Şimdi Ara

Polo BlueMotion (1.2 TDI, 6R) (378. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.881
Cevap
54
Favori
648.741
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 376377378379380
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _kartal_07 _ kullanıcısına yanıt
    hocam aynı sorun benim araçta var. güncellemeden sonra araç 2. viteste devir 2'yi biraz geçince 3. vitesi istiyor ve eski ataklık gitti. daha da bi hantallaştı araç. ve yaptırdığım rekor otomotiv dükkanı kapatmış??! kime gidip derdimi anlatacağım ben??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    1.2 tdi 2014 model polo 60bin km bakımı icin servis 800tl fiyat verdi. Bana cok ucuk geldi. 60bin bakimi yaptiran var mi ? 60bin bakimini ozel serviste mi yaptirsam ?

    Bence fazla. Bakımda neler yapılacağını biliyorsanız mobil oto servis veya özel servislerden fiyat alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamsen kullanıcısına yanıt
    Aynı dertten muzdariptim. Hafta sonu aracı yıkadım, bir daha elektrik çarpması olmadı. Yıkamayla bağlantısı var mıdır bilemiyorum ama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: executiv

    Aynı dertten muzdariptim. Hafta sonu aracı yıkadım, bir daha elektrik çarpması olmadı. Yıkamayla bağlantısı var mıdır bilemiyorum ama.

    Hocam bana Toprak yerde biraz yalın ayak dolaş dediler.
    Yaptım ve bir daha çarptı :)
    2 gün önce çimlere uzanayım dedim ve 2 gündür hiçbir şekilde çarpma filan olmadı anlamadım nedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34


    quote:

    Orijinalden alıntı: burak11


    quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    Arkadaslar araci park ederken dikatimi cekti direksiyon cevirince farlarda azalma oluyor kisiliyor hafif.. bunun sebebi nedir ?

    bütün bluemotionlarda öyle, aküden zannetmiştim akü sıfır hala böyle. hatta iç lambayı yanık bırakın deneyin o bile titriyor :D

    Bi cozumu yok mu hocam? Birde cok merak ettigim konu vites degistirme gostergesi bana 1500 devirde vites attirmami oneriyor atinca aracda bayilma oluyor. Bazen vites yukseltme gostergesi tutturamiyor gibi geliyor. Hic ona bakmadan motor sesine gore mi vites degistirmemi onerirsiniz ? Kitapciginda gosterge icin en dogru vites aralığını belirler yakit tasarufu saglar yaziyor bilemedim ama 1500 devir bana dusuk geldi

    Güncellemeyle birlikte vites uyarı ikazını geriye aldılar. 4 de 50 ile giderken bazen 5e at uyarısı veriyor. saçmalamışlar, zaten aracın gücünüde düşürdüler. alt devir eşşekti, tam eşşek oldu. neyseki yazılım yaptırdım biraz daha iyi oldu




  • burak11 B kullanıcısına yanıt
    Artik tamamen motor sesine gore vites degistiriyorum hocam. Bi garipsedigim bisey daha denk geldi araci surdukce fark ediorum. Depoyu fulledikden sonra seyir halinde tuksekden gecince depodan mazotun calkanti sesi geliyor. Cok tuhafima gitti sizdede boyle mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    Artik tamamen motor sesine gore vites degistiriyorum hocam. Bi garipsedigim bisey daha denk geldi araci surdukce fark ediorum. Depoyu fulledikden sonra seyir halinde tuksekden gecince depodan mazotun calkanti sesi geliyor. Cok tuhafima gitti sizdede boyle mi ?

    evet,çalkalanma önleyici koymamışlar :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    1.2 tdi 2014 model polo 60bin km bakımı icin servis 800tl fiyat verdi. Bana cok ucuk geldi. 60bin bakimi yaptiran var mi ? 60bin bakimini ozel serviste mi yaptirsam ?

    Ben aynı bakımı 250TL ye kendim yaptım. En iyi filtreleri aldım, yayı da aynı şekilde. Size tavsiyem bi ustaya yaptıracaksanız castrolün tam sentetik yağı hariç bir yağ kullanmamanız. Vw araçları aşırı derecede yağ seçebiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmnder16 kullanıcısına yanıt
    Verdiginiz bilgi için teşekkürler. Peki yetkili servis bu yağı mi kullaniyor ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: executiv

    Egr ve dpf iptal ettirdik, biraz da güç artışı oldu araçta. Yaptırmak isteyen olursa yardımcı olabilirim. 5. Viteste hızlanmayan araç şaha kalkar oldu. (Kendi çapında tabiki)



    98hp, 225 tork en son değerler.

    Yazılım sonrası son yakıt verileri, sürüş dinamikleri nasıl oldu? Maksimum tork devir aralığı değişti mi? En son sorduğumda kısa zaman olmuştu. Ben de ecufast veya 2cr gibi bir yerde yaptırmayı planlıyorum. Performanstan ziyade üst viteslerde düşük devirlerin canlanması durumu oluyor mu onu merak ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mmnder16 kullanıcısına yanıt
    Ben Motul X-Celan+ ya da Specific 5W30 düşünüyorum. Castrol'ün %100 sentetik yağı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mesutyuksel kullanıcısına yanıt
    Normalde uzun yolda 5. viteste 90km sabit giderken yokuşlarda araba yığılıyordu, dolayısıyla uzun yolda 90 km sabit, 4. Vitesle seyahat ediyordum. Şuanda 90-100 km sabit hızla 5. Viteste çok rahat gidiyor. Zaten bizim araçlarda 5. Vites ekonomi vitesi niyetine var, yani çok rahat hızlanmaz, sadece deviri düşürüp yakıt ekonomisi sağlar. Yani asıl amacı o. Hatta bir dayı 1800 küsür km yol almıştı onun videosunda da dikkat ederseniz 4. Vites 85-90 gibi hızlarda kullanıyordu.



    Yakıtı zaten önceden de düşüktü, çok aşırı bir düşüş beklememek lazım, (şehiriçi 4, uzunda 3-3.5 arası yakıyor şuanda, şehirçi değerler trafik olmadığı zaman ölçülen. Yazın bir tık daha düşer muhtemelen kışlık lastikleri değiştirince)



    Performans olarak, alt devirler canlandı. 5. Vitesi hızlanma amaçlı da kullanabiliyorum. 160-170 gibi hızlara bir solukta çıkıyor. Tabi performanslı kullanımda eski haline göre fazla yakıt tüketiyor.



    Böyle sonuç vereceğini bilsem 113000 km beklemez daha önceden yaptırırdım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    Ben Motul X-Celan+ ya da Specific 5W30 düşünüyorum. Castrol'ün %100 sentetik yağı yok.

    Siz bilirsiniz ama bence fabrikanın önerdiği yağdan ayrılmayın derim. Ama kullanırsanız kullanım deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skymoon34

    Verdiginiz bilgi için teşekkürler. Peki yetkili servis bu yağı mi kullaniyor ?

    Aynen öyle. Bu yağı kullanıyo. İsterseniz yetkili servisi arayın. Size söylemek zorhndalar hangi yağı kullandığını. Yetkili servisin tek avantajlı yanı çok pahalı bilgisayar yazılımı ile araçta yazılım ile arıza tespiti yapabiliyor. Bu yazılımların sanayide bulmak çok çok zor hatta imkansızdır. Polen filtresi olarak bosc, yakıt ve mazot filtresi mahle veya mann alabilirsiniz. Aynı şekilde hava filtresini de unutmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmnder16


    quote:

    Orijinalden alıntı: mesutyuksel

    Ben Motul X-Celan+ ya da Specific 5W30 düşünüyorum. Castrol'ün %100 sentetik yağı yok.

    Siz bilirsiniz ama bence fabrikanın önerdiği yağdan ayrılmayın derim. Ama kullanırsanız kullanım deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim

    Fabrikanın önerdiği yağ sponsorluk ve çıkar ilişkisinden öte bir şey değil ve %100 sentetik bir uağ değil. Motul X-Clean+ veya Motul Specific çok daha kaliteli yağlar. Hatta ester bazlı Motul 300V varki o da bizim araçlara fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: executiv

    Normalde uzun yolda 5. viteste 90km sabit giderken yokuşlarda araba yığılıyordu, dolayısıyla uzun yolda 90 km sabit, 4. Vitesle seyahat ediyordum. Şuanda 90-100 km sabit hızla 5. Viteste çok rahat gidiyor. Zaten bizim araçlarda 5. Vites ekonomi vitesi niyetine var, yani çok rahat hızlanmaz, sadece deviri düşürüp yakıt ekonomisi sağlar. Yani asıl amacı o. Hatta bir dayı 1800 küsür km yol almıştı onun videosunda da dikkat ederseniz 4. Vites 85-90 gibi hızlarda kullanıyordu.



    Yakıtı zaten önceden de düşüktü, çok aşırı bir düşüş beklememek lazım, (şehiriçi 4, uzunda 3-3.5 arası yakıyor şuanda, şehirçi değerler trafik olmadığı zaman ölçülen. Yazın bir tık daha düşer muhtemelen kışlık lastikleri değiştirince)



    Performans olarak, alt devirler canlandı. 5. Vitesi hızlanma amaçlı da kullanabiliyorum. 160-170 gibi hızlara bir solukta çıkıyor. Tabi performanslı kullanımda eski haline göre fazla yakıt tüketiyor.



    Böyle sonuç vereceğini bilsem 113000 km beklemez daha önceden yaptırırdım.

    Peki bu işlemin size maaliyeti ne oldu? Ben Ecufast'ten fiyat aldım 900 TL dediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Her araç için değişiyor, ben egr ve dpf iptal ettirdim, dpf i boşalttık. Sizwww.remaps.com.tr den bilgi alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi executiv -- 14 Şubat 2017; 8:34:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: executiv

    Her araç için değişiyor, ben egr ve dpf iptal ettirdim, dpf i boşalttık. Sizwww.remaps.com.tr den bilgi alabilirsiniz.

    Tamam doğrudur her araç için değişmesi de remaps ne kadara yaptı sonuçta aynı araçlarımız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: irresponsible

    hocam aynı sorun benim araçta var. güncellemeden sonra araç 2. viteste devir 2'yi biraz geçince 3. vitesi istiyor ve eski ataklık gitti. daha da bi hantallaştı araç. ve yaptırdığım rekor otomotiv dükkanı kapatmış??! kime gidip derdimi anlatacağım ben??

    hocam ne yaptınız servise gösterdiniz mi aracı?
  • Pazarda 1.2tdi Polo nun 2. El piyasası pek gitmiyor arkadaşlar bunun sebebi nedir? Bilen varsa yesillendirsin arkadaşla..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 376377378379380
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.