ödemiyoruz gibi bişey derler mi sonradan değiştirmiş olabilirler mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Arkadaşlar 4. madde de benimde tuzum bulunsun

    Zorunlu trafik sigortasını ve MTV vergileri bayii tarafından ödenmekte adı üzerinde anahtar teslim fiyatı
    Bayi plakanı rusatını herşeyi tastamam ayarlayıp o fiyat içerisinde aracını ilkkez binip çalıştırıp gidiyorsun.
    Ben bu şekilde aldım imzamdaki aracımı

    Janjan verdiğin bilgiler için çok sağol, REVOLUTİON bende sitede böyle bir yazı gördüğüm için sormuştum (http://binekarac.vw.com.tr/fiyat-polo.aspx)
    ama haklısın dediğin gibi olmalı yarın öbür gün bana hayır ödemiyoruz gibi bişey derler mi sonradan değiştirmiş olabilirler mi?

    Alıntıları Göster
    @boyieee

    Yok hayır demezler aslında vergiye plakaya sitede ne kadar karışmıyoruz deselerde ödüyorlar genelde zordur ödemeyen bayii.
    Baktınız dediler farzedelim pazarlıkla çözülür.
    Ben aracımı İzmir Volkswagen Vosmer Gaziemirden aldım herşeyi ödüyorlar müşteriye karşı yaklaşımları mükemmel tek kelimeyle.
    Aslında Polo aracınız için size VW bölümündeki Polo V Büyüksün kulübünde yazsanız daha da cevap alırsınız çünkü her araç kullanılmakta 1.2 motorlar,BM,GTI,1.4,
    Trendline,Comfortline vs...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    @boyieee

    Yok hayır demezler aslında vergiye plakaya sitede ne kadar karışmıyoruz deselerde ödüyorlar genelde zordur ödemeyen bayii.
    Baktınız dediler farzedelim pazarlıkla çözülür.
    Ben aracımı İzmir Volkswagen Vosmer Gaziemirden aldım herşeyi ödüyorlar müşteriye karşı yaklaşımları mükemmel tek kelimeyle.
    Aslında Polo aracınız için size VW bölümündeki Polo V Büyüksün kulübünde yazsanız daha da cevap alırsınız çünkü her araç kullanılmakta 1.2 motorlar,BM,GTI,1.4,
    Trendline,Comfortline vs...

    Büyük ihtimalle bende aracı oradan alcam sağol ilgin için




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Janjan linkteki değerlendirmeni okudum gerçekten çok yararlı oldu kafama takılan bir şey oldu demişsin ki yol bilgisayarı ve lastik basınç ölçer yok ama comfortline standart donanım olarak gösteriyor?
    Park sensörü de opsiyonel olarak gösteriliyor sen standart olarak var demişsin?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar bu polo kavgasına hiç gerek yok yani herkesin görüşü farklıdır ondan bu konuşmalar tartışmaktan başka bişey getirmiyor ben b segmentinde poloya karar verdim ve bu 2 seçenekten birini alcam 1.4 comforta daha yakınım.

    Başka önerisi olan var mı 2 seçenek dışında ya da hayır polo alma o çok boş bir araba bunu al diyen

    Güncel fiyatlara baktığım zaman 14 85hp'lik düz vitesli Polonun f/p oranı gerçekten yüksek...

    Fiesta-Jazz-Aveo-Corsa-Ibiza 4'lüsü de incelenebilir... (benim tercihim imzamda zaten)

    Janjan sana bir sorum olacak DSG vites gelişmiş bir sürüş kalitesi sunuyor değil mi ve yakıt tüketiminde fark görülüyor daha az mı daha çok mu yakıyor (normalde otomatik vitesler daha çok yakıyor ama DSG başarılı bir teknoloji daha önce okumuştum ama vites geçişi çok hızlı olduğundan daha az mı daha çok mu yakıyor bilmiyorum)

    Birde yine bu yakıt tüketimi konusunda fabrika verilerini yakalamak mümkün oluyor mu sen şehir içi kaç lt kaç km yapabiliyorsun kısaca bilgilendirici bir açıklama yaparsan bana çok yardımcı olursun tabii imzandaki 2011 VW Polo 1.4 16v 85hp DSG Comfortline için soruyorum 1998 için değil

    Plaka masrafları içerisinde trafik sigorta masrafı yer almamaktadır. Bu bedel müşteri tarafından karşılanacaktır. İbaresi var trafik sigortası ne kadar tutuyor yaklaşık olarak?

    Comfortline iç donanımdaki plastik trendlinedan farklıdır doğru mu? ve son olarak rcd 310dan memnun musun altında ufak bir boşluk kalıyor yanılmıyorsam bu rahatsız ediyor mu görüntü açısından? rcd 510 daha büyük bu boşluğu kapatıyor galiba?

    Biraz fazla soru oldu ama aynı arabayı almak istediğimden buldum seni kaçırmak istemedim



    Teker teker yanıtlamaya çalışayım;

    1- DSG'nin sunduğu sürüş zevki gerçekten çok yüksek, yakıt tüketimi ise manuel ile paralel, hatta 7. vitesi sayesinde yerine göre manuelden daha az yaktırmak bile mümkün, vites geçişleri sarsıntısız, hissedilmiyor, forumda aksini iddia eden arkadaşlar mevcut ama ben bu aracı 10.000 kullandım, sarsmayı beceremedim.

    2- Fabrika verisi ortalama tüketim 5.9, şehir içi bu değeri yakalamak anca gaza çok nazik davranarak mümkün hatta 6.5 falan anca.. ama ben orta devirli bir kullanım ile 7.5 - 7.7 arası bir tüketime sahiptim, aracı annem kullanırken daha bile aşağılara çekmiştir.

    3- Şehir içi çok basarak 450 km yaptığım da oldu, 770km'yi gördüğüm de oldu, ancak belirtmekte fayda var, Istanbul değil Ankarada ikamet ediyorum ve iş gidişi-çıkışı trafiğiyle fazla alakam olmuyor, ha dur kalk bolca var tabi ;)

    4- Trafik sigortası 250 tl miydi 350 miydi neydi abi inan aklımdan çıkmış, bütün dekontlarımı bir klasörde düzenli saklarım ama şu an yurtdışında olduğum için birşey diyemiyorum.

    5-Evet comfortline'ların kapı içlerinde kumaş döşeme vardır, trendlerde sert plastik, comfortların ön göğüs tamamen kaliteli yumuşak malzemeden üretilmiştir, trendlerinki sert.

    6- rcd310 sınıfını aşan bir performansa sahip... inanmayan showroomda test edebilir ;)

    7- rcd310 büyük olan teyp(comfortlarda var), altında boşluk yok. rcd210 lar ufak olan teypler(trendline daki)

    Bu arada aracımla ilgili şu linki okumanı tavsiye ederim:

    http://forum.donanimhaber.com/m_49598711/mpage_1/f_/key_//tm.htm#49598711


    Janjan linkteki değerlendirmeni okudum gerçekten çok yararlı oldu kafama takılan bir şey oldu demişsin ki yol bilgisayarı ve lastik basınç ölçer yok ama comfortline standart donanım olarak gösteriyor?
    Park sensörü de opsiyonel olarak gösteriliyor sen standart olarak var demişsin?

    Alıntıları Göster
    Benim araç 2011 model, o zamanki comfortline'larda yol bilgisayarı ve lastik basınç kontrolü yoktu,

    park sensörünü de ben fabrikasyon olarak sipariş ettirmiştim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: -REVOLUTİON-

    @boyieee

    Yok hayır demezler aslında vergiye plakaya sitede ne kadar karışmıyoruz deselerde ödüyorlar genelde zordur ödemeyen bayii.
    Baktınız dediler farzedelim pazarlıkla çözülür.
    Ben aracımı İzmir Volkswagen Vosmer Gaziemirden aldım herşeyi ödüyorlar müşteriye karşı yaklaşımları mükemmel tek kelimeyle.
    Aslında Polo aracınız için size VW bölümündeki Polo V Büyüksün kulübünde yazsanız daha da cevap alırsınız çünkü her araç kullanılmakta 1.2 motorlar,BM,GTI,1.4,
    Trendline,Comfortline vs...

    Büyük ihtimalle bende aracı oradan alcam sağol ilgin için

    Rica ederim
    Aracınızı alınca Polo Kulübünde resimlerini yayınlayın
    2012 Volkswagen Polo da Lasitik basınç sensörü ve Türkçe yol bilgisyarı standart sunulmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -REVOLUTİON- -- 7 Aralık 2011; 10:46:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Ben de zaten güvenlik donanımı anlamında dacia kadar boş dedim. Diğer yazdığınız şeyler çok hayati şeyler değil ve benzer şeyler rakiplerde de var. Euroncap testinde trendline ile 5 yıldız alan ve ESP, yan hava yastıklarına bu donanımda sahip olan polo Türkiyeye gelince comfortline da bile bunları sunmuyor. Beni kızdıran budur. Aracın şekli, sürüşü, oturuşu, görüş açısı hoşunuza gider amenna ancak mantıklı bir araç kesinlikle değil. İç tasarımı ve direksiyonu da çok sıkıcı ve eski geliyor bana. Motoru da ahım şahım bişey değil. 1.2 86 bg motora sahibim. 1.4 polo ile benzer güçteler yani. Micrada 80 BG olması lazım Swiftte de 1.2 baya güçlü. Poloda ise 1.2 motor 70 BG. Daciada bile 1.2 motorla 75 BG sunuluyor. Demem o ki polo gerçekten çok boş araba. Sadece adı var. Swifti, jazz'ı veya colt'u her zaman poloya tercih ederim. Kendi aracımı yazmayım fanatik sanılıyor yoksa.

    Yanlışın var polo 1.2 TDI 75 BG. Evet güvenlik konusunda haklısın ama swift, jazz, colt onların dış görüntüsü poloyla kıyas bile edilmez ve polonun sadece adı var da adı boşuna yok yani araba bariz iyi ondan adı var ne olursa olsun kötü model olsa bu söylenir bu konuda katılmıyorum, güvenlik donanımı yok ama bence bu saydığın modellerden daha sağlam colt a binmedim ama swift ve jazz a bindim polo ya da puntoya corsaya fiestaya da ve bunların arasında polo daha oturaklı ve kaliteliydi.

    Ben 1.2 benzinlisini katetmiştim. Çünkü swift ve jazzda dizel yok. Karşılaştırmak yanlış olurdu. Ben 1.4 polo ile diğerlerini kıyasladım ve 1.4 polo ile diğerlerinin 1.2 si nerdeyse denk oluyor. Vergi avantajı da var. Polonun sağlam olmasına ise kesinlikle katılmıyorum. Ne kadar sağlam olabilir? Direksiyon hakimiyetini kaybedip bir kanala uçsanız, bir tırın altına girseniz, şarampole uçsanız sizi koruyabilecek mi? ESP denen sistem işte bunu olmadan önlüyor. Kazayı olmadan önleyen bir sistem. Ayrıca gövdesi de hummer filan değil gözünüzde artık nasıl büyütüyorsanız. B sınıfı standart bir araba işte. Dış görüntüsünü sevme olayına katılırım ben de beğeniyorum ama o kadar. İçi bence çok kötü. Şimdiden 5 yıllık gibi duruyor. Kaliteye de katılmıyorum. Trendline 1.2 tdi poloya bir binin ve bana neresi kaliteli bir daha anlatın. Oturaklı olayı da kişisel gifikir. Ben içinde sıkıştığım arabada ne kadar rahat gidebilirim bilmiyorum. Sanki mercedes e200. Neresi oturaklı Allah aşkına. Euroncup testine trendline ile girmiştir polo. Vidyolara bir bakın o yan hava yastıkları ve esp neden burdakilerde yok. Bir de o tank sandığınız araba nasılmış bir görün. Ben objektif olduğunuzu düşünmüyorum. Ama sırf farını seviyorum diye de alabilirsiniz ona saygım var.

    Her seferinde aynı şeyleri koyuyuyorum ama umarım objektif olmanızda yardımcı olur.

    Trendline çarpışma testi. (yan hava yastığı var)


    Trendline ESP testi.


    VW 2007 yılında bizzat kendisi ESPnin önemini şöyle anlatıyor. (Ama nedense polo kullananları insandan saymıyor)


    ESP sanılanın aksine sadece ani manevra yapmak zorunda kalındığında işe yarayan bişey değildir. Kestiremediğiniz bir viraja hızlı girdiniz diyelim. Yoldan çıkmanız veya karşıdan gelen araçla çarpışmanız içten bişe değil. ESP bunu da önler. Yani kazayı olmadan engeller. Jettadan daha oturaklı ESP'ye gerek yok derseniz pes derim.



    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Kesbi'ye aramızda para toplayıp bir polo hediye edelim de derdi son bulsun, ersin muradına, her yerde poloya çamur atmaya çalışmaktan alıkomayacak kendini yoksa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xabu -- 7 Aralık 2011; 10:52:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xabu

    Arkadaşlar Kesbi'ye aramızda para toplayıp bir polo hediye edelim de derdi son bulsun, ersin muradına, her yerde poloya çamur atmaya çalışmaktan alıkomayacak kendini yoksa

    Alıntıları Göster
    Donanım değil araba alıyoruz.

    Polo gerek yakıt ekonomisi

    Gerek ikinci eli

    Servis yedek parça bolluğu

    Uzun ömürlü olması

    Sürüş keyfi, tokluğu

    Gerek şasisi ve sağlamlığı olarak

    sınıfının 1 numarasıdır ve çekilememektedir.

    yeni yeni denenen bir model ile 1964 yılından beri geliştirilen bir model arasında dağlar kadar fark vardır.ister donanımı eksik olsun

    arkadaş burda atıp tutuyor esp diye

    BM lerde esp standar zaten neyi kime anlatıyor merak ediyor.

    Polonun abs siz hali bile aveodan çok daha iyidir bunu herkes hatta kendide biliyor.

    forumda birçok yerde benim param buna yetti dediğini gördüm.senin paran ona yettiyse aveoya bineceksin milleti saf yerine koymayacaksın.binlerce insan polo tercih ediyor, yollar yeni polo ile dolu.sen kaç tane avoe gördün ? bir sen misin akıllı ?

    çok çekemeyen var seni çoook BÜYÜKSÜN POLO




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.