Şimdi Ara

Polo tdi Dsg (yolda bıraktı) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
96
Cevap
0
Favori
8.618
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
30 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    DL501 ve DL382 ıslak tip ve her ikisi de 7 ileri.

    Aracımda DL382 var. (A4b9)

    Edit: bu iki şanzıman dikine konumlandırılmış motorlar için.

    Enine konumlandırılmış motorlar için ise hem ıslak hem de 7 ileri olan şanzımanlar;

    DQ380
    DQ381
    DQ500



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi John Shepard -- 5 Ekim 2018; 10:36:58 >
  • Dizel araç kolay kolay hararet yapmaz benim araç 2 sefer motor stop edin yazdı ondada radyatör delikti su kalmamış...



    yani radyatör delik olabilir

    hortum delik olabilir

    suda azalma yoksa devirdaim

    kaloriferi aç ver sıcağı içeri eğer sıcak gelmiyorsa devirdaim

    devirdaim her 60binde değişmesi gerekli bir parça

    bunlardan dolayı bir sıkıntı yoksa üst kapak gidik

    motorların en can alıcı iki parçasından biri diğeride yağ pompası,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 5 Ekim 2018; 10:48:49 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: John Shepard

    DL501 ve DL382 ıslak tip ve her ikisi de 7 ileri.

    Aracımda DL382 var. (A4b9)

    Edit: bu iki şanzıman dikine konumlandırılmış motorlar için.

    Enine konumlandırılmış motorlar için ise hem ıslak hem de 7 ileri olan şanzımanlar;

    DQ380
    DQ381
    DQ500
    Türkiye'deki çoğu binek araçta DQ200'den başka şanzıman yok.
    OTOPARK.COM | Sürücünün Adresi
    Hata! Bazı sorunlarla karşılaştık.
    https://otopark.com/forum/threads/7-%C4%B0leri-kuru-kavrama-dsg.157/page-4#post-9509


    Zaten kuvvetle muhtemeldir ki 380 Nm tork dayanımı olan şanzımanlar, 1.2-1.4 tsi ların volanına sığmayacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 5 Ekim 2018; 10:54:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    Dizel araç kolay kolay hararet yapmaz benim araç 2 sefer motor stop edin yazdı ondada radyatör delikti su kalmamış...



    yani radyatör delik olabilir

    hortum delik olabilir

    suda azalma yoksa devirdaim

    kaloriferi aç ver sıcağı içeri eğer sıcak gelmiyorsa devirdaim

    devirdaim her 60binde değişmesi gerekli bir parça

    bunlardan dolayı bir sıkıntı yoksa üst kapak gidik

    motorların en can alıcı iki parçasından biri diğeride yağ pompası,
    Arkadaşımda 1.2 tdi polo manuel vardı. 110 binde devridaim pompası gitti. Fakat öyle contadan su sızdırarak değil. Haznesi delindi, araç dumanlar içinde yolda kaldı.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Genel konuşuyoruz diye o şekilde yazdım.

    Benim arabam 1.4 TFSI.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    @ programmer_onur; Bilgili birisiniz sanırım, bir sorum var size.

    Türkiye veya dünyadaki DSG şanzımanlı araçların DSG arıza istatistiğini paylaşabilirmisiniz?
    Araçların yüzde kaçı yolda kalmış, yüzde kaçı dsg arızası yaşamış..... gibi.
    Böyle bir tespit var mı elinizde?
    Alıpta pişman olan kişilerin, satılan araçların sayısına göre yüzdesi nedir? Memnun olanların yüzdesi nedir?

    Bu bilgiler varsa paylaşırmısınız, biz de aydınlanalım.
    Elinizde canlı bilgi yoksa, bana yanıt yazmaya zahmet etmeyin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Dsg yağlı kavramaya geçmedi maalesef, hala kuru kavrama. Sadece 6 ileri dsg'ler yağlı tip.

    Mekatronik üniteden ziyade yağının değişmesi etken. Çünkü bariz mühendislik hatası vardı dsg'de. Şanzıman yağı ısındığında, mekatronik beynin kısa devre yapmasına sebep oluyordu. (Almanlar da böyle büyük mühendislik hataları yapıyor evet, gözde büyütmemek lazım)

    Dsg kuru kavramaya devam ettiği sürece, arıza vakaları kaçınılmaz. Ebat ve malzeme kısıtlamasından ötürü çok yüksek tork da taşıyamıyorlar. Sıkıştı kaldılar. Beynin yanma sıklığı azalabilir, fakat kavrama problemi kaçınılmaz. Normal araç debriyajı gibi ucuz ve kolay olsa ne ala, fakat değil.

    Bundan sebeple, güncel tork konvertörlü şanzımanlardan şaşmamak gerekiyor. Manuel şanzımandan bile daha az sıkıntısı var.

    Alıntıları Göster
    bilgilendirme için teşekkürler




  • 2016 a6 ile yolda kaldım, 1 ay alamanyadan parça bekledim, oluyor bunlar vag da ve hepsinde, geçmiş ola

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • JNG9O J kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu DSG'den biz niye çok memnunuz?

    Babam 2014'de sıfır CC R-Line paket aldı. 1.4 TSI + DSG. Araç neredeyse 5 yıldır bizde ve yaklaşık 90.000'de. Maşallah diyeyim servise sadece yıllık bakım için gittik 5 yıl boyunca..

    Biraz şans meselesi sanırım.
  • Dsg'li vw'ye bineceğime canavar gibi tork konvertörlü Aisin EAT8'li Pug grubuna binerim. Yok şanzıman ısınacak mı, yok mekatronik arıza verecek mi, yok kavrama kaçıracak mı diye düşünerek araba mı kullanılır? Düşünsene polo'ya 110-120bin tl para vermişsin dağlık yolda şanzıman ısındı diye uyarı veriyor, dağın başında şanzıman soğumasını bekliyorsun :(

    Bu arada geçmiş olsun gerçekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sirchade -- 5 Ekim 2018; 23:24:40 >
  • Bizim alt komsudada passat var 7 ileri dsg 1 yil baya düzgün kullaniyodu yavas yavas tin tin yani sonra bakiyoz isikda dip gaz orda burda dip gaz basmaya basladi :) ucak gibi felan diyip duruyordu haziranda dsg cortladi arabanin 15 bin kusur para odedi araci garantili oldugu halde :) o nasil garanti oluyosa artik heralde surekli asiri yuklenmeye gelmiyo bu sanzuman yoksa ilk yil giderdi arac 2016 model

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow35

    Türkiyedeki DSG hastalığını anlayamıyorum. Yurtdışındaki VAG grubu arabaların bir çoğu manuel. Otomatik olanlarında tam otomatik ağırlıkta. Bu kadar problem ve sıkıntı varken neden Rağbet görüyor anlamış değilim.

    Not:Konu sahibini eleştirmiyorum. Kişisel tercihi.
    Doğuş otomotiv ve insanlardaki saçma sapan vw algısı nedeniyle diye düşünüyorum. Bu algıda daha çok 90 larda oluşan bir algı. Babadan oğula geçiyor ne yazık ki.
  • dsg araclardan uzak durmaya çalışın daha yeni teknoloji ve geliş tiriliyo genelikle aktarma organlari yuruyen aksamlari kronik olabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • macropolo kullanıcısına yanıt
    cvp veriom arabayı kullandığınız için arıza yapmıştır kullanmasaydınız yapmazdı gibi bişey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xRoot

    Arkadaşlar bu DSG'den biz niye çok memnunuz?

    Babam 2014'de sıfır CC R-Line paket aldı. 1.4 TSI + DSG. Araç neredeyse 5 yıldır bizde ve yaklaşık 90.000'de. Maşallah diyeyim servise sadece yıllık bakım için gittik 5 yıl boyunca..

    Biraz şans meselesi sanırım.
    Başınıza bişey gelmediği için memnunsunuz. İnşallah uzun süre bişey olmaz ama illa size de piyango vuracak. Dsg yapı gereği narin, sizin yapabileceğiniz bişey yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çift kavrama şanzımanların tamamı saatli bombadır. Şanzımanın yapılış amacı tam otomatik şanzımanın maliyetlerini düşürmek. Hala yok tarihten sonra uzay ötesi teknolojilerine geçtiler birşey olmadı, Ayten teyzeler yıllardır kullanıyor yorumları bir bitmedi gitti. Çok uzak olmayan bir zaman ve kmde eninde sonunda maliyetli şekilde bu şanzıman sanayi görecek bunda kaçar yok.

    Not: DSG'li aracımız var.
  • Edc şanzıman içinde aynısı deniliyordu kullanan kişinin nasıl kullandığıda önemli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sirchade

    Dsg'li vw'ye bineceğime canavar gibi tork konvertörlü Aisin EAT8'li Pug grubuna binerim. Yok şanzıman ısınacak mı, yok mekatronik arıza verecek mi, yok kavrama kaçıracak mı diye düşünerek araba mı kullanılır? Düşünsene polo'ya 110-120bin tl para vermişsin dağlık yolda şanzıman ısındı diye uyarı veriyor, dağın başında şanzıman soğumasını bekliyorsun :(

    Bu arada geçmiş olsun gerçekten.
    Herkes öyle diyor elime para geçen vag a geçiyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Conqueror26

    Sen önceden Psa grubu fanıydın şimdi Volkswagenci mi oldun anlamadım. Yoksa ben mi karıştırıyorum?
    Yoo ben Dacia Logan MCV 1.5 Ambience kullanıyorum sizin dediginiz JNG9Q nickli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.