Şimdi Ara

Polo 1.2 TDI mı yoksa 1.4 Benzinli mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
33.433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xabu

    Donanım değil araba alıyoruz.

    Polo gerek yakıt ekonomisi

    Gerek ikinci eli

    Servis yedek parça bolluğu

    Uzun ömürlü olması

    Sürüş keyfi, tokluğu

    Gerek şasisi ve sağlamlığı olarak

    sınıfının 1 numarasıdır ve çekilememektedir.

    yeni yeni denenen bir model ile 1964 yılından beri geliştirilen bir model arasında dağlar kadar fark vardır.ister donanımı eksik olsun

    arkadaş burda atıp tutuyor esp diye

    BM lerde esp standar zaten neyi kime anlatıyor merak ediyor.

    Polonun abs siz hali bile aveodan çok daha iyidir bunu herkes hatta kendide biliyor.

    forumda birçok yerde benim param buna yetti dediğini gördüm.senin paran ona yettiyse aveoya bineceksin milleti saf yerine koymayacaksın.binlerce insan polo tercih ediyor, yollar yeni polo ile dolu.sen kaç tane avoe gördün ? bir sen misin akıllı ?

    çok çekemeyen var seni çoook BÜYÜKSÜN POLO

    Hocam kusra bakma da senin yaptığının da pek farkı yok... Ne bu fanatizm? Phaeton'a değil, Polo'ya biniyoruz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kesbi

    Polo tekrar ediyorum sınıfında en iyi yol tutuşa sahip veya en oturaklı veya en az yakan (bluemotion hariç) araba değil. En konforlusu da değil. En iyi yol tutan araçlar mazda 2 ve fiesta bana göre. Ama süpansiyonları aşırı sert ve rahatsız edici. 1.2 TDI yanlış bilmiyorsam 3 silindirli ve sarsıntılı çalışır eğer öyleyse. Traktör gibi yani. Kullanlar yorum yaparsa daha iyi olur. 1.4 ise normal veya normalin altı oldu artık. 1.4 100 BG çoğu araç bikaç yıldır. Yakıtı da az sayılmaz. Ben polo berbat araba, çok çürük, çok kalitesiz demiyorum. Güvenlik donanımları bu kadar boş olmamalı diyorum. Aynı donanıma sahip olsa pahalı bile olsa polo alırdım belki. Dışı çok güzel.

    Saydığım araçlarda yan hava yastığı ve ESP alınabiliyor ancak polonun Türkiye versiyonlarında bunlar yok. Sadece GTI ve bluemotionda var. Ayrıca hız sabitleyici, yokuş kalkış desteği, anti patinaj sistemi vs. gibi önemli şeyler yok. Deri direksiyon vs. gibi görünürde süslü şeyler var. Alt yapısı zayıf. Kızdığım nokta Avrupada trendline da bile bunlar var. Ayrıca kullandığım aracın en boşunda bile bunlar standart ama taraflı olduğumu düşünürsünüz diye yazmadım. 28 bin liradan başlıyor fiyatları ve şunlar en boşunda dahi var (sadece örnek):

    Üç Noktalı Aktif Gergili Ön Emniyet Kemerleri
    Çocuk Koltuğu Bağlantı Sistemi (ISOFIX)
    ABS
    Hava Yastığı - Sürücü, Yolcu, Yan ve Perde
    Yolcu Hava Yastığını Devredışı Bırakma Özelliği
    Yükseklik Ayarlı Ön Emniyet Kemerleri
    Sürücü ve Ön Yolcu Emniyet Kemerleri İkaz Lambası
    Elektronik Stabilite Kontrol Programı (ESP)
    Hidrolik Fren Destek Sistemi (HBA)
    Arka Emniyet Kemeri İkaz Lambası
    Yokuşta Kalkış Desteği
    Traction Control
    Immobilizer (Elektronik Motor Kilidi)
    Klima
    Polen Filtresi
    60/40 Oranında Katlanabilir Arka Koltuklar
    Hız sabitleyici ......

    Bu araba en boş araç. Arka camlar kollu ama can güvenliği hat safhada. Sağlamlıkta ise (kaza anında) şuan sınıfında en iyi yerde.

    Forumda konusu vardı. i30 takla atıyor ve havayastıkları patlamayınca sürücü hayatını kaybediyor. Tahminim emniyet kemeri takılı değildi. O taklada yan ve perde hava yastığı hayatını kurtarırdı. Öndeki değil. 1.2 dizel alacaksanız ille bluemotion alın. Yoksa bence hayatınızı riske atmayın derim.

    http://forum.donanimhaber.com/m_55157165/tm.htm
    Aracın önü ve arkası sağlam.

    Size tavisyem der idireksiyon, dijital klimadan önce kaç hava yastığı var, esp abs gibi hangi güvenlik donanımları var diye bakın. Öldükten veya sakat kaldıktan sonra bu süslü oyuncaklar işinize yaramaz.



    3 silindirli polom var 1.2

    arkadaşla soğuk bir günde bir yere gidecektik

    sen otur çalıştır dedim

    tam bende bindim o sırada

    arabanın çalışma sesi hiç gelmiyo bende çalışmadı diye çevirip duruyorum dedi kontağı...

    3 silindirli polo gayet sessiz bir motor, 1.6 lar daha da sesi..dizel gibi bile değil..

    kesbi arkadaşın parası yetmemiş her yerde kendisi söylüyor bunu aveo almış

    her yerde girip işi gücü poloya çamur atmak..görüşleri fikirleri ciddiye alınacak bir şahıs değil

    ARABAMIN ARKASI ÇOK ÇİRKİN O YÜZDEN ÖNÜNÜ PARK EDİYORUM diyen kendisi şimdii gelmiş millete aveoyu övüyor..

    arka camları manuel olan arabaya 2012 yılında para verip almış hala poloya donanım yok diye laf atıyor.ESP S80 de de yok.vw geçtim o zaman bu işe volvoda bilmiyor bir tek sen biliyorsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xabu -- 7 Aralık 2011; 11:10:19 >




  • Benim bildiğim polo 1975ten beri üretiliyor. Sürekli 64ten beri prestij ve lidder dediğin araç B sınıfı ve prestijle, Ayrıca tarihinde ben hiçbir zaman ne satışta, ne motorda, ne de başka bişeyde lider olduğunu hatırlamıyorum. Mesele tarihe girerse çıkamayız. Çünkü daha ortada VW diye bir marka yokken Chevrolet, renault kaç senedir araç üretiyorlardı. Ben araç normal bir araç B sınıfı ve bikaç açıdan çok iyi ama bazı açılardan da eksik diyorum. Nedense bazı arkadaşlar hakaret etmişim gibi davranıyorlar.

    @xabu Anlattığın olay benim de başıma geldi. Arabaya bindik. Ben çalıştırdım tam o sırada arkadaş kapıyı çekti. Sonra ben klimayı açtım. Arkadaşım da önce hele bi arabayı çalıştır dedi. Dedim çalışıyorya. Hadi canım dedi. Gaza bastım şaşırdı. Astra 1.6 sahibi kendisi. Yani o kadar abarttığınız araç 70 BG. Lütfen yeter artık. Ben en ucuz güvenli raç diyorum. Sedanın arkası çirkin diyorum. Zaten diyorum. Yazıyorum. Varsa yanlışım söyleyin. Jazz alın, swift alın (1.2 93 BG), city alın, colt alın diyorum. Onlarda da standart bunlar. Avrupalı da arka camları kollu ESP'li araçlara biniyor. ABS, ESP gereksiz diyen biriyle tartışılmaz zaten. Polonun ESP testi var. ESP kapatınca ne oluyor görülüyor zaten. Yani siz abarttığınız için benim yazdıklarım aşağılama gibi geliyor.

    S80de olmayan ESP? Kaç model 2012 mi? Çok garip konuşuyorsunuz. Volvo güvenlik araştırmalarına en çok para harcayan firmadır. Amacım polmik değil. ESP almak için 70 BG dizel almak ve 4 küsür binlira vermek zorunda kalmadım. Arka camlarım kollu. Gayet mutluyum. Polo alan bluemotion alsın diyorum zaten. E daha ne?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zotone

    1.2 tdi poloya ESP olmasa da olur diyorum, viraja eklediğiniz videodaki araç kaçla giriyor.. Ha insanımız eğer viraja girmeyi bilmiyor, viraja girmeden yapılması gerekenleri bimiyor,doğru hız nedir bilmiyor,apexte frene asılıyorsa o zaman başka tabi. Bu araçlar makas atma, performans aracı değiller. Bende poloyu test ettim, tanıdıkların araçları da var, defalarca binme şansım oldu, 1.2 tdi Polo nun fren performansını beğenmedim, tabi mazda 2 ile karşılaştırınca. Ben olsam tabiki 1.4 yerine 1.2 tdi olanını alırdım.

    :) ne kadar güzel yazmışınız... yurdum insanına esp hava yastıkları abs asr vs gereksiz zaten.

    ben de çok güzel kullanırım ama kendime güveniyor olmam , "önümdeki kamyondan düşecek bir yük olmayacaktır", önüme bir çocuk fırlamayacaktır, bir hayvan ya da (affınıza sığınarak) bir hayvanoğluhayvan yanlış yapmayacaktır" ya da karayolları her zaman yeterince yol bakım çalışmaları yapıyordur güvenini de vermiyor. Ne zaman ihtiyacınız olacağı hiç belli olmaz. arabalardaki güvenlik donanımlarının tamamı standart olmalıdır. bunun tavizi olmaz. gereksiz diye düşünülmez, düşünülmemelidir. yani bu otomobil üreticileri (distribütörleri) biliyor tanıyor bizleri o yüzden arabaların güvenlik donanımlarından çalıyorlar, eksik getiriyorlar. bizler çok usta sürücüleriz.

    ben de bm polo kullanan birisi olarak yan hava yastıkları neden yok diye hayıflanıyordum ki bu mesajı okuyunca aklıma bir şey geldi paylaşayım bari; eğer yeterince kastırıp olası yandan darbe alacağımız bir durumda kafamızı ters istikamette tutmaya çalışırsak, yeterince de başarılı olabilirsek yan -perde hava yastıklarının ne kadar gereksiz olduğunu anlarız.
    ama nerdeeee küt diye yan cama çarpıp pekmezimizi (Beyin Omurilik sıvısı olsa gerek bu) akıtıyoruz..

    Lütfen mantaliteyi değiştirelim artık. alınası arabalardır hepsi ona sözüm yok. ama özellikle güvenlikle ilgili konularda "gereksiz zaten" gibi yaklaşımlardan uzak durmamız gerekiyor. klasik olacak ama bizim Ahmetin, Mehmetin hayatı da en az alman Hansın ki kadar değerlidir.

    sanırım bu forumda bir de aveo alan bir arkadaşımız var. eğer ki euroncap tan daha yüksek puan aldı ve çoğu güvenlik donanımları standart olduğundan aldıysa şapka çıkarıp güle güle kullanın demek gerekir. saygı gösterilmelidir. bir diğer kişi de polo aşkına kapıldım güzel araba konforu motoru vs diyor ve doğuşun kulaklarını çınlatarak keşke şu güvenlik donanımlarını da getirseydin diyorsa ona da saygı duymak gerekir.

    umarım eksik olan donanımlara ihtiyacımız hiç olmaz da keşke demek zorunda kalmayız diyor saygılarımı sunuyorum..




  • VVVertigo arkadaşım..Haklısın. Güvenlik donanımları tam olmalı, tabiki bende tam olmasını istiyorum, 8 hava yastığı var, vs var ama zamanında açılmayan hava yastıkları, birtürlü devreye girmeyen ESP de var..Kazasız belasız sürüşler..
  • Zaten devreye girmeyebilir diyorsunuz. Olsun da açılmazsa açılmasın. %bilmem kaç ihtimal. İşin açığı ben SX4 alacaktım çok yakar, LPG sıkıntı olur ve güvenlik donanımları azaltılmış diye vazgeçtim. Eskiden yan hava yastıkları ve ESP vardı. Hadi dedim sandero stepway dizel alayım dedim. Hiç olmazsa az yakar. Altı da yüksek. Yavaş kullanırım dedim. Ama bikaç aydır araştırıyordum. Bi ara 0-100 değeri durduk yere 16,7 saniyeden 15 saniyeye düştü. Zaten 15 bile çok çok fazlaydı ve düz yolda tek kişi böyle olursa dedim vazgeçtim. Zaten bayide inceleyince kapısı bile kuş gibiydi. Benim samaradan yarı yarıya nerdeyse hafif kapısı bile. Hiç güven vermedi. En son dedim bu iş şakaya gelmez. O kadar kaza atlattın. Güvenlik donanımları tam ve tipi de güzel olunca yeni aveo aldım. Hergün de şükrediyorum iyiki almışım diye. Ben aracı hiç kullanmadan aldım. Üstelik görmeden başka bir şehirden. Telefonla işlemleri yaptık plaka elimde teslim almaya gittim direk. Burda HB LT vardı bayide içine bir oturmam yetti. Arkada kafam tavana değmiyordu. İstediğimden de fazlası vardı araçta. Benzinli menzinli bakmadım aldım artık. Sedanını canlı görmemiştim bile yani. Tamamen güvenlik nedeniyle aldım. Bazısı da konforu için alır. Kimisi yakıtı için alır. Ama bu araçları karşılaştırmamızı veya eleştirmemizi engellememeli. Keşke bunlar hepsinde standart olsa da tipini sevdiğimizi alsak, motoru güçlü olanı alsak, yakıtı az olanı alsak vs. Ama önce güvenlik.

    Soldan 3, arkadan 1 önden 1 olmak üzere hatırladığım 5 kaza var yaptığım. Kırmızıda durdum arakadan bir şahin girdi. Gece sol kapıları gömmüşler dönerken. Soldan ticari taksi girdi. Yanımda kardeşim de vardı çok korkmuştu. Ben alıştım artık. Bir megane 1 ile çift kabin pikaba yandan girdim. Sol ön lastiğe dar bir sokakta giderken odun yüklü bir traktör çarptı. Bunlar 3 yıl içinde olanlar. Hepsinde en ufak hatam yok. Hepsini karşı tarafın sigortası ödedi. Ama bunlardan biri bile biraz şiddetli olsaydı şuan ya sakat ya ölüydüm. O yüzden ne kadar iyi kullanırsanız kullanın karşıdaki araçları siz kullanmıyorsunuz. Forumda bugün az daha ölüyordum, arabanın arkası kaydı zor toparladım vs. gibi bi sürü konu açılmıştı. ESP olsa yapmazdım denilen bi sürü kaza anlatılıyor. Hayatınıza önem verin diyorum.

    Yani polo alan bluemotion alsın. Yoksa alıp ta kemeri arkadan geçirecekse veya hazır tokalardan alacaksa en boşunu da alabilir. Ha yok ille bu iki arabadan biri alınacaksa dizel olanı al. Benzinli şehir içinde üzer. LPG bagajı bitirir. Uyumlu mu bilmiyorum gerçi ama. Dizel uzun yolda 1.2 70 BG çok dik yokuşlar dışında sakin kullanırsanız götürür. Kullananlar biraz titreşim var diyor. Bir de en boşunda teyp altında az bi boşluk varmış. Teyp farklıymış sanırım. Bunlara dikkat edin. Dizel 1.2 bluemotion en iyi çözüm gibi ama bütçe yeterse.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 7 Aralık 2011; 19:22:33 >




  • Arkadaşlar yılbaşından sonra fiyatlarda artış olur mu?
    Yılda 2 kere vergi ödediğimizden şimdi arabayı alsak Ocakta vergi vermemiz lazım anladığım kadarıyla peki Ocak vergisini vermemek için aracı aralık ortasında mı yoksa ocakta mı almalıyız?
    Birde bu sigorta olayını vw yaparsa hangi firmadan sigortalamış oluyor?
  • Ocakta zam gelirse o kaçtığınız 250-350 liradan fazla zarar edebilirsiniz. Aracı şimdi alıp 2012 de trafiğe çıkış yaptırabilirsiniz sanırım. Bayi ile görüşün. Bayiler farklı firmalarla bağlantı içindeler. Birinden sorun çıkarsa öbürü ile anlaşıyorlwar.
  • Ekonomi

    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200 TL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MeganeCC

    Ekonomi

    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200 TL


    Yanlış :) 3000 TL daha verilir, bluemotion alınır.
  • Klasik olacak ama yılda 10bin km geçilmiyorsa benzinli iyidir derim. Üstüne + donanım + konfor + cebe kalıcak para.
  • fark aslında 4800 tl değil, comfort ile değil 1.2 benzinli trendline ile kıyaslayın fark 8500 tl oluyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xabu

    Donanım değil araba alıyoruz.

    Polo gerek yakıt ekonomisi

    Gerek ikinci eli

    Servis yedek parça bolluğu

    Uzun ömürlü olması

    Sürüş keyfi, tokluğu

    Gerek şasisi ve sağlamlığı olarak

    sınıfının 1 numarasıdır ve çekilememektedir.

    yeni yeni denenen bir model ile 1964 yılından beri geliştirilen bir model arasında dağlar kadar fark vardır.ister donanımı eksik olsun

    arkadaş burda atıp tutuyor esp diye

    BM lerde esp standar zaten neyi kime anlatıyor merak ediyor.

    Polonun abs siz hali bile aveodan çok daha iyidir bunu herkes hatta kendide biliyor.

    forumda birçok yerde benim param buna yetti dediğini gördüm.senin paran ona yettiyse aveoya bineceksin milleti saf yerine koymayacaksın.binlerce insan polo tercih ediyor, yollar yeni polo ile dolu.sen kaç tane avoe gördün ? bir sen misin akıllı ?

    çok çekemeyen var seni çoook BÜYÜKSÜN POLO

    Ne poloymuş arkadaş! Hemen arabaları satıp polo alalım o zaman. Sizin gibiler yüzünden şuanda forumda Vw konularında hemen dalga geçiliyor. Aveoyu sınıfının en yüksek puanına sahip. Neye dayanarak en güvenli araç yaptın poloyu? Fanatiklikte bir yere kadar. Fanatik olabilirsin ama insanları yanlış yönlendiremezsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: questwar

    plaka işlemlerini wv kendi yapmak istiyor zaten normaldede müşteriye bırakmıyorlar bizde bir tanıdık vasıtasıyla fiyattan onu düşürdük 500 lira bir düşüş oldu sanırım ama iş takibiyle emniyette bide kaskoculardanda yardım aldık oralara 200 e yakın iş takibinden dolayı para verdik..

    bazı arkadaşlar forumda ESP Fanatizmi yapmışlar esp için 3 silindirli düşük bir motor almak ne kadar doğru..zaten arabayı düzgün kullanan kişilere esp nin bir katkısı yoktur tehlikeli araba kullanmayan kişiler için ESP nin bir anlamı yok.




    ESP nin fanatizmi mi olur? Güzenlik ekipmanından kısmak her ne şart altında olursa olsun savunulacak bir şey değildir. ESP aracın savrulmasını önleyen bir güvenlik sistemidir, usta şoförlükle bir ilgisi yoktur.




  • Arkadaşlar evet forumda poloyu çok kötülemek isteyen kişilerde var normal eksiklerini eleştirenlerde ve aynı şekilde bunlara karşı arabasını tabii ki savunma ihtiyacı isteyen insanlar var ve bazıları da abartabilir ben anlıyorum herkesi şahsi yorumum şu:

    B segmentinde ben poloya karar verdim ve hayırlısıyla alcam. Bana göre görüntü ve kalite olarak B sınıfında polodan daha üstün bir araç yok.
    Ayrıca güvenlik konusu inanın çok önemli ve ESP olmamasını kınıyorum. Eğer yanlış bilgi değilse ESP avrupada zorunluymuş. Bende geçenlerde kendi kendime ESP zorunlu olsa hiç böyle var yok olmaz Türkiyede diyordum. Avrupada zorunlu olması doğru bir uygulama bunun Türkiyede de böyle olması lazım. Bu nedenle güvenlik eksikliğini eleştiren arkadaşlar haklılar. Trendline da olan ESPyi comfortline a koymayan Doğuşa kızmak lazım galiba.
  • Arkadaşlar bugün 1.4 comfortline siparişini verdim test sürüşü yaptım yalnız şunu söyleyeyim sözüm meclisten dışarı ama ben objektif olarak şunu demek istiyorum güvenlik donanımı boşline(trendline için doğru comfotline için katılmıyorum) bu eleştirilerde olsa arkadaşlar polo direksiyonu vites yumuşaklığı herşeyiyle bir başka çok rahat çok konforlu kusurabakmayın diğer araçlarla kıyaslamam arada çok fark var B segmentinde ancak bu kadar konfor olabilir birde kesbi arkadaşımız sağolsun bu konuda bana çok yardımcı oldu önerisi teklifi ama test sürüşünü yaparken şunu da hatırladım demişti ki ben polonun içini beğenmiyorum 90lardan kalma gibi dedi beğenmek göreceli ama 90lardan kalma mümkün değil çok şık ve güzel kaliteli ben kalos içinde fiesta ve corsa içinde polonun içinin yanına yaklaşamayacağını düşünüyorum bu da benim görüşüm aman tartışma çıkmasın herkesin kendi arabası içine sinmiştirde almıştır ondan zevkleri tartışmıyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boyieee -- 14 Aralık 2011; 21:01:04 >




  • Ben tartışsam bile alay veya aşağılama yapmamaya çalışıyorum. Hepimiz insanız bazen sinirlenip istemediğimiz şeyler yazabiliyoruz. Polonun malzeme kalitesi daha iyi bunda hem fikiriz. Trendline'ı hem motor hem kalite olarak dışarda tutuyorum. Tasarım dediğiniz gibi göreceli bişey. Bazıları futuristik, yeni, ergonomik sever, bazısı düz, karmaşadan uzak sade tasarımı sever. Konforuna da bişey demiyoruz. Sadece ESP ve yan hava yastığını da koysalar da biz de tavsiye edebilsek. 1.2 almamanız da isabet olmuş. 1.2 motorları çok zayıf çünkü. Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

    Kastım şuydu (tamamen şahsi görüşüm, konsol direksiyon hala aynı nerdeyse):
    1999 polo
     Polo 1.2 TDI mı yoksa 1.4 Benzinli mi?  Polo 1.2 TDI mı yoksa 1.4 Benzinli mi?

    2011 polo:
     Polo 1.2 TDI mı yoksa 1.4 Benzinli mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kesbi -- 14 Aralık 2011; 21:51:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: boyieee

    Arkadaşlar

    Polo 1.2 TDI 75 PS Trendline 38.200 TL
    Polo 1.4 85 PS Comfortline 33.400 TL

    Fark= 4800 TL

    Yakıt tüketimi:

    1.2TDI 1.4
    ------------------------------
    Şehir içi 4,6 8,0
    Şehir dışı 3,3 4,7
    Genel 3,8 5,9

    Şimdi hesaplamaya göre (arada en fazla fark olan şehir içini aldım) : 4,6lt /100 km (1.2TDI) - 8lt/100km (1.4 Benzinli)
    17,8 TL 33,7 TL
    Fark= 15,9 TL (her 100km de 1.4 benzinlide 15,9 TL fazla harcama yaptık)

    Dizel araç bakım masrafı benzinliye göre ortalama her 1000 km de +10 TL oluyor bunu hesaplamaya katmıyorum.

    Bu elde edilen verilerde benzinlinin avantajı:
    1)trendline değil comfortline oluşu
    2)4800TL daha ucuz
    3)Motor sesi ve fazla PS

    Hesaplamam doğru mu pek arabadan anlamıyorum zaten ondan dolayı mesaj yazdım fakat hesaplama doğruysa;
    30bin km sonra yaklaşık 4800TL fazla benzin parası veriyorsun (tabii ki benzin artacak, mazotta artacak o kadar detaya girmedim)
    ve böylece eşitleniyor.Vergi olayından da 1.4 benzinliye yılda 270 TL daha fazla ödüyorsun.

    Sizin tavsiyeniz hangisidir bu 100km de 15,9 TL lik zarar benim için önemli değil (lütfen bir bakın hesaplama yanlış mı)
    270 TL fazladan vergi de önemli değil. Size sorum tavsiyeniz ve ve benzinlinin benim bilmediğim bir dezavantajı var mı?

    vay beee, 5 ay öncesi 1,2 tdi polo bedavaymış.

    benzinliye zaten bakılmaz.




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.